Kategorie: Člen smečky Registrován: 24.05.2010(UTC) Zpráv: 506 Bydliště: Ostrava
Blahořečil: 11-krát Blahořečen: 16-krát v 12 příspěvcích
|
xjohny napsal:Ty máš ty brzdiče nějak galvanicky ošetřený? Tak je vyfoť, jak vypadají teď, třeba se mi budou líbit :) je to matné a šedé skoro jak kamna :) akorat tim ze to je litina tak je to docela hruby povrch |
STATUS: Mááááááááááááááááááááááám ho!!! I když v legu ... ale máááám ho :)
|
|
|
|
Kategorie: Vůdce smečky Registrován: 28.02.2009(UTC) Zpráv: 8,306 Bydliště: Třebenice (LT)
Blahořečil: 86-krát Blahořečen: 166-krát v 144 příspěvcích
|
Tak to je asi na tobě, jakou barvou si je natřeš. Taky jde o to, co seženeš, aby to odolávalo teplotám a dalším agresivním podmínkám okolo brzd. Proto je nejlepší je nechat tak jak jsou, nebudeš je muset pracně leštit |
Camaro se rozskočilo...
|
|
|
|
Kategorie: Člen smečky Registrován: 24.05.2010(UTC) Zpráv: 506 Bydliště: Ostrava
Blahořečil: 11-krát Blahořečen: 16-krát v 12 příspěvcích
|
xjohny napsal:Tak to je asi na tobě, jakou barvou si je natřeš. Taky jde o to, co seženeš, aby to odolávalo teplotám a dalším agresivním podmínkám okolo brzd. Proto je nejlepší je nechat tak jak jsou, nebudeš je muset pracně leštit asi je opravdu necham šede .. tahle barva ma odolat +700C ... chtel jsem je černé lesklé ale kdo vi jake budou ty kola ... nestudoval někdo nezavisle zavěšení doazdu? G-bar, Prodigy bar, quadralink? Jelikož Když si sečtu naklady na zadní listy jsem na cca 800 - 900 dolarech .. jestli nema cenu došetřit a rovnou jit do tohodle např. G-bar na forech toho je plno ale čert aby se v tom vyznal |
STATUS: Mááááááááááááááááááááááám ho!!! I když v legu ... ale máááám ho :)
|
|
|
|
Kategorie: Člen smečky Metály: Registrován: 25.02.2010(UTC) Zpráv: 1,118 Bydliště: Smečno
Blahořečil: 26-krát Blahořečen: 8-krát v 8 příspěvcích
|
Je to hezký jám přemejšlim až budu mít všechno v cajku udělat jiný přední řízení ta vůle mě tam znervoznuje. Ale nekomplikuj si práci :) snaž se to vyřešit jednoduše :) tak asi jak to má bejt
|
|
|
|
Kategorie: Člen smečky Registrován: 24.05.2010(UTC) Zpráv: 506 Bydliště: Ostrava
Blahořečil: 11-krát Blahořečen: 16-krát v 12 příspěvcích
|
Sentinel napsal:Je to hezký jám přemejšlim až budu mít všechno v cajku udělat jiný přední řízení ta vůle mě tam znervoznuje. Ale nekomplikuj si práci :) snaž se to vyřešit jednoduše :) tak asi jak to má bejt No ja už si to trošku zkomplikoval tim ze jsem si koupil od Detroit speed full frame conector :D to rizeni je dobra volba stojito cca 900 dolaru a mas v tom tyce řizeni atd. jinak zavislaci na Hotchkis ... už děla i kola Upraveno uživatelem úterý 12. března 2013 11:20:59(UTC)
| Důvod úpravy: - |
STATUS: Mááááááááááááááááááááááám ho!!! I když v legu ... ale máááám ho :)
|
|
|
|
