Vítej poutníče! Pro využití všech možností fóra použij Přihlášení či Registrace.

Notification

Icon
Error

6 stránek<1234>»
Sdílet
Možnosti
K poslední zprávě K první nepřečtené
Jířa  
#26 Odesláno : pondělí 20. července 2009 1:02:45(UTC)
Guest
Kategorie: Anonymní

Registrován: 28.02.2009(UTC)
Zpráv: 1,960

Blahořečen: 1-krát v 1 příspěvcích
tomcat1 napsal:

Ano. Funguje to tak , ze shifterom cez bowden otacas volicom na prevodovke. Odtial je pohyb prenasany cez sustavu tyciek do stlpiku riadenia, kde sa otaca taka rura ktorou je vedene ridenie. Na tej rure je spinac spiatocky, blokovanie startovania a ovladanie toho ukaztovatela. Aky tam mas shifter nema na to vliv, vzdy to len taha za lanko.


Já jen že Cámo psal že se to musí překopat na díly co jsou k tomu voliči.
Offline Cámo  
#27 Odesláno : pondělí 20. července 2009 1:10:25(UTC)
Cámo

Kategorie: Competition Allies

Registrován: 28.02.2009(UTC)
Zpráv: 778
Bydliště: Střelice u Brna

Blahořečil: 1-krát
Blahořečen: 3-krát v 3 příspěvcích
Napsal: Jí Přejít na citovaný příspěvek


Já jen že Cámo psal že se to musí překopat na díly co jsou k tomu voliči.

no k megashifteru(ten s tou gumou) dávají i bovden, ten je ale tak strašně dlouhej, že sem hodil smyšku vrškem kolem převodovky, jenže když jsem tahal, tak se vlastně to lanko lepilo k bovdenu a vznikal strašné tření, takže sem to dal zkrátit...
bovden je úplně jiný než stock bovden, takže k tomu dávají i úchyt k převodovce a jiný volič..nic hrozného to není, akorát teda je pekelně blbě vyřešeno poloha ukazatele rychlosti, je tam lanko a to se mě zohlo a už to nefachčí, ale říkám, je to tak prímové řazení, že vždycky víš, co tam máš za rychlost, takže se ani nemusíš dívat na řadičku...
HD's coming
Jířa  
#28 Odesláno : pondělí 20. července 2009 1:33:34(UTC)
Guest
Kategorie: Anonymní

Registrován: 28.02.2009(UTC)
Zpráv: 1,960

Blahořečen: 1-krát v 1 příspěvcích
Napsal: Cá Přejít na citovaný příspěvek

no k megashifteru(ten s tou gumou) dávají i bovden, ten je ale tak strašně dlouhej, že sem hodil smyšku vrškem kolem převodovky, jenže když jsem tahal, tak se vlastně to lanko lepilo k bovdenu a vznikal strašné tření, takže sem to dal zkrátit...
bovden je úplně jiný než stock bovden, takže k tomu dávají i úchyt k převodovce a jiný volič..nic hrozného to není, akorát teda je pekelně blbě vyřešeno poloha ukazatele rychlosti, je tam lanko a to se mě zohlo a už to nefachčí, ale říkám, je to tak prímové řazení, že vždycky víš, co tam máš za rychlost, takže se ani nemusíš dívat na řadičku...


A funguje to teda stejně jako qiucksilver. Tedy takhle...



A zkracoval si jen bowden a nebo i ovládání. Tedy to co je uvnitř toho bowdenu.
A ještě jedna věc. Jde zařadit z neutrálu rovnou jednička a nebo musíš sekvenčne přez rtojku a dvojku - cvak cvak.

Upraveno uživatelem pondělí 20. července 2009 1:46:50(UTC)  | Důvod úpravy: -

Offline Cámo  
#29 Odesláno : úterý 21. července 2009 1:23:03(UTC)
Cámo

Kategorie: Competition Allies

Registrován: 28.02.2009(UTC)
Zpráv: 778
Bydliště: Střelice u Brna

Blahořečil: 1-krát
Blahořečen: 3-krát v 3 příspěvcích
Napsal: Jí Přejít na citovaný příspěvek


A funguje to teda stejně jako qiucksilver. Tedy takhle...



