Vítej poutníče! Pro využití všech možností fóra použij Přihlášení či Registrace.

Notification

Icon
Error

12 stránek«<45678>»
Sdílet
Možnosti
K poslední zprávě K první nepřečtené
Offline Honza T  
#126 Odesláno : čtvrtek 1. července 2010 15:25:51(UTC)
Honza T

Kategorie: Competition Allies

Registrován: 01.05.2009(UTC)
Zpráv: 333
Bydliště: Police n. Met / Pardubice

Blahořečil: 1-krát
Blahořečen: 6-krát v 6 příspěvcích
Tloustka noveho teseneni jeste nemusi nic znamenat. Po stazeni halvy se stahne. Proto vyrobci teseni tloustku pred a po (compressed thickness). Napr na Summitu je to u kazdeho typu tesenni uvedeno. Tento udaj se pak pouziva pri vypoctu kompresniho pomeru anebo pro vypoctu tolernacni mezery mezi ventily a pistem v horni uvrati.
Offline sejki  
#127 Odesláno : čtvrtek 1. července 2010 16:38:11(UTC)
sejki

Kategorie: Člen smečky

Registrován: 22.11.2009(UTC)
Zpráv: 1,135
Bydliště: Ústí nad Orlicí

Blahořečil: 5-krát
Blahořečen: 2-krát v 2 příspěvcích
Honza T napsal:
Tloustka noveho teseneni jeste nemusi nic znamenat. Po stazeni halvy se stahne. Proto vyrobci teseni tloustku pred a po (compressed thickness). Napr na Summitu je to u kazdeho typu tesenni uvedeno. Tento udaj se pak pouziva pri vypoctu kompresniho pomeru anebo pro vypoctu tolernacni mezery mezi ventily a pistem v horni uvrati.


tam se jedna o to ze valec ma o 6mm mensi prumer nez je prumer tesneni...
Chevrolet Camaro '79
Buick Century Estate Wagon '89
Offline Honza T  
#128 Odesláno : čtvrtek 1. července 2010 22:48:29(UTC)
Honza T

Kategorie: Competition Allies

Registrován: 01.05.2009(UTC)
Zpráv: 333
Bydliště: Police n. Met / Pardubice

Blahořečil: 1-krát
Blahořečen: 6-krát v 6 příspěvcích
myslim ze kdyz jsem delal 302ku tak tesneni melo take vetsi prumer. Mrknu jeste na tesneni k chevy 350 co mam doma.
Offline Cestovatel  
#129 Odesláno : pátek 2. července 2010 0:26:26(UTC)
Cestovatel

Kategorie: Člen smečky

Registrován: 10.08.2009(UTC)
Zpráv: 794
Bydliště: Horovice

Blahořečen: 22-krát v 21 příspěvcích
Kompresní poměr je jasný. Mně zajímá co udělá ten zápich. Ovlivní proudění a jak významně? Zanese se karbonem? Může se karbon uvolnit? atd. Chtěl jsem vedět, jestli o tom někdo něco ví a umí to zdůvodnit. Kup nové těsnění je rada ale proč, když se třeba nic nezměni kromě kompresního poměru z 8.1 na 8.5.
Offline tomcat1  
#130 Odesláno : pátek 2. července 2010 0:30:00(UTC)
tomcat1

Kategorie: Člen smečky

Registrován: 01.04.2009(UTC)
Zpráv: 531
Bydliště: Bratislava, Sk

Blahořečen: 5-krát v 5 příspěvcích
Myslim ze americania z toho nerobia velku vedu, vacsina tesneni je predavana ako univerzalne pre niekolko vrtani a maju diery rozneho tazko definovatelneho tvaru a nie okruhle... Cize tam nutne vznikaju vseliake divne priestory...
Offline sejki  
#131 Odesláno : pátek 2. července 2010 0:49:13(UTC)
sejki

Kategorie: Člen smečky

Registrován: 22.11.2009(UTC)
Zpráv: 1,135
Bydliště: Ústí nad Orlicí

Blahořečil: 5-krát
Blahořečen: 2-krát v 2 příspěvcích
Cestovatel napsal:
Kompresní poměr je jasný. Mně zajímá co udělá ten zápich. Ovlivní proudění a jak významně? Zanese se karbonem? Může se karbon uvolnit? atd. Chtěl jsem vedět, jestli o tom někdo něco ví a umí to zdůvodnit. Kup nové těsnění je rada ale proč, když se třeba nic nezměni kromě kompresního poměru z 8.1 na 8.5.


moc to resis.... jinak ty budes mit kompresor?
Chevrolet Camaro '79
Buick Century Estate Wagon '89
Offline Cestovatel  
#132 Odesláno : čtvrtek 8. července 2010 1:20:26(UTC)
Cestovatel

