Vítej poutníče! Pro využití všech možností fóra použij Přihlášení či Registrace.

Notification

Icon
Error

7 stránek<1234>»
Sdílet
Možnosti
K poslední zprávě K první nepřečtené
Offline Cestovatel  
#26 Odesláno : sobota 10. července 2010 2:58:39(UTC)
Cestovatel

Kategorie: Člen smečky

Registrován: 10.08.2009(UTC)
Zpráv: 794
Bydliště: Horovice

Blahořečen: 22-krát v 21 příspěvcích
Vždy jsem si myslel, že americka auta mají všechny vymoženosti a hejblátka která jsou v daném období technicky proveditelná. Když jsem kupoval moje Camaro, tak jsem byl velmi překvapen, že nemá klimatizaci. Byl jsem rozhodnut ji dodělat protože investice to není nijak velká. Potom jsem si ale řek, že není nad frajersky stažené okno a klima zatím nebude. Co se jízdy týče řekl bych, že je to jako s HD mělo by se jezdit pomalu a s patřičným zvukovým doprovodem. Aby si každý vvšimnul a měl čas si auto prohlédnout.
Offline OndraS  
#27 Odesláno : sobota 10. července 2010 2:59:59(UTC)
OndraS

Kategorie: Člen smečky

Registrován: 11.11.2009(UTC)
Zpráv: 700
Bydliště: Brno - nejvetsi vesnice v CR

Blahořečen: 23-krát v 19 příspěvcích
No, já jsem hlavně delší čas nemohl přijít na heslo, jenž jsem měl uloženo na jednom počítači, kterýžto byl delší dobu mimo provoz.

Švihadel jsem se zbavil, i když jsem se tím dopustil prohřešku proti historii. Nicméně kličky mě tak rozčilovaly, že jsem sáhl po dvou okenních motorcích z vraku Mitsubishi, co stával dlouho opuštěný vedle naší vozovny. Vybrakovali jsme z něho čtyři motorky, dva jsem tehdy implantoval do kolegova Camara a dva schoval, kdyby někdy něco - vůbec mě nenapadlo, že jednou je použiji do svého Camara, které si mezitím koupím.
Důvod antikličkingu - "stylově" mi to do Camara nepasovalo a pokaždé, když jsem dával okna dolů, jsem si připadal jak ve Volze.
camaro SPORT COUPE V6 1988
camaro Z28 1991
Rodinka: Firebird V6 92, Camaro LT 78, Monte Carlo 72, Golden Spirit 80, Mark VII 88
Jířa  
#28 Odesláno : sobota 10. července 2010 10:54:08(UTC)
Guest
Kategorie: Anonymní

Registrován: 28.02.2009(UTC)
Zpráv: 1,960

Blahořečen: 1-krát v 1 příspěvcích
Mě se vůbec líbí že máš právě V6ku a nemáš takové ty pohrdavé poznámky jak na sousedním USM foru.
A zase nevěřím že V6 bude nějaká lenora. Pořád je to šestiválec se 100 Kw motorem. Každou šichtu jezdím do práce starou stovkou a nikdy jsem si u ní na výkon nestěžoval. A to tam ty motory máš tak tři oproti ní.
Jířa  
#29 Odesláno : sobota 10. července 2010 11:13:34(UTC)
Guest
Kategorie: Anonymní

Registrován: 28.02.2009(UTC)
Zpráv: 1,960

Blahořečen: 1-krát v 1 příspěvcích
Cestovatel napsal:
Vždy jsem si myslel, že americka auta mají všechny vymoženosti a hejblátka která jsou v daném období technicky proveditelná. Když jsem kupoval moje Camaro, tak jsem byl velmi překvapen, že nemá klimatizaci. Byl jsem rozhodnut ji dodělat protože investice to není nijak velká. Potom jsem si ale řek, že není nad frajersky stažené okno a klima zatím nebude. Co se jízdy týče řekl bych, že je to jako s HD mělo by se jezdit pomalu a s patřičným zvukovým doprovodem. Aby si každý vvšimnul a měl čas si auto prohlédnout.


