Vítej poutníče! Pro využití všech možností fóra použij Přihlášení či Registrace.

Notification

Icon
Error

12 stránek«<89101112>
Sdílet
Možnosti
K poslední zprávě K první nepřečtené
Offline hd1903  
#226 Odesláno : čtvrtek 25. června 2009 22:43:55(UTC)
hd1903

Kategorie: Competition Allies

Registrován: 20.03.2009(UTC)
Zpráv: 1,333
Bydliště: Šternberk

Blahořečen: 1-krát v 1 příspěvcích
hd1903 napsal:

oki, vyzkušám, díky

Tak hlásím první měřenou spotřebu...docela dost 18 l na sto a to při rychlosti cca 80 kmh po okolí, dá se poštelovat karbec aby to žralo méně??
Offline wolfow  
#227 Odesláno : čtvrtek 25. června 2009 23:59:11(UTC)
wolfow

Kategorie: Člen smečky

Metály: Přispěvatel: Tento uživatel přispěl finančním obnosem na chod tohoto úžasného fóra!
Registrován: 22.03.2009(UTC)
Zpráv: 704
Bydliště: Haratice p...l světa...

Blahořečil: 1-krát
hd1903 napsal:

Tak hlásím první měřenou spotřebu...docela dost 18 l na sto a to při rychlosti cca 80 kmh po okolí, dá se poštelovat karbec aby to žralo méně??


To je v pohodě_co bys chtěl!? Kup si Daewoo Tico!!!! Ja nic
Offline hd1903  
#228 Odesláno : pátek 26. června 2009 0:05:06(UTC)
hd1903

Kategorie: Competition Allies

Registrován: 20.03.2009(UTC)
Zpráv: 1,333
Bydliště: Šternberk

Blahořečen: 1-krát v 1 příspěvcích
wolfow napsal:


To je v pohodě_co bys chtěl!? Kup si Daewoo Tico!!!! Ja nic

to nechcu vidět, až na to šlápnu a pojedu třeba ty jizbice, abych vzal sebou kanistry:-))))))))))
Offline xjohny  
#229 Odesláno : pátek 26. června 2009 1:12:35(UTC)
xjohny

Kategorie: Vůdce smečky

Registrován: 28.02.2009(UTC)
Zpráv: 8,306
Bydliště: Třebenice (LT)

Blahořečil: 86-krát
Blahořečen: 166-krát v 144 příspěvcích
hd1903 napsal:
Tak hlásím první měřenou spotřebu...docela dost 18 l na sto a to při rychlosti cca 80 kmh po okolí, dá se poštelovat karbec aby to žralo méně??

Je to dost, karbec se poštelovat dá, zkus najít v okolí odporníka nebo možná na emisích. Taky jsi třeba měřil blbě :)
Camaro se rozskočilo...
Offline hd1903  
#230 Odesláno : pátek 26. června 2009 11:26:44(UTC)
hd1903

Kategorie: Competition Allies

Registrován: 20.03.2009(UTC)
Zpráv: 1,333
Bydliště: Šternberk

Blahořečen: 1-krát v 1 příspěvcích
xjohny napsal:

Je to dost, karbec se poštelovat dá, zkus najít v okolí odporníka nebo možná na emisích. Taky jsi třeba měřil blbě :)

blbě jsem neměřil, vyjel jsem benzín co sem tam natankoval a vozil si sebou kanistr a to tam pak dolil, něco málo tam mohlo i být před natankováním, ale fakt málo...cámo říkal, že to umí poštelovat:-)na emisích bych jim asi zničil, ten přístroj:-))))))))))))))))
Offline xjohny  
#231 Odesláno : pátek 26. června 2009 11:30:02(UTC)
xjohny

Kategorie: Vůdce smečky

Registrován: 28.02.2009(UTC)
Zpráv: 8,306
Bydliště: Třebenice (LT)

Blahořečil: 86-krát
Blahořečen: 166-krát v 144 příspěvcích
"Strhla nám váhu!" :)))
Camaro se rozskočilo...
Offline hd1903  
#232 Odesláno : pátek 26. června 2009 12:38:51(UTC)
hd1903

Kategorie: Competition Allies

Registrován: 20.03.2009(UTC)
Zpráv: 1,333
Bydliště: Šternberk

Blahořečen: 1-krát v 1 příspěvcích
xjohny napsal:
"Strhla nám váhu!" :)))

