Kategorie: Člen smečky Registrován: 04.11.2009(UTC) Zpráv: 1,016 Bydliště: Leopoldov
Blahořečil: 1-krát Blahořečen: 13-krát v 10 příspěvcích
|
|
|
|
|
Kategorie: Vůdce smečky Registrován: 28.02.2009(UTC) Zpráv: 8,306 Bydliště: Třebenice (LT)
Blahořečil: 86-krát Blahořečen: 166-krát v 144 příspěvcích
|
A co potřebuješ všechno zapojit? Vypadá to dost totožně jako můj 1405 - jen jeden palivovej vstup. - zadní výstup je vakuum na posilovač brzd. - přední levý a pravý je na vakuum k rozdělovači nebo manifoldu (emisního) - ty máš vyvedenou pravou hadičku, takže na rozdělovač nebo zapalovací modul. - přední prostřední výstup je na PCV ventil (levý ventildekl z pohledu řidiče). That's all folks! http://static.summitraci...nstructions/edl-1407.pdfJo a doporučuju přikoupit tohle vedení paliva, ať ti tam tak blbě nečumí ta palivová hadička. Nevim proč to u Edelbrocku takto blbě vymysleli Upraveno uživatelem pondělí 16. listopadu 2009 21:18:18(UTC)
| Důvod úpravy: - |
Camaro se rozskočilo...
|
|
|
|
Kategorie: Člen smečky Registrován: 04.11.2009(UTC) Zpráv: 1,016 Bydliště: Leopoldov
Blahořečil: 1-krát Blahořečen: 13-krát v 10 příspěvcích
|
Fantazia. Moc ti dakujem. uz sa mi lepsie dycha ked viem co kam patri.
|
|
|
|
Kategorie: Člen smečky Registrován: 04.11.2009(UTC) Zpráv: 1,016 Bydliště: Leopoldov
Blahořečil: 1-krát Blahořečen: 13-krát v 10 příspěvcích
|
Ked budem mat vsetko nachystane tak vsetky hadicky, palivove, brzdove,podtlakove, vodne vsetko spravim z nerezovych lestenych trubek. Robil som renault 5 turbo. vsetky hadice boli vyrobene z nerez trubek, zvody, vyfukove potrubie este aj ochranny ram z lestenej nerezi. A tak sa mi to zapacilo ze si spravim aj sebe vsetky rozvody.
|
|
|
|
Kategorie: Člen smečky Registrován: 04.11.2009(UTC) Zpráv: 1,016 Bydliště: Leopoldov
Blahořečil: 1-krát Blahořečen: 13-krát v 10 příspěvcích
|
Nazdar. Dnes som dokoncil nerezove vyfukove potrubie ,zacal som robit tie zbytky blatnikov teda kopyta.Zacnem robit palivovy a brzdovy system. Na nadrzi treba prerobit hrdlo a to mam tak na tyzden roboty. A to hlavne objednal som si takuto divocinu. http://www.jegs.com/i/JEGS/555/50050/10002/-1
|
|
|
|
Kategorie: Vůdce smečky Registrován: 28.02.2009(UTC) Zpráv: 8,306 Bydliště: Třebenice (LT)
Blahořečil: 86-krát Blahořečen: 166-krát v 144 příspěvcích
|
380 jenom za obyčejnej scoop?? Nechtěls radši objednat scoop i se superchargerem? :)) |
Camaro se rozskočilo...
|
|
|
|
Kategorie: Člen smečky Registrován: 04.11.2009(UTC) Zpráv: 1,016 Bydliště: Leopoldov
Blahořečil: 1-krát Blahořečen: 13-krát v 10 příspěvcích
|
Cau. Myslis ze je obycajny? Mne sa paci neskutocne. Ma uplne genialne tvary. Ja som rozmyslal ze si ho vyrobim z Al plechu ale to by trvalo aj 4-5 tyzdnov. Ale ukaz co mas na mysli nie som proti blowerom ak mas to na mysli.
|
|
|
|
Kategorie: Vůdce smečky Registrován: 28.02.2009(UTC) Zpráv: 8,306 Bydliště: Třebenice (LT)
Blahořečil: 86-krát Blahořečen: 166-krát v 144 příspěvcích
|
Tak samozřejmě, scoop jako takový vypadá velmi pěkně. Jen mě zarazilo, že tahle věc je takto drahá. Navíc, když se jedná hlavně o kosmetickou úpravu motoru (samozřejmě svůj efekt to taky má). |
Camaro se rozskočilo...
