Kategorie: Člen smečky Registrován: 14.01.2012(UTC) Zpráv: 977 Bydliště: Letohrad
Blahořečil: 14-krát Blahořečen: 12-krát v 12 příspěvcích
|
Napsal: OndraS Stando, a nemáš ten klíňák nakonec vedenej prostě jenom blbě u tvé káry? (byť to ničemu nevadí) Ne, je v souladu s obrázkem. Moje auto je dokonce nejspíš model 88. Tipnul bych si, že záleží pro který stát bylo určený. |
Firebird ´87 V6 T-top manuál |
|
|
|
Kategorie: Člen smečky Registrován: 29.10.2009(UTC) Zpráv: 1,285 Bydliště: Letohrad, Praha
Blahořečil: 18-krát Blahořečen: 12-krát v 12 příspěvcích
|
Napsal: OndraS Ještě k tomu Standofajráku, tak mě napadá, co vlastně na autě v roce 1987 dělá air pumpa, když na mým autě v roce 1988 není? :) V tom logiku nehledej. Camaro 06/86 ji má, 05/86 ne. Těch rozdílů je tam víc. Možná je to tím, že žluťák byl možná vyrobenej pro Kanadu. Ale rozhodovací diagram, co který auto kdy mělo mít, to bych rád viděl. Tipuju složitost větší než elektrický schema :) |
|
|
|
|
Kategorie: Člen smečky Registrován: 11.11.2009(UTC) Zpráv: 700 Bydliště: Brno - nejvetsi vesnice v CR
Blahořečen: 23-krát v 19 příspěvcích
|
No, takže je to tak jak jsem si myslel - prostě "nějak", nemá cenu nad tím fakt bádat :)
Vajcner - zrovna teď, když mám auto tak napůl rozebraný a napůl shnilý, si nemyslím, že by to byl nějakej reprezentant :) Smát se ti tady nikdo nebude, mě se taky nesmáli :) |
camaro SPORT COUPE V6 1988 camaro Z28 1991 Rodinka: Firebird V6 92, Camaro LT 78, Monte Carlo 72, Golden Spirit 80, Mark VII 88 |
|
|
|
Kategorie: Na dobré cestě Registrován: 08.02.2015(UTC) Zpráv: 145 Bydliště: Olomouc
Blahořečen: 2-krát v 2 příspěvcích
|
Tak jo, jak bude trochu cas a venku slunicko udelam par fotek a neco napisu
|
|
|
|
Kategorie: Vůdce smečky Registrován: 28.02.2009(UTC) Zpráv: 8,306 Bydliště: Třebenice (LT)
Blahořečil: 86-krát Blahořečen: 166-krát v 144 příspěvcích
|
My naopak každému v tomhle úsilí držíme palce! Ať to ma jeden válec nebo 13. |
Camaro se rozskočilo...
|
|
|
|
Kategorie: Na dobré cestě Registrován: 08.02.2015(UTC) Zpráv: 145 Bydliště: Olomouc
Blahořečen: 2-krát v 2 příspěvcích
|
Tak po nejake dobe sem se na vas prisel podivat. Dnes sem vymontoval tu klimu, no teda bylo to spis kuchani, musel sem namazat zarezle pakove kleste ale uz je to vsechno venku:)
|
|
|
|
Kategorie: Na dobré cestě Registrován: 08.02.2015(UTC) Zpráv: 145 Bydliště: Olomouc
Blahořečen: 2-krát v 2 příspěvcích
|
Jeste, na pricce motoru pod prednim oknem je takova plastova krabice kde byla ta hlinilova nadoba od klimatizace, co to je? ventilator topeni je tusim hned vedle, mam to taky demontovat? a ukol pro Bouriho, zustalo tam dost kabliku, tak kdyz nekdy prijedes tak v tom musis udelat poradek kamarade:)
|
|
|
|
Kategorie: Člen smečky Registrován: 25.07.2011(UTC) Zpráv: 836 Bydliště: taková řiť světa kousek od Brna
Blahořečil: 10-krát Blahořečen: 10-krát v 9 příspěvcích
|
Jááásně, to bude minimálně na víkend. Napsal: Bouri Edit: Pokud by ses opravdu chtěl zbavit kompresoru klimatizace, tak bych měl zájem. Já plánuju zprovoznit klimatizaci a při plnění mi zjistili, že mi prý netěsní kompresor. Napsal: vajcner Tak po nejake dobe sem se na vas prisel podivat. Dnes sem vymontoval tu klimu, no teda bylo to spis kuchani, musel sem namazat zarezle pakove kleste ale uz je to vsechno venku:)