Kategorie: Člen smečky Registrován: 14.01.2012(UTC) Zpráv: 977 Bydliště: Letohrad
Blahořečil: 14-krát Blahořečen: 12-krát v 12 příspěvcích
|
Kdyť už jsme to tu řešili, ta přestavba na vinutý pružiny nebude nijak velká změna. A tuhá náprava to bude pořád. Já bych to nechal na listovejch. Navíc je to na první pohled poznat. |
Firebird ´87 V6 T-top manuál |
|
|
|
Kategorie: Člen smečky Registrován: 24.05.2010(UTC) Zpráv: 506 Bydliště: Ostrava
Blahořečil: 11-krát Blahořečen: 16-krát v 12 příspěvcích
|
Standa napsal:Kdyť už jsme to tu řešili, ta přestavba na vinutý pružiny nebude nijak velká změna. A tuhá náprava to bude pořád. Já bych to nechal na listovejch. Navíc je to na první pohled poznat. Aha takze pokud to chapu sparvne jen vymenil listaky za pruziny abych dosahl zmeny tak by to muselo byt zaveseni koli IRS? Nezavisle odpruzeni kol? |
STATUS: Mááááááááááááááááááááááám ho!!! I když v legu ... ale máááám ho :)
|
|
|
|
Kategorie: Člen smečky Registrován: 14.01.2012(UTC) Zpráv: 977 Bydliště: Letohrad
Blahořečil: 14-krát Blahořečen: 12-krát v 12 příspěvcích
|
Z odkazu v příspěvku #256 bylo nezávislý zavěšení kolem 8000$ a všechno levnější byla jen přestavba pružin. Smysl toho mi celkem uniká, protože tam není nic, co by mohlo udělat velkej rozdíl (tuhá náprava i hmotnost zůstává). Jediný vylepšení je, že to líp drží nápravu proti pootočení při rozjezdu/brždění. Vliv na zatáčení a přejezdy nerovností to téměř mít nemůže. |
Firebird ´87 V6 T-top manuál |
|
|
|
Kategorie: Člen smečky Registrován: 24.05.2010(UTC) Zpráv: 506 Bydliště: Ostrava
Blahořečil: 11-krát Blahořečen: 16-krát v 12 příspěvcích
|
Standa napsal:Z odkazu v příspěvku #256 bylo nezávislý zavěšení kolem 8000$ a všechno levnější byla jen přestavba pružin. Smysl toho mi celkem uniká, protože tam není nic, co by mohlo udělat velkej rozdíl (tuhá náprava i hmotnost zůstává). Jediný vylepšení je, že to líp drží nápravu proti pootočení při rozjezdu/brždění. Vliv na zatáčení a přejezdy nerovností to téměř mít nemůže. Takze pokud to chapu spravne jedina zmena by male byt v eliminaci wheel hop (poskakovani kola) pri rozjezdu/brzdeni |
STATUS: Mááááááááááááááááááááááám ho!!! I když v legu ... ale máááám ho :)
|
|
|
|
Kategorie: Vůdce smečky Registrován: 28.02.2009(UTC) Zpráv: 8,306 Bydliště: Třebenice (LT)
Blahořečil: 86-krát Blahořečen: 166-krát v 144 příspěvcích
|
Že se vám do toho motám pane Pařízek - vzpomínám si, že inženýři u jedničkového Camara řešili wheel hop pomocí relokace jednoho ze zadních tlumičů. Jeden pak byl za nápravou a druhý před nápravou. |
Camaro se rozskočilo...
|
|
|
|
Kategorie: Kandidát rady starších Registrován: 14.05.2011(UTC) Zpráv: 1,564
Blahořečil: 6-krát Blahořečen: 24-krát v 21 příspěvcích
|
ja bych jizdnivlastnosti nemenil mam rad jizdu ve starym kramu a pocit ze ho ridim.
