Kategorie: Člen smečky Registrován: 04.11.2009(UTC) Zpráv: 1,016 Bydliště: Leopoldov
Blahořečil: 1-krát Blahořečen: 13-krát v 10 příspěvcích
|
Ta ani ja nechcem jazdit preteky. Ale manual je manual jak Tafna napisal.
|
|
|
|
Kategorie: Člen smečky Registrován: 22.11.2009(UTC) Zpráv: 1,135 Bydliště: Ústí nad Orlicí
Blahořečil: 5-krát Blahořečen: 2-krát v 2 příspěvcích
|
Adam66 napsal:Ta ani ja nechcem jazdit preteky. Ale manual je manual jak Tafna napisal. tak kazdemu sedne neco jineho, ja mam rad pohodli :) |
Chevrolet Camaro '79 Buick Century Estate Wagon '89
|
|
|
|
Kategorie: Člen smečky Registrován: 04.11.2009(UTC) Zpráv: 1,016 Bydliště: Leopoldov
Blahořečil: 1-krát Blahořečen: 13-krát v 10 příspěvcích
|
sejki napsal:tak kazdemu sedne neco jineho, ja mam rad pohodli :) Nooo,pohodli to som uz nemal ani nepamatam. Mne nestaci nedela na to aby som sa dal do poradku. Tak potom nepotrebujem ani automat. Vies Sejki ja mozem na to auto dat co chcem. Veteranske papire to nema , Hotove to tiez z daleka nemam, vsetko je odstrojene takze na kravinky je casu dost.
|
|
|
|
Kategorie: Anonymní
Registrován: 28.02.2009(UTC) Zpráv: 1,960
Blahořečen: 1-krát v 1 příspěvcích
|
sejki napsal:tak jasny, ja nebudu mit auto na zavodeni takze zvolim automat... :)
je takove nepsane pravidlo a pokud chces vyuzit kone naplno treba na sprintech tak kdyz mas vic jak 500hp je lepsi automat... a nejlepe nejakej dvourychlostni coz u vas je powerglide.... pokud manual tak je dobre mit dlouhe kvalty aby si stihal radit :) Tak to mě na závody který trvají jen vteřiny fakt neužije. Nikomu čtvrtky nevyvracím. Ale pro mě to je zábava pro cvičený opice. Chvilku rovně a konec... Nůůůdááá. :-) Proto jsem pak ani nechtěl jezdit závody do vrchu. Prostě si nezajezdíš.
|
|
|
|
Kategorie: Člen smečky Registrován: 22.11.2009(UTC) Zpráv: 1,135 Bydliště: Ústí nad Orlicí
Blahořečil: 5-krát Blahořečen: 2-krát v 2 příspěvcích
|
Napsal: Jí Tak to mě na závody který trvají jen vteřiny fakt neužije. Nikomu čtvrtky nevyvracím. Ale pro mě to je zábava pro cvičený opice. Chvilku rovně a konec... Nůůůdááá. :-) Proto jsem pak ani nechtěl jezdit závody do vrchu. Prostě si nezajezdíš. Takova nuda to zas neni :) Me zas nebavej okruhy a podobne... sice ted o jednom projektu premyslim ze bych sel na okruhy, ale to je vzdalena budoucnost kterou se nedozijem.... Ono pokud mas 400hp tak to opravdu je nuda, jenze v USA na sprintech kdo ma 500hp a jde na drag tak tak je pro vysmech :) tam zacina adrenalin pri 800hp :) a ver tomu ze se pekne zapotis abys to auto do cile dovezl :) neni to jen o tom dupnout na plyn a v cili ubrat a zabrzdit... EDIT: jeste malickost, nikdo nezacal jezdit hned z 2000hp dragsterem a vic protoze by se zabil... kazdej zacinal s tim nejakym 500hp autem i min a postupne zvysoval vykon az pak zjistil ze nesedi v aute na nedeli, ale v opravdovym top fuelu :) Upraveno uživatelem neděle 21. února 2010 16:30:54(UTC)
| Důvod úpravy: - |
Chevrolet Camaro '79 Buick Century Estate Wagon '89
|
|
|
|
Kategorie: Anonymní
Registrován: 28.02.2009(UTC) Zpráv: 1,960
Blahořečen: 1-krát v 1 příspěvcích
|
sejki napsal:Takova nuda to zas neni :) Me zas nebavej okruhy a podobne... sice ted o jednom projektu premyslim ze bych sel na okruhy, ale to je vzdalena budoucnost kterou se nedozijem....