Co se týče luxusu, tak to by sis musel pořídit LT a nebo Berlinetu...
Já mám LT a ta je celkem slušně vybavená. Krom všech posilovačů má tempomat, výškově nastavitelný volant, okénka v elektrice, klimatizaci, ventilace vepředu i vzadu, 3x osvětlení interiéru, "možnost" nastavení opěrky řidiče, centrální zamykání...
Ale beztak spoustu věcí nepoužívám :-)
Offline xjohny  
#30 Odesláno : sobota 10. července 2010 13:07:48(UTC)
xjohny

Kategorie: Vůdce smečky

Registrován: 28.02.2009(UTC)
Zpráv: 8,306
Bydliště: Třebenice (LT)

Blahořečil: 86-krát
Blahořečen: 166-krát v 144 příspěvcích
Přitom je ale zvláštní že má Libor vinyl, by mě zajímalo, za jaký příplatek tehdá mohl být a jestli se nevyplatilo si připlatit rovnou za LT.

OndraS: No příště, když heslo zase zapomeneš, tak mi třeba napiš mail nebo ICQ a já ti ho vyresetuju
Camaro se rozskočilo...
Offline Jirka_z28  
#31 Odesláno : sobota 10. července 2010 13:25:38(UTC)
Jirka_z28

Kategorie: Člen smečky

Registrován: 29.10.2009(UTC)
Zpráv: 1,285
Bydliště: Letohrad, Praha

Blahořečil: 18-krát
Blahořečen: 12-krát v 12 příspěvcích
Ložiska - táta mě straší, že můžu potřebovat speciální stahovák, že je těžko dostanu ven. Tak ale když říkáš, půjde to. Teď se ještě rozhodnout, jestli je měnit i vzadu. Tam to znamená rozebrat diferák a vyndat poloosy Hmmm

Sprinty - mám sériovou 305ku LG4 s otevřeným filtrem, kterej jí nic nepřidal. Teoreticky 165 - 173 koní. Naměřeno 130 koní (vše platí pro motor, ne na kolech). Takže teoreticky jsem na tom výkonově dokonce hůř než V6. Ale v HK jsem si teď zajel sprint proti V6 Firebirdu 3rd gen a ukázalo se, že kroutící moment a krátký převody udělaly svoje, rozdíl byl velkej.
Offline OndraS  
#32 Odesláno : neděle 18. července 2010 0:48:47(UTC)
OndraS

Kategorie: Člen smečky

Registrován: 11.11.2009(UTC)
Zpráv: 700
Bydliště: Brno - nejvetsi vesnice v CR

Blahořečen: 23-krát v 19 příspěvcích
Včera se mi přihodila zajímací věc - Camaro poprvé a celkem přesně po roce od renovace zdechlo a ukázalo mi fakáče. Stalo se tak na vyjížďce u příležitosti naší brněnské friday night ride. Jedu jedu, jelo se nepříliš rychle, a najednou šlápnu na plyn, a motor se jakoby zadusil....vyšlápnu...na volnoběh jel, šlápnu - dusí se, povolím jede, šlápnu a chcíp. Tak znova startování, tři vteřiny běhu motoru a zase chcíp, už ani bez šlapání na plyn a bez navolenýho kvaltu. Otevření kapoty, chvíle vyděšení (heršvec, to se ještě nestalo....už jsem viděl jak sháním odtahovku a bůhví co), rozprava (zastavil u mě steirn se saratogou). Jiskru to házelo, jinak by to nenaskočilo vůbec. Závada žádná nevyblikána. Benzínu čtvrt nádrže. Všechny konektory na svém místě. Nevím jak mě to napadlo, ale zmáčkl jsem odvzdušňovací ventilek na benzín - je hnedka za sáním. Vychrstl na mě gejzír paliva a vzduchu....aha, něco špatně - jindy se pouze vyvalí čísté palivo a není to gejzírovitě. Zavzdušněnej benál? Proč? Odvzušnilo se, nastartovalo se, poděkování steirnovi za morální podporu, otočka a odjezd k nejbližšímu stanovišti "technické pomoci" - ke klukům do muzea. Tady jsem odšrouboval ventilek, zjistil prasklý O kroužek, který to celé měl těsnit a bylo to. Dal jsem tam hliníkový zcela nový. Následně odvoz spolujezdkyně domů, ale ouha, po cestě další chcípnutí. Odvzušnění ventilku, zase to jelo. Tak ještě zastávka ve vozovně, kde jsem hliník vyměnil za měď a pro sichr závit omotal teflonpáskou plus popřetahoval spoje mezi palivovými trubkami a hadicemi - byl volný jeden spoj, ale byl to ten na zpětné trubce. Od té doby to jede OK, večer jsem dojel zase na zbytek srazu, kde jsem někoikrát kontroloval, jestli se to zavzdušňuje stále - a už dobrý, snad.
Takže teď, momentálně dnes, jsem jezdil v nejistotě, kde chcípne Camárko znovu. Zatím to jede, popravdě už ujelo tolik km, že už by se závada musel projevit znovu
Teorie - je možné, že povolený spoj zpětné trubky by mohl způsobit zavzdušnění benálu? Přívodní logicky ano, ale zpětná?
camaro SPORT COUPE V6 1988
camaro Z28 1991
Rodinka: Firebird V6 92, Camaro LT 78, Monte Carlo 72, Golden Spirit 80, Mark VII 88
Jířa  
#33 Odesláno : pondělí 19. července 2010 1:37:12(UTC)
Guest
Kategorie: Anonymní