A zkracoval si jen bowden a nebo i ovládání. Tedy to co je uvnitř toho bowdenu.
A ještě jedna věc. Jde zařadit z neutrálu rovnou jednička a nebo musíš sekvenčne přez rtojku a dvojku - cvak cvak.

bovden jsem zkrátil se vším všudy, už to řadí o poznání hladčeji..je to tam ale vše zalisováno, já bych si s tím neporadil a dal to jednomu šikovnému pánovi, který vše odlisoval, vysousturužil nový závit, zalisoval vše zpět, zacínoval a to je pánovi 83 let!!

jinak dneska jsem tedy odzkoušel řazení, sice ne naostro, ale jen tak:-) pěkně to řadí...z N musíš právě sekvenčně
když máš shifter v P, tak povytáhnutím kotvičky zařadíš až na D, tam se to zasekne a řadíš sekvenčně tedy shrnu to... P až D gate shifting a 2,1 ratchet style shifting
HD's coming
Offline Zlumik  
#30 Odesláno : úterý 21. července 2009 10:03:10(UTC)
Zlumik

Kategorie: Kandidát smečky

Registrován: 20.04.2009(UTC)
Zpráv: 299
Bydliště: Kladruby nad Labem

Napsal: Jí Přejít na citovaný příspěvek


A funguje to teda stejně jako qiucksilver. Tedy takhle...



A zkracoval si jen bowden a nebo i ovládání. Tedy to co je uvnitř toho bowdenu.
A ještě jedna věc. Jde zařadit z neutrálu rovnou jednička a nebo musíš sekvenčne přez rtojku a dvojku - cvak cvak.



A co tohle?

http://www.summitracing.com/parts/HUU-3838515/

Píšou, že to "utilizuje" původní GM kabel ...... to znamená, že ho to asi sežere.

Jinak se mi zdá, že to je jen náhrada standardního řazení - stejná funkčnost. Pak ještě existujou takový kity, že ti to přehodí pořadí řazení a z automatu to udělá v podstatě sekvenční převodovku P,R,N 1,2,D - to je ale za jiný prašule a něco se tam montuje i do převodovky.
Offline tomcat1  
#31 Odesláno : úterý 21. července 2009 10:24:34(UTC)
tomcat1

Kategorie: Člen smečky

Registrován: 01.04.2009(UTC)
Zpráv: 531
Bydliště: Bratislava, Sk

Blahořečen: 5-krát v 5 příspěvcích
Hlavny rozdiel je v tom, ze nemozes prehodit naraz o viac stupnov, hodit tam spiatocku, alebo tak.. a aj to lepsie vyzera
Offline Zlumik  
#32 Odesláno : úterý 21. července 2009 11:24:56(UTC)
Zlumik

Kategorie: Kandidát smečky

Registrován: 20.04.2009(UTC)
Zpráv: 299
Bydliště: Kladruby nad Labem

tomcat1 napsal:
Hlavny rozdiel je v tom, ze nemozes prehodit naraz o viac stupnov, hodit tam spiatocku, alebo tak.. a aj to lepsie vyzera


No o vzhledu žádné diskuse nejsou..je to opravdu pěkný. Ale o víc stupňů přeci nemůžeš řadit ani s tím origínálním řadičem, proto je tam nahoře ten knoflík, kterej musíš třeba při řazení z D přes N na R mačkat
Offline xjohny  
#33 Odesláno : úterý 21. července 2009 12:07:50(UTC)
xjohny

Kategorie: Vůdce smečky

Registrován: 28.02.2009(UTC)
Zpráv: 8,306
Bydliště: Třebenice (LT)

