Kategorie: Competition Allies Registrován: 20.03.2009(UTC) Zpráv: 1,333 Bydliště: Šternberk
Blahořečen: 1-krát v 1 příspěvcích
|
hd1903 napsal: oki, vyzkušám, díky
Tak hlásím první měřenou spotřebu...docela dost 18 l na sto a to při rychlosti cca 80 kmh po okolí, dá se poštelovat karbec aby to žralo méně??
|
|
|
|
Kategorie: Člen smečky Metály: Registrován: 22.03.2009(UTC) Zpráv: 704 Bydliště: Haratice p...l světa...
Blahořečil: 1-krát
|
hd1903 napsal: Tak hlásím první měřenou spotřebu...docela dost 18 l na sto a to při rychlosti cca 80 kmh po okolí, dá se poštelovat karbec aby to žralo méně??
To je v pohodě_co bys chtěl!? Kup si Daewoo Tico!!!!
|
|
|
|
Kategorie: Competition Allies Registrován: 20.03.2009(UTC) Zpráv: 1,333 Bydliště: Šternberk
Blahořečen: 1-krát v 1 příspěvcích
|
wolfow napsal:To je v pohodě_co bys chtěl!? Kup si Daewoo Tico!!!! to nechcu vidět, až na to šlápnu a pojedu třeba ty jizbice, abych vzal sebou kanistry:-))))))))))
|
|
|
|
Kategorie: Vůdce smečky Registrován: 28.02.2009(UTC) Zpráv: 8,306 Bydliště: Třebenice (LT)
Blahořečil: 86-krát Blahořečen: 166-krát v 144 příspěvcích
|
hd1903 napsal:Tak hlásím první měřenou spotřebu...docela dost 18 l na sto a to při rychlosti cca 80 kmh po okolí, dá se poštelovat karbec aby to žralo méně?? Je to dost, karbec se poštelovat dá, zkus najít v okolí odporníka nebo možná na emisích. Taky jsi třeba měřil blbě :) |
Camaro se rozskočilo...
|
|
|
|
Kategorie: Competition Allies Registrován: 20.03.2009(UTC) Zpráv: 1,333 Bydliště: Šternberk
Blahořečen: 1-krát v 1 příspěvcích
|
xjohny napsal: Je to dost, karbec se poštelovat dá, zkus najít v okolí odporníka nebo možná na emisích. Taky jsi třeba měřil blbě :)
blbě jsem neměřil, vyjel jsem benzín co sem tam natankoval a vozil si sebou kanistr a to tam pak dolil, něco málo tam mohlo i být před natankováním, ale fakt málo...cámo říkal, že to umí poštelovat:-)na emisích bych jim asi zničil, ten přístroj:-))))))))))))))))
|
|
|
|
Kategorie: Vůdce smečky Registrován: 28.02.2009(UTC) Zpráv: 8,306 Bydliště: Třebenice (LT)
Blahořečil: 86-krát Blahořečen: 166-krát v 144 příspěvcích
|
|
Camaro se rozskočilo...
|
|
|
|
Kategorie: Competition Allies Registrován: 20.03.2009(UTC) Zpráv: 1,333 Bydliště: Šternberk
Blahořečen: 1-krát v 1 příspěvcích
|
xjohny napsal:"Strhla nám váhu!" :))) ¨ty tam taky máš karbec edelbrock ne?to nastavení si myslím že je snad pro všechny auta stejné ne?
|
|
|
|
Kategorie: Vůdce smečky Registrován: 28.02.2009(UTC) Zpráv: 8,306 Bydliště: Třebenice (LT)
Blahořečil: 86-krát Blahořečen: 166-krát v 144 příspěvcích
|
hd1903 napsal:¨ty tam taky máš karbec edelbrock ne?to nastavení si myslím že je snad pro všechny auta stejné ne? Ano, mělo by to být skoro to samé. Zkus kdyžtak postupovat podle návodu z Robertoneho pitstopu v Ch&P 01/09, str. 64. Případně si nastuduj tenhle pěkný návod přímo od Eddieho: http://www.youtube.com/watch?v=1lJxjtm11-Q |
Camaro se rozskočilo...
