Kategorie: Competition Allies Registrován: 01.05.2009(UTC) Zpráv: 333 Bydliště: Police n. Met / Pardubice
Blahořečil: 1-krát Blahořečen: 6-krát v 6 příspěvcích
|
Tloustka noveho teseneni jeste nemusi nic znamenat. Po stazeni halvy se stahne. Proto vyrobci teseni tloustku pred a po (compressed thickness). Napr na Summitu je to u kazdeho typu tesenni uvedeno. Tento udaj se pak pouziva pri vypoctu kompresniho pomeru anebo pro vypoctu tolernacni mezery mezi ventily a pistem v horni uvrati.
|
|
|
|
Kategorie: Člen smečky Registrován: 22.11.2009(UTC) Zpráv: 1,135 Bydliště: Ústí nad Orlicí
Blahořečil: 5-krát Blahořečen: 2-krát v 2 příspěvcích
|
Honza T napsal:Tloustka noveho teseneni jeste nemusi nic znamenat. Po stazeni halvy se stahne. Proto vyrobci teseni tloustku pred a po (compressed thickness). Napr na Summitu je to u kazdeho typu tesenni uvedeno. Tento udaj se pak pouziva pri vypoctu kompresniho pomeru anebo pro vypoctu tolernacni mezery mezi ventily a pistem v horni uvrati. tam se jedna o to ze valec ma o 6mm mensi prumer nez je prumer tesneni... |
Chevrolet Camaro '79 Buick Century Estate Wagon '89
|
|
|
|
Kategorie: Competition Allies Registrován: 01.05.2009(UTC) Zpráv: 333 Bydliště: Police n. Met / Pardubice
Blahořečil: 1-krát Blahořečen: 6-krát v 6 příspěvcích
|
myslim ze kdyz jsem delal 302ku tak tesneni melo take vetsi prumer. Mrknu jeste na tesneni k chevy 350 co mam doma.
|
|
|
|
Kategorie: Člen smečky Registrován: 10.08.2009(UTC) Zpráv: 794 Bydliště: Horovice
Blahořečen: 22-krát v 21 příspěvcích
|
Kompresní poměr je jasný. Mně zajímá co udělá ten zápich. Ovlivní proudění a jak významně? Zanese se karbonem? Může se karbon uvolnit? atd. Chtěl jsem vedět, jestli o tom někdo něco ví a umí to zdůvodnit. Kup nové těsnění je rada ale proč, když se třeba nic nezměni kromě kompresního poměru z 8.1 na 8.5.
|
|
|
|
Kategorie: Člen smečky Registrován: 01.04.2009(UTC) Zpráv: 531 Bydliště: Bratislava, Sk
Blahořečen: 5-krát v 5 příspěvcích
|
Myslim ze americania z toho nerobia velku vedu, vacsina tesneni je predavana ako univerzalne pre niekolko vrtani a maju diery rozneho tazko definovatelneho tvaru a nie okruhle... Cize tam nutne vznikaju vseliake divne priestory...
|
|
|
|
Kategorie: Člen smečky Registrován: 22.11.2009(UTC) Zpráv: 1,135 Bydliště: Ústí nad Orlicí
Blahořečil: 5-krát Blahořečen: 2-krát v 2 příspěvcích
|
Cestovatel napsal:Kompresní poměr je jasný. Mně zajímá co udělá ten zápich. Ovlivní proudění a jak významně? Zanese se karbonem? Může se karbon uvolnit? atd. Chtěl jsem vedět, jestli o tom někdo něco ví a umí to zdůvodnit. Kup nové těsnění je rada ale proč, když se třeba nic nezměni kromě kompresního poměru z 8.1 na 8.5. moc to resis.... jinak ty budes mit kompresor? |
Chevrolet Camaro '79 Buick Century Estate Wagon '89
|
|
|
|
Kategorie: Člen smečky Registrován: 10.08.2009(UTC) Zpráv: 794 Bydliště: Horovice
Blahořečen: 22-krát v 21 příspěvcích
|
Abych také někoho potěšil, tak si musím postěžovat. Když už jsem sehnal šikovného klempíře který má i čas tak si přivodil úraz na ruce a bude tři měsíce neschopen práce. A to vše mělo být hotové do neděle. Už jsem sice sehnal jiného, ale je mi jasné, že všechna tato prodlení oddalují dokončení a jak to vidím na Session se s Camarem nedostavím.