Blahořečil: 86-krát
Blahořečen: 166-krát v 144 příspěvcích
Zlumik napsal:
No o vzhledu žádné diskuse nejsou..je to opravdu pěkný. Ale o víc stupňů přeci nemůžeš řadit ani s tím origínálním řadičem, proto je tam nahoře ten knoflík, kterej musíš třeba při řazení z D přes N na R mačkat

Právěže se sériovým voličem můžeš klidně se zamáčklým knoflíkem projet od P až k 1, s těmito shiftery ne, maximálně do D a pak po jednom dál dolů.
Camaro se rozskočilo...
Offline Zlumik  
#34 Odesláno : úterý 21. července 2009 14:50:09(UTC)
Zlumik

Kategorie: Kandidát smečky

Registrován: 20.04.2009(UTC)
Zpráv: 299
Bydliště: Kladruby nad Labem

xjohny napsal:

Právěže se sériovým voličem můžeš klidně se zamáčklým knoflíkem projet od P až k 1, s těmito shiftery ne, maximálně do D a pak po jednom dál dolů.


No dyť jo...se zmáčknutým knoflíkem.....tak to pak snad za jízdy může projet celý jen opravdový jelito....[-o&lt;

Já teda ten knoflík mačkám, jen když narazím na odpor toho zubu (zmačknu, posunu, pustím) a pohoda

Ale jinak samozřejmě každému soudruhovi podle jeho chuti...třeba se k tomu taky někdy dostanu, ale teď spíš přemejšlím o repasi přední nápravy a o performer makovicích.

Upraveno uživatelem úterý 21. července 2009 14:53:44(UTC)  | Důvod úpravy: -

Jířa  
#35 Odesláno : úterý 21. července 2009 17:45:41(UTC)
Guest
Kategorie: Anonymní

Registrován: 28.02.2009(UTC)
Zpráv: 1,960

Blahořečen: 1-krát v 1 příspěvcích
Zlumik napsal:



A co tohle?

http://www.summitracing.com/parts/HUU-3838515/

Píšou, že to "utilizuje" původní GM kabel ...... to znamená, že ho to asi sežere.

Jinak se mi zdá, že to je jen náhrada standardního řazení - stejná funkčnost. Pak ještě existujou takový kity, že ti to přehodí pořadí řazení a z automatu to udělá v podstatě sekvenční převodovku P,R,N 1,2,D - to je ale za jiný prašule a něco se tam montuje i do převodovky.


Tenhle HURST shifter měl v Jizbicích v tom modrém camaru ten chlapík co pak odjel. To řazení bylo takové nedomyšlené. Nevím jestli to měl rozdité, ale po zařazení D jsi mohl klidně přeřadit na 1 aniž by jsi musel použít pojistku.
Nebo jetli to vůbec pojistku nemělo? A nebo to bylo rozbité.
Každopádně jsem musel šátrat abych to D našel.
To se mi zase naopak líbí ten B&M Megashifter.
Ale po těch útrapách co měl Laďa.... No nevim nevim. ALe líbil by se mi tam.
Offline xjohny  
#36 Odesláno : neděle 7. února 2010 18:39:45(UTC)
xjohny

Kategorie: Vůdce smečky

Registrován: 28.02.2009(UTC)
Zpráv: 8,306
Bydliště: Třebenice (LT)

Blahořečil: 86-krát
Blahořečen: 166-krát v 144 příspěvcích
Dotaz na tomcata - dívám se do PDF návodu na ten QuickSilver shifter. Píšou tam, že se má řezat do podlahy asi tak 1" díra. Bylo to u tebe taky nutné? Jde bez problémů použít původní kabel?
Camaro se rozskočilo...
Offline tomcat1  
#37 Odesláno : neděle 7. února 2010 18:47:26(UTC)
tomcat1

Kategorie: Člen smečky

Registrován: 01.04.2009(UTC)
Zpráv: 531
Bydliště: Bratislava, Sk

Blahořečen: 5-krát v 5 příspěvcích
ano, tu dieru som zvacsil noznicami na plech, este trochu viac ako je tam nakreslene. Bolo to nutne v obidvoch pripadoch, kde som to montoval. Kabel isiel pouzit. Ja nemam zapojene spatne vedenie tymi tyckami do stlpika riadenia. Tak som tam este dorobil spinac cuvacich svetiel. Da sa dokupit.
Offline xjohny  
#38 Odesláno : neděle 7. února 2010 18:49:20(UTC)
xjohny