|
|
|
|
Kategorie: Competition Allies Registrován: 20.03.2009(UTC) Zpráv: 1,333 Bydliště: Šternberk
Blahořečen: 1-krát v 1 příspěvcích
|
xjohny napsal:Ano, mělo by to být skoro to samé. Zkus kdyžtak postupovat podle návodu z Robertoneho pitstopu v Ch&P 01/09, str. 64. Případně si nastuduj tenhle pěkný návod přímo od Eddieho: http://www.youtube.com/watch?v=1lJxjtm11-Q já do teho raději hrabat nebudu, bych to určo rozjebal:-)))))))))mrknem na to na srazu:-)snad pak dojedu i dom [-o< [-o<
|
|
|
|
Kategorie: Vůdce smečky Registrován: 28.02.2009(UTC) Zpráv: 8,306 Bydliště: Třebenice (LT)
Blahořečil: 86-krát Blahořečen: 166-krát v 144 příspěvcích
|
hd1903 napsal:já do teho raději hrabat nebudu, bych to určo rozjebal:-)))))))))mrknem na to na srazu:-)snad pak dojedu i dom [-o< [-o< To bude muset spíš Cámo, ale vem si potřebná nářadíčka ;) |
Camaro se rozskočilo...
|
|
|
|
Kategorie: Anonymní
Registrován: 28.02.2009(UTC) Zpráv: 1,960
Blahořečen: 1-krát v 1 příspěvcích
|
Myslím si že ta spotřeba je adekvátní k jízdě někoho kdo s amerikou nikdy nejel. Soudím tebe podle sebe.... Když jsem začínal, tak jsem ještě s tím plynem taky neuměl pracovat.... ke dvaceti na sto. Nemyslím tím že se na to hamstne a čáááu... Ale myslí tím to, že na poklidnou jízdu ti postačí nepatrně šolichat plyn. Když jedu někam dál, tak auto normálně rozjedu, pak dám nohu z plynu a začnu ho jen tak lochtat a udržovat si rychlost kterou chci jet. V tvém případě na 80ku po rovinách stačí snad milimetr plynu na udržení rychlosti. Jde jen o to, naučit se šlapat na plyn. Plynule se rozjet a pak jen zlehka na plyn. Je to velká V8... Ta moc plynu nepotřebuje :-)
Ale špatně nastavenej karbec je samozřejmě taky možnost :-)
|
|
|
|
Kategorie: Competition Allies Registrován: 20.03.2009(UTC) Zpráv: 1,333 Bydliště: Šternberk
Blahořečen: 1-krát v 1 příspěvcích
|
Napsal: Jí Myslím si že ta spotřeba je adekvátní k jízdě někoho kdo s amerikou nikdy nejel. Soudím tebe podle sebe.... Když jsem začínal, tak jsem ještě s tím plynem taky neuměl pracovat.... ke dvaceti na sto. Nemyslím tím že se na to hamstne a čáááu... Ale myslí tím to, že na poklidnou jízdu ti postačí nepatrně šolichat plyn. Když jedu někam dál, tak auto normálně rozjedu, pak dám nohu z plynu a začnu ho jen tak lochtat a udržovat si rychlost kterou chci jet. V tvém případě na 80ku po rovinách stačí snad milimetr plynu na udržení rychlosti. Jde jen o to, naučit se šlapat na plyn. Plynule se rozjet a pak jen zlehka na plyn. Je to velká V8... Ta moc plynu nepotřebuje :-)
Ale špatně nastavenej karbec je samozřejmě taky možnost :-) Tak jasně je to o stylu, ale ted jsem s ním fakt jel kurevsky opatrně, jelikož se mnou jezdila přítelkyně i malá, dokonce jsem i vyřazoval, jel jsem s tím nejopatrněji co to snad šlo:-)jak jsem již psal, při podobné jízdě v pažoutu 2,0 i a ne 80kou, ale tak 90-100 více, ted jezdím pod 7 litrů, což si myslím, že na dvoulitr je docela slušné... Chtěl bych to poštelovat a mít jistotu, že to pak je třeba opotřebením motoru, stylem jízdy atd..
|
|
|
|
Kategorie: Anonymní
Registrován: 28.02.2009(UTC) Zpráv: 1,960
Blahořečen: 1-krát v 1 příspěvcích
|
Nevyřazovat!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Bylo mi vysvětleno že při vyřazování přestane převodovka mazat a lamely půjdou po kelu.
|
|
|
|
Kategorie: Člen smečky Registrován: 18.03.2009(UTC) Zpráv: 647 Bydliště: Prazak,fujtajxl:)
Blahořečil: 3-krát Blahořečen: 2-krát v 2 příspěvcích
|
Napsal: Jí Nevyřazovat!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Bylo mi vysvětleno že při vyřazování přestane převodovka mazat a lamely půjdou po kelu. to netušil jsem. Mohu tedy nahodit hloupý dotaz? Když stojím někde na semaforech, je tedy lepší nechat zařazeno (D)?