|
|
|
|
Kategorie: Anonymní
Registrován: 28.02.2009(UTC) Zpráv: 1,960
Blahořečen: 1-krát v 1 příspěvcích
|
Cestovatel napsal:Abych také někoho potěšil, tak si musím postěžovat. Když už jsem sehnal šikovného klempíře který má i čas tak si přivodil úraz na ruce a bude tři měsíce neschopen práce. A to vše mělo být hotové do neděle. Už jsem sice sehnal jiného, ale je mi jasné, že všechna tato prodlení oddalují dokončení a jak to vidím na Session se s Camarem nedostavím. Kdo z tohohle má být potěšen? Já v tom vidím pech jako kráva....
|
|
|
|
Kategorie: Člen smečky Registrován: 10.08.2009(UTC) Zpráv: 794 Bydliště: Horovice
Blahořečen: 22-krát v 21 příspěvcích
|
Pánové mám dotaz. Vite někdo jak nasadit přední pružiny? Pro ty z vás kteří mi chtějí poradit "Vem stahovák" podotýkám ,že originál stahovák na pružiny nemám. Upraveno uživatelem pátek 9. července 2010 14:22:52(UTC)
| Důvod úpravy: -
|
|
|
|
Kategorie: Člen smečky Metály: Registrován: 25.02.2010(UTC) Zpráv: 1,118 Bydliště: Smečno
Blahořečil: 26-krát Blahořečen: 8-krát v 8 příspěvcích
|
za 2 tejdny budu řešit podobnej problém a zatim je v plánu 2-3 kurtny tak sme je sundali a bylo to bez problémů ale tyhle nový nevim nevim...jedna má bejt nějak kolem 500kg...větší kurtny maj 1000kg Upraveno uživatelem pátek 9. července 2010 22:57:26(UTC)
| Důvod úpravy: -
|
|
|
|
Kategorie: Anonymní
Registrován: 28.02.2009(UTC) Zpráv: 1,960
Blahořečen: 1-krát v 1 příspěvcích
|
Ty vole... Tak do toho bych asi nešel.... To bych se raději podíval po nějakem vhodném stahováku. Navíc ty Hotchkis pera co má Libor, ty mají 600 lbs./in. Nic silnějšího jsem zatím neviděl. To je síla jako kráva. Chlapi neblázněte...
|
|
|
|
Kategorie: Člen smečky Metály: Registrován: 25.02.2010(UTC) Zpráv: 1,118 Bydliště: Smečno
Blahořečil: 26-krát Blahořečen: 8-krát v 8 příspěvcích
|
Kámoš přines stahovák.... ale nešel tam byl moc velkej na vejšku....ta první fotka neni moje ta je z netu....jak řikám ven to šlo dobře pružiny byly už asi unavený....tyhle právě nevim jestli půjdou....a o hubu to je o tom žádná nikoho k tomu nenabádám jen že mě zatim napadlo tohle a nikde jsem zatim stahováky neviděl a na sundání to fakt stačilo ta velká kurtna je psaná na 1tunu....ale na nandání zpátky bych rád zvolil bezpečnější postup Upraveno uživatelem pátek 9. července 2010 23:21:45(UTC)
| Důvod úpravy: -
|
|
|
|
Kategorie: Anonymní
Registrován: 28.02.2009(UTC) Zpráv: 1,960
Blahořečen: 1-krát v 1 příspěvcích
|
Na netu by se snad dalo něco najít...
