Kategorie: Kandidát smečky Registrován: 19.05.2010(UTC) Zpráv: 415 Bydliště: Tachov
Blahořečil: 2-krát Blahořečen: 7-krát v 7 příspěvcích
|
Zdravím! Jsem novým majitelem tohoto ohniváka a jelikož má (nevim proč) vytáhlé blatníky originál kola na něm vypadají ... no ... nic moc. http://www.facebook.com/photo.p...402b96&id=1782516375Proto zde hledám pomoc při koupi nových nebo i starších kol ... vlastně ani nevím jakou mají rozteč abych si je našel sám ... Díky a omluvte mou neznalost - jsem začátečník :) |
výměna výfukového potrubí ... snad našetřím vyvaření a lak dveří ... snad jednou
|
|
|
|
Kategorie: Vůdce smečky Registrován: 28.02.2009(UTC) Zpráv: 8,306 Bydliště: Třebenice (LT)
Blahořečil: 86-krát Blahořečen: 166-krát v 144 příspěvcích
|
Vítej! Další pták do klubu :-) Hele, ono to je takhle normální. Já na svoje Camaro taky nasadil originální kola a teď to z pohledu zezadu vypadá trošku jako UFO no. Takže řešení jsou buď podložky (ale opatrně), nebo holt nějaká kola s jiným ET. Na začátek orientaci ti uričitě pomůže tahle tabulka velikostí kol pro f-bodies. Dotaz jsem ti přesunul na vhodnější místo a můžeš si pak založit vlastní téma-rubriku v kategorii vozidla členů fóra. Těšíme se na další foto toho krasavce ;-) |
Camaro se rozskočilo...
|
|
|
|
Kategorie: Kandidát smečky Registrován: 19.05.2010(UTC) Zpráv: 415 Bydliště: Tachov
|
|
výměna výfukového potrubí ... snad našetřím vyvaření a lak dveří ... snad jednou
|
|
|
|
Kategorie: Vůdce smečky Registrován: 28.02.2009(UTC) Zpráv: 8,306 Bydliště: Třebenice (LT)
|
Ještě dodatek, rozteč u Camar a Firebirdů druhé generace je 5x4 3/4" (5x120,65mm). Slušný výběr kol je třebas na summitu. |
Camaro se rozskočilo...
|
|
|
|
Kategorie: Anonymní
Blahořečen: 1-krát v 1 příspěvcích
|