Registrován: 28.02.2009(UTC)
Zpráv: 1,960

Blahořečen: 1-krát v 1 příspěvcích
Doceal obdivuju rychlou lokalizaci problému. Kor u stříkačky. Přiznám se že tam bych asi byl v loji.
Klobouk dolů.
Offline OndraS  
#34 Odesláno : čtvrtek 22. července 2010 0:10:06(UTC)
OndraS

Kategorie: Člen smečky

Registrován: 11.11.2009(UTC)
Zpráv: 700
Bydliště: Brno - nejvetsi vesnice v CR

Blahořečen: 23-krát v 19 příspěvcích
Napsal: Jí Přejít na citovaný příspěvek
Docela obdivuju rychlou lokalizaci problému. Kor u stříkačky. Přiznám se že tam bych asi byl v loji.
Klobouk dolů.


Taky jsem se "po akci" celkem sám sobě divil, že mě to tak napadlo. Asi je to zvykem - mým povoláním je mimojiné zachraňovat po Brně chcíplý trolejbusy - tam je člověk nucenej myslet věcně a fakticky, tím spíš, pokud osmnáctimetrovej kloubák stojí bezmocně uprostřed rušné křižovatky. Pokud to není něco, co je mi jasné v první chvíli, rychle je potřeba vyloučit, čím to nebude a postupovat logicky. V případě Camara všechno ukazovalo na "ztrátu benzínu" a to, že mě napadlo zmáčknout ten ventilek, je dáno zase tím, že ten motor na ohmat znám skoro poslepu a mám nějaký povědomí o tom, co by jak mělo aspoň zevrubně fungovat (i když i tak na sobě někdy pozoruji značné mezery). No a toto je sice MPI, ale nejsou v tom žádné složitosti. Kamarád elektronik mi povídal, když jsme mu ukazoval, co obsahuje řídící jednotka na Camaro, že je to taková "ruská kalkulačka vyrobená v americe", což má pravdu. Myslím, že u takovýchto MPI mělo zůstat a cokoliv navíc už jsou blbosti. Dost už třeba na tom, že při točení rejdu při stojícím autě se samy od sebe zvýší otáčky, aby motor nechcípl, když musí táhnout zvýšený tlak serva.

Včera jsem byl opět "na kanále" a kromě jiných činností zkoušel přetáhnout všechny montované spoje palivových trubek - mírně šla dotáhnout jenom jedna spojka a to právě na té "sací" trubce, ale bylo to jen o kousek a nepředpokládám, že by to byla ona závada. Camaro zatím jede, závada se neopakuje, tak snad fakt dobrý. První větší cesta mě v dohledné době čeká na f-body sešn, tak doufám, že se ta závada neprojeví tam.

