Vítej poutníče! Pro využití všech možností fóra použij Přihlášení či Registrace.

Notification

Icon
Error

2 stránek<12
Sdílet
Možnosti
K poslední zprávě K první nepřečtené
Offline marek parek  
#26 Odesláno : sobota 5. března 2011 12:21:30(UTC)
marek parek

Kategorie: Člen smečky

Metály: Přispěvatel: Tento uživatel přispěl finančním obnosem na chod tohoto úžasného fóra!
Registrován: 08.08.2009(UTC)
Zpráv: 558
Bydliště: Bor u Tachova

Blahořečil: 76-krát
Blahořečen: 8-krát v 8 příspěvcích
tady neco z netu co jsem nasel,

Vozy s automatickou převodovkou

Výkon u vozidel s automatickou převodovkou nelze přesně změřit vzhledem k určitým omezením tohoto typu převodovky. Měření je prováděno na vybraný převodový stupeň od nízkých do vysokých otáček motoru, což není možné u převodovek které neumožňují přímé řazení rychlostí. Dále nám měření velmi stěžuje tzv. kickdown, který znemožňuje sešlápnutí plynového pedálu na 100%, neboť by automatická převodovka podřadila o daný počet stupňů a měření znemožnila úplně. Proto vozy s některými typy automatických převodovek nelze měřit vůbec, u ostatních jsou možné odchylky a nelze výsledek považovat za přesný. Způsob, jak přesně změřit výkon vozidla s automatickou převodovkou bohužel není.

Chevrolet Camaro Z/28 1979
Offline marek parek  
#27 Odesláno : sobota 5. března 2011 12:23:14(UTC)
marek parek

Kategorie: Člen smečky

Metály: Přispěvatel: Tento uživatel přispěl finančním obnosem na chod tohoto úžasného fóra!
Registrován: 08.08.2009(UTC)
Zpráv: 558
Bydliště: Bor u Tachova

Blahořečil: 76-krát
Blahořečen: 8-krát v 8 příspěvcích
ete :-)

MĚŘENÍ VÝKONU

Používá se ke zjištění reálného výkonu motoru jak v případě provádění různých úprav, tak i zjištění reálného výkonu neupraveného motoru pro zjištění případných závad (např. na vstřikovacím ústrojí). Ve srovnání s různými OBD měřicími programy je měření výkonu motoru na válcové brzdě naprosto přesné.


Oproti jiným typům válcové brzdy nejsme limitováni výkonem ani krouticím momentem, tudíž jsme schopni změřit i upravené vozy s výkonem kolem 900HP. Také nemáme problém s měřením závodních vozů s malou světlou výškou (supersporty, závodní vozy). Chlazení motoru a převodovky řešíme výkoným axiálním ventilátorem.

Po provedení měření obdržíte protokol s naměřenými údaji, křivkou výkonu a krouticího momentu. Z měření můžeme na přání zákazníka pořídit videozáznam ve full HD kvalitě (Canon LEGRIA HF200), případně fotografie ve vysoké kvalitě (Nikon D3100 - 14,2 MPIX).


Průběh měření

Pro přesný výsledek měření je nutná provozní teplota motoru. Vozidlo najede na měřící stolici a je pevně přikurtováno tak, aby nemohlo dojít k sebemenšímu pohybu vozidla na kteroukoli stranu. Poté je přistoupeno k samotnému měření.

Po odměření vozidla jsou výsledná data nahrána do počítače, kde se provede výpočet průběhu výkonu a kroutícího momentu. Následně je možné výsledek vytisknout popř. uložit do souboru. Pokud se provádí měření před a po úpravě, je možné tyto měření vytisknout každé zvlášť nebo dohromady v jednom grafu, tak aby bylo možné porovnat obě měření.


Přítomnost při měření

Kola vozidla se při testu otáčí vysokou rychlostí, z důvodu bezpečnosti není přítomnost zákazníka přímo při měření možná. Technik provádějící měření se musí zcela soustředit na prováděné úkony. Zákazník může měření sledovat z bezpečného místa odděleného sklem.


Rizika při měření

Vozidlo je při měření vystaveno maximálnímu zrychlení na druhý nejvyšší rychlostní stupeň stejně, jako kdyby byla tato zkouška provedena v běžném provozu na silnici. Riziko poškození vozu je proto zcela srovnatelné s běžným provozem. Přesto však zákazník bere na vědomí a stvrzuje, že je vozidlo v dobrém technickém stavu schopném této zkoušky, zejména kvalita rozvodového řemenu, stav turbodmychadla (je-li jím vozidlo vybaveno), stav pneumatik, atd. Nemůžeme ručit za případné přetržení rozvodového řemene zaviněného jeho opotřebením.

V případě poškození vozidla vlivem špatné obsluhy válcové brzdy - např. přetržení úvazu a následného poškození vozidla vlivem sjetí z válce neseme za tyto případy odpovědnost a jsme pro tyto rizika pojištěni

http://www.tdichip.cz/
http://www.tdichip.cz/jak_ladime
http://www.tdichip.cz/cm/TDIchipFS021009.pdf

Upraveno uživatelem sobota 5. března 2011 12:32:45(UTC)  | Důvod úpravy: -

Chevrolet Camaro Z/28 1979
Offline sejki  
#28 Odesláno : sobota 5. března 2011 14:12:19(UTC)
sejki

Kategorie: Člen smečky

Registrován: 22.11.2009(UTC)
Zpráv: 1,135
Bydliště: Ústí nad Orlicí

Blahořečil: 5-krát
Blahořečen: 2-krát v 2 příspěvcích
co to je za blbost s tim automatem? tam prece dam na tvrdo dvojaka a merim ne?
Chevrolet Camaro '79
Buick Century Estate Wagon '89
Offline marek parek  
#29 Odesláno : neděle 6. března 2011 12:41:41(UTC)
marek parek

Kategorie: Člen smečky

Metály: Přispěvatel: Tento uživatel přispěl finančním obnosem na chod tohoto úžasného fóra!
Registrován: 08.08.2009(UTC)
Zpráv: 558
Bydliště: Bor u Tachova

Blahořečil: 76-krát
Blahořečen: 8-krát v 8 příspěvcích
nevim to jsem se docetl na netu.
Chevrolet Camaro Z/28 1979
Uživatelé, kteří si prohlížejí toto téma
Guest
Podobná témata
Měření výkonu (Zajímavosti)
od xjohny 29.01.2010 14:59:44(UTC)
2 stránek<12
V tomto fóru nemůžete iniciovat nová témata.
V tomto fóru nemůžete na témata odpovídat.
V tomto fóru nemůžete své zprávy mazat.
V tomto fóru nemůžete své zprávy editovat.
V tomto fóru nemůžete iniciovat průzkumy mínění.
V tomto fóru nemůžete hlasovat v průzkumech mínění.