Vítej poutníče! Pro využití všech možností fóra použij Přihlášení či Registrace.

Notification

Icon
Error

31 stránek«<23456>»
Sdílet
Možnosti
K poslední zprávě K první nepřečtené
Offline Adam66  
#76 Odesláno : pondělí 16. listopadu 2009 19:20:07(UTC)
Adam66

Kategorie: Člen smečky

Registrován: 04.11.2009(UTC)
Zpráv: 1,016
Bydliště: Leopoldov

Blahořečil: 1-krát
Blahořečen: 13-krát v 10 příspěvcích
Nazdar posielam karbec. Cislo ma 1407 a od AC pumpy je filter a regulátor ostatné je zavreté.

UserPostedImage UserPostedImage UserPostedImage UserPostedImage

Upraveno moderátorem pondělí 16. listopadu 2009 21:04:02(UTC)  | Důvod úpravy: -

Offline xjohny  
#77 Odesláno : pondělí 16. listopadu 2009 21:11:17(UTC)
xjohny

Kategorie: Vůdce smečky

Registrován: 28.02.2009(UTC)
Zpráv: 8,306
Bydliště: Třebenice (LT)

Blahořečil: 86-krát
Blahořečen: 166-krát v 144 příspěvcích
A co potřebuješ všechno zapojit?

Vypadá to dost totožně jako můj 1405 - jen jeden palivovej vstup.
- zadní výstup je vakuum na posilovač brzd.
- přední levý a pravý je na vakuum k rozdělovači nebo manifoldu (emisního) - ty máš vyvedenou pravou hadičku, takže na rozdělovač nebo zapalovací modul.
- přední prostřední výstup je na PCV ventil (levý ventildekl z pohledu řidiče).

That's all folks!
http://static.summitraci...nstructions/edl-1407.pdf

Jo a doporučuju přikoupit tohle vedení paliva, ať ti tam tak blbě nečumí ta palivová hadička. Nevim proč to u Edelbrocku takto blbě vymysleli Doprrr
UserPostedImage

Upraveno uživatelem pondělí 16. listopadu 2009 21:18:18(UTC)  | Důvod úpravy: -

Camaro se rozskočilo...
Offline Adam66  
#78 Odesláno : pondělí 16. listopadu 2009 21:24:15(UTC)
Adam66

Kategorie: Člen smečky

Registrován: 04.11.2009(UTC)
Zpráv: 1,016
Bydliště: Leopoldov

Blahořečil: 1-krát
Blahořečen: 13-krát v 10 příspěvcích
Fantazia. Moc ti dakujem. uz sa mi lepsie dycha ked viem co kam patri.
Offline Adam66  
#79 Odesláno : pondělí 16. listopadu 2009 21:39:57(UTC)
Adam66

Kategorie: Člen smečky

Registrován: 04.11.2009(UTC)
Zpráv: 1,016
Bydliště: Leopoldov

Blahořečil: 1-krát
Blahořečen: 13-krát v 10 příspěvcích
Ked budem mat vsetko nachystane tak vsetky hadicky, palivove, brzdove,podtlakove, vodne vsetko spravim z nerezovych lestenych trubek. Robil som renault 5 turbo. vsetky hadice boli vyrobene z nerez trubek, zvody, vyfukove potrubie este aj ochranny ram z lestenej nerezi. A tak sa mi to zapacilo ze si spravim aj sebe vsetky rozvody.
Offline Adam66  
#80 Odesláno : čtvrtek 19. listopadu 2009 21:27:13(UTC)
Adam66

Kategorie: Člen smečky

Registrován: 04.11.2009(UTC)
Zpráv: 1,016
Bydliště: Leopoldov

Blahořečil: 1-krát
Blahořečen: 13-krát v 10 příspěvcích
Nazdar. Dnes som dokoncil nerezove vyfukove potrubie ,zacal som robit tie zbytky blatnikov teda kopyta.Zacnem robit palivovy a brzdovy system. Na nadrzi treba prerobit hrdlo a to mam tak na tyzden roboty. A to hlavne objednal som si takuto divocinu.

http://www.jegs.com/i/JEGS/555/50050/10002/-1
Offline xjohny  
#81 Odesláno : pátek 20. listopadu 2009 10:48:42(UTC)
xjohny

Kategorie: Vůdce smečky

Registrován: 28.02.2009(UTC)
Zpráv: 8,306
Bydliště: Třebenice (LT)

