Kategorie: Kandidát smečky Registrován: 20.04.2009(UTC) Zpráv: 299 Bydliště: Kladruby nad Labem
|
Tak pánové, kamarádi, odborníci...kdo mi poradí, co udělat s mou TH 350, aby přežila ve zdraví 383 strokera s 385 HP?
Předem díky, za nápady.
|
|
|
|
Kategorie: Člen smečky Registrován: 01.04.2009(UTC) Zpráv: 531 Bydliště: Bratislava, Sk
Blahořečen: 5-krát v 5 příspěvcích
|
Nechaj ju tam, nejaky cas to prezie. Ono je problem v tom ze aky krutiaci moment prenesu kolesa na cestu. Ak je vacsi ako ten ktory znesie prevodovka, mas problem. Ale kedze modifikovane prevodovky stoja par dolarov, skor sa oplati kupit celu prevodovku ako sa s tym hrat v nasich podmienkach. http://www.summitracing.com/parts/SUM-700300/
|
|
|
|
Kategorie: Člen smečky Registrován: 22.11.2009(UTC) Zpráv: 1,135 Bydliště: Ústí nad Orlicí
Blahořečil: 5-krát Blahořečen: 2-krát v 2 příspěvcích
|
tomcat1 napsal:Nechaj ju tam, nejaky cas to prezie. Ono je problem v tom ze aky krutiaci moment prenesu kolesa na cestu. Ak je vacsi ako ten ktory znesie prevodovka, mas problem. Ale kedze modifikovane prevodovky stoja par dolarov, skor sa oplati kupit celu prevodovku ako sa s tym hrat v nasich podmienkach. http://www.summitracing.com/parts/SUM-700300/ dobra cena, to moje stoji o $1000 vic :( |
Chevrolet Camaro '79 Buick Century Estate Wagon '89
|
|
|
|
Kategorie: Anonymní
Registrován: 28.02.2009(UTC) Zpráv: 1,960
Blahořečen: 1-krát v 1 příspěvcích
|
Zlumik napsal:Tak pánové, kamarádi, odborníci...kdo mi poradí, co udělat s mou TH 350, aby přežila ve zdraví 383 strokera s 385 HP?
Předem díky, za nápady. Když se nad tím zamyslím Peťo, tak když se ta převodovka nebude mít o co opřít, tak může být i bez úprav. To znamená když budeš jezit na těch kolech co tam máš teď, tak to musí být v pohodě. Spíš protočíš kola než by v převodovce něco ruplo. Volnoběh okolo těch 900 ot./min. a musí to vydržet. Každopádně asi by neměl chybět chladič oleje a nějaký performance měnič by taky neuškodil. To je můj názor. Na usm. psal kdysi uživatel Poncho že měl 73 camaro s 500 koňma na seriové TH350. Jediná věc co prý nevydržela byla kardanka. Smotal jí při burnoutu.
|
|
|
|
Kategorie: Člen smečky Registrován: 22.11.2009(UTC) Zpráv: 1,135 Bydliště: Ústí nad Orlicí
Blahořečil: 5-krát Blahořečen: 2-krát v 2 příspěvcích
|
Napsal: Jí Když se nad tím zamyslím Peťo, tak když se ta převodovka nebude mít o co opřít, tak může být i bez úprav. To znamená když budeš jezit na těch kolech co tam máš teď, tak to musí být v pohodě. Spíš protočíš kola než by v převodovce něco ruplo. Volnoběh okolo těch 900 ot./min. a musí to vydržet. Každopádně asi by neměl chybět chladič oleje a nějaký performance měnič by taky neuškodil. To je můj názor.
Na usm. psal kdysi uživatel Poncho že měl 73 camaro s 500 koňma na seriové TH350. Jediná věc co prý nevydržela byla kardanka. Smotal jí při burnoutu. coz je velmi nebezpecne, delaj na to kity, takovou objimku na kardan kdyz prdne tak ti to nerozmlati auto a nezabije nikoho kolem |
Chevrolet Camaro '79 Buick Century Estate Wagon '89
|
|
|
|
Kategorie: Člen smečky Metály: Registrován: 11.01.2010(UTC) Zpráv: 1,115 Bydliště: Praha
Blahořečil: 3-krát Blahořečen: 22-krát v 20 příspěvcích
|
Zlumik napsal:Tak pánové, kamarádi, odborníci...kdo mi poradí, co udělat s mou TH 350, aby přežila ve zdraví 383 strokera s 385 HP?