Kategorie: Vůdce smečky

Registrován: 28.02.2009(UTC)
Zpráv: 8,306
Bydliště: Třebenice (LT)

Blahořečil: 86-krát
Blahořečen: 166-krát v 144 příspěvcích
Ty tyčky mi jdou až od voliče na převodovce, jestli se dobře pamatuju. Tam by problém být neměl. Čím jsi pak zabednil tu zvětšenou díru?
Camaro se rozskočilo...
Offline tomcat1  
#39 Odesláno : neděle 7. února 2010 18:53:54(UTC)
tomcat1

Kategorie: Člen smečky

Registrován: 01.04.2009(UTC)
Zpráv: 531
Bydliště: Bratislava, Sk

Blahořečen: 5-krát v 5 příspěvcích
ano tycky idu od prevodovky, ale vacsinou maju odpor a stazuju radenie, bola to prva vec co som zahodil
Posunul som tu priechodku a na zvysok diery prinitoval kusok plechu
Offline xjohny  
#40 Odesláno : neděle 7. února 2010 18:58:32(UTC)
xjohny

Kategorie: Vůdce smečky

Registrován: 28.02.2009(UTC)
Zpráv: 8,306
Bydliště: Třebenice (LT)

Blahořečil: 86-krát
Blahořečen: 166-krát v 144 příspěvcích
Ok díky. Aspoň mám ideu, jak na to.
Camaro se rozskočilo...
Offline fik  
#41 Odesláno : pondělí 8. února 2010 16:54:45(UTC)
fik

Kategorie: Člen smečky

Metály: Přispěvatel: Tento uživatel přispěl finančním obnosem na chod tohoto úžasného fóra!
Registrován: 11.01.2010(UTC)
Zpráv: 1,115
Bydliště: Praha

Blahořečil: 3-krát
Blahořečen: 22-krát v 20 příspěvcích
Tak me jen napada, co to presne pinese za uzitek ?? rychlosti jsou jenom 3 na S radis 1-2 a pak tam soupnes D tak sup na 3 a dolu stejne no a 1 moc casto nepotrebujes. A co na to stara 350 prevodovka nebude hejkat az to tam namontujes ? Ostatne zajimave by to bylo ALE ????
Offline xjohny  
#42 Odesláno : pondělí 8. února 2010 17:47:06(UTC)
xjohny

Kategorie: Vůdce smečky

Registrován: 28.02.2009(UTC)
Zpráv: 8,306
Bydliště: Třebenice (LT)

Blahořečil: 86-krát
Blahořečen: 166-krát v 144 příspěvcích
Výhody - přesné a rychlé řazení.
Původní volič ti dovolí skočit z D do N bez zábrany, tohle ne. Jednou do toho bouchneš a jsi si jistej, že jsi přeřadil jen o jeden stupeň.

Převodovce je to úplně jedno co tam bude, protože jí akorát něco bude tahat za lanko Ja nic
Camaro se rozskočilo...
Offline fik  
#43 Odesláno : pondělí 8. února 2010 17:58:48(UTC)
fik

Kategorie: Člen smečky

Metály: Přispěvatel: Tento uživatel přispěl finančním obnosem na chod tohoto úžasného fóra!
Registrován: 11.01.2010(UTC)
Zpráv: 1,115
Bydliště: Praha

Blahořečil: 3-krát
Blahořečen: 22-krát v 20 příspěvcích
Tak to jooo, ale bude to svadet k pretaceni motoru , protoze pak to uz zalezi jen na ridici.. Na co je tam to L kdo to pouziva , na tahani privesu ? :o)