¨ty tam taky máš karbec edelbrock ne?to nastavení si myslím že je snad pro všechny auta stejné ne?
Offline xjohny  
#233 Odesláno : pátek 26. června 2009 13:02:23(UTC)
xjohny

Kategorie: Vůdce smečky

Registrován: 28.02.2009(UTC)
Zpráv: 8,306
Bydliště: Třebenice (LT)

Blahořečil: 86-krát
Blahořečen: 166-krát v 144 příspěvcích
hd1903 napsal:
¨ty tam taky máš karbec edelbrock ne?to nastavení si myslím že je snad pro všechny auta stejné ne?

Ano, mělo by to být skoro to samé. Zkus kdyžtak postupovat podle návodu z Robertoneho pitstopu v Ch&P 01/09, str. 64.

Případně si nastuduj tenhle pěkný návod přímo od Eddieho: http://www.youtube.com/watch?v=1lJxjtm11-Q
Camaro se rozskočilo...
Offline hd1903  
#234 Odesláno : pátek 26. června 2009 13:17:41(UTC)
hd1903

Kategorie: Competition Allies

Registrován: 20.03.2009(UTC)
Zpráv: 1,333
Bydliště: Šternberk

Blahořečen: 1-krát v 1 příspěvcích
xjohny napsal:

Ano, mělo by to být skoro to samé. Zkus kdyžtak postupovat podle návodu z Robertoneho pitstopu v Ch&P 01/09, str. 64.

Případně si nastuduj tenhle pěkný návod přímo od Eddieho: http://www.youtube.com/watch?v=1lJxjtm11-Q

já do teho raději hrabat nebudu, bych to určo rozjebal:-)))))))))mrknem na to na srazu:-)snad pak dojedu i dom [-o&lt; [-o&lt;
Offline xjohny  
#235 Odesláno : pátek 26. června 2009 15:03:22(UTC)
xjohny

Kategorie: Vůdce smečky

Registrován: 28.02.2009(UTC)
Zpráv: 8,306
Bydliště: Třebenice (LT)

Blahořečil: 86-krát
Blahořečen: 166-krát v 144 příspěvcích
hd1903 napsal:
já do teho raději hrabat nebudu, bych to určo rozjebal:-)))))))))mrknem na to na srazu:-)snad pak dojedu i dom [-o&lt; [-o&lt;

To bude muset spíš Cámo, ale vem si potřebná nářadíčka ;)
Camaro se rozskočilo...
Jířa  
#236 Odesláno : pátek 26. června 2009 15:20:00(UTC)
Guest
Kategorie: Anonymní

Registrován: 28.02.2009(UTC)
Zpráv: 1,960

Blahořečen: 1-krát v 1 příspěvcích
Myslím si že ta spotřeba je adekvátní k jízdě někoho kdo s amerikou nikdy nejel.
Soudím tebe podle sebe....
Když jsem začínal, tak jsem ještě s tím plynem taky neuměl pracovat.... ke dvaceti na sto. Nemyslím tím že se na to hamstne a čáááu... Ale myslí tím to, že na poklidnou jízdu ti postačí nepatrně šolichat plyn. Když jedu někam dál, tak auto normálně rozjedu, pak dám nohu z plynu a začnu ho jen tak lochtat a udržovat si rychlost kterou chci jet. V tvém případě na 80ku po rovinách stačí snad milimetr plynu na udržení rychlosti.
Jde jen o to, naučit se šlapat na plyn. Plynule se rozjet a pak jen zlehka na plyn. Je to velká V8... Ta moc plynu nepotřebuje :-)

Ale špatně nastavenej karbec je samozřejmě taky možnost :-)
Offline hd1903  
#237 Odesláno : pátek 26. června 2009 16:29:20(UTC)
hd1903