Předem díky, za nápady. Ja mam pres 350HP dal jsem akorat jinej menic , ale muzes nechat ten co mas ( zamyka myslim na 1200 - 1400ot ) a prevodovka chrochta blahem :o) pokud to chces nekne poradne honit tak chlazeni se hodi . Pokud mas penizky tak bych dal TH 400 Upraveno uživatelem středa 10. února 2010 12:05:51(UTC)
| Důvod úpravy: -
|
|
|
|
Kategorie: Kandidát smečky Registrován: 20.04.2009(UTC) Zpráv: 299 Bydliště: Kladruby nad Labem
|
|
|
|
|
Kategorie: Kandidát smečky Registrován: 20.04.2009(UTC) Zpráv: 299 Bydliště: Kladruby nad Labem
|
|
|
|
|
Kategorie: Člen smečky Metály: Registrován: 11.01.2010(UTC) Zpráv: 1,115 Bydliště: Praha
Blahořečil: 3-krát Blahořečen: 22-krát v 20 příspěvcích
|
v jakejch otackach zamyka ?? 2000 ?? Upraveno moderátorem středa 10. února 2010 16:44:48(UTC)
| Důvod úpravy: -
|
|
|
|
Kategorie: Kandidát smečky Registrován: 20.04.2009(UTC) Zpráv: 299 Bydliště: Kladruby nad Labem
|
Tak jsem si prostudoval tento clanek o funkci menice...je to pomerne zajimave cteni. http://auto.howstuffwork...ion/torque-converter.htmMam jeden dotaz .... co to znamena, ze se menic zamkne, resp co se stane v ten okamzik a proc se menice zamykaji v ruznych otackach? Z toho clanku chapu, ze to nejak souvisi s ucinnsoti menice, ale k cemu ej dobry, ze se zamykaji ve vyssich otackach?
|
|
|
|
Kategorie: Kandidát smečky Registrován: 20.04.2009(UTC) Zpráv: 299 Bydliště: Kladruby nad Labem
|
fik napsal:v jakejch otackach zamyka ?? 2000 ??
Jo ve 2000
|
|
|
|
Kategorie: Člen smečky Registrován: 22.11.2009(UTC) Zpráv: 1,135 Bydliště: Ústí nad Orlicí
Blahořečil: 5-krát Blahořečen: 2-krát v 2 příspěvcích
|
kdyz pridas plyn tak do tech dvou tisic ti jako prokluzuje, ale ve dvou tisicich zamkne a uz to bere jako kdyz pustis spojku... asi sem to moc dobre nevyslevtlil :-D |
Chevrolet Camaro '79 Buick Century Estate Wagon '89
|
|
|
|
Kategorie: Člen smečky Metály: Registrován: 11.01.2010(UTC) Zpráv: 1,115 Bydliště: Praha
Blahořečil: 3-krát Blahořečen: 22-krát v 20 příspěvcích
|
sejki napsal:kdyz pridas plyn tak do tech dvou tisic ti jako prokluzuje, ale ve dvou tisicich zamkne a uz to bere jako kdyz pustis spojku... asi sem to moc dobre nevyslevtlil :-D presne tak to je,, take zalezi na tom jakej mas tocak a jetli motor zabira od spoda , protoze kdyz zabira az vejs tak se ti to zamkne moc brzy :o)))
|
|
|
|
Kategorie: Kandidát smečky Registrován: 20.04.2009(UTC) Zpráv: 299 Bydliště: Kladruby nad Labem
|
fik napsal:presne tak to je,, take zalezi na tom jakej mas tocak a jetli motor zabira od spoda , protoze kdyz zabira az vejs tak se ti to zamkne moc brzy :o)))
Jj...to jsem se docetl..rikaji tomu stall speed .... prej se to docela blbe zjistuje..souvisi to s parametrama motoru, kolama, prevodovkou atd. .....tak nevim jestli na ten menic nehodim radsi bobek..nebo koupim neco do 200 USD, aby me nemrzelo, ze jsem zbytecne utratil penize. Jinak funkce toho menice je asi pekna veda....mam k tomu docela podrobnej material, kdyby mel nekdo zajem. Takze jestli tomu dobre rozumim je to asi tak, jako bych vytocil motor na 2000 a pustil spojku? kdyz teda zamyka ve 2000. Upraveno uživatelem středa 10. února 2010 18:09:54(UTC)
| Důvod úpravy: -
|
|
|
|
Kategorie: Člen smečky Registrován: 22.11.2009(UTC) Zpráv: 1,135 Bydliště: Ústí nad Orlicí
Blahořečil: 5-krát Blahořečen: 2-krát v 2 příspěvcích
|
proste kdyz auto stoji a ty plne seslaplnes plyn tak ti otacky vyletej na 2tis/min a drzi dokud se nevyrovnaji otacky, pak jdou samozrejme nahoru...