|
|
|
|
Kategorie: Competition Allies Registrován: 20.03.2009(UTC) Zpráv: 1,333 Bydliště: Šternberk
Blahořečen: 1-krát v 1 příspěvcích
|
Napsal: Jí Nevyřazovat!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Bylo mi vysvětleno že při vyřazování přestane převodovka mazat a lamely půjdou po kelu. Fakt??no dobře, díky za radu, na křižovatce teda jak???
|
|
|
|
Kategorie: Competition Allies Registrován: 01.05.2009(UTC) Zpráv: 333 Bydliště: Police n. Met / Pardubice
Blahořečil: 1-krát Blahořečen: 6-krát v 6 příspěvcích
|
Přesene tak, u automatu radši moc nevyřazovat do neutralu. Například auto nesmí být ani dlouho taženo na laně. max několik kilometru na neutral. Na semaforech to snad nevadí a ani není třeba vyřadit ne, stačí to držet brzdou ne ?
|
|
|
|
Kategorie: Člen smečky Registrován: 18.03.2009(UTC) Zpráv: 647 Bydliště: Prazak,fujtajxl:)
Blahořečil: 3-krát Blahořečen: 2-krát v 2 příspěvcích
|
Honza T napsal:Přesene tak, u automatu radši moc nevyřazovat do neutralu. Například auto nesmí být ani dlouho taženo na laně. max několik kilometru na neutral. Na semaforech to snad nevadí a ani není třeba vyřadit ne, stačí to držet brzdou ne ? jj, staci to drzet brzdou, jen mi prislo z manualu prirozenejsi hodit to na neutral. Tak jsem zas o neco chytrejsi, diky za info.
|
|
|
|
Kategorie: Competition Allies Registrován: 20.03.2009(UTC) Zpráv: 1,333 Bydliště: Šternberk
Blahořečen: 1-krát v 1 příspěvcích
|
Honza T napsal:Přesene tak, u automatu radši moc nevyřazovat do neutralu. Například auto nesmí být ani dlouho taženo na laně. max několik kilometru na neutral. Na semaforech to snad nevadí a ani není třeba vyřadit ne, stačí to držet brzdou ne ? Stejně moc nechápu, jaktože to nemaže, když je vyřazené:-((myslel jsem, že to je podobné jako u manuálu, teda aspoň část...asi není:-)
|
|
|
|
Kategorie: Anonymní
Registrován: 28.02.2009(UTC) Zpráv: 1,960
Blahořečen: 1-krát v 1 příspěvcích
|
Nevím jak přesně to v té převodovce pracuje. Ale jak to přestane mazat, tak jdou do kelu lamely a lamelové koše. Na laně by se to v žádném případě tahat nemělo, protože pokud to přeženeš, tak to dopadne stejně jako když u manuálu spálíš spojku. Zařadíš a auto se sotva rozjede. Pokud se teda vůbec rozjede. Úplně nejlépe je jezdit pořád na D. Ať to dělá co umí a co nejmíň kvedlat s voličem. Na semaforech nevyřazovat, protože zařazování a vyřazování prý také té převodovce moc dobře nedělá pokud se to dělá příliš často. Říká se že když ve vyšší rychlosti vyřadíš a pak znova zařadíš, tak to taky není dobře. Prý to dostává solidní rány. Ale jednou jsem v zápalu boje nechtíc vyřadil a pak když jsem zařadil zpět, tak se nic neozvalo.
