Kategorie: Competition Allies Registrován: 02.05.2009(UTC) Zpráv: 348
|
fik napsal:tak se barco74 hned tak nerozciluj hlavy jsou origo ...... No jo dneska mě v práci všichni srali prostě den blbec,tak sorry |
kočka už mňouká teď opravíme nějaky camara nebo majitele |
|
|
|
Kategorie: Vůdce smečky Registrován: 28.02.2009(UTC) Zpráv: 8,306 Bydliště: Třebenice (LT)
Blahořečil: 86-krát Blahořečen: 166-krát v 144 příspěvcích
|
fik napsal:PCV ventil, tzn kloboucek s otvorem na hadicku ??? + těsněníčko Upraveno uživatelem pátek 26. března 2010 22:23:38(UTC)
| Důvod úpravy: - |
Camaro se rozskočilo...
|
|
|
|
Kategorie: Člen smečky Metály: Registrován: 11.01.2010(UTC) Zpráv: 1,115 Bydliště: Praha
Blahořečil: 3-krát Blahořečen: 22-krát v 20 příspěvcích
|
Hola tak PCV jsem dnes nasel, ale po ohledani karbece neni kam privest hadicku tak bud muzu odvest hadicku pod auto , nebo tam nechat ten kloubouk a obcas utrit hlavy od oleje, nebo se to da pripojit do filtru, ale zase se bude spinit filtr jeste k te funkci, toto je odvetrani klikove hridele, prez vika hlav , tudis to tlakuje asi objema hlavama , bud si prisaje nebo foukne ?? do filtru a do karburatoru ,, je tak ?? Jiri jak to mas zapojeneho Hollyho ??
|
|
|
|
Kategorie: Vůdce smečky Registrován: 28.02.2009(UTC) Zpráv: 8,306 Bydliště: Třebenice (LT)
Blahořečil: 86-krát Blahořečen: 166-krát v 144 příspěvcích
|
A co ti teda vede do toho předního vývodu na karburátoru? |
Camaro se rozskočilo...
|
|
|
|
Kategorie: Člen smečky Registrován: 01.04.2009(UTC) Zpráv: 531 Bydliště: Bratislava, Sk
Blahořečen: 5-krát v 5 příspěvcích
|
Asi by bolo dobre keby si to odfotil. Inac nemusi sa to zapajat do karburatora moze aj do sania
|
|
|
|
Kategorie: Člen smečky Metály: Registrován: 11.01.2010(UTC) Zpráv: 1,115 Bydliště: Praha
Blahořečil: 3-krát Blahořečen: 22-krát v 20 příspěvcích
|
xjohny napsal:A co ti teda vede do toho předního vývodu na karburátoru? mam hollyho, na prvnim obrazku je edelbrock ten ma uprostred vztup na PCV
|
|
|
|
Kategorie: Člen smečky Metály: Registrován: 11.01.2010(UTC) Zpráv: 1,115 Bydliště: Praha
Blahořečil: 3-krát Blahořečen: 22-krát v 20 příspěvcích
|
|
|
|
|
Kategorie: Anonymní
Registrován: 28.02.2009(UTC) Zpráv: 1,960
Blahořečen: 1-krát v 1 příspěvcích
|
fik napsal:Hola tak PCV jsem dnes nasel, ale po ohledani karbece neni kam privest hadicku tak bud muzu odvest hadicku pod auto , nebo tam nechat ten kloubouk a obcas utrit hlavy od oleje, nebo se to da pripojit do filtru, ale zase se bude spinit filtr jeste k te funkci, toto je odvetrani klikove hridele, prez vika hlav , tudis to tlakuje asi objema hlavama , bud si prisaje nebo foukne ?? do filtru a do karburatoru ,, je tak ?? Jiri jak to mas zapojeneho Hollyho ?? Já ti to vyfotím. Ale myslím že to vde do karburátoru. Jo a ten PCV ventil tu taky snad někde mám. Mrknu se ti...
|
|
|
|
Kategorie: Anonymní
Registrován: 28.02.2009(UTC) Zpráv: 1,960
Blahořečen: 1-krát v 1 příspěvcích
|
Tak mi to nevede do karburátoru, ale přímo do sacího potrubí.... Dělal Baronet a nikde nic neteče ani při max. otáčkách. A ten PCV mám taky doma.
|
|
|
|
Kategorie: Competition Allies Registrován: 02.05.2009(UTC) Zpráv: 348
|
fik napsal:trochu jsem zabrousil do obrazku , maji to jako ja ...
