Vítej poutníče! Pro využití všech možností fóra použij Přihlášení či Registrace.

Notification

Icon
Error

Sdílet
Možnosti
K poslední zprávě K první nepřečtené
Offline Káfič  
#1 Odesláno : neděle 28. července 2019 19:10:03(UTC)
Káfič

Kategorie: Hledá svoje místo

Registrován: 29.12.2018(UTC)
Zpráv: 92
Bydliště: Praha

Blahořečen: 4-krát v 3 příspěvcích
Nemate nekdo tipa po cem jit? Jedu a jak kdy ale bajvoko po deseti minutach se motor zacne dusit. Jako by tam neslo palivo nebo vzduch. Chcipnu, natocim a zas chvili redy. Uz sem vyndal cerpadlo, vycistil sitko, vymenil palivak a rozebral cely vstrikovani. Vycistil, vymenil nejaky ty cidla co jsou z boku vstrikovani. Furt nahovno. Uz nevim po cem jit. Vsechno postupne menit? Nekdo tipa? Dik. Je to 5.0 V8 tbi vstrik. Skoro me to navadi ze je to spis v elektrice nez v mechanice ale uz netusim. Muzu objednat cerpadlo jestli uz nedava po chvili malo, repajr sadu tbi ale aby to melo taky efekt. Dik za tipy
Offline Jirka_z28  
#2 Odesláno : neděle 28. července 2019 20:07:05(UTC)
Jirka_z28

Kategorie: Člen smečky

Registrován: 29.10.2009(UTC)
Zpráv: 1,275
Bydliště: Letohrad, Praha

Blahořečil: 18-krát
Blahořečen: 12-krát v 12 příspěvcích
nemůže to teda souviset s teplotou? po tom chcípnutí a nastartování se to objeví po zhruba stejném čase nebo dřív?
Offline Káfič  
#3 Odesláno : neděle 28. července 2019 22:23:02(UTC)
Káfič

Kategorie: Hledá svoje místo

Registrován: 29.12.2018(UTC)
Zpráv: 92
Bydliště: Praha

Blahořečen: 4-krát v 3 příspěvcích
Jak kdy. Uz se mi i stalo ze sem zastavil, chvili to nechal a kdyz sem se rozjel dusilo se to hned. Treba na dalnici v levym je to super. Cidlo novy mam akorat je na klasickou samici a ja mam na aute konektor. Tak to zkusim. Prehrivani sem apgrejdoval nasavanim vzduchu pod naraznikem a vyrobil sem "saharu" kolem vrtule. Daval sem mu po Praze coud a v půlce. To uz snad bude gut
Offline xjohny  
#4 Odesláno : pondělí 29. července 2019 8:56:44(UTC)
xjohny

Kategorie: Vůdce smečky

Registrován: 28.02.2009(UTC)
Zpráv: 8,265
Bydliště: Třebenice (LT)

Blahořečil: 82-krát
Blahořečen: 148-krát v 128 příspěvcích
Co EGR?
Camaro se rozskočilo...
Offline Bouri  
#5 Odesláno : pondělí 29. července 2019 19:04:15(UTC)
Bouri

Kategorie: Člen smečky

Registrován: 25.07.2011(UTC)
Zpráv: 852
Bydliště: taková řiť světa kousek od Brna

Blahořečil: 8-krát
Blahořečen: 10-krát v 9 příspěvcích
Co lambda? Tehdy na V6 se mi to při prudším přidání plynu taky chtělo dusit a po výměně lambdy se to srovnalo. Zkoušel sem i jinou váhu vzduchu. EGR bylo zaslepený, takže nemělo vliv na chod; pokud by bylo něco špatně, tak by to mohlo EGR přidávat víc výfuků zpět do sání a taky by to mohlo dusit i bez přidávání plynu.
Lambda má návaznost na teplotu - řídící jednotka ji bere v potaz, až se ohřeje motor.
Pontiac Firebird 1987 (305cui V8 carb A/T)
Klimatizace: WIP
Potahy sedaček: Oprava
Alarm: Chtělo by to opravit
Offline Káfič  
#6 Odesláno : úterý 30. července 2019 21:47:11(UTC)
Káfič