Upraveno uživatelem čtvrtek 22. července 2010 0:14:33(UTC)  | Důvod úpravy: -

camaro SPORT COUPE V6 1988
camaro Z28 1991
Rodinka: Firebird V6 92, Camaro LT 78, Monte Carlo 72, Golden Spirit 80, Mark VII 88
Jířa  
#35 Odesláno : čtvrtek 22. července 2010 1:13:33(UTC)
Guest
Kategorie: Anonymní

Registrován: 28.02.2009(UTC)
Zpráv: 1,960

Blahořečen: 1-krát v 1 příspěvcích
OndraS napsal:
Taky jsem se "po akci" celkem sám sobě divil, že mě to tak napadlo. Asi je to zvykem - mým povoláním je mimojiné zachraňovat po Brně chcíplý trolejbusy - tam je člověk nucenej myslet věcně a fakticky, tím spíš, pokud osmnáctimetrovej kloubák stojí bezmocně uprostřed rušné křižovatky. Pokud to není něco, co je mi jasné v první chvíli, rychle je potřeba vyloučit, čím to nebude a postupovat logicky. V případě Camara všechno ukazovalo na "ztrátu benzínu" a to, že mě napadlo zmáčknout ten ventilek, je dáno zase tím, že ten motor na ohmat znám skoro poslepu a mám nějaký povědomí o tom, co by jak mělo aspoň zevrubně fungovat (i když i tak na sobě někdy pozoruji značné mezery). No a toto je sice MPI, ale nejsou v tom žádné složitosti. Kamarád elektronik mi povídal, když jsme mu ukazoval, co obsahuje řídící jednotka na Camaro, že je to taková "ruská kalkulačka vyrobená v americe", což má pravdu. Myslím, že u takovýchto MPI mělo zůstat a cokoliv navíc už jsou blbosti. Dost už třeba na tom, že při točení rejdu při stojícím autě se samy od sebe zvýší otáčky, aby motor nechcípl, když musí táhnout zvýšený tlak serva.

Včera jsem byl opět "na kanále" a kromě jiných činností zkoušel přetáhnout všechny montované spoje palivových trubek - mírně šla dotáhnout jenom jedna spojka a to právě na té "sací" trubce, ale bylo to jen o kousek a nepředpokládám, že by to byla ona závada. Camaro zatím jede, závada se neopakuje, tak snad fakt dobrý. První větší cesta mě v dohledné době čeká na f-body sešn, tak doufám, že se ta závada neprojeví tam.


Co ten kus plastu co vede vduch k chladiči? Nechal si ho tam a nebo šel do pryč?
Offline OndraS  
#36 Odesláno : čtvrtek 22. července 2010 1:25:00(UTC)
OndraS

Kategorie: Člen smečky

Registrován: 11.11.2009(UTC)
Zpráv: 700
Bydliště: Brno - nejvetsi vesnice v CR

Blahořečen: 23-krát v 19 příspěvcích
Je tam - sundat ho nemůžu, protože by se auto hřálo; uvažoval jsem o zkrácení v řádu jednoho dvou cm, protože to na našich tankových komunikačních zlomech slouží jako "škrtátko". Na jednu stranu je fajn, že prvně škrtá ten plast a nikoliv spojler s držákem RZ, na druhou stranu už je ten kšiltík dost zprzněný.
camaro SPORT COUPE V6 1988
camaro Z28 1991
Rodinka: Firebird V6 92, Camaro LT 78, Monte Carlo 72, Golden Spirit 80, Mark VII 88
Jířa  
#37 Odesláno : čtvrtek 22. července 2010 1:33:20(UTC)
Guest
Kategorie: Anonymní

Registrován: 28.02.2009(UTC)
Zpráv: 1,960

Blahořečen: 1-krát v 1 příspěvcích
OndraS napsal:
Je tam - sundat ho nemůžu, protože by se auto hřálo; uvažoval jsem o zkrácení v řádu jednoho dvou cm, protože to na našich tankových komunikačních zlomech slouží jako "škrtátko". Na jednu stranu je fajn, že prvně škrtá ten plast a nikoliv spojler s držákem RZ, na druhou stranu už je ten kšiltík dost zprzněný.