|
|
|
|
Kategorie: Člen smečky Registrován: 10.08.2009(UTC) Zpráv: 794 Bydliště: Horovice
Blahořečen: 22-krát v 21 příspěvcích
|
To ale není vůbec špatný nápad. Řikal jsem si, že stlačit by to šlo heverem. Tohle řeší jak pružinu zafiksovat po stalčení. Potom to, dobře to rozměřit, aby při povolování to nebyla velká rána. A jak povolit ty spony, když je to v takovém tahu. Jde to vůbec?
|
|
|
|
Kategorie: Anonymní
Registrován: 28.02.2009(UTC) Zpráv: 1,960
Blahořečen: 1-krát v 1 příspěvcích
|
Myslím si že to tak nepůjde... Je tam málo místa.
|
|
|
|
Kategorie: Člen smečky Metály: Registrován: 25.02.2010(UTC) Zpráv: 1,118 Bydliště: Smečno
Blahořečil: 26-krát Blahořečen: 8-krát v 8 příspěvcích
|
my to dělaly tak že jsme měli 4 kurtny....2 nastřídačku jsme to přitahovali co to šlo než se ti zaplní ten prostor pro navíjení...pak jsme dali nový 2 a zažli přitahovat dokud sme nepoznali že ty původní 2 napnutý bylo povolený tak sme je sundali a jeli takhle furt dokola....stáhneš to vždycky o pár mm max 1-2 cm takže to prostě nějakou dobu trvá no tu kurtnu povolíš že ji narovnáš a když nejde tak s ní cukneš a ona se povolí o kousek ale ty pružina by asi vyletěla....mít prostě víc kurt a nechat to postupně vyskakovat ale stejně furt hledám jinej způsob...taky jak to pak půjde vyndat ta kurtna až bude na těch ramenech to ji taky pak už nemusíš vyndat/povolit Jířa: já se na netu koukal po stahovákách jenže nevim který vzít viděl jsem většinou ty co měl kámoš a ty by mi nepomohly Upraveno uživatelem sobota 10. července 2010 0:08:33(UTC)
| Důvod úpravy: -
|
|
|
|
Kategorie: Člen smečky Registrován: 01.03.2009(UTC) Zpráv: 1,480 Bydliště: Černilov, Hradec Králové
Blahořečil: 1-krát Blahořečen: 5-krát v 4 příspěvcích
|
ja jsem stara preriznul autogenem. a na nova Hotchkis budu delat stahovak vnitrkem. misto tlumice.
|
|
|
|
Kategorie: Člen smečky Metály: Registrován: 25.02.2010(UTC) Zpráv: 1,118 Bydliště: Smečno
Blahořečil: 26-krát Blahořečen: 8-krát v 8 příspěvcích
|
tafna: a jo to mě nenapadlo :) to je fakt to by moch stačit i ten normál ´´evropskej´´
|
|
|
|
Kategorie: Člen smečky Registrován: 10.08.2009(UTC) Zpráv: 794 Bydliště: Horovice
Blahořečen: 22-krát v 21 příspěvcích
|
tafna napsal:ja jsem stara preriznul autogenem. a na nova Hotchkis budu delat stahovak vnitrkem. misto tlumice. Středem pružiny, tak to má být. Ten stahovák se nechá koupit cena do 100 USD. Zatím mám vše objednáno a nechat posílat jen jednu věc se mi nechce. Jestli nic funkčního nevymyslím tak mi asi nic jiného nezbyde než objednat. Potom vám ho budu za padesátku půjčovat
|
|
|
|
Kategorie: Člen smečky Registrován: 04.11.2009(UTC) Zpráv: 1,016 Bydliště: Leopoldov
Blahořečil: 1-krát Blahořečen: 13-krát v 10 příspěvcích
|
Ja som na to pouzil zavitovu tyc M20 kupenu v zelezarstve za 80 korun.