Upraveno moderátorem pondělí 8. února 2010 18:39:17(UTC)  | Důvod úpravy: -

Offline xjohny  
#44 Odesláno : pondělí 8. února 2010 18:15:27(UTC)
xjohny

Kategorie: Vůdce smečky

Registrován: 28.02.2009(UTC)
Zpráv: 8,306
Bydliště: Třebenice (LT)

Blahořečil: 86-krát
Blahořečen: 166-krát v 144 příspěvcích
Já, na rozjezdy pro hvězdy :-) Rozhodně můžeš víc točkovat jedničku, než ti povolí D. Já to stejně přes 5k otáček nedrtim a přesto D řadí dřív než by bylo záhodno. Motor mám po repasi a vačka má udané hodnoty Idle-5,500, takže cože.

A ne že se mi zase bude někdo smát, že mám jen 305ku Doprrr
Camaro se rozskočilo...
Offline fik  
#45 Odesláno : pondělí 8. února 2010 18:27:03(UTC)
fik

Kategorie: Člen smečky

Metály: Přispěvatel: Tento uživatel přispěl finančním obnosem na chod tohoto úžasného fóra!
Registrován: 11.01.2010(UTC)
Zpráv: 1,115
Bydliště: Praha

Blahořečil: 3-krát
Blahořečen: 22-krát v 20 příspěvcích
L jeste brzdi mototem
S radi vejs nez D

Upraveno moderátorem pondělí 8. února 2010 18:39:07(UTC)  | Důvod úpravy: -

Offline tafna  
#46 Odesláno : pondělí 8. února 2010 18:34:24(UTC)
tafna

Kategorie: Člen smečky

Registrován: 01.03.2009(UTC)
Zpráv: 1,480
Bydliště: Černilov, Hradec Králové

Blahořečil: 1-krát
Blahořečen: 5-krát v 4 příspěvcích
xjohny napsal:
A ne že se mi zase bude někdo smát, že mám jen 305ku Doprrr

no to by si snat nikdo nedovolil!!!!?? :)

Upraveno uživatelem pondělí 8. února 2010 18:47:29(UTC)  | Důvod úpravy: -

Offline sejki  
#47 Odesláno : pondělí 8. února 2010 19:16:59(UTC)
sejki

Kategorie: Člen smečky

Registrován: 22.11.2009(UTC)
Zpráv: 1,135
Bydliště: Ústí nad Orlicí

Blahořečil: 5-krát
Blahořečen: 2-krát v 2 příspěvcích
pokud s automatem radis za jizdy, tak ti dlouho fungovat nebude, proste mu zkracujes zivotnost.... dalsi vec kdyz stojis na miste a z P radis D tak je dobry to preletet tak aby ti mezi tim nespadla zpatecka, opet tomu zkracujes zivotnost, dalsi vec, vecina lidi prijede na krizovatku a dava P... blbost nechat D .... cim min radis tim ti prevodovka bude dyl slouzit...

Upraveno uživatelem pondělí 8. února 2010 19:18:31(UTC)  | Důvod úpravy: -

Chevrolet Camaro '79
Buick Century Estate Wagon '89
Offline fik  
#48 Odesláno : pondělí 8. února 2010 22:14:35(UTC)
fik

Kategorie: Člen smečky

Metály: Přispěvatel: Tento uživatel přispěl finančním obnosem na chod tohoto úžasného fóra!
Registrován: 11.01.2010(UTC)
Zpráv: 1,115
Bydliště: Praha

Blahořečil: 3-krát
Blahořečen: 22-krát v 20 příspěvcích
sejki napsal:
pokud s automatem radis za jizdy, tak ti dlouho fungovat nebude, proste mu zkracujes zivotnost.... dalsi vec kdyz stojis na miste a z P radis D tak je dobry to preletet tak aby ti mezi tim nespadla zpatecka, opet tomu zkracujes zivotnost, dalsi vec, vecina lidi prijede na krizovatku a dava P... blbost nechat D .... cim min radis tim ti prevodovka bude dyl slouzit...