To si myslím že už bude pěkně dodrbanej....
Většina majitelů těhle camar si na to stěžovalo. Prý opravu - srovnání
řešili horkovzdušnou pistolí.
Offline tomas.smrcka  
#38 Odesláno : středa 25. srpna 2010 21:05:24(UTC)
tomas.smrcka

Kategorie: Hledá svoje místo

Registrován: 22.08.2010(UTC)
Zpráv: 24
Bydliště: Žďár nad Sázavou

Ahoj pánové,
já jsem "opravu" toho plastu vyřešil tak, že jsem zbytky původního plastu uřízl aby zbyl jen proužek asi 4 cm a k němu jsem našrouboval obdélník z hodně pevné prošívané gumy... původně asi zástěrka z nějakého náklaďáku.... Ve finále to má funkci stejnou, vypadá to stejně a když si někde "škrtnu" tak mám jistotu, že jsem si ten plast zase o něco nezmenšil :)
Jířa  
#39 Odesláno : středa 25. srpna 2010 22:42:19(UTC)
Guest
Kategorie: Anonymní

Registrován: 28.02.2009(UTC)
Zpráv: 1,960

Blahořečen: 1-krát v 1 příspěvcích
tomas.smrcka napsal:
Ahoj pánové,
já jsem "opravu" toho plastu vyřešil tak, že jsem zbytky původního plastu uřízl aby zbyl jen proužek asi 4 cm a k němu jsem našrouboval obdélník z hodně pevné prošívané gumy... původně asi zástěrka z nějakého náklaďáku.... Ve finále to má funkci stejnou, vypadá to stejně a když si někde "škrtnu" tak mám jistotu, že jsem si ten plast zase o něco nezmenšil :)


Tohle je prostě nedomyšlený.
Zatím všichni trojkaři s tím měli problémy.
Asi mají v USA lepší silnice :-)
Offline OndraS  
#40 Odesláno : pátek 1. července 2011 0:15:52(UTC)
OndraS

Kategorie: Člen smečky

Registrován: 11.11.2009(UTC)
Zpráv: 700
Bydliště: Brno - nejvetsi vesnice v CR

Blahořečen: 23-krát v 19 příspěvcích
UserPostedImage

UserPostedImage

UserPostedImage

UserPostedImage
camaro SPORT COUPE V6 1988
camaro Z28 1991
Rodinka: Firebird V6 92, Camaro LT 78, Monte Carlo 72, Golden Spirit 80, Mark VII 88
Offline xjohny  
#41 Odesláno : pátek 1. července 2011 9:41:12(UTC)
xjohny

Kategorie: Vůdce smečky

Registrován: 28.02.2009(UTC)
Zpráv: 8,306
Bydliště: Třebenice (LT)

Blahořečil: 86-krát
Blahořečen: 166-krát v 144 příspěvcích
Za copak jsi to vyhrál? Byls na motorový brzdě? Juj Ja nic
Camaro se rozskočilo...
Offline Jirka_z28  
#42 Odesláno : pátek 1. července 2011 10:16:09(UTC)
Jirka_z28

Kategorie: Člen smečky

Registrován: 29.10.2009(UTC)
Zpráv: 1,285
Bydliště: Letohrad, Praha

Blahořečil: 18-krát
Blahořečen: 12-krát v 12 příspěvcích
za rychlost... něco jako 0-160-0, akorat s face-liftingem ;)
Offline OndraS  
#43 Odesláno : neděle 1. dubna 2012 20:03:17(UTC)
OndraS

Kategorie: Člen smečky

Registrován: 11.11.2009(UTC)
Zpráv: 700
Bydliště: Brno - nejvetsi vesnice v CR

Blahořečen: 23-krát v 19 příspěvcích
Tak kdo nechodí na US motors forum - já zase chodím víc tam než sem - , jistě mu ušlo, že mám na vozidle dvě novinky. Vejfuk a rádio:

UserPostedImage

UserPostedImage

Vejfuk jak vidíte "je vod Borly voe" což spočívá v tom, že jsem ho celej vyráběl znova sám za použití zdravých kusů starého výfuku, dvou metrů nově zakoupené trubky, hromady volného času a CO svářečky. Starý výfuk byl už totál smrt, co mám camaro, jsem ho furt co půl roku flikoval, takže jsem se nasral a komplet ho sundal dolů a novostavba. Náklady cca 1000,- Kč vč (trubka + zinková barva), výsledek ohromující, až mě to překvapilo. Katalyzátor byl pryč už dávno, místo něho byla trubka, ale tuto jsem nyní udělal jako součást celého výfuku tak, aby to nevypadalo jak z JZD. Jelikož namám žádnou trubkoohýbačku, ohyby jsem dělal za pomoci flexy, vyřízl dycky "měsíček" trubky a tuto kousek ohnul a svařil, takže třeba ohyb 45° je vždy ze čtyř těchto svárů. Ani to kupodivu nevypadá tak blbě. Tlumič je "nový" domorobo za použití vnitřku starého tlumiče. Jedna přepážka prošla vyhozením do kontejneru, zbytek použit do nového svařovaného futrálu, která je kratší. Celkové resumé je takové, že do cca 2500 otáček je auto klíďankové, dokonce na volnoběh buble cca jako 8válec, zatím všichni nevěřícně poslouchali, jak jsem toho zvuku docílil. Nevím sám, prostě se to tak povedlo. Od 2500 se z toho stává brutal sound, přirovnal bych to k efektu lva, co otevře tlamu a všichni utěčou. Nutno slyšet, myslím že si nebudu fandit, když řeknu, že mám teď jeden z nejlíp znějících V6 Tralalaa

Rádio - dlouho jsem hledal něco US, doteď jsem hrál na Blaupunkt a pak Kenwood, samosebou kazetový autoreversáky. Ale pořád mě sžíralo mít něco americkýho, nakonec jsem uspěl na US vrakáči. Rádio je z nějaké Luminy; spravil jsem mu osvětlení, kazeťák a zapínání, celkově zrepasoval a instaloval do Camara. Hodilo by se spíš do nějakýho luxusnějšího auta, k mýmu low cost camaru se tolik čudlíků moc nehodí, ale nakonec... proč ne.

UserPostedImage
camaro SPORT COUPE V6 1988
camaro Z28 1991
Rodinka: Firebird V6 92, Camaro LT 78, Monte Carlo 72, Golden Spirit 80, Mark VII 88
Offline holanuvstatek  
#44 Odesláno : neděle 1. dubna 2012 20:09:59(UTC)
holanuvstatek

Kategorie: Kandidát rady starších

Registrován: 14.05.2011(UTC)
Zpráv: 1,564

Blahořečil: 6-krát
Blahořečen: 24-krát v 21 příspěvcích
Sikovnej.
Offline Bouri  
#45 Odesláno : neděle 1. dubna 2012 21:54:38(UTC)
Bouri

Kategorie: Člen smečky

Registrován: 25.07.2011(UTC)
Zpráv: 836
Bydliště: taková řiť světa kousek od Brna

Blahořečil: 10-krát
Blahořečen: 10-krát v 9 příspěvcích
Musím potvrdit, že zvuk opravdu famózní, byl jsem jeden z prvních, kdo ho vlastně slyšel (nepočítám OndraSe a Vlka) a to jsem se "srazili" opravdu náhodou, což byla velká haluz... Bylo to někde tady: http://forum.chevroletca...ts&m=23861#post23861

A rádio pěkný, už máme s OndraSem nějakej plán do budoucna s tím rádiem, ale záleží na něm, jak to dopadne. Ja nic
Pontiac Firebird 1987 (305cui V8 carb A/T)
Klimatizace: WIP
Potahy sedaček: Oprava
Alarm: Chtělo by to opravit
Offline Standa  
#46 Odesláno : neděle 1. dubna 2012 23:00:12(UTC)
Standa