Kategorie: Competition Allies

Registrován: 20.03.2009(UTC)
Zpráv: 1,333
Bydliště: Šternberk

Blahořečen: 1-krát v 1 příspěvcích
Napsal: Jí Přejít na citovaný příspěvek
Myslím si že ta spotřeba je adekvátní k jízdě někoho kdo s amerikou nikdy nejel.
Soudím tebe podle sebe....
Když jsem začínal, tak jsem ještě s tím plynem taky neuměl pracovat.... ke dvaceti na sto. Nemyslím tím že se na to hamstne a čáááu... Ale myslí tím to, že na poklidnou jízdu ti postačí nepatrně šolichat plyn. Když jedu někam dál, tak auto normálně rozjedu, pak dám nohu z plynu a začnu ho jen tak lochtat a udržovat si rychlost kterou chci jet. V tvém případě na 80ku po rovinách stačí snad milimetr plynu na udržení rychlosti.
Jde jen o to, naučit se šlapat na plyn. Plynule se rozjet a pak jen zlehka na plyn. Je to velká V8... Ta moc plynu nepotřebuje :-)

Ale špatně nastavenej karbec je samozřejmě taky možnost :-)

Tak jasně je to o stylu, ale ted jsem s ním fakt jel kurevsky opatrně, jelikož se mnou jezdila přítelkyně i malá, dokonce jsem i vyřazoval, jel jsem s tím nejopatrněji co to snad šlo:-)jak jsem již psal, při podobné jízdě v pažoutu 2,0 i a ne 80kou, ale tak 90-100 více, ted jezdím pod 7 litrů, což si myslím, že na dvoulitr je docela slušné...
Chtěl bych to poštelovat a mít jistotu, že to pak je třeba opotřebením motoru, stylem jízdy atd..
Jířa  
#238 Odesláno : pátek 26. června 2009 16:45:11(UTC)
Guest
Kategorie: Anonymní

Registrován: 28.02.2009(UTC)
Zpráv: 1,960

Blahořečen: 1-krát v 1 příspěvcích
Nevyřazovat!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Bylo mi vysvětleno že při vyřazování přestane převodovka mazat a lamely půjdou po kelu.
Offline Okolojedouci  
#239 Odesláno : pátek 26. června 2009 17:24:05(UTC)
Okolojedouci

Kategorie: Člen smečky

Registrován: 18.03.2009(UTC)
Zpráv: 647
Bydliště: Prazak,fujtajxl:)

Blahořečil: 3-krát
Blahořečen: 2-krát v 2 příspěvcích
Napsal: Jí Přejít na citovaný příspěvek
Nevyřazovat!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Bylo mi vysvětleno že při vyřazování přestane převodovka mazat a lamely půjdou po kelu.


to netušil jsem. Mohu tedy nahodit hloupý dotaz? Když stojím někde na semaforech, je tedy lepší nechat zařazeno (D)?
Offline hd1903  
#240 Odesláno : pátek 26. června 2009 17:46:09(UTC)
hd1903

Kategorie: Competition Allies

Registrován: 20.03.2009(UTC)
Zpráv: 1,333
Bydliště: Šternberk

Blahořečen: 1-krát v 1 příspěvcích
Napsal: Jí Přejít na citovaný příspěvek
Nevyřazovat!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Bylo mi vysvětleno že při vyřazování přestane převodovka mazat a lamely půjdou po kelu.

Fakt??no dobře, díky za radu, na křižovatce teda jak???
Offline Honza T  
#241 Odesláno : pátek 26. června 2009 17:59:04(UTC)
Honza T

Kategorie: Competition Allies

Registrován: 01.05.2009(UTC)
Zpráv: 333
Bydliště: Police n. Met / Pardubice

Blahořečil: 1-krát
Blahořečen: 6-krát v 6 příspěvcích
Přesene tak, u automatu radši moc nevyřazovat do neutralu. Například auto nesmí být ani dlouho taženo na laně. max několik kilometru na neutral.
Na semaforech to snad nevadí a ani není třeba vyřadit ne, stačí to držet brzdou ne ?
Offline Okolojedouci  
#242 Odesláno : pátek 26. června 2009 18:15:48(UTC)
Okolojedouci

Kategorie: Člen smečky

Registrován: 18.03.2009(UTC)
Zpráv: 647
Bydliště: Prazak,fujtajxl:)

Blahořečil: 3-krát
Blahořečen: 2-krát v 2 příspěvcích
Honza T napsal:
Přesene tak, u automatu radši moc nevyřazovat do neutralu. Například auto nesmí být ani dlouho taženo na laně. max několik kilometru na neutral.
Na semaforech to snad nevadí a ani není třeba vyřadit ne, stačí to držet brzdou ne ?


