vezmu to hezky postupně: koroze-trocha povrchové v kufru a na polorámu, levý spodní rameno zrezlý taky jen na povrchu, ale vypadá to hůř jak třeba na tom rámu, kolem zadního okna je na laku pár bublinek. lak vypadá na první pohled velice dobře, ale celý auto by chtělo vyleštit brusnou pastou aby nebyly tak patrný "mikroškrábance" který sou na té černé dost vidět, pravý dveře sou podřený na té hraně (dle mého názoru to půjde rozleštit), na pravým blatníku vepředu u masky je to podřený až na plech, tam to bude chtít tmel a nastříkat a pak různě po celým autě zepár ťukanců či oděrek, nic hroznýho.
interiér- na první pohled hrůza a děs, protože na původním vynilu na sedadlech (z boku), na všech plastech a na palubce je nalepená jakási koženka v barvách černá/červená jak je vidět na fotkách výše. nejsem si jist jestli by to šlo odstranit bez poškození toho původního co je pod tím. interiér měl z továrny béžovou barvu podle několika oloupaných míst na plastech a v přihrádce spolujezdce. koberec je skoro novej, pod ním je jakýsi pokus o termoakustickou izolaci (materiál vypadá jak taková ta lesklá alobalová clona na čelní sklo proti slunci). sedačky potrhaný nejsou a sedí se na nich vskutku dobře. dveřní panely by bylo nutné koupit nový, protože spodní části chybí obě a ty horní jsou zase proděravěný od camařích loketních opěrek který tam nemají co dělat. těsnění dveří jsou popraskaný a semtam potrhaný, kolem targy je to ok, ale určitě to nebude vodotěsný. stropnice je v dobrém stavu, nikde není potrhaná ani nelezou kusy pěny. tou koženkou je tak velmi znehodnocen celej interiér. plasty jinak až na výjímky drží tam kde mají, jen asi 2 sem si všiml že nejsou asi zacvaklý nebo špatně nasazený.
motor a jízdní projev-asi nejsilnější článek celýho auta, za studena teda moc nechce držet volnoběh a asi občas vynechává nějaký válec, protože se motor i po zahřátí občas lehce zatřepe, řadí bez problémů (3. stupeň sem ale neměl možnost odzkoušet), auto jde krásně za plynem a táhne jako bejk. řízení je takový tupý a asi tam bude nějaká ta vůle, je to však první auto podobného ražení a stáří který jsem kdy řídil takže je možný že je to normálka. na nerovnostech to nepůsobí zrovna vyrovnaně, ale to bude asi starými silentbloky, protože jsou všechny popraskaný. zadní tlumiče jsou asi vzduchový (vedou z nich trubičky) a nevypadají staře. když jsem kvedlal z kolama jestli v nich není nějaká vůle tak u zadního pravýho kola se ozývalo při kvedlání k sobě a od sebe takový ťuknutí do brzdovýho bubnu, borec říkal že je to asi ložisko který má už vůli takže asi na výměnu. karburátor je tam nějaký holley podle pána. v jakým stavu jsou náplně se neví. jinak motorovej prostor vypadá že je kompletní, kromě kompresoru klimatizace. topení je nefunkční (přemostěný), takže asi bude děravej radiátor.
eletrika a příslušenství-místo otáčkoměru jsou jenom hodiny, ale nezkontroloval jsem jestli fungují. fungoval tachometr, napětí na baterce a palivoměr, více ukazatelů jsem si bohužel nezkontroloval. podsvícení budíků nebo signalizce různých stavý na palubce jsem taky zapomněl zkontrolovat. přední blinkry jsou nepůvodní, ale fungují stejně jako origo. poziční světla v pořádku. hlavní světlomety taky ok včetně dálkáčů. zadní světla jsou asi špatně zapojený nebo popraskaný žárovky či pojistky, protože na brzdový pedál nereagují, na blinkry taky ne. svítí tam jenom pár žárovek červeně s hlavními světly ale mají různou intenzitu :) couvačky fungují v pořádku, kabel a konektor od baterky je bastl, takže předělat. osvětlení interiéru nesvítilo a přiznám se nevím jak přesně má fungovat.
jinak čelní sklo je prasklý v levé části od spodu až skoro nahoru asi 10 cm od kraje, nijak extra to nerušilo, ale hezký to není. stahování okýnek funguje jenom pravý a to ještě za podpory rukama nohama. když jsem se ptal jestli to auto není poskládaný z více aut tak to pán vyloučil (nebyl to přímo pan Pelech ale). pneumatiky vzadu dost popraskaný a přední je každá jiná (zimní a letní). ráfky jsou až na pár míst odlouplého nebo popraskaného laku celkem pěkný.
tovární štítek nebyl nikde přítomen. vin byl normálně na palubce: 2W87K7L127365
Upraveno uživatelem sobota 15. září 2012 0:43:04(UTC)
| Důvod úpravy: -