Blahořečil: 86-krát
Blahořečen: 166-krát v 144 příspěvcích
380 jenom za obyčejnej scoop?? Nechtěls radši objednat scoop i se superchargerem? :))
Camaro se rozskočilo...
Offline Adam66  
#82 Odesláno : pátek 20. listopadu 2009 16:41:31(UTC)
Adam66

Kategorie: Člen smečky

Registrován: 04.11.2009(UTC)
Zpráv: 1,016
Bydliště: Leopoldov

Blahořečil: 1-krát
Blahořečen: 13-krát v 10 příspěvcích
Cau. Myslis ze je obycajny? Mne sa paci neskutocne. Ma uplne genialne tvary. Ja som rozmyslal ze si ho vyrobim z Al plechu ale to by trvalo aj 4-5 tyzdnov. Ale ukaz co mas na mysli nie som proti blowerom ak mas to na mysli.
Offline xjohny  
#83 Odesláno : pátek 20. listopadu 2009 16:56:31(UTC)
xjohny

Kategorie: Vůdce smečky

Registrován: 28.02.2009(UTC)
Zpráv: 8,306
Bydliště: Třebenice (LT)

Blahořečil: 86-krát
Blahořečen: 166-krát v 144 příspěvcích
Tak samozřejmě, scoop jako takový vypadá velmi pěkně. Jen mě zarazilo, že tahle věc je takto drahá. Navíc, když se jedná hlavně o kosmetickou úpravu motoru (samozřejmě svůj efekt to taky má).
Camaro se rozskočilo...
Offline Adam66  
#84 Odesláno : pátek 20. listopadu 2009 17:05:01(UTC)
Adam66

Kategorie: Člen smečky

Registrován: 04.11.2009(UTC)
Zpráv: 1,016
Bydliště: Leopoldov

Blahořečil: 1-krát
Blahořečen: 13-krát v 10 příspěvcích
Nechcel som mat nic na kapote ale trcal by mi filter az von. Takze musim vyrezat otvor do kapoty. A ma mi tam trcat kruhovy filter? Tak musim tam dat nieco co bude vypadat ze to tam patri, ze som to tak chcel. A ten scoop na tom pontiacu sa mi nepaci. Je to take neforemne.
Offline xjohny  
#85 Odesláno : pátek 20. listopadu 2009 17:11:24(UTC)
xjohny

Kategorie: Vůdce smečky

Registrován: 28.02.2009(UTC)
Zpráv: 8,306
Bydliště: Třebenice (LT)

Blahořečil: 86-krát
Blahořečen: 166-krát v 144 příspěvcích
Je jasné, že scoop bude vypadat určitě lépe než filtr Ani nemluvit , ale když už tolik stojí, tak bych pod něj koupil ten kompresor Styd se
Camaro se rozskočilo...
Offline Adam66  
#86 Odesláno : pátek 20. listopadu 2009 18:03:53(UTC)
Adam66

Kategorie: Člen smečky

Registrován: 04.11.2009(UTC)
Zpráv: 1,016
Bydliště: Leopoldov

Blahořečil: 1-krát
Blahořečen: 13-krát v 10 příspěvcích
Ale to je kopa prachov. Mas nejaky doma? Co som mal ponuku tak to bolo 2000 eur.
Offline xjohny  
#87 Odesláno : pátek 20. listopadu 2009 18:07:30(UTC)
xjohny

Kategorie: Vůdce smečky

Registrován: 28.02.2009(UTC)
Zpráv: 8,306
Bydliště: Třebenice (LT)

Blahořečil: 86-krát
Blahořečen: 166-krát v 144 příspěvcích
Jistě, válí se mi jich 7 v garáži u traktoru. Pak ještě ještě asi 3 další na díly v kůlně :D
Camaro se rozskočilo...
Offline Adam66  
#88 Odesláno : pátek 20. listopadu 2009 18:11:37(UTC)
Adam66

Kategorie: Člen smečky

Registrován: 04.11.2009(UTC)
Zpráv: 1,016
Bydliště: Leopoldov

Blahořečil: 1-krát
Blahořečen: 13-krát v 10 příspěvcích
Ja ich tolko nemam ale ked ich bude aspon 5 tak ich dam do lihu aby dlhsie vydrzali.
Offline Adam66  
#89 Odesláno : pátek 20. listopadu 2009 18:20:50(UTC)
Adam66