|
|
|
|
Kategorie: Člen smečky Registrován: 24.05.2010(UTC) Zpráv: 506 Bydliště: Ostrava
Blahořečil: 11-krát Blahořečen: 16-krát v 12 příspěvcích
|
Takže třemny budou střibrná metalíza od Foliatecu ... a ted jsem našel tohle ebay kola uvažuji že bych je koupil ... ale netušim zda mě tam vlezou dival jsem se do tabulky od Johnyho a 18x10 tam je ale zda to pujde ... v CR me nabizi totiz Boyd 17" je pravda ze lesteny hlinik ale použite bez pneu za 30tis |
STATUS: Mááááááááááááááááááááááám ho!!! I když v legu ... ale máááám ho :)
|
|
|
|
Kategorie: Člen smečky Registrován: 14.01.2012(UTC) Zpráv: 977 Bydliště: Letohrad
Blahořečil: 14-krát Blahořečen: 12-krát v 12 příspěvcích
|
Bude to asi úplně na hranici a na omezení rejdu, ne-li už moc. Jestli jsem dobře pochopil popis a v hlavě přepočítal, tak průměr s gumama je o 1" větší než normálně. Tady http://www.chevyasylum.com/tech/backspace.html píšou max 18x9 a profil do 35%. Navíc co můžu porovnat u 3. gen jsou ty údaje lehce přestřelený. Takže já bych na maximum tý tabulky nešel a přes něj už vůbec. |
Firebird ´87 V6 T-top manuál |
|
|
|
Kategorie: Vůdce smečky Registrován: 28.02.2009(UTC) Zpráv: 8,306 Bydliště: Třebenice (LT)
Blahořečil: 86-krát Blahořečen: 166-krát v 144 příspěvcích
|
Můj osobní názor je, že víc jak 17-18" nebude už moc hezký na klasickym autě. Navíc bys mohl mít problém u testací. |
Camaro se rozskočilo...
|
|
|
|
Kategorie: Člen smečky Registrován: 24.05.2010(UTC) Zpráv: 506 Bydliště: Ostrava
Blahořečil: 11-krát Blahořečen: 16-krát v 12 příspěvcích
|
Na testaci pojedu s originalnimi plechy :) ... 18"ky jsou opravdu už asi moc ale byla super ta cena .. no budu hledat dal .. ja musi mít 16-17 kvuli zadním kotoučům 16" je tam minimum jinak me budou škrat třmeny o kolo sando díky za tu tabulku si ji hned uložim :) |
STATUS: Mááááááááááááááááááááááám ho!!! I když v legu ... ale máááám ho :)
|
|
|
|
Kategorie: Člen smečky Registrován: 14.01.2012(UTC) Zpráv: 977 Bydliště: Letohrad
Blahořečil: 14-krát Blahořečen: 12-krát v 12 příspěvcích
|
Já bych se klonil k těm 16" obutým jako u 3. gen. (245/50). On každej palec navíc je znát na tvrdosti a nebudeš jezdit jen po dokonalým povrchu. V Poděbradech byla možnost porovnat na 3. gen 15",16",17", tak se to třeba ještě sejde a mohl by ses svézt. |
Firebird ´87 V6 T-top manuál |
|
|
|
Kategorie: Člen smečky Registrován: 24.05.2010(UTC) Zpráv: 506 Bydliště: Ostrava
Blahořečil: 11-krát Blahořečen: 16-krát v 12 příspěvcích
|
No kola počkaji .. zkusim se podivat časem v realu na nějakme srazu ... jelikož je stále zima a v druhé garaži je kosa jak z nosa tak pomalu rozebíram zbytek stavebnice aby mohla jit karosere na opískovaní .. akorat stále na to nikoho nemam nejradši bych si to opískoval sám ale mam jen 2 kopresory 50 + 50 litru a neutšim zda kdyz je spojim dohromady (přes T-spojku) to bude mít nějaky efekt ... znamy mě nabidl kompresor co mají na firmě (jen bych se na ně napojil) ten ma vzdušník 6000!! litru !! šest tisíc!! tak to by snad utahnout mohlo, ale tam bych byl zase omezený časem a netuším jak dlouho se takovy skelet tryská, takže ted mam dilema zda koupit nějakou tu piskovačku za 4tisice a zkusit to sám nebo dál hledat tady jsem odstroji snad vše co šlo :) mista z křižkem pujdou zavařit ... a "díra" pro motorek stěrače pujde přemístit pod podběh, nejen že chci čisty FW ale i proto ze je velka pravdepodobnost že by zavázel BigBlocku |
STATUS: Mááááááááááááááááááááááám ho!!! I když v legu ... ale máááám ho :)
|
|
|
|
Kategorie: Člen smečky Registrován: 04.11.2009(UTC) Zpráv: 1,016 Bydliště: Leopoldov
Blahořečil: 1-krát Blahořečen: 13-krát v 10 příspěvcích
|
|
1 uživatel blahořečil Adam66 za tento úžasný příspvěvek.