Kategorie: Hledá svoje místo

Registrován: 29.12.2018(UTC)
Zpráv: 92
Bydliště: Praha

Blahořečen: 4-krát v 3 příspěvcích
Vyzkousim lambdy i egr. Diky za tipy. Vono kdyz se s tim jede pomalu tak to vlastne ani nepoznam ze uz se to dusi. Akorat kdyz chce moje veprova hlava oslnit samicky nekde u busu a chci se rozjet jako king :-) to uz vim ze je zle. Myslim ze by i dost pomohla diagnostika pac servis endzin soon nebo jak se ta super kontrolka jmenuje, mi obcas zasviti
Offline xjohny  
#7 Odesláno : úterý 30. července 2019 22:51:42(UTC)
xjohny

Kategorie: Vůdce smečky

Registrován: 28.02.2009(UTC)
Zpráv: 8,265
Bydliště: Třebenice (LT)

Blahořečil: 82-krát
Blahořečen: 148-krát v 128 příspěvcích
U těhle starých se snad dají chyby nějak vyblikávat, kluci by měli vědět ;-)
Camaro se rozskočilo...
Offline Standa  
#8 Odesláno : středa 31. července 2019 6:51:21(UTC)
Standa

Kategorie: Člen smečky

Registrován: 14.01.2012(UTC)
Zpráv: 1,006
Bydliště: Letohrad

Blahořečil: 13-krát
Blahořečen: 12-krát v 12 příspěvcích
Ano, stačí propojit horní pravý dva piny v diagnostickým konektoru. Pak zapnout zapalování a v sekvenci to vybliká všechny chybový kódy (začne 12 12 a pokračuje chybama).
Seznam třeba tu: https://www.thirdgen.org...32-list-all-gm-obd1.html
Firebird ´87 V6 T-top manuál
thanks 1 uživatel blahořečil Standa za tento úžasný příspvěvek.
xjohny on 31.07.2019(UTC)
Offline xjohny  
#9 Odesláno : středa 31. července 2019 10:03:19(UTC)
xjohny

Kategorie: Vůdce smečky

Registrován: 28.02.2009(UTC)
Zpráv: 8,265
Bydliště: Třebenice (LT)

Blahořečil: 82-krát
Blahořečen: 148-krát v 128 příspěvcích
Tady je jak se to vyblinkává:
http://www.theimportkill...ms/index.php?topic=420.0

Blikne jednou = 1
pauza
Blikne 2x za sebou = 2
pauza
...
Camaro se rozskočilo...
Offline Kenworth  
#10 Odesláno : středa 31. července 2019 10:58:28(UTC)
Kenworth

Kategorie: Na dobré cestě

Registrován: 05.07.2017(UTC)
Zpráv: 120
Bydliště: kousek od Sokolova

Blahořečen: 3-krát v 2 příspěvcích
Tady je to také hezky popsaný:
vyblikání chyb z řídící jednotky
Offline Káfič  
#11 Odesláno : čtvrtek 1. srpna 2019 8:08:10(UTC)
Káfič

Kategorie: Hledá svoje místo

Registrován: 29.12.2018(UTC)
Zpráv: 92
Bydliště: Praha

Blahořečen: 4-krát v 3 příspěvcích
Diky mladenci. Vyzkousim.
Offline Káfič  
#12 Odesláno : pátek 2. srpna 2019 10:33:00(UTC)
Káfič

Kategorie: Hledá svoje místo

Registrován: 29.12.2018(UTC)
Zpráv: 92
Bydliště: Praha

Blahořečen: 4-krát v 3 příspěvcích
Tak chyba 32 coz je asi egr a 43 elektronicky regulator predstihu. Rozdelovac?
Offline Jirka_z28  
#13 Odesláno : pátek 2. srpna 2019 12:17:03(UTC)
Jirka_z28

Kategorie: Člen smečky

Registrován: 29.10.2009(UTC)
Zpráv: 1,275
Bydliště: Letohrad, Praha

Blahořečil: 18-krát
Blahořečen: 12-krát v 12 příspěvcích
Předstih jsem řešil na Corvette... jelo mi to jen na volnoběh nebo pod plynem v otáčkách někde nad 2000. V normálním režimu šel motor tvrdě, netáhl, zapaloval asi daleko před úvratí. Nakonec to bylo modulem přímo v rozdělovači. Ale může to mít asi různé příčiny. Mně se SES nerozsvítil.
Offline Standa  
#14 Odesláno : pátek 2. srpna 2019 13:49:25(UTC)
Standa