Kategorie: Člen smečky

Registrován: 04.11.2009(UTC)
Zpráv: 1,016
Bydliště: Leopoldov

Blahořečil: 1-krát
Blahořečen: 13-krát v 10 příspěvcích
Offline Adam66  
#90 Odesláno : pátek 20. listopadu 2009 18:26:54(UTC)
Adam66

Kategorie: Člen smečky

Registrován: 04.11.2009(UTC)
Zpráv: 1,016
Bydliště: Leopoldov

Blahořečil: 1-krát
Blahořečen: 13-krát v 10 příspěvcích
Offline Adam66  
#91 Odesláno : pátek 20. listopadu 2009 21:29:03(UTC)
Adam66

Kategorie: Člen smečky

Registrován: 04.11.2009(UTC)
Zpráv: 1,016
Bydliště: Leopoldov

Blahořečil: 1-krát
Blahořečen: 13-krát v 10 příspěvcích
Chalani zaujimalo by ma kolko znese TH350? Ten moj dinosaurus ma vzadu obute 345/50x15 a motorik ma 375 PS. Ratam s tym ze z kardanu spravi vanocku a co seriovka prevodovka?
Offline xjohny  
#92 Odesláno : pátek 20. listopadu 2009 21:59:11(UTC)
xjohny

Kategorie: Vůdce smečky

Registrován: 28.02.2009(UTC)
Zpráv: 8,306
Bydliště: Třebenice (LT)

Blahořečil: 86-krát
Blahořečen: 166-krát v 144 příspěvcích
TH350 toho snese ažaž, modifikované verze se používají na dragsterech :-)

Minimálně bys ale měl vyměnit měnič za něco s vyšším stall. Co dalšího nevím, ale tomcat by mohl poradit.
Camaro se rozskočilo...
Offline Adam66  
#93 Odesláno : pátek 20. listopadu 2009 22:19:30(UTC)
Adam66

Kategorie: Člen smečky

Registrován: 04.11.2009(UTC)
Zpráv: 1,016
Bydliště: Leopoldov

Blahořečil: 1-krát
Blahořečen: 13-krát v 10 příspěvcích
No s tym menicom teda nebude ziadna slava. dal som tam menic od chlapika co ho mal v C3 vette. Budete to muset so mnou vydrzat, takychto otazok budem mat vela.
Offline tomcat1  
#94 Odesláno : sobota 21. listopadu 2009 10:31:21(UTC)
tomcat1

Kategorie: Člen smečky

Registrován: 01.04.2009(UTC)
Zpráv: 531
Bydliště: Bratislava, Sk

Blahořečen: 5-krát v 5 příspěvcích
A ta prevodovka je nova alebo stara? A menic je seriovy z C3 alebo nejaky tuningovy? Lebo ak su to seriove a aste k tomu stare komponenty asi to moc dlho nevydrzi. TH350-ky sa daju vybavit kevlarovymi lamelami a tak, aby to vydrzalo vyssi vykon.Ale k bigblockom sa dava vacsinou TH400.A menic ked kupujes, tiez treba vybrat taky, co odporucaju aj k bigblocku, co tie lacnejsie nebyvaju. To cislo co udavaju pri menicoch by malo byt o trochu vyssie ako spodna hodnota powerbandu pouzitej vacky. Co moze byt napr 2000-5700 alebo tak.
Offline Adam66  
#95 Odesláno : sobota 21. listopadu 2009 15:20:39(UTC)
Adam66

Kategorie: Člen smečky

Registrován: 04.11.2009(UTC)
Zpráv: 1,016
Bydliště: Leopoldov

Blahořečil: 1-krát
Blahořečen: 13-krát v 10 příspěvcích
Cau prevodovka je stara, ale zrepasovana . nema nic najazdene a menic je seriovy zo 76 myslim. Mam ho od Milana z Vycapov.Urcite ho poznas .
Jířa  
#96 Odesláno : sobota 21. listopadu 2009 16:43:17(UTC)
Guest
Kategorie: Anonymní

Registrován: 28.02.2009(UTC)
Zpráv: 1,960

Blahořečen: 1-krát v 1 příspěvcích
Adam66 napsal:
Chalani zaujimalo by ma kolko znese TH350? Ten moj dinosaurus ma vzadu obute 345/50x15 a motorik ma 375 PS. Ratam s tym ze z kardanu spravi vanocku a co seriovka prevodovka?