jj, staci to drzet brzdou, jen mi prislo z manualu prirozenejsi hodit to na neutral. Tak jsem zas o neco chytrejsi, diky za info.
Offline hd1903  
#243 Odesláno : pátek 26. června 2009 18:35:17(UTC)
hd1903

Kategorie: Competition Allies

Registrován: 20.03.2009(UTC)
Zpráv: 1,333
Bydliště: Šternberk

Blahořečen: 1-krát v 1 příspěvcích
Honza T napsal:
Přesene tak, u automatu radši moc nevyřazovat do neutralu. Například auto nesmí být ani dlouho taženo na laně. max několik kilometru na neutral.
Na semaforech to snad nevadí a ani není třeba vyřadit ne, stačí to držet brzdou ne ?

Stejně moc nechápu, jaktože to nemaže, když je vyřazené:-((myslel jsem, že to je podobné jako u manuálu, teda aspoň část...asi není:-)
Jířa  
#244 Odesláno : pátek 26. června 2009 21:36:16(UTC)
Guest
Kategorie: Anonymní

Registrován: 28.02.2009(UTC)
Zpráv: 1,960

Blahořečen: 1-krát v 1 příspěvcích
Nevím jak přesně to v té převodovce pracuje. Ale jak to přestane mazat, tak jdou do kelu lamely a lamelové koše.
Na laně by se to v žádném případě tahat nemělo, protože pokud to přeženeš, tak to dopadne stejně jako když u manuálu spálíš spojku. Zařadíš a auto se sotva rozjede. Pokud se teda vůbec rozjede.
Úplně nejlépe je jezdit pořád na D. Ať to dělá co umí a co nejmíň kvedlat s voličem.
Na semaforech nevyřazovat, protože zařazování a vyřazování prý také té převodovce moc dobře nedělá pokud se to dělá příliš často.
Říká se že když ve vyšší rychlosti vyřadíš a pak znova zařadíš, tak to taky není dobře. Prý to dostává solidní rány.
Ale jednou jsem v zápalu boje nechtíc vyřadil a pak když jsem zařadil zpět, tak se nic neozvalo.
Offline Honza T  
#245 Odesláno : pátek 26. června 2009 22:42:16(UTC)
Honza T

Kategorie: Competition Allies

Registrován: 01.05.2009(UTC)
Zpráv: 333
Bydliště: Police n. Met / Pardubice

Blahořečil: 1-krát
Blahořečen: 6-krát v 6 příspěvcích
Nejsem na to expert, ale už jsem tu špajzku měl aspoň jednou rozdělanou, tak si myyslim, že to je to hlavně o tom, jak se mažou třecí lamely.
Pokud neběží motor v žadněm případě se auto nesmí tahat. Netočí se měnič momentu, kterej je pevně spojenej se setrvačníkem, k němu je napojeno oběhové čerpadlo oleje v převodovce. Z toho plyne co ? No, že olej vůbec necirkuluje, nechladí a nemaže lamely. Pokud se auto táhne na laně, tak se přes kardan točí i hřídel v převodovce a tím pádem se to časem a zahřeje a spálí. Udajně se může that a maximálně tak do 5 kilometrů.
To vyřazování za jízdy je menší zlo. Motor sice točí, ale má nízke otáčky, než jaké by měl při dané rychlosti auta. Takže se to také může hůř mazat a chladit.
To smotný vyřazování a zařazování by asi nemusel být až takový problém. Při automatickém přeřazování se kombinace spojek taky mění dle aktualního rychlostního stupně. Teď nevím, jaká kombinace je při neutrálu a při zařazené 1,2,3,.., musel bych se podívat do chytré knížky.