Kategorie: Člen smečky

Registrován: 14.01.2012(UTC)
Zpráv: 1,006
Bydliště: Letohrad

Blahořečil: 13-krát
Blahořečen: 12-krát v 12 příspěvcích
32 - EGR může být buď spínání, podtlakový čidlo, ucpaná hadička...
43 - pravděpodobně problém v elektronice v rozdělovači. Někde je k tomuto kódu uváděný i čidlo klepání, ale to mají jen některý motory (V8 TPI určitě jo, tvůj beztak ne).
Firebird ´87 V6 T-top manuál
Offline Káfič  
#15 Odesláno : pátek 2. srpna 2019 21:24:44(UTC)
Káfič

Kategorie: Hledá svoje místo

Registrován: 29.12.2018(UTC)
Zpráv: 92
Bydliště: Praha

Blahořečen: 4-krát v 3 příspěvcích
Dneska sem se v tom vrtal. Chtel sem vymenit cidlo klepani ale z vandury byl jinej zavit, tak sem tohle vycistil. Vycistil egr ventil, zkontroloval vsechny podtlaky a hadicky, povymenoval nejaky kabely elektroinstalace k rozdelovaci..... A?.... Uz se s tim neda vubec jet. Do zahrati dobry (cca 10 minut) pak dusifka a uz ani chcipnuti nepomohlo. Defakto sem to znepojizdnil. Chybu uz to pak zadnou nenapsalo. Parada. Takze mam shanet rozdelovac?
Offline Káfič  
#16 Odesláno : pátek 2. srpna 2019 21:32:31(UTC)
Káfič

Kategorie: Hledá svoje místo

Registrován: 29.12.2018(UTC)
Zpráv: 92
Bydliště: Praha

Blahořečen: 4-krát v 3 příspěvcích
Jo jeste me napadlo ze bylo nedaleko rozdelovace na kolinku jakysi cidlo, snimac, nevim. To kolinko bylo navolno a cidlo nasroubeny na nej. S tim sem jeste laboroval.... Jo a egr... Ta stredova "tryska" nebyla dotazena asi na krev, ja ji vyndal a vycistil, tak je mozny ze sem ji pak dotah moc nebo malo.... Nekdo s tim zkusenost?
Offline OndraS  
#17 Odesláno : pátek 2. srpna 2019 22:53:30(UTC)
OndraS

Kategorie: Člen smečky

Registrován: 11.11.2009(UTC)
Zpráv: 664
Bydliště: Brno - nejvetsi vesnice v CR

Blahořečen: 18-krát v 16 příspěvcích
Hele, a nemá tady ta jednobodová kravina něco jako sytič? Po nastartování každý auto přece jede na zvyśeny otáčky, který si pak sníží. Otevře obtok klapky a přenastaví předstih a vstřikovací časy? Jenom nevim jak je u TBI ten sytic provedenej. Není to zaseklý?
camaro SPORT COUPE V6 1988
camaro Z28 1991
Rodinka: Firebird V6 92, Camaro LT 78, Monte Carlo 72, Golden Spirit 80, Mark VII 88
Offline Jirka_z28  
#18 Odesláno : pátek 2. srpna 2019 23:29:17(UTC)
Jirka_z28

Kategorie: Člen smečky

Registrován: 29.10.2009(UTC)
Zpráv: 1,275
Bydliště: Letohrad, Praha

Blahořečil: 18-krát
Blahořečen: 12-krát v 12 příspěvcích
Napsal: Káfič Přejít na citovaný příspěvek
Dneska sem se v tom vrtal. Chtel sem vymenit cidlo klepani ale z vandury byl jinej zavit, tak sem tohle vycistil. Vycistil egr ventil, zkontroloval vsechny podtlaky a hadicky, povymenoval nejaky kabely elektroinstalace k rozdelovaci..... A?.... Uz se s tim neda vubec jet. Do zahrati dobry (cca 10 minut) pak dusifka a uz ani chcipnuti nepomohlo. Defakto sem to znepojizdnil. Chybu uz to pak zadnou nenapsalo. Parada. Takze mam shanet rozdelovac?