Ono pokud mas 400hp tak to opravdu je nuda, jenze v USA na sprintech kdo ma 500hp a jde na drag tak tak je pro vysmech :) tam zacina adrenalin pri 800hp :) a ver tomu ze se pekne zapotis abys to auto do cile dovezl :) neni to jen o tom dupnout na plyn a v cili ubrat a zabrzdit...
EDIT: jeste malickost, nikdo nezacal jezdit hned z 2000hp dragsterem a vic protoze by se zabil... kazdej zacinal s tim nejakym 500hp autem i min a postupne zvysoval vykon az pak zjistil ze nesedi v aute na nedeli, ale v opravdovym top fuelu :) Já jsem jel jeden závodní den sprintů na 400m v KV (asi 5 jízd s fordem se kterým jsem závodil) a prostě mě to nechytlo. A to jsem ve své třídě (1.6 L) neměl konkurenci. Jediné o co šlo, tak byl dobrej start, co nejrychleji tam naflákat 4 kvalty resp. co nejrychleji přeřadit a to bylo vše. Pro mě prostě nuda. Nebavilo mě to. Závody do vrchu to byly minuty jízdy, takže také nic pro mě a tak jsem začal jezdit vytrvalostní závody. (6, 9 a 12ti hodinovky v týmu). Tam sis fakt zajezdil. Na sprintu to je prostě z mého pohledu o ničem. Ale jak říkám. Nikomu to nevyvracím. Upraveno uživatelem neděle 21. února 2010 16:50:38(UTC)
| Důvod úpravy: -
|
|
|
|
Kategorie: Člen smečky Registrován: 01.03.2009(UTC) Zpráv: 1,480 Bydliště: Černilov, Hradec Králové
Blahořečil: 1-krát Blahořečen: 5-krát v 4 příspěvcích
|
|
|
|
|
Kategorie: Vůdce smečky Registrován: 28.02.2009(UTC) Zpráv: 8,306 Bydliště: Třebenice (LT)
Blahořečil: 86-krát Blahořečen: 166-krát v 144 příspěvcích
|
Inu proč ne, pokud je v pořádku |
Camaro se rozskočilo...
|
|
|
|
Kategorie: Člen smečky Registrován: 01.03.2009(UTC) Zpráv: 1,480 Bydliště: Černilov, Hradec Králové
Blahořečil: 1-krát Blahořečen: 5-krát v 4 příspěvcích
|
|
|
|
|
Kategorie: Vůdce smečky Registrován: 28.02.2009(UTC) Zpráv: 8,306 Bydliště: Třebenice (LT)
Blahořečil: 86-krát Blahořečen: 166-krát v 144 příspěvcích
|
Matně vzpomínám, že lidi spíš chválili Muncie než Saginaw. Nejlepší ale asi bude Borg-Warner. http://www.nastyz28.com/2gcog/trans.htmlCitace:V8 engines came with either a 3 or 4 speed Saginaw or Muncie. The Muncie was typically used in high horsepower applications.
In January 1974 the muncie transmission was replaced by the Borg Warner T10. Upraveno uživatelem úterý 23. srpna 2011 15:31:10(UTC)
| Důvod úpravy: - |
Camaro se rozskočilo...
|
|
|
|
V tomto fóru nemůžete iniciovat nová témata.
V tomto fóru nemůžete na témata odpovídat.
V tomto fóru nemůžete své zprávy mazat.
V tomto fóru nemůžete své zprávy editovat.
V tomto fóru nemůžete iniciovat průzkumy mínění.
V tomto fóru nemůžete hlasovat v průzkumech mínění.
Soubory cookie:
chevroletcamaro.cz - fórum používá soubory cookie. Pokračováním prohlížení těchto stránek vyjadřujete souhlas s jejich použitím.
Více informací
OK