Mohl bych poprosit o klimakompresor (případně i nějaké části navíc, kdyby mi netěsnilo víc věcí), které ti zbydou vykucháním? |
Pontiac Firebird 1987 (305cui V8 carb A/T) Klimatizace: WIP Potahy sedaček: Oprava Alarm: Chtělo by to opravit
|
|
|
|
Kategorie: Na dobré cestě Registrován: 08.02.2015(UTC) Zpráv: 145 Bydliště: Olomouc
Blahořečen: 2-krát v 2 příspěvcích
|
no klidne ti to prenecham ale hadice nebo spis ty hlinikove casti sem precvakal a to ostatni je jeste v aute a nevim jak moc to fungovalo ale klidne ti to dam:)
|
|
|
|
Kategorie: Člen smečky Registrován: 25.07.2011(UTC) Zpráv: 836 Bydliště: taková řiť světa kousek od Brna
Blahořečil: 10-krát Blahořečen: 10-krát v 9 příspěvcích
|
Super. Hadice apod. snad budu mít v cajku, asi budu mít jen špatný těsnění atd... Jak se k tobě někdy zastavím, tak uděláme předání a já se ti mrknu na tu elektroinstalaci. :-)
A co všechno patří ke klimatizaci, to se dá poznat podle hadic a drátů (2 čidla tlaku na trubkách, 1 spínač spojky kompresoru, 1 stykač a pak klubko drátů k nim) vedoucích od/do klimakompresoru; ale jak moc hluboko se dá šáhnout do interiéru (třeba do výměníku nebo jak to tam je udělaný), už nevím. |
Pontiac Firebird 1987 (305cui V8 carb A/T) Klimatizace: WIP Potahy sedaček: Oprava Alarm: Chtělo by to opravit
|
|
|
|
Kategorie: Na dobré cestě Registrován: 08.02.2015(UTC) Zpráv: 145 Bydliště: Olomouc
Blahořečen: 2-krát v 2 příspěvcích
|
vsechno co je ke klimatizaci si vem a vymontuj, hadice sou ok, jen truby sem strihl, myslim ze maji ty hadice spojky tak se daj mozna pouzit. jen nevim jestli mi ta remenice nebude drhnout o vodni pumpu, resilo se tu ze se da servo zvednout? nejak sem neprisel na to jak..
|
|
|
|
Kategorie: Na dobré cestě Registrován: 08.02.2015(UTC) Zpráv: 145 Bydliště: Olomouc
Blahořečen: 2-krát v 2 příspěvcích
|
Ahojky, nevim jestli sem se uz ptal, jak mam posunout to servo?? je to nutne?? nemuze zustat na stare pozici?
|
|
|
|
Kategorie: Člen smečky Registrován: 14.01.2012(UTC) Zpráv: 977 Bydliště: Letohrad
Blahořečil: 14-krát Blahořečen: 12-krát v 12 příspěvcích
|
Na obojí už máš odpověď od Ondry... Pokud zůstane stejně, tak řemen o sebe může škrtat u vodní pumpy. Posunutí se udělá přehozením horního šroubu držáku serva do vedlejšího otvoru. Tím se servo vykloní výš. |
Firebird ´87 V6 T-top manuál |
|
|
|
Kategorie: Na dobré cestě Registrován: 08.02.2015(UTC) Zpráv: 145 Bydliště: Olomouc
Blahořečen: 2-krát v 2 příspěvcích
|
koukal sem na to, servo drzi zepredu hlinikovej masivni drzak a ze zadu ocelovej, takze nechapu stale ten proces vytoceni, snad by to slo ale ten ocelovej drzak nejde posunout, je napevno.
|
|
|
|
Kategorie: Na dobré cestě Registrován: 08.02.2015(UTC) Zpráv: 145 Bydliště: Olomouc
Blahořečen: 2-krát v 2 příspěvcích
|
tak servo sem vyklonil, drzi ted na hlinikovem drzaku ktery je na dvou sroubech pridelan k motoru, ale na zadni strane serva byl ocelovi drzak a byl pridelan ke svodu a k servu dvema sroubama, ten tam ale ted dat uz nejde, je to ok?
|
|
|
|
Kategorie: Na dobré cestě Registrován: 08.02.2015(UTC) Zpráv: 145 Bydliště: Olomouc
Blahořečen: 2-krát v 2 příspěvcích
|
ten hlinikovej drzak ma dost velkou dosedaci plochu k motoru, myslim ze to servo udrzi aniz by se vyhlo do boku, co myslite?