Kategorie: Člen smečky

Registrován: 10.08.2009(UTC)
Zpráv: 794
Bydliště: Horovice

Blahořečen: 22-krát v 21 příspěvcích
Abych také někoho potěšil, tak si musím postěžovat. Když už jsem sehnal šikovného klempíře který má i čas tak si přivodil úraz na ruce a bude tři měsíce neschopen práce. A to vše mělo být hotové do neděle. Už jsem sice sehnal jiného, ale je mi jasné, že všechna tato prodlení oddalují dokončení a jak to vidím na Session se s Camarem nedostavím.
Jířa  
#133 Odesláno : pátek 9. července 2010 0:18:06(UTC)
Guest
Kategorie: Anonymní

Registrován: 28.02.2009(UTC)
Zpráv: 1,960

Blahořečen: 1-krát v 1 příspěvcích
Cestovatel napsal:
Abych také někoho potěšil, tak si musím postěžovat. Když už jsem sehnal šikovného klempíře který má i čas tak si přivodil úraz na ruce a bude tři měsíce neschopen práce. A to vše mělo být hotové do neděle. Už jsem sice sehnal jiného, ale je mi jasné, že všechna tato prodlení oddalují dokončení a jak to vidím na Session se s Camarem nedostavím.


Kdo z tohohle má být potěšen?
Já v tom vidím pech jako kráva....
Offline Cestovatel  
#134 Odesláno : pátek 9. července 2010 13:43:20(UTC)
Cestovatel

Kategorie: Člen smečky

Registrován: 10.08.2009(UTC)
Zpráv: 794
Bydliště: Horovice

Blahořečen: 22-krát v 21 příspěvcích
Pánové mám dotaz. Vite někdo jak nasadit přední pružiny? Pro ty z vás kteří mi chtějí poradit "Vem stahovák" podotýkám ,že originál stahovák na pružiny nemám.

Upraveno uživatelem pátek 9. července 2010 14:22:52(UTC)  | Důvod úpravy: -

Offline Sentinel  
#135 Odesláno : pátek 9. července 2010 22:55:27(UTC)
Sentinel

Kategorie: Člen smečky

Metály: Přispěvatel: Tento uživatel přispěl finančním obnosem na chod tohoto úžasného fóra!
Registrován: 25.02.2010(UTC)
Zpráv: 1,118
Bydliště: Smečno

Blahořečil: 26-krát
Blahořečen: 8-krát v 8 příspěvcích
za 2 tejdny budu řešit podobnej problém a zatim je v plánu 2-3 kurtny tak sme je sundali a bylo to bez problémů ale tyhle nový nevim nevim...jedna má bejt nějak kolem 500kg...větší kurtny maj 1000kg

UserPostedImage
UserPostedImage

Upraveno uživatelem pátek 9. července 2010 22:57:26(UTC)  | Důvod úpravy: -

Jířa  
#136 Odesláno : pátek 9. července 2010 23:10:07(UTC)
Guest
Kategorie: Anonymní

Registrován: 28.02.2009(UTC)
Zpráv: 1,960

Blahořečen: 1-krát v 1 příspěvcích
Ty vole... Tak do toho bych asi nešel....
To bych se raději podíval po nějakem vhodném stahováku.
Navíc ty Hotchkis pera co má Libor, ty mají 600 lbs./in. Nic silnějšího jsem zatím neviděl.
To je síla jako kráva. Chlapi neblázněte...
Offline Sentinel  
#137 Odesláno : pátek 9. července 2010 23:18:54(UTC)
Sentinel

Kategorie: Člen smečky

Metály: Přispěvatel: Tento uživatel přispěl finančním obnosem na chod tohoto úžasného fóra!
Registrován: 25.02.2010(UTC)
Zpráv: 1,118
Bydliště: Smečno

Blahořečil: 26-krát
Blahořečen: 8-krát v 8 příspěvcích
Kámoš přines stahovák.... ale nešel tam byl moc velkej na vejšku....ta první fotka neni moje ta je z netu....jak řikám ven to šlo dobře pružiny byly už asi unavený....tyhle právě nevim jestli půjdou....a o hubu to je o tom žádná nikoho k tomu nenabádám jen že mě zatim napadlo tohle a nikde jsem zatim stahováky neviděl

a na sundání to fakt stačilo ta velká kurtna je psaná na 1tunu....ale na nandání zpátky bych rád zvolil bezpečnější postup