staci mit motor z brzdy a vidis jakej mas vzit menic.. proto ja treba kdyz me vacka bude zabirat od 2500ot/min vemu menic kterej bude zamykat az ve 2500ot/min, priblizne :) |
Chevrolet Camaro '79 Buick Century Estate Wagon '89
|
|
|
|
Kategorie: Vůdce smečky Registrován: 28.02.2009(UTC) Zpráv: 8,306 Bydliště: Třebenice (LT)
Blahořečil: 86-krát Blahořečen: 166-krát v 144 příspěvcích
|
Jestli plánuješ manuál, tak na automat hoď ten svůj bobek. Jediné, co zvaž je asi jiný měnič a přídavné chlazení. |
Camaro se rozskočilo...
|
|
|
|
Kategorie: Člen smečky Metály: Registrován: 11.01.2010(UTC) Zpráv: 1,115 Bydliště: Praha
Blahořečil: 3-krát Blahořečen: 22-krát v 20 příspěvcích
|
Zlumik napsal:Jj...to jsem se docetl..rikaji tomu stall speed .... prej se to docela blbe zjistuje..souvisi to s parametrama motoru, kolama, prevodovkou atd. .....tak nevim jestli na ten menic nehodim radsi bobek..nebo koupim neco do 200 USD, aby me nemrzelo, ze jsem zbytecne utratil penize.
Jinak funkce toho menice je asi pekna veda....mam k tomu docela podrobnej material, kdyby mel nekdo zajem.
Takze jestli tomu dobre rozumim je to asi tak, jako bych vytocil motor na 2000 a pustil spojku? kdyz teda zamyka ve 2000. tak nejak, ale porad je zatim aut, prevodovka ktera to ovlivnuje ,, ja jsem dal myslim taky na 2000 mozna 2500? je to znat, ale mam to uz na jinem motoru tak to nemuzu presne posoudit, bude to veda :o) ale pokud das vykonejsi motor bude to chtit i jinej menic !!! protoze ten seriovej zamyka nizko a to se ti motor ani poradne neroztoci !!!! ale pozor nekupoval bych zase zadnej levnej produkt!!!
|
|
|
|
Kategorie: Člen smečky Metály: Registrován: 11.01.2010(UTC) Zpráv: 1,115 Bydliště: Praha
Blahořečil: 3-krát Blahořečen: 22-krát v 20 příspěvcích
|
Tak ted cestou do Jitbic jsem zjistil ze treti stupen na D mi to zaradi kolem 80km na 4500ot ( ne s pedalem na podlaze ) , to se starym motorem a origo menicem to strojku zaradilo uz v 50km cca na 3000ot
je to docela neprijemne porad jet na dvojku,, nemyslim ze by za to mohl jinej menic ?? da se to nejak seridit ???
|
|
|
|
Kategorie: Člen smečky Registrován: 22.11.2009(UTC) Zpráv: 1,135 Bydliště: Ústí nad Orlicí
Blahořečil: 5-krát Blahořečen: 2-krát v 2 příspěvcích
|
fik napsal:Tak ted cestou do Jitbic jsem zjistil ze treti stupen na D mi to zaradi kolem 80km na 4500ot ( ne s pedalem na podlaze ) , to se starym motorem a origo menicem to strojku zaradilo uz v 50km cca na 3000ot
je to docela neprijemne porad jet na dvojku,, nemyslim ze by za to mohl jinej menic ?? da se to nejak seridit ??? hm, menic tam je jen na zamykani, to je spis chyby nekde v TVkablu a nebo podtlaku nevim jak to je resene u camara... |
Chevrolet Camaro '79 Buick Century Estate Wagon '89
|
|
|
|
Kategorie: Vůdce smečky Registrován: 28.02.2009(UTC) Zpráv: 8,306 Bydliště: Třebenice (LT)
Blahořečil: 86-krát Blahořečen: 166-krát v 144 příspěvcích
|
TV kabel nemáme, akorát kickdown. A tím to nejspíš nebude.