Kategorie: Člen smečky

Registrován: 14.01.2012(UTC)
Zpráv: 977
Bydliště: Letohrad

Blahořečil: 14-krát
Blahořečen: 12-krát v 12 příspěvcích
Já mám určitě ještě brutálnější zvuk u V6 Lhar Ale popravdě mám v plánu ty otevřený sidepipe dát pryč a taky nacpat aspoň trochu kultivovanější pod auto. Škoda, žes ten vejfuk nedělal hned 2x, s radostí bych odkoupil.
Firebird ´87 V6 T-top manuál
Offline Bouri  
#47 Odesláno : neděle 1. dubna 2012 23:48:53(UTC)
Bouri

Kategorie: Člen smečky

Registrován: 25.07.2011(UTC)
Zpráv: 836
Bydliště: taková řiť světa kousek od Brna

Blahořečil: 10-krát
Blahořečen: 10-krát v 9 příspěvcích
Stačí, když najdeš ochotnýho servisáka a bez problému ti to třeba za tejden udělá. Mně vejfuk dělali na vrakovišti, ale odflákli to (táhli trubku POD zadní nápravou místo tý housenky NAD) a chtěli za to myslimže 4tis.
Pontiac Firebird 1987 (305cui V8 carb A/T)
Klimatizace: WIP
Potahy sedaček: Oprava
Alarm: Chtělo by to opravit
Offline Standa  
#48 Odesláno : pondělí 2. dubna 2012 7:00:04(UTC)
Standa

Kategorie: Člen smečky

Registrován: 14.01.2012(UTC)
Zpráv: 977
Bydliště: Letohrad

Blahořečil: 14-krát
Blahořečen: 12-krát v 12 příspěvcích
Já jsem koukal na díly na RA a tam to bylo zhruba za desítku + doprava, clo. Udělaný za 4 je pěkná cena, ale předpokládám, že tlumič a příruby k motoru použili starý. Já bych min. tlumič musel nejdřív sehnat.
Firebird ´87 V6 T-top manuál
Offline Bouri  
#49 Odesláno : pondělí 2. dubna 2012 7:21:40(UTC)
Bouri

Kategorie: Člen smečky

Registrován: 25.07.2011(UTC)
Zpráv: 836
Bydliště: taková řiť světa kousek od Brna

Blahořečil: 10-krát
Blahořečen: 10-krát v 9 příspěvcích
Jo, použili ze starejch dílů... Servisák by ty díly objednal nový (tipuju, že na jiný auto, ale podobný parametry) a na vrakáču by ti udělali z nějakýho vraku (ti maj velkej výběr z vlastní zahrádky, takže cena trochu padne).
Pontiac Firebird 1987 (305cui V8 carb A/T)
Klimatizace: WIP
Potahy sedaček: Oprava
Alarm: Chtělo by to opravit
Offline Jirka_z28  
#50 Odesláno : pondělí 2. dubna 2012 8:31:06(UTC)
Jirka_z28

Kategorie: Člen smečky

Registrován: 29.10.2009(UTC)
Zpráv: 1,285
Bydliště: Letohrad, Praha

Blahořečil: 18-krát
Blahořečen: 12-krát v 12 příspěvcích
Standa napsal:
Já jsem koukal na díly na RA a tam to bylo zhruba za desítku + doprava, clo. Udělaný za 4 je pěkná cena, ale předpokládám, že tlumič a příruby k motoru použili starý. Já bych min. tlumič musel nejdřív sehnat.


koukni na summit racing... aftermarket díly můžou bejt mnohem levnější a třeba i lepší. Celej cat-back tam je za 200, katalyzátor (není asi nutnej) za 110, y-pipe 150... ale čas od času maj výprodeje a bylo by to levnější.
Mně přijde, že doma dělanej vejfuk prostě bude buďto hlučnej, nebo bude zbytečně brzdit spaliny.
Uživatelé, kteří si prohlížejí toto téma
Guest (6)
7 stránek<1234>»
V tomto fóru nemůžete iniciovat nová témata.
V tomto fóru nemůžete na témata odpovídat.
V tomto fóru nemůžete své zprávy mazat.
V tomto fóru nemůžete své zprávy editovat.
V tomto fóru nemůžete iniciovat průzkumy mínění.
V tomto fóru nemůžete hlasovat v průzkumech mínění.