Jasne ze se radit za jizdy nema, ale obcas S soupnu D a obracene ,, ta sekvence to preci radi taky na tvrdo ?? nebo se to nejak v prevodovce obchazi ?
Jířa  
#49 Odesláno : úterý 9. února 2010 0:25:59(UTC)
Guest
Kategorie: Anonymní

Registrován: 28.02.2009(UTC)
Zpráv: 1,960

Blahořečen: 1-krát v 1 příspěvcích
sejki napsal:
pokud s automatem radis za jizdy, tak ti dlouho fungovat nebude, proste mu zkracujes zivotnost.... dalsi vec kdyz stojis na miste a z P radis D tak je dobry to preletet tak aby ti mezi tim nespadla zpatecka, opet tomu zkracujes zivotnost, dalsi vec, vecina lidi prijede na krizovatku a dava P... blbost nechat D .... cim min radis tim ti prevodovka bude dyl slouzit...


Prostě je automat na houno a proto tam chci spojku.
Jinak s tebou nemůžu až tak souhlasit. Camaro má řazení s blokací. Takže ty můžeš řadit bez pojistky 1,2,3 a neutrál. Dále můžeš bez pojistky řadit z R přez neutrál na D. A jinak N a D a zpět. Prostě co není blokované, to je povolené.
Jinak co jsem slyšel z USmotors komunity, tak je TH 350 prakticky nezničitilená.
Samozřejmě tím nemyslím "jako stání na spojce" v kopci a tahání na laně.
Ale když to nevychytáš a zařadíš nižší kvalt ještě ve vysoké rychlosti, tak ti to ta převodovka stejně nepřeřadí dřív než snížíš rychlost. Takže podřezovat a brzdit motorem není problém. To mi bylo řečeno na USmotors.
Já podřazování používám běžně. Buď když dojíždím ke křižovatce a nechci brzdit a nebo když někde předjíždím.
A na autodromu používám podřazování společně s brzdama běžně.

Upraveno uživatelem úterý 9. února 2010 0:30:22(UTC)  | Důvod úpravy: -

Offline xjohny  
#50 Odesláno : úterý 9. února 2010 0:41:33(UTC)
xjohny

Kategorie: Vůdce smečky

Registrován: 28.02.2009(UTC)
Zpráv: 8,306
Bydliště: Třebenice (LT)

Blahořečil: 86-krát
Blahořečen: 166-krát v 144 příspěvcích
sejki napsal:
pokud s automatem radis za jizdy, tak ti dlouho fungovat nebude, proste mu zkracujes zivotnost.... dalsi vec kdyz stojis na miste a z P radis D tak je dobry to preletet tak aby ti mezi tim nespadla zpatecka, opet tomu zkracujes zivotnost, dalsi vec, vecina lidi prijede na krizovatku a dava P... blbost nechat D .... cim min radis tim ti prevodovka bude dyl slouzit...

Podívej se na videa, jak to přesně funguje. Samozřejmě, že se dá z P přejet přímo na D a pak případně po jednom dolu a nahoru. 90% ježdění jezdim na D, občas chci vystřelit, tak podřadim, na to je tohle šikovný. Na křižovatce samozřejmě P nedávám :-D zase takovej trotl nejsem!

A taky to měnim protože původní řadička je už oběhaná a nepřesná.

Shrnutí:
Řadí to: P...R...N...D-2-1
- tečky se dají projet přímo s pojistkou
- pomlčky se projet přímo nedají, nebo možná jo v nějakým jiným režimu řadičky, to si nejsem teď jistej
Camaro se rozskočilo...
Uživatelé, kteří si prohlížejí toto téma
Guest
6 stránek<1234>»
V tomto fóru nemůžete iniciovat nová témata.
V tomto fóru nemůžete na témata odpovídat.
V tomto fóru nemůžete své zprávy mazat.
V tomto fóru nemůžete své zprávy editovat.
V tomto fóru nemůžete iniciovat průzkumy mínění.
V tomto fóru nemůžete hlasovat v průzkumech mínění.