Upraveno uživatelem pátek 9. července 2010 23:21:45(UTC)  | Důvod úpravy: -

Jířa  
#138 Odesláno : pátek 9. července 2010 23:25:53(UTC)
Guest
Kategorie: Anonymní

Registrován: 28.02.2009(UTC)
Zpráv: 1,960

Blahořečen: 1-krát v 1 příspěvcích
Na netu by se snad dalo něco najít...
Offline Cestovatel  
#139 Odesláno : pátek 9. července 2010 23:38:57(UTC)
Cestovatel

Kategorie: Člen smečky

Registrován: 10.08.2009(UTC)
Zpráv: 794
Bydliště: Horovice

Blahořečen: 22-krát v 21 příspěvcích
To ale není vůbec špatný nápad. Řikal jsem si, že stlačit by to šlo heverem. Tohle řeší jak pružinu zafiksovat po stalčení. Potom to, dobře to rozměřit, aby při povolování to nebyla velká rána. A jak povolit ty spony, když je to v takovém tahu. Jde to vůbec?
Jířa  
#140 Odesláno : sobota 10. července 2010 0:01:38(UTC)
Guest
Kategorie: Anonymní

Registrován: 28.02.2009(UTC)
Zpráv: 1,960

Blahořečen: 1-krát v 1 příspěvcích
Myslím si že to tak nepůjde... Je tam málo místa.
Offline Sentinel  
#141 Odesláno : sobota 10. července 2010 0:04:17(UTC)
Sentinel

Kategorie: Člen smečky

Metály: Přispěvatel: Tento uživatel přispěl finančním obnosem na chod tohoto úžasného fóra!
Registrován: 25.02.2010(UTC)
Zpráv: 1,118
Bydliště: Smečno

Blahořečil: 26-krát
Blahořečen: 8-krát v 8 příspěvcích
my to dělaly tak že jsme měli 4 kurtny....2 nastřídačku jsme to přitahovali co to šlo než se ti zaplní ten prostor pro navíjení...pak jsme dali nový 2 a zažli přitahovat dokud sme nepoznali že ty původní 2 napnutý bylo povolený tak sme je sundali a jeli takhle furt dokola....stáhneš to vždycky o pár mm max 1-2 cm takže to prostě nějakou dobu trvá no

tu kurtnu povolíš že ji narovnáš a když nejde tak s ní cukneš a ona se povolí o kousek ale ty pružina by asi vyletěla....mít prostě víc kurt a nechat to postupně vyskakovat ale stejně furt hledám jinej způsob...taky jak to pak půjde vyndat ta kurtna až bude na těch ramenech to ji taky pak už nemusíš vyndat/povolit

Jířa: já se na netu koukal po stahovákách jenže nevim který vzít viděl jsem většinou ty co měl kámoš a ty by mi nepomohly

Upraveno uživatelem sobota 10. července 2010 0:08:33(UTC)  | Důvod úpravy: -

Offline tafna  
#142 Odesláno : sobota 10. července 2010 0:32:36(UTC)
tafna

Kategorie: Člen smečky

Registrován: 01.03.2009(UTC)
Zpráv: 1,480
Bydliště: Černilov, Hradec Králové

Blahořečil: 1-krát
Blahořečen: 5-krát v 4 příspěvcích
ja jsem stara preriznul autogenem. a na nova Hotchkis budu delat stahovak vnitrkem. misto tlumice.
Offline Sentinel  
#143 Odesláno : sobota 10. července 2010 0:36:54(UTC)
Sentinel

Kategorie: Člen smečky

Metály: Přispěvatel: Tento uživatel přispěl finančním obnosem na chod tohoto úžasného fóra!
Registrován: 25.02.2010(UTC)
Zpráv: 1,118
Bydliště: Smečno

Blahořečil: 26-krát
Blahořečen: 8-krát v 8 příspěvcích
tafna: a jo to mě nenapadlo :) to je fakt to by moch stačit i ten normál ´´evropskej´´

Offline Cestovatel  
#144 Odesláno : sobota 10. července 2010 2:02:11(UTC)
Cestovatel

Kategorie: Člen smečky

Registrován: 10.08.2009(UTC)
Zpráv: 794
Bydliště: Horovice

Blahořečen: 22-krát v 21 příspěvcích
tafna napsal:
ja jsem stara preriznul autogenem. a na nova Hotchkis budu delat stahovak vnitrkem. misto tlumice.