|
|
|
Kategorie: Kandidát rady starších Registrován: 14.05.2011(UTC) Zpráv: 1,564
Blahořečil: 6-krát Blahořečen: 24-krát v 21 příspěvcích
|
na muj vkus trochu moc stribrnejch doplnku ale libi se mi ty kola.
|
|
|
|
Kategorie: Člen smečky Registrován: 24.05.2010(UTC) Zpráv: 506 Bydliště: Ostrava
Blahořečil: 11-krát Blahořečen: 16-krát v 12 příspěvcích
|
Ty střibrne SS "nádechy" jsou odporné a dal bych pryč sterače a ještě ty bumpery z nárazníku :) jen by me zajimalo zda to je matna černa nebo jen filtr fotky |
STATUS: Mááááááááááááááááááááááám ho!!! I když v legu ... ale máááám ho :)
|
|
|
|
Kategorie: Člen smečky Registrován: 24.05.2010(UTC) Zpráv: 506 Bydliště: Ostrava
Blahořečil: 11-krát Blahořečen: 16-krát v 12 příspěvcích
|
Dneska jsem se zasekl ... nevíte nahodou jak dát od sebe tyhle dvě částí jedna se o vrchno část volantu kde je kloub na měnení pozice volantu ... už mam dole spinače na blinkry a ted se mě tam ukazalo toto a ja nevím jak dál ... cele to je rezavé takže to musim opravit |
STATUS: Mááááááááááááááááááááááám ho!!! I když v legu ... ale máááám ho :)
|
|
|
|
Kategorie: Člen smečky Registrován: 14.01.2012(UTC) Zpráv: 977 Bydliště: Letohrad
Blahořečil: 14-krát Blahořečen: 12-krát v 12 příspěvcích
|
|
Firebird ´87 V6 T-top manuál |
|
|
|
Kategorie: Člen smečky Registrován: 01.04.2009(UTC) Zpráv: 531 Bydliště: Bratislava, Sk
Blahořečen: 5-krát v 5 příspěvcích
|
Dufam ze neplanujes zrusit stierace?! Sice na nasich autach jazdime prevazne za pekneho pocasia ale semtam sa neda vyhnut dazdu...
|
|
|
|
Kategorie: Člen smečky Registrován: 24.05.2010(UTC) Zpráv: 506 Bydliště: Ostrava
Blahořečil: 11-krát Blahořečen: 16-krát v 12 příspěvcích
|
tomcat1 napsal:Dufam ze neplanujes zrusit stierace?! Sice na nasich autach jazdime prevazne za pekneho pocasia ale semtam sa neda vyhnut dazdu... Standa děkuji podivam se na to .. včera jsem studoval cely den a nenasel stejne rizeni vsude maji jiny vnitrek ... tomcat1 nene budou tam akorat motorek presunu pod podbeh .. a prodlouzim tahlo a dam na "tisicihrany" krytky ale sterece budu vozit stale sebou ... |
STATUS: Mááááááááááááááááááááááám ho!!! I když v legu ... ale máááám ho :)
|
|
|
|
Kategorie: Vůdce smečky Registrován: 28.02.2009(UTC) Zpráv: 8,306 Bydliště: Třebenice (LT)
Blahořečil: 86-krát Blahořečen: 166-krát v 144 příspěvcích
|
Takže až tě ošplíchne protijedoucí náklaďák louží, tak pro ně honem poběžíš do kufru, namontuješ a setřeš? :-) |
Camaro se rozskočilo...
|
|
|
|
V tomto fóru nemůžete iniciovat nová témata.
V tomto fóru nemůžete na témata odpovídat.
V tomto fóru nemůžete své zprávy mazat.
V tomto fóru nemůžete své zprávy editovat.
V tomto fóru nemůžete iniciovat průzkumy mínění.
V tomto fóru nemůžete hlasovat v průzkumech mínění.
Soubory cookie:
chevroletcamaro.cz - fórum používá soubory cookie. Pokračováním prohlížení těchto stránek vyjadřujete souhlas s jejich použitím.
Více informací
OK