|
|
|
|
Kategorie: Člen smečky Registrován: 04.11.2009(UTC) Zpráv: 1,016 Bydliště: Leopoldov
Blahořečil: 1-krát Blahořečen: 13-krát v 10 příspěvcích
|
Nechcel som mat nic na kapote ale trcal by mi filter az von. Takze musim vyrezat otvor do kapoty. A ma mi tam trcat kruhovy filter? Tak musim tam dat nieco co bude vypadat ze to tam patri, ze som to tak chcel. A ten scoop na tom pontiacu sa mi nepaci. Je to take neforemne.
|
|
|
|
Kategorie: Vůdce smečky Registrován: 28.02.2009(UTC) Zpráv: 8,306 Bydliště: Třebenice (LT)
Blahořečil: 86-krát Blahořečen: 166-krát v 144 příspěvcích
|
Je jasné, že scoop bude vypadat určitě lépe než filtr , ale když už tolik stojí, tak bych pod něj koupil ten kompresor |
Camaro se rozskočilo...
|
|
|
|
Kategorie: Člen smečky Registrován: 04.11.2009(UTC) Zpráv: 1,016 Bydliště: Leopoldov
Blahořečil: 1-krát Blahořečen: 13-krát v 10 příspěvcích
|
Ale to je kopa prachov. Mas nejaky doma? Co som mal ponuku tak to bolo 2000 eur.
|
|
|
|
Kategorie: Vůdce smečky Registrován: 28.02.2009(UTC) Zpráv: 8,306 Bydliště: Třebenice (LT)
Blahořečil: 86-krát Blahořečen: 166-krát v 144 příspěvcích
|
Jistě, válí se mi jich 7 v garáži u traktoru. Pak ještě ještě asi 3 další na díly v kůlně :D |
Camaro se rozskočilo...
|
|
|
|
Kategorie: Člen smečky Registrován: 04.11.2009(UTC) Zpráv: 1,016 Bydliště: Leopoldov
Blahořečil: 1-krát Blahořečen: 13-krát v 10 příspěvcích
|
Ja ich tolko nemam ale ked ich bude aspon 5 tak ich dam do lihu aby dlhsie vydrzali.
|
|
|
|
Kategorie: Člen smečky Registrován: 04.11.2009(UTC) Zpráv: 1,016 Bydliště: Leopoldov
Blahořečil: 1-krát Blahořečen: 13-krát v 10 příspěvcích
|
|
|
|
|
Kategorie: Člen smečky Registrován: 04.11.2009(UTC) Zpráv: 1,016 Bydliště: Leopoldov
Blahořečil: 1-krát Blahořečen: 13-krát v 10 příspěvcích
|
|
|
|
|
Kategorie: Člen smečky Registrován: 04.11.2009(UTC) Zpráv: 1,016 Bydliště: Leopoldov
Blahořečil: 1-krát Blahořečen: 13-krát v 10 příspěvcích
|
Chalani zaujimalo by ma kolko znese TH350? Ten moj dinosaurus ma vzadu obute 345/50x15 a motorik ma 375 PS. Ratam s tym ze z kardanu spravi vanocku a co seriovka prevodovka?
|
|
|
|
Kategorie: Vůdce smečky Registrován: 28.02.2009(UTC) Zpráv: 8,306 Bydliště: Třebenice (LT)
Blahořečil: 86-krát Blahořečen: 166-krát v 144 příspěvcích
|
TH350 toho snese ažaž, modifikované verze se používají na dragsterech :-)
Minimálně bys ale měl vyměnit měnič za něco s vyšším stall. Co dalšího nevím, ale tomcat by mohl poradit. |
Camaro se rozskočilo...
|
|
|
|
Kategorie: Člen smečky Registrován: 04.11.2009(UTC) Zpráv: 1,016 Bydliště: Leopoldov
Blahořečil: 1-krát Blahořečen: 13-krát v 10 příspěvcích
|
No s tym menicom teda nebude ziadna slava. dal som tam menic od chlapika co ho mal v C3 vette. Budete to muset so mnou vydrzat, takychto otazok budem mat vela.
|
|
|
|
Kategorie: Člen smečky Registrován: 01.04.2009(UTC) Zpráv: 531 Bydliště: Bratislava, Sk
Blahořečen: 5-krát v 5 příspěvcích
|
A ta prevodovka je nova alebo stara? A menic je seriovy z C3 alebo nejaky tuningovy? Lebo ak su to seriove a aste k tomu stare komponenty asi to moc dlho nevydrzi. TH350-ky sa daju vybavit kevlarovymi lamelami a tak, aby to vydrzalo vyssi vykon.Ale k bigblockom sa dava vacsinou TH400.A menic ked kupujes, tiez treba vybrat taky, co odporucaju aj k bigblocku, co tie lacnejsie nebyvaju. To cislo co udavaju pri menicoch by malo byt o trochu vyssie ako spodna hodnota powerbandu pouzitej vacky. Co moze byt napr 2000-5700 alebo tak.