Středem pružiny, tak to má být. Ten stahovák se nechá koupit cena do 100 USD. Zatím mám vše objednáno a nechat posílat jen jednu věc se mi nechce. Jestli nic funkčního nevymyslím tak mi asi nic jiného nezbyde než objednat. Potom vám ho budu za padesátku půjčovatJa nic
Offline Adam66  
#145 Odesláno : sobota 10. července 2010 10:59:23(UTC)
Adam66

Kategorie: Člen smečky

Registrován: 04.11.2009(UTC)
Zpráv: 1,016
Bydliště: Leopoldov

Blahořečil: 1-krát
Blahořečen: 13-krát v 10 příspěvcích
Ja som na to pouzil zavitovu tyc M20 kupenu v zelezarstve za 80 korun.
Offline Cestovatel  
#146 Odesláno : úterý 27. července 2010 12:06:06(UTC)
Cestovatel

Kategorie: Člen smečky

Registrován: 10.08.2009(UTC)
Zpráv: 794
Bydliště: Horovice

Blahořečen: 22-krát v 21 příspěvcích
Stahovák na pružiny vyroben a pružiny namontovány. Poté co mě dnes potěšili v prodejně ložisek, že mají kuželová ložiska do diferenciálu jsem byl zaskočen cenou šroubů na připevnění posilovače. Cena jednoho šroubu u FABORY 130 kč bez DPH. Jsou tam tři. Nevím jestli jste někdo posilovač už sundaval. Jestli se chystáte tak to udělejte co nejdříve a pokud ne radši zapomeňte, že jste tohle četli protože dva ze tří šroubů byly orezlé z původního průměru 10 na 4.8 mm a při povolování se ukroutily. Na Karoserii se zatím nepracuje protože další klampíř který to měl dělat si popálil ruku ještě než jsem mu tam Camaro dovezl. Takže Camaro stále odpočívá v garáži a na ostatním se pruběžně pracuje. Kromě motoru na kterém byly v Chodově práce zastaveny z nedostatku času.

Upraveno uživatelem úterý 27. července 2010 12:09:56(UTC)  | Důvod úpravy: -

Offline Cestovatel  
#147 Odesláno : úterý 24. srpna 2010 0:24:28(UTC)
Cestovatel

Kategorie: Člen smečky

Registrován: 10.08.2009(UTC)
Zpráv: 794
Bydliště: Horovice

Blahořečen: 22-krát v 21 příspěvcích
Motor v rozebraném stavu se vrátil do hnízdečka. Začínám na něm průběžně pracovat. Máte někdo dílenský manual na V8 nebo víte kde jej získa? Potřebuji informace nejen o vačce a šálách. Na šálách jsem naměřil vůli 0,05 ve vodorvném a 0,1 mm ve svislém směru. Je to na výměnu? Dále jaké jsou vůle na pístních kroužkách, utahovací momenty atd. Koncem týdne bude hotová klempířina a také očalouněné sedačky, přístrojovka, výplně atd. Pokud vše půjde už podle plánu tak příští týden to postavím na kola a vezu Camaro do lakovny. Až bude Camaro v lakovně, tak začnu pracovat na motoru. Doufám, že problémy už nebudou a začátkem října bude testovací jízda.
Offline f.martas77  
#148 Odesláno : úterý 24. srpna 2010 20:52:30(UTC)
f.martas77

Kategorie: Na dobré cestě

Registrován: 27.11.2009(UTC)
Zpráv: 78
Bydliště: Plzeň

Blahořečil: 1-krát
Já myslel že máš motor v Chodově? Zítra se podívám po manuálu, někde ho mám doma.
Offline xjohny  
#149 Odesláno : úterý 24. srpna 2010 21:28:47(UTC)
xjohny

Kategorie: Vůdce smečky

Registrován: 28.02.2009(UTC)
Zpráv: 8,306
Bydliště: Třebenice (LT)

Blahořečil: 86-krát
Blahořečen: 166-krát v 144 příspěvcích
Nemá, servis Chodov skončil.
Camaro se rozskočilo...
Offline f.martas77  
#150 Odesláno : úterý 24. srpna 2010 21:40:11(UTC)
f.martas77

Kategorie: Na dobré cestě

Registrován: 27.11.2009(UTC)
Zpráv: 78
Bydliště: Plzeň

Blahořečil: 1-krát
Vždyť ale Míra maká Jířovi pořád na autě, čekám až mu ho dotáhne do konce a potom mě bude měnit olej pumpu /není tlak a proto jsem nebyl ani na f-body/
Uživatelé, kteří si prohlížejí toto téma
Guest
12 stránek«<45678>»
V tomto fóru nemůžete iniciovat nová témata.
V tomto fóru nemůžete na témata odpovídat.
V tomto fóru nemůžete své zprávy mazat.
V tomto fóru nemůžete své zprávy editovat.
V tomto fóru nemůžete iniciovat průzkumy mínění.
V tomto fóru nemůžete hlasovat v průzkumech mínění.