O podtlaku taky nevím, že by se tam nějakej někudy cpal... |
Camaro se rozskočilo...
|
|
|
|
Kategorie: Člen smečky Registrován: 29.10.2009(UTC) Zpráv: 1,285 Bydliště: Letohrad, Praha
Blahořečil: 18-krát Blahořečen: 12-krát v 12 příspěvcích
|
A nemůže bejt problém se snímáním polohy plynu? Že by si to pořád myslelo, že se jede "ostřeji"... |
|
|
|
|
Kategorie: Vůdce smečky Registrován: 28.02.2009(UTC) Zpráv: 8,306 Bydliště: Třebenice (LT)
Blahořečil: 86-krát Blahořečen: 166-krát v 144 příspěvcích
|
To auto je mechanický, tam žádnej snímač polohy plynu není. Jediný si to snad řídí měnič, podle otáček co mu cpe motor.
Měnil jsi fiku i diferenciál? Jakýže stall ten měnič má? |
Camaro se rozskočilo...
|
|
|
|
Kategorie: Člen smečky Registrován: 01.04.2009(UTC) Zpráv: 531 Bydliště: Bratislava, Sk
Blahořečen: 5-krát v 5 příspěvcích
|
xjohny napsal:TV kabel nemáme, akorát kickdown. A tím to nejspíš nebude.
O podtlaku taky nevím, že by se tam nějakej někudy cpal... Zle nastavenie Kickdow kablu to kludne moze sposobovat. A mame tam aj podtlak- ovlada modulator. Modulator sa da na summite kupit aj nastavitelny. Charakter radenia sa da trochu menit kombinaciou tychto 2 veci. A este je na prevodovke zboku pod takym klobukom odstredivy regulator tlaku oleja, ten ked sa zalepi, tiez to neskoro radi...
|
|
|
|
Kategorie: Člen smečky Metály: Registrován: 11.01.2010(UTC) Zpráv: 1,115 Bydliště: Praha
Blahořečil: 3-krát Blahořečen: 22-krát v 20 příspěvcích
|
xjohny napsal:To auto je mechanický, tam žádnej snímač polohy plynu není. Jediný si to snad řídí měnič, podle otáček co mu cpe motor.
Měnil jsi fiku i diferenciál? Jakýže stall ten měnič má? diferak ne, menic je 2000ot , prevodovka by mela radit v nissich otackach kdyz jedes na D a na malo plynu , no poptam se s servisu prevodovek
|
|
|
|
Kategorie: Vůdce smečky Registrován: 28.02.2009(UTC) Zpráv: 8,306 Bydliště: Třebenice (LT)
Blahořečil: 86-krát Blahořečen: 166-krát v 144 příspěvcích
|
tomcat1 napsal:Zle nastavenie Kickdow kablu to kludne moze sposobovat. A mame tam aj podtlak- ovlada modulator. Modulator sa da na summite kupit aj nastavitelny. Charakter radenia sa da trochu menit kombinaciou tychto 2 veci. A este je na prevodovke zboku pod takym klobukom odstredivy regulator tlaku oleja, ten ked sa zalepi, tiez to neskoro radi... No je pravda, že může zkusit fik, jestli se něco změní, když kick-down odpojí. To se nic nestane, akorát to nebude podřazovat, když šlápne na podlahu. |
Camaro se rozskočilo...
|
|
|
|
V tomto fóru nemůžete iniciovat nová témata.
V tomto fóru nemůžete na témata odpovídat.
V tomto fóru nemůžete své zprávy mazat.
V tomto fóru nemůžete své zprávy editovat.
V tomto fóru nemůžete iniciovat průzkumy mínění.
V tomto fóru nemůžete hlasovat v průzkumech mínění.
Soubory cookie:
chevroletcamaro.cz - fórum používá soubory cookie. Pokračováním prohlížení těchto stránek vyjadřujete souhlas s jejich použitím.
Více informací
OK