|
|
|
|
Kategorie: Člen smečky Registrován: 14.01.2012(UTC) Zpráv: 977 Bydliště: Letohrad
Blahořečil: 14-krát Blahořečen: 12-krát v 12 příspěvcích
|
Jo, ta zadní vzpěra by se musela upravit. Ale nebál bych se ježdění bez ní. Já ji tam taky nemám, protože mám trubkový svody. |
Firebird ´87 V6 T-top manuál |
|
|
|
Kategorie: Na dobré cestě Registrován: 08.02.2015(UTC) Zpráv: 145 Bydliště: Olomouc
Blahořečen: 2-krát v 2 příspěvcích
|
asi ano, asi by tab byt nemusela, ten drzak je dost masivni. Ted to servo je pekne nahore a klinak ma dost daleko k vodni pume:)
|
|
|
|
Kategorie: Na dobré cestě Registrován: 08.02.2015(UTC) Zpráv: 145 Bydliště: Olomouc
Blahořečen: 2-krát v 2 příspěvcích
|
klinak budu kupovat 2100ted sem to meril i s naplou napinaci kladkou. diky vsem za rady:)
|
|
|
|
Kategorie: Člen smečky Registrován: 11.11.2009(UTC) Zpráv: 700 Bydliště: Brno - nejvetsi vesnice v CR
Blahořečen: 23-krát v 19 příspěvcích
|
Měl by tam být jiný zadní držák. ale není problém něco vytvořit. Doporučuju tuto vzpěru dodělat. Ta konzole je sice vzhledově masivní, ale mě už jednou rupla vejpůl a je svařovaná, což vyžadovalo někoho kdo umí s hliníkem. Působí tam na to velké pnutí přes velkou páku, takže sice to sedí krásně na velké ploše, ale křupe to úplně jinde. |
camaro SPORT COUPE V6 1988 camaro Z28 1991 Rodinka: Firebird V6 92, Camaro LT 78, Monte Carlo 72, Golden Spirit 80, Mark VII 88 |
|
|
|
Kategorie: Na dobré cestě Registrován: 08.02.2015(UTC) Zpráv: 145 Bydliště: Olomouc
Blahořečen: 2-krát v 2 příspěvcích
|
Tak sem dnes nasadil klinak 2100 a neni naplej na znacku ale asi 10mm od ni, myslim ze 1090 nebo 1080 by byl idealni.
|
|
|
|
Kategorie: Vůdce smečky Registrován: 28.02.2009(UTC) Zpráv: 8,306 Bydliště: Třebenice (LT)
Blahořečil: 86-krát Blahořečen: 166-krát v 144 příspěvcích
|
Kluci, co máte zaslepený EGR na 2.8, 3.1, 3.4 V6 apod. - jak je to s emisema? Procházíte v poho? |
Camaro se rozskočilo...
|
|
|
|
Kategorie: Člen smečky Registrován: 29.10.2009(UTC) Zpráv: 1,285 Bydliště: Letohrad, Praha
Blahořečil: 18-krát Blahořečen: 12-krát v 12 příspěvcích
|
Z principu funkce to nemůže naše ME ovlivnit. Bez zátěže má být EGR zavřený. |
|
|
|
|
Kategorie: Člen smečky Registrován: 25.07.2011(UTC) Zpráv: 836 Bydliště: taková řiť světa kousek od Brna
Blahořečil: 10-krát Blahořečen: 10-krát v 9 příspěvcích
|
Jak píše Jirka, na volnoběh je EGR zavřený, otevírá se až při sešlápnutí plynového pedálu. Ale emise se dělají jak na volnoběžné, tak i zvýšené otáčky (nebo tak to aspoň mám napsaný v emisní kartě) a tam by se otevřený EGR asi projevilo, ale já procházím. |
Pontiac Firebird 1987 (305cui V8 carb A/T) Klimatizace: WIP Potahy sedaček: Oprava Alarm: Chtělo by to opravit
|
|
|
|
Kategorie: Vůdce smečky Registrován: 28.02.2009(UTC) Zpráv: 8,306 Bydliště: Třebenice (LT)
Blahořečil: 86-krát Blahořečen: 166-krát v 144 příspěvcích
|
Jde mi o to že jsem urval šroub na svodech, tak je budu muset sundat :( A ta příruba na EGR netesnila. Tak mě napadlo tam dát jen zátku.. |
Camaro se rozskočilo...
|
|
|
|
V tomto fóru nemůžete iniciovat nová témata.
V tomto fóru nemůžete na témata odpovídat.
V tomto fóru nemůžete své zprávy mazat.
V tomto fóru nemůžete své zprávy editovat.
V tomto fóru nemůžete iniciovat průzkumy mínění.
V tomto fóru nemůžete hlasovat v průzkumech mínění.
Soubory cookie:
chevroletcamaro.cz - fórum používá soubory cookie. Pokračováním prohlížení těchto stránek vyjadřujete souhlas s jejich použitím.
Více informací
OK