|
|
|
|
Kategorie: Člen smečky Registrován: 04.11.2009(UTC) Zpráv: 1,016 Bydliště: Leopoldov
Blahořečil: 1-krát Blahořečen: 13-krát v 10 příspěvcích
|
Cau prevodovka je stara, ale zrepasovana . nema nic najazdene a menic je seriovy zo 76 myslim. Mam ho od Milana z Vycapov.Urcite ho poznas .
|
|
|
|
Kategorie: Anonymní
Registrován: 28.02.2009(UTC) Zpráv: 1,960
Blahořečen: 1-krát v 1 příspěvcích
|
Adam66 napsal:Chalani zaujimalo by ma kolko znese TH350? Ten moj dinosaurus ma vzadu obute 345/50x15 a motorik ma 375 PS. Ratam s tym ze z kardanu spravi vanocku a co seriovka prevodovka? Tuhle otázku jsem jednou položil na foru US motors. Jeden z uživatelů - poncho1964 mi napsal že za mlada měl camaro z první řady dvojek. Prý to mělo aso 570 koní. Převodovka celkem dobrý. Jen jinej měnič. Akorát při jednoum burnoutu smotal kardan. Jinak nic.
|
|
|
|
Kategorie: Člen smečky Registrován: 04.11.2009(UTC) Zpráv: 1,016 Bydliště: Leopoldov
Blahořečil: 1-krát Blahořečen: 13-krát v 10 příspěvcích
|
No dufam ,ze ak to raz dokoncim tak hned to nepo......a neskor dam tomu co to ma mat. Uz ma to stalo vela casu, namahy a samozrejme prachov. Hlavne ten cas ma stve lebo makam na nom kazdy den aspon 3 hod. a niekedy neni na nom nic vidiet. Ale ked to robim sam neni sa comu cudovat. Ja som videl prvu ameriku v 1980 ked som zacal chodit na strednu a bol to dodge challenger. Od toho casu som chcel naplnit svoj sen. A 2004 som si kupil toto co mam.
|
|
|
|
Kategorie: Člen smečky Registrován: 01.04.2009(UTC) Zpráv: 531 Bydliště: Bratislava, Sk
Blahořečen: 5-krát v 5 příspěvcích
|
Ano Milana poznam. Seriovy menic urceny k priskrtenemu smallblocku urcite nevydrzi upraveny bigblock... A pridavny chladic prevodoveho oleja tiez bude treba. Kto repasoval tu prevodovku?
|
|
|
|
Kategorie: Člen smečky Registrován: 04.11.2009(UTC) Zpráv: 1,016 Bydliště: Leopoldov
Blahořečil: 1-krát Blahořečen: 13-krát v 10 příspěvcích
|
Repasoval som ju ja. Mal som od Milana celu sadu na repas. A pridavny chladic mam.
|
|
|
|
Kategorie: Člen smečky Registrován: 22.11.2009(UTC) Zpráv: 1,135 Bydliště: Ústí nad Orlicí
Blahořečil: 5-krát Blahořečen: 2-krát v 2 příspěvcích
|
Adam66 napsal:Repasoval som ju ja. Mal som od Milana celu sadu na repas. A pridavny chladic mam. Jestli ji mas zrepasovanou tak by ti chvili mela vydrzet a kdyz zacne smrdet tak si poridis performance sadu. Jinak vnitrnosti by to mohli zvladnout, vzdyt tolik koni zas nemas. Ale jak psal Tomcat, TH400 by byla lepsi :) Schrnuto, s tvym setupem, TH350 s performance kitem a nebo TH400 staci origo. A k tomu menici, urcite bych ho nechal zrepasovat. Tam se s pis jedna o to v kterejch otackach chces aby neprokluzoval. Takze jestli ma ten tvuj motor nastup az ve vyssich otackach tak je lepsi menic kolem 2000-2500, pokud ale ten motor ma nabeh uz odspodu tak staci ten tvuj. Jen teda nevim jak to je u chevroletu, jestli neni rozdil mezi smallblock a bigblock abys pak nenarazil.... Upraveno uživatelem neděle 22. listopadu 2009 21:15:09(UTC)
| Důvod úpravy: - |
Chevrolet Camaro '79 Buick Century Estate Wagon '89
|
|
|
|
V tomto fóru nemůžete iniciovat nová témata.
V tomto fóru nemůžete na témata odpovídat.
V tomto fóru nemůžete své zprávy mazat.
V tomto fóru nemůžete své zprávy editovat.
V tomto fóru nemůžete iniciovat průzkumy mínění.
V tomto fóru nemůžete hlasovat v průzkumech mínění.
Soubory cookie:
chevroletcamaro.cz - fórum používá soubory cookie. Pokračováním prohlížení těchto stránek vyjadřujete souhlas s jejich použitím.
Více informací
OK