Sorry ale ani jeden z nich to nemá jako ty ,všichni mají filtr je na jedné straně (nebo uprostřed),zbytek v poště kdyžtak se ještě ozvi. |
kočka už mňouká teď opravíme nějaky camara nebo majitele |
|
|
|
Kategorie: Člen smečky Metály: Registrován: 11.01.2010(UTC) Zpráv: 1,115 Bydliště: Praha
Blahořečil: 3-krát Blahořečen: 22-krát v 20 příspěvcích
|
jeste info o PCV Načo je PCV ventil v aute? http://en.wikipedia.org/wiki/PCV_valveSkrátka, ide o jednocestný prepúšťací ventil, ktorý prepúšťa časť spálených plynov čo unikli cez systém piestnych krúžkov do kľukovej skrine motora. Tam by bez tohoto nastával pretlak a plyny (už aj nasýtené olejovými výparmi) by unikali voľne do ovzdušia. Cez PCV systém sa tak odvetráva skriňa motora späť do nasávania motora na tzv "recyrkuláciu". Cieľom tohoto je znížiť emisie motora ako celku a nie len jeho spaľovania. Po čase sa môže PCV ventil zaniesť (mastné olejové výpary) a prestane fungovať, ostane úplne otvorený, spálený plyn prúdi do sania naplno. Ale systém nasávania a vyváženosť zmesi v prebehovom režime karburátora (slabý výkon, prechod medzi voľnobehom a väčším otvorením škrtiacej klapky) nepočíta s až tak výdatným "zdrojom" spáleného vzduchu pre tento režim a tak máš zrazu nesprávnu zmes a nechce to dobre horieť. Ten ventil by sa mal otvárať naplno až pri vyššom výkone motora, kde je už bohatšia zmes (riadne otvorená škrtiaca klapka, veľa čerstvého vzduchu) a "prisávanie" spáleného sajrajtu až tak nevadí.
|
|
|
|
Kategorie: Na dobré cestě Registrován: 13.10.2011(UTC) Zpráv: 149 Bydliště: České Budějovice
Blahořečen: 4-krát v 4 příspěvcích
|
Tak jsem si pročetl tohle téma a pochybuju, že to mám správně zapojený Na jedný straně mi to jde z víka do PCV ventilu a přímo do sání. Druhá strana je zaslepená víčkem. Nemá jít ta zaslepená strana taky někam do sání? Na vzuchovým filtru je na to otvor
|
|
|
|
Kategorie: Vůdce smečky Registrován: 28.02.2009(UTC) Zpráv: 8,306 Bydliště: Třebenice (LT)
Blahořečil: 86-krát Blahořečen: 166-krát v 144 příspěvcích
|
Je to jednoduchý - při pohledu na motor zepředu auta: - pravá strana vede do karburátoru nebo sání - levá strana by měla mít breather, do filtru se přímo nezapojuje, leda bys tam měl ten originální, který má na vstupu takovou klapku co se řídí teplotou motoru |
Camaro se rozskočilo...
|
|
|
|
Kategorie: Na dobré cestě Registrován: 13.10.2011(UTC) Zpráv: 149 Bydliště: České Budějovice
Blahořečen: 4-krát v 4 příspěvcích
|
xjohny napsal:Je to jednoduchý - při pohledu na motor zepředu auta: - pravá strana vede do karburátoru nebo sání - levá strana by měla mít breather, do filtru se přímo nezapojuje, leda bys tam měl ten originální, který má na vstupu takovou klapku co se řídí teplotou motoru Mám to takhle: - pravá strana nikam nevede (zaslepená) - levá strana... víko - PCV ventil - přímo do sání Jo, myslim, že ten filtr je originální. Je tam nějaká klapka ze spodu + nějaký otvory z boku. Nemá být pravá strana zapojená do filtru? Co je to breather? Upraveno uživatelem čtvrtek 13. října 2011 11:16:19(UTC)
| Důvod úpravy: -
|
|
|
|
Kategorie: Člen smečky Metály: Registrován: 11.01.2010(UTC) Zpráv: 1,115 Bydliště: Praha
Blahořečil: 3-krát Blahořečen: 22-krát v 20 příspěvcích
|
je jedno na jake strane,, jedna strana prez filtr a druha PVC ventil a karburator , do filtru to byt nemusi , staci kloboucek na viku , ale urcite ne zaslepit jinak to rozhodi podtlaky motoru a podle stavu motoru to pak fouka olej bud do vika a filtru nebo do karbece ... mas pak filtr samej olej ....
|
|
|
|
Kategorie: Člen smečky Metály: Registrován: 25.02.2010(UTC) Zpráv: 1,118 Bydliště: Smečno
Blahořečil: 26-krát Blahořečen: 8-krát v 8 příspěvcích
|
Oddych :) to ti vyrovnává tlaky na každý straně a to z tý pravý strany tušim slouží jako horní mazání pro karbec. Já měl pravou stranu do karbece a levou taky do filtru ale jen hadice a kolem olepený od nějakýho tmenu. Krásná prácička
|
|
|
|
Kategorie: Člen smečky Metály: Registrován: 11.01.2010(UTC) Zpráv: 1,115 Bydliště: Praha
Blahořečil: 3-krát Blahořečen: 22-krát v 20 příspěvcích
|
TransAm79 napsal:Mám to takhle:
- pravá strana nikam nevede (zaslepená) - levá strana... víko - PCV ventil - přímo do sání
Jo, myslim, že ten filtr je originální. Je tam nějaká klapka ze spodu + nějaký otvory z boku. Nemá být pravá strana zapojená do filtru?
