Kategorie: Vůdce smečky Registrován: 28.02.2009(UTC) Zpráv: 8,306 Bydliště: Třebenice (LT)
Blahořečil: 86-krát Blahořečen: 166-krát v 144 příspěvcích
|
A olej v převodovce neměnil a na všechno prděl, to známe :D |
Camaro se rozskočilo...
|
|
|
|
Kategorie: Competition Allies Registrován: 20.03.2009(UTC) Zpráv: 1,333 Bydliště: Šternberk
Blahořečen: 1-krát v 1 příspěvcích
|
xjohny napsal:A olej v převodovce neměnil a na všechno prděl, to známe :D Jak na všechno, nejezdil jsem s tím jako hovado, bo abych nedopadl jako vy, pořád něco opravujete:-) Ale měl jsem nachystané svíčky a olejovej filtr, no nějak se to nestihlo..
|
|
|
|
Kategorie: Na dobré cestě Metály: Registrován: 24.05.2010(UTC) Zpráv: 104 Bydliště: Praha
|
Tak jsem stale smutny :-( Prevodovka, ci co to je, stale chrasti. Ale objevil se dalsi problem !!! Kdyz je auto studene tak jede dobre. Ale kdyz se ohreje tak jakoby ztrati vykon a zacne se dusit. A skoro s tim nejde jet ani po rovince. Musim jet tak max 20km az hodinu. Kdyz otacky stoupnou nad 1200 tak se to zacne jakoby dusit a zacnou se hadat valce (a nepali to). Tak jsem zkusil vymenil svicky a problem stale pretrvava. Na starych svickach byl takovej cernej prach (takovy uhli). Podezdrivam stale karburator :-( Nevite nekdo o nekom, kdo by se na to podival? A nebo jezdite do servisu? Koukal jsem kolik je po vymene v prevodovce oleje a nalili to volove centimetr a pul nad MAX :-(
|
|
|
|
Kategorie: Vůdce smečky Registrován: 28.02.2009(UTC) Zpráv: 8,306 Bydliště: Třebenice (LT)
Blahořečil: 86-krát Blahořečen: 166-krát v 144 příspěvcích
|
To bude nejspíš tím karburátorem, no mohli by poradit pražští, zda o nějakém ladiči neví. Já, ač do Prahy denně jezdím, bohužel na tohle expert nejsem.
Hlavně že jsi na ten olej přišel včas, i když přemíra oleje stejně většinou způsobí přetlak a projeví se to vytlačením měrky. Nemělo by se nic stát, když jsi to odhalil hnedle. |
Camaro se rozskočilo...
|
|
|
|
Kategorie: Anonymní
Registrován: 28.02.2009(UTC) Zpráv: 1,960
Blahořečen: 1-krát v 1 příspěvcích
|
Maggisound napsal:Tak jsem stale smutny :-( Prevodovka, ci co to je, stale chrasti. Ale objevil se dalsi problem !!! Kdyz je auto studene tak jede dobre. Ale kdyz se ohreje tak jakoby ztrati vykon a zacne se dusit. A skoro s tim nejde jet ani po rovince. Musim jet tak max 20km az hodinu. Kdyz otacky stoupnou nad 1200 tak se to zacne jakoby dusit a zacnou se hadat valce (a nepali to). Tak jsem zkusil vymenil svicky a problem stale pretrvava. Na starych svickach byl takovej cernej prach (takovy uhli). Podezdrivam stale karburator :-( Nevite nekdo o nekom, kdo by se na to podival? A nebo jezdite do servisu? Koukal jsem kolik je po vymene v prevodovce oleje a nalili to volove centimetr a pul nad MAX :-( A co výfuk? Hulí to?
|
|
|
|
Kategorie: Na dobré cestě Metály: Registrován: 24.05.2010(UTC) Zpráv: 104 Bydliště: Praha
|
Napsal: Jí A co výfuk? Hulí to? Ani prd. Je to uplne cisty. Zadnej kour.
|
|
|
|
Kategorie: Na dobré cestě Metály: Registrován: 24.05.2010(UTC) Zpráv: 104 Bydliště: Praha
|
Maggisound napsal:Ani prd. Je to uplne cisty. Zadnej kour. Je pravda, ze nekdy kdyz to nechce chytit a vic mu naslapu tak si to zahuli. Ale jenom 2 vterinky a pak zase cisto.