Rozdělovač ne, je v něm elektronická součástka, tak leda tu. Já ji sehnal v akci asi za $10.
Offline Káfič  
#19 Odesláno : sobota 3. srpna 2019 13:36:13(UTC)
Káfič

Kategorie: Hledá svoje místo

Registrován: 29.12.2018(UTC)
Zpráv: 92
Bydliště: Praha

Blahořečen: 4-krát v 3 příspěvcích
Ondro... Nevim. Cely to tbi sem mel rozebrany, vsechno se zdalo ze maka jak ma. Rikam si ze sem to musel necim dodelat. Bud ten egr ze sem zasrouboval moc nebo malo, nebo ze je v prdeli prave to cislo ktery nevim k cemu je. Vypada trochu jak palivovej filtr. Takova plechovka s jednim dratkem. U rozdelovace. Nafotim az budu u toho kramu.
Jirko asi myslis ten modul s dvouma konektorama ze?
Mam tam furt to camaro. Je to karbec. Byl by velkej vocistec to predelat? Melo by to smysl?
Offline Standa  
#20 Odesláno : sobota 3. srpna 2019 15:12:19(UTC)
Standa

Kategorie: Člen smečky

Registrován: 14.01.2012(UTC)
Zpráv: 1,006
Bydliště: Letohrad

Blahořečil: 13-krát
Blahořečen: 12-krát v 12 příspěvcích
Já bych začal tím EGR. Zaslepit vstup do sání a zkontrolovat čidlo podtlaku. Ať vyloučíš jeho vliv. U těch rozdelovačů si nejdřív zkontroluj, jestli tam patří stejný (třeba podle rockauto).
Firebird ´87 V6 T-top manuál
Offline Káfič  
#21 Odesláno : pondělí 23. září 2019 20:15:42(UTC)
Káfič

Kategorie: Hledá svoje místo

Registrován: 29.12.2018(UTC)
Zpráv: 92
Bydliště: Praha

Blahořečen: 4-krát v 3 příspěvcích
Tak.... Stale sem tu zahadu nerozlustil. Zapomel sem objednat tu kravinu do rozdelovace ale vzal sem komplet sadu na tbi a cely pretesnil, vymenil sejtka a vsechny cajky co byli k tomu. To ze mi prestal ukazovat teplomer, prisuzuju nejakymu sotkovi v kabelech ale pretesnenim tbi se to vcelku zlepsilo. Jel sem na zkusebni jizdu a dojel cca 15km nez se to zadusilo ale proplynovanim to slo ustat a naskocilo. Tak zkusim jeste benzinovou pumpu a objednam ten bazmek do rozdelovace.... Uz nevim. Ja uz to fakt dam snad nekam do servisu.... Chjo
Offline xjohny  
#22 Odesláno : úterý 24. září 2019 9:15:51(UTC)
xjohny

Kategorie: Vůdce smečky

Registrován: 28.02.2009(UTC)
Zpráv: 8,265
Bydliště: Třebenice (LT)

Blahořečil: 82-krát
Blahořečen: 148-krát v 128 příspěvcích
Nedá se nějak otestovat vstřikovač jestli je schopný v plnym zatížení pracovat dobře?
Camaro se rozskočilo...
Offline Káfič  
#23 Odesláno : úterý 24. září 2019 13:29:41(UTC)
Káfič

Kategorie: Hledá svoje místo

Registrován: 29.12.2018(UTC)
Zpráv: 92
Bydliště: Praha

Blahořečen: 4-krát v 3 příspěvcích
To nevim. Zkousel sem tam dat vstriky z vandury a to sem ani nevytocil do otacek. Predpokladam ze na v6 budou jiny nez na v8.
Uživatelé, kteří si prohlížejí toto téma
V tomto fóru nemůžete iniciovat nová témata.
V tomto fóru nemůžete na témata odpovídat.
V tomto fóru nemůžete své zprávy mazat.
V tomto fóru nemůžete své zprávy editovat.
V tomto fóru nemůžete iniciovat průzkumy mínění.
V tomto fóru nemůžete hlasovat v průzkumech mínění.