Tuhle otázku jsem jednou položil na foru US motors.
Jeden z uživatelů - poncho1964 mi napsal že za mlada měl camaro z první řady dvojek.
Prý to mělo aso 570 koní. Převodovka celkem dobrý. Jen jinej měnič. Akorát při jednoum burnoutu smotal kardan. Jinak nic.
Offline Adam66  
#97 Odesláno : sobota 21. listopadu 2009 19:47:20(UTC)
Adam66

Kategorie: Člen smečky

Registrován: 04.11.2009(UTC)
Zpráv: 1,016
Bydliště: Leopoldov

Blahořečil: 1-krát
Blahořečen: 13-krát v 10 příspěvcích
No dufam ,ze ak to raz dokoncim tak hned to nepo......a neskor dam tomu co to ma mat. Uz ma to stalo vela casu, namahy a samozrejme prachov. Hlavne ten cas ma stve lebo makam na nom kazdy den aspon 3 hod. a niekedy neni na nom nic vidiet. Ale ked to robim sam neni sa comu cudovat. Ja som videl prvu ameriku v 1980 ked som zacal chodit na strednu a bol to dodge challenger. Od toho casu som chcel naplnit svoj sen. A 2004 som si kupil toto co mam.
Offline tomcat1  
#98 Odesláno : neděle 22. listopadu 2009 0:47:51(UTC)
tomcat1

Kategorie: Člen smečky

Registrován: 01.04.2009(UTC)
Zpráv: 531
Bydliště: Bratislava, Sk

Blahořečen: 5-krát v 5 příspěvcích
Ano Milana poznam. Seriovy menic urceny k priskrtenemu smallblocku urcite nevydrzi upraveny bigblock... A pridavny chladic prevodoveho oleja tiez bude treba. Kto repasoval tu prevodovku?
Offline Adam66  
#99 Odesláno : neděle 22. listopadu 2009 11:00:46(UTC)
Adam66

Kategorie: Člen smečky

Registrován: 04.11.2009(UTC)
Zpráv: 1,016
Bydliště: Leopoldov

Blahořečil: 1-krát
Blahořečen: 13-krát v 10 příspěvcích
Repasoval som ju ja. Mal som od Milana celu sadu na repas. A pridavny chladic mam.
Offline sejki  
#100 Odesláno : neděle 22. listopadu 2009 21:09:25(UTC)
sejki

Kategorie: Člen smečky

Registrován: 22.11.2009(UTC)
Zpráv: 1,135
Bydliště: Ústí nad Orlicí

Blahořečil: 5-krát
Blahořečen: 2-krát v 2 příspěvcích
Adam66 napsal:
Repasoval som ju ja. Mal som od Milana celu sadu na repas. A pridavny chladic mam.


Jestli ji mas zrepasovanou tak by ti chvili mela vydrzet a kdyz zacne smrdet tak si poridis performance sadu. Jinak vnitrnosti by to mohli zvladnout, vzdyt tolik koni zas nemas. Ale jak psal Tomcat, TH400 by byla lepsi :)

Schrnuto, s tvym setupem, TH350 s performance kitem a nebo TH400 staci origo. A k tomu menici, urcite bych ho nechal zrepasovat. Tam se s pis jedna o to v kterejch otackach chces aby neprokluzoval. Takze jestli ma ten tvuj motor nastup az ve vyssich otackach tak je lepsi menic kolem 2000-2500, pokud ale ten motor ma nabeh uz odspodu tak staci ten tvuj. Jen teda nevim jak to je u chevroletu, jestli neni rozdil mezi smallblock a bigblock abys pak nenarazil....

Upraveno uživatelem neděle 22. listopadu 2009 21:15:09(UTC)  | Důvod úpravy: -

Chevrolet Camaro '79
Buick Century Estate Wagon '89
Uživatelé, kteří si prohlížejí toto téma
Guest (13)
31 stránek«<23456>»
V tomto fóru nemůžete iniciovat nová témata.
V tomto fóru nemůžete na témata odpovídat.
V tomto fóru nemůžete své zprávy mazat.
V tomto fóru nemůžete své zprávy editovat.
V tomto fóru nemůžete iniciovat průzkumy mínění.
V tomto fóru nemůžete hlasovat v průzkumech mínění.