|
|
|
|
Kategorie: Competition Allies Registrován: 01.05.2009(UTC) Zpráv: 333 Bydliště: Police n. Met / Pardubice
Blahořečil: 1-krát Blahořečen: 6-krát v 6 příspěvcích
|
Nejsem na to expert, ale už jsem tu špajzku měl aspoň jednou rozdělanou, tak si myyslim, že to je to hlavně o tom, jak se mažou třecí lamely. Pokud neběží motor v žadněm případě se auto nesmí tahat. Netočí se měnič momentu, kterej je pevně spojenej se setrvačníkem, k němu je napojeno oběhové čerpadlo oleje v převodovce. Z toho plyne co ? No, že olej vůbec necirkuluje, nechladí a nemaže lamely. Pokud se auto táhne na laně, tak se přes kardan točí i hřídel v převodovce a tím pádem se to časem a zahřeje a spálí. Udajně se může that a maximálně tak do 5 kilometrů. To vyřazování za jízdy je menší zlo. Motor sice točí, ale má nízke otáčky, než jaké by měl při dané rychlosti auta. Takže se to také může hůř mazat a chladit. To smotný vyřazování a zařazování by asi nemusel být až takový problém. Při automatickém přeřazování se kombinace spojek taky mění dle aktualního rychlostního stupně. Teď nevím, jaká kombinace je při neutrálu a při zařazené 1,2,3,.., musel bych se podívat do chytré knížky. Když už ty amíci do těch aut ty automaty dávali tak věděli proč, tak tím nekvedlej jako s manuálem a necht to na Drive a hotovo
|
|
|
|
Kategorie: Anonymní
Registrován: 28.02.2009(UTC) Zpráv: 1,960
Blahořečen: 1-krát v 1 příspěvcích
|
Je to přesně tak jak říkáš. Až na to, že Camara nemají setrvačník. Jen rozetu. Ale jak to mají Mustangy netuším. A vůbec... To vyznělo jako bys měl v Maustangu slint.... manuál :-)
|
|
|
|
Kategorie: Competition Allies Registrován: 01.05.2009(UTC) Zpráv: 333 Bydliště: Police n. Met / Pardubice
Blahořečil: 1-krát Blahořečen: 6-krát v 6 příspěvcích
|
Ještě k tomu rozdílu s manuálem a automatu, když už jsem u těch tehcnických detalů. Manuál a automat to je jako nebe a dudy a principiálně je to uplně něco jiného. V manuálu není žádné čerpadlo a kolečka si jen tak plavou v převodovém oleji. V automatu je to uplně jiný typ oleje. Je strašně řidký , plní funkci mazací a hlavně hydraulickou, kde hybe písty, který spojujou třecí lamely pro změnu rychlostních stupnů. To čerpadlo vlastně vytváří, tlak oleje pro ovládání těch pístů. Takže asi tak. Jo spojka u manuálu je jen jedna a to talířová odpojující plynule motor od převodovky a tím vyrovnává rázy. U automatu to nahrazuje měnič momentu, což je takova polokoule přišroubovana k motoru (setrvačníku na klikovce) uvnitř jsou dvě loptková kola. Takové turbínky (jako má xjohnny kola ). Lze si to představit jako dva ventilatory otočený proti sobě. Když roztočím jeden proud vzduchu z něj smovolně roztočí ten druhý který je připojen ke vstupní hřídeli převodovky. Jen ten vyduch je nahrazenej v převodovce olejem. A tím to eliminuje rozdíly otáček při přeřazování. Docela chytrý, zajímalo by mě kdo na to přišel Ty měniče maji specifikovaný otáčky při kterých se obě turbínky točí synchronně a tím pádem neprokluzují a tim dochází k nejefektivnějšímu přenosu energie. Na běžné jeřdění je to asi 1500 otáček, je to kvůli ekonomice provozu. U High Performace autíček jako máme my by se hodila hodnota větší třeba 2000 nebo dokonce 2500 otáček. Což sice zanama, že např při 80ce a 2000 otáčkach to ještě prokluzuje a tím pádem plýtváme výkonem motoru a spálíme víc benzínu. Zato je to super na gumování při rozjezdech. Motor se může vytočit do otáček , kde je větší kroutící moment a zařadí se a měnič lépe přenese energii na kola.
|
|
|
|
Kategorie: Competition Allies Registrován: 01.05.2009(UTC) Zpráv: 333 Bydliště: Police n. Met / Pardubice
Blahořečil: 1-krát Blahořečen: 6-krát v 6 příspěvcích
|
|
|
|
|
Kategorie: Anonymní
Registrován: 28.02.2009(UTC) Zpráv: 1,960
Blahořečen: 1-krát v 1 příspěvcích
|
Někde na youtube je počítačová animace TH350 Jinak já mám v budoucnu jasno. Postě manuál je manuál.
|
|
|
|
Kategorie: Competition Allies Registrován: 01.05.2009(UTC) Zpráv: 333 Bydliště: Police n. Met / Pardubice
Blahořečil: 1-krát Blahořečen: 6-krát v 6 příspěvcích
|
Teda jak si hraje s tou pákou, to je uchylný :-)
|
|
|
|
V tomto fóru nemůžete iniciovat nová témata.
V tomto fóru nemůžete na témata odpovídat.
V tomto fóru nemůžete své zprávy mazat.
V tomto fóru nemůžete své zprávy editovat.
V tomto fóru nemůžete iniciovat průzkumy mínění.
V tomto fóru nemůžete hlasovat v průzkumech mínění.
Soubory cookie:
chevroletcamaro.cz - fórum používá soubory cookie. Pokračováním prohlížení těchto stránek vyjadřujete souhlas s jejich použitím.
Více informací
OK