|
|
|
|
Kategorie: Člen smečky Registrován: 10.08.2009(UTC) Zpráv: 794 Bydliště: Horovice
Blahořečen: 22-krát v 21 příspěvcích
|
Stahovák na pružiny vyroben a pružiny namontovány. Poté co mě dnes potěšili v prodejně ložisek, že mají kuželová ložiska do diferenciálu jsem byl zaskočen cenou šroubů na připevnění posilovače. Cena jednoho šroubu u FABORY 130 kč bez DPH. Jsou tam tři. Nevím jestli jste někdo posilovač už sundaval. Jestli se chystáte tak to udělejte co nejdříve a pokud ne radši zapomeňte, že jste tohle četli protože dva ze tří šroubů byly orezlé z původního průměru 10 na 4.8 mm a při povolování se ukroutily. Na Karoserii se zatím nepracuje protože další klampíř který to měl dělat si popálil ruku ještě než jsem mu tam Camaro dovezl. Takže Camaro stále odpočívá v garáži a na ostatním se pruběžně pracuje. Kromě motoru na kterém byly v Chodově práce zastaveny z nedostatku času. Upraveno uživatelem úterý 27. července 2010 12:09:56(UTC)
| Důvod úpravy: -
|
|
|
|
Kategorie: Člen smečky Registrován: 10.08.2009(UTC) Zpráv: 794 Bydliště: Horovice
Blahořečen: 22-krát v 21 příspěvcích
|
Motor v rozebraném stavu se vrátil do hnízdečka. Začínám na něm průběžně pracovat. Máte někdo dílenský manual na V8 nebo víte kde jej získa? Potřebuji informace nejen o vačce a šálách. Na šálách jsem naměřil vůli 0,05 ve vodorvném a 0,1 mm ve svislém směru. Je to na výměnu? Dále jaké jsou vůle na pístních kroužkách, utahovací momenty atd. Koncem týdne bude hotová klempířina a také očalouněné sedačky, přístrojovka, výplně atd. Pokud vše půjde už podle plánu tak příští týden to postavím na kola a vezu Camaro do lakovny. Až bude Camaro v lakovně, tak začnu pracovat na motoru. Doufám, že problémy už nebudou a začátkem října bude testovací jízda.
|
|
|
|
Kategorie: Na dobré cestě Registrován: 27.11.2009(UTC) Zpráv: 78 Bydliště: Plzeň
Blahořečil: 1-krát
|
Já myslel že máš motor v Chodově? Zítra se podívám po manuálu, někde ho mám doma.
|
|
|
|
Kategorie: Vůdce smečky Registrován: 28.02.2009(UTC) Zpráv: 8,306 Bydliště: Třebenice (LT)
Blahořečil: 86-krát Blahořečen: 166-krát v 144 příspěvcích
|
Nemá, servis Chodov skončil. |
Camaro se rozskočilo...
|
|
|
|
Kategorie: Na dobré cestě Registrován: 27.11.2009(UTC) Zpráv: 78 Bydliště: Plzeň
Blahořečil: 1-krát
|
Vždyť ale Míra maká Jířovi pořád na autě, čekám až mu ho dotáhne do konce a potom mě bude měnit olej pumpu /není tlak a proto jsem nebyl ani na f-body/
|
|
|
|
V tomto fóru nemůžete iniciovat nová témata.
V tomto fóru nemůžete na témata odpovídat.
V tomto fóru nemůžete své zprávy mazat.
V tomto fóru nemůžete své zprávy editovat.
V tomto fóru nemůžete iniciovat průzkumy mínění.
V tomto fóru nemůžete hlasovat v průzkumech mínění.
Soubory cookie:
chevroletcamaro.cz - fórum používá soubory cookie. Pokračováním prohlížení těchto stránek vyjadřujete souhlas s jejich použitím.
Více informací
OK