Když už ty amíci do těch aut ty automaty dávali tak věděli proč, tak tím nekvedlej jako s manuálem a necht to na Drive a hotovo Slinttt
Jířa  
#246 Odesláno : pátek 26. června 2009 22:47:42(UTC)
Guest
Kategorie: Anonymní

Registrován: 28.02.2009(UTC)
Zpráv: 1,960

Blahořečen: 1-krát v 1 příspěvcích
Je to přesně tak jak říkáš. Až na to, že Camara nemají setrvačník. Jen rozetu. Ale jak to mají Mustangy netuším.
A vůbec... To vyznělo jako bys měl v Maustangu slint.... manuál Slinttt :-)
Offline Honza T  
#247 Odesláno : pátek 26. června 2009 23:15:03(UTC)
Honza T

Kategorie: Competition Allies

Registrován: 01.05.2009(UTC)
Zpráv: 333
Bydliště: Police n. Met / Pardubice

Blahořečil: 1-krát
Blahořečen: 6-krát v 6 příspěvcích
Ještě k tomu rozdílu s manuálem a automatu, když už jsem u těch tehcnických detalů. Manuál a automat to je jako nebe a dudy a principiálně je to uplně něco jiného. V manuálu není žádné čerpadlo a kolečka si jen tak plavou v převodovém oleji. V automatu je to uplně jiný typ oleje. Je strašně řidký , plní funkci mazací a hlavně hydraulickou, kde hybe písty, který spojujou třecí lamely pro změnu rychlostních stupnů. To čerpadlo vlastně vytváří, tlak oleje pro ovládání těch pístů. Takže asi tak. Jo spojka u manuálu je jen jedna a to talířová odpojující plynule motor od převodovky a tím vyrovnává rázy. U automatu to nahrazuje měnič momentu, což je takova polokoule přišroubovana k motoru (setrvačníku na klikovce) uvnitř jsou dvě loptková kola. Takové turbínky (jako má xjohnny kolaSlinttt ). Lze si to představit jako dva ventilatory otočený proti sobě. Když roztočím jeden proud vzduchu z něj smovolně roztočí ten druhý který je připojen ke vstupní hřídeli převodovky. Jen ten vyduch je nahrazenej v převodovce olejem. A tím to eliminuje rozdíly otáček při přeřazování. Docela chytrý, zajímalo by mě kdo na to přišel Juj Ty měniče maji specifikovaný otáčky při kterých se obě turbínky točí synchronně a tím pádem neprokluzují a tim dochází k nejefektivnějšímu přenosu energie. Na běžné jeřdění je to asi 1500 otáček, je to kvůli ekonomice provozu. U High Performace autíček jako máme my by se hodila hodnota větší třeba 2000 nebo dokonce 2500 otáček. Což sice zanama, že např při 80ce a 2000 otáčkach to ještě prokluzuje a tím pádem plýtváme výkonem motoru a spálíme víc benzínu. Zato je to super na gumování při rozjezdech. Motor se může vytočit do otáček , kde je větší kroutící moment a zařadí se a měnič lépe přenese energii na kola.
Offline Honza T  
#248 Odesláno : pátek 26. června 2009 23:23:08(UTC)
Honza T

Kategorie: Competition Allies

Registrován: 01.05.2009(UTC)
Zpráv: 333
Bydliště: Police n. Met / Pardubice

Blahořečil: 1-krát
Blahořečen: 6-krát v 6 příspěvcích
Máš pravdu, to jsem popletl. Jasně že rozetu a ne setrvačník. Mám to samý protže mám ten "pitomej" automat taky Slinttt Slinttt Slinttt
Jířa  
#249 Odesláno : pátek 26. června 2009 23:57:56(UTC)
Guest
Kategorie: Anonymní

Registrován: 28.02.2009(UTC)
Zpráv: 1,960

Blahořečen: 1-krát v 1 příspěvcích
Někde na youtube je počítačová animace TH350
Jinak já mám v budoucnu jasno.


Postě manuál je manuál.
Offline Honza T  
#250 Odesláno : sobota 27. června 2009 1:09:32(UTC)
Honza T

Kategorie: Competition Allies

Registrován: 01.05.2009(UTC)
Zpráv: 333
Bydliště: Police n. Met / Pardubice

Blahořečil: 1-krát
Blahořečen: 6-krát v 6 příspěvcích
Teda jak si hraje s tou pákou, to je uchylný :-)
Uživatelé, kteří si prohlížejí toto téma
Guest
12 stránek«<89101112>
V tomto fóru nemůžete iniciovat nová témata.
V tomto fóru nemůžete na témata odpovídat.
V tomto fóru nemůžete své zprávy mazat.
V tomto fóru nemůžete své zprávy editovat.
V tomto fóru nemůžete iniciovat průzkumy mínění.
V tomto fóru nemůžete hlasovat v průzkumech mínění.