Co je to breather? breather , bude kloboucek , filtr na viko to dej na pravou stranu nebo do filtru karbece
|
|
|
|
Kategorie: Vůdce smečky Registrován: 28.02.2009(UTC) Zpráv: 8,306 Bydliště: Třebenice (LT)
Blahořečil: 86-krát Blahořečen: 166-krát v 144 příspěvcích
|
No nevim jestli je to jedno, protože to funguje jako kolotoč a PCV zkratka je Positive Crankcase Ventilation, takže to musí bejt zapojený správně jen na jednu stranu ;-)
Jedna strana motoru potom saje - tam by měl být breather (mikrofiltr), kterej není potom logicky zablitej od oleje, ale jen zašpiněnej vzduchem. A druhá strana potom fouká ven, takže dovnitř do karbece či sání. |
Camaro se rozskočilo...
|
|
|
|
Kategorie: Vůdce smečky Registrován: 28.02.2009(UTC) Zpráv: 8,306 Bydliště: Třebenice (LT)
Blahořečil: 86-krát Blahořečen: 166-krát v 144 příspěvcích
|
Nebo si snad fik myslí, že to tyhle motory maj špatně? :-) Tady je vidět, PCV se točí stejným směrem, jako motor. Tudíž skrze ventil to funí ven a skrze breather zpátky dovnitř. Zaslepený by to určitě být nemělo. |
Camaro se rozskočilo...
|
|
|
|
Kategorie: Člen smečky Metály: Registrován: 11.01.2010(UTC) Zpráv: 1,115 Bydliště: Praha
Blahořečil: 3-krát Blahořečen: 22-krát v 20 příspěvcích
|
tak tak , prava strana PVC , asi to ma TA jinak ,, nakonec kdyz to tam neni vubec tak se take nic nedeje , zavodni motory to nemaj vubec maj jen kloboucky na obouch stranach , je to emisni uprava
|
|
|
|
Kategorie: Na dobré cestě Registrován: 13.10.2011(UTC) Zpráv: 149 Bydliště: České Budějovice
Blahořečen: 4-krát v 4 příspěvcích
|
|
|
|
|
Kategorie: Vůdce smečky Registrován: 28.02.2009(UTC) Zpráv: 8,306 Bydliště: Třebenice (LT)
Blahořečil: 86-krát Blahořečen: 166-krát v 144 příspěvcích
|
No to si teda nemyslim, že by to byla emisní úprava :-) Je to aby mohly cirkulovat přetlaky a neměl jsi pak zasranej motor olejem. Emise to nijak přece neovlivní. A T/A to nemůže mít jinak, pokud se mu netočí motor na druhou stranu, což pochybuju :-) TransAm79: To nevím co je, vidím to prvně :-) Ale myslim, že breathery se na RockAutu neprodávají. Nicméně tohle by fungovat jako breather mohlo taky. Tady jsou všemožné tvary a typy breatherů: http://www.summitracing....e/Valve-Cover-Breathers/Upraveno uživatelem čtvrtek 13. října 2011 13:07:22(UTC)
| Důvod úpravy: - |
Camaro se rozskočilo...
|
|
|
|
Kategorie: Na dobré cestě Registrován: 13.10.2011(UTC) Zpráv: 149 Bydliště: České Budějovice
Blahořečen: 4-krát v 4 příspěvcích
|
Díky za rady. Teď už v tom mám jasno
|
|
|
|
Kategorie: Na dobré cestě Registrován: 13.10.2011(UTC) Zpráv: 149 Bydliště: České Budějovice
Blahořečen: 4-krát v 4 příspěvcích
|
|
|
|
|
Kategorie: Vůdce smečky Registrován: 28.02.2009(UTC) Zpráv: 8,306 Bydliště: Třebenice (LT)
Blahořečil: 86-krát Blahořečen: 166-krát v 144 příspěvcích
|
Tak asi jednoduše - nech otevřený ty díry ve víkách, nastartuj motor a zkus kde to saje a kde to fouká. Teoreticky by to mohlo jít zjistit papírkem na špejli. |
Camaro se rozskočilo...
|
|
|
|
V tomto fóru nemůžete iniciovat nová témata.
V tomto fóru nemůžete na témata odpovídat.
V tomto fóru nemůžete své zprávy mazat.
V tomto fóru nemůžete své zprávy editovat.
V tomto fóru nemůžete iniciovat průzkumy mínění.
V tomto fóru nemůžete hlasovat v průzkumech mínění.
Soubory cookie:
chevroletcamaro.cz - fórum používá soubory cookie. Pokračováním prohlížení těchto stránek vyjadřujete souhlas s jejich použitím.
Více informací
OK