|
|
|
|
Kategorie: Competition Allies Registrován: 20.03.2009(UTC) Zpráv: 1,333 Bydliště: Šternberk
Blahořečen: 1-krát v 1 příspěvcích
|
Maggisound napsal:Je pravda, ze nekdy kdyz to nechce chytit a vic mu naslapu tak si to zahuli. Ale jenom 2 vterinky a pak zase cisto. Za studena musíš pořádně našlapat a pak podržet plyn, protože sem nepoužíval sytič, za tepla vždycky chytl hned.
|
|
|
|
Kategorie: Na dobré cestě Metály: Registrován: 24.05.2010(UTC) Zpráv: 104 Bydliště: Praha
|
hd1903 napsal:Za studena musíš pořádně našlapat a pak podržet plyn, protože sem nepoužíval sytič, za tepla vždycky chytl hned. No ono se nejspis neco priucpalo v karbecu. Takze ho budu muset vycistit
|
|
|
|
Kategorie: Člen smečky Metály: Registrován: 11.01.2010(UTC) Zpráv: 1,115 Bydliště: Praha
Blahořečil: 3-krát Blahořečen: 22-krát v 20 příspěvcích
|
Maggisound napsal:No ono se nejspis neco priucpalo v karbecu. Takze ho budu muset vycistit mas tam Edelbrock 1405 myslim ?? uplne jednoduchej karburator , zadna veda ( pokud ti ho nekdo totalne nerozladil ) zkontroluj take zapalovani , kabely atd.. hele nemas nahodou na karburatoru zapnutej sytic , jeste to prekontroluj primo na karburatoru , a co filtr vzduchu ??
|
|
|
|
Kategorie: Na dobré cestě Metály: Registrován: 24.05.2010(UTC) Zpráv: 104 Bydliště: Praha
|
fik napsal:mas tam Edelbrock 1405 myslim ?? uplne jednoduchej karburator , zadna veda ( pokud ti ho nekdo totalne nerozladil ) zkontroluj take zapalovani , kabely atd..
hele nemas nahodou na karburatoru zapnutej sytic , jeste to prekontroluj primo na karburatoru , a co filtr vzduchu ??
Aha ten sitic. To je dost mozny !!! Zacne to delat az kdyz se to ohreje. To by mohlo byt ono. A filtr tam je taky asi uz dost dlouho. Dobrej tip. Dik
|
|
|
|
Kategorie: Competition Allies Registrován: 20.03.2009(UTC) Zpráv: 1,333 Bydliště: Šternberk
Blahořečen: 1-krát v 1 příspěvcích
|
Maggisound napsal:Aha ten sitic. To je dost mozny !!! Zacne to delat az kdyz se to ohreje. To by mohlo byt ono. A filtr tam je taky asi uz dost dlouho. Dobrej tip. Dik Filtr stačí vyčistit, profoukat, nebo propláchnout, tím to určo ale nebude. Já na sytič nesahal, bo stejně nějak nefungoval, tak jestli jsi za něj tahal, je to možné...
|
|
|
|
Kategorie: Na dobré cestě Metály: Registrován: 24.05.2010(UTC) Zpráv: 104 Bydliště: Praha
|
hd1903 napsal:Filtr stačí vyčistit, profoukat, nebo propláchnout, tím to určo ale nebude. Já na sytič nesahal, bo stejně nějak nefungoval, tak jestli jsi za něj tahal, je to možné... Tak sitic asi take ne. Jeste vyzkousim vycistit rozdelovac a vymenim kabely ke svickam. Ty vypadaj dost zpuchrele. A kdyz ani tohle nepomuze, tak karbec no ... :-)
|
|
|
|
Kategorie: Anonymní
Registrován: 28.02.2009(UTC) Zpráv: 1,960
Blahořečen: 1-krát v 1 příspěvcích
|
Maggisound napsal:Tak sitic asi take ne. Jeste vyzkousim vycistit rozdelovac a vymenim kabely ke svickam. Ty vypadaj dost zpuchrele. A kdyz ani tohle nepomuze, tak karbec no ... :-) V zapalování to podle mě nebude. To by ti dělalo i za studena. Tohle bude prostě v karburátoru. Jakej sytič to můbec má?
|
|
|
|
Kategorie: Na dobré cestě Metály: Registrován: 24.05.2010(UTC) Zpráv: 104 Bydliště: Praha
|
Napsal: Jí V zapalování to podle mě nebude. To by ti dělalo i za studena. Tohle bude prostě v karburátoru. Jakej sytič to můbec má? Manualní
|
|
|
|
Kategorie: Na dobré cestě Metály: Registrován: 24.05.2010(UTC) Zpráv: 104 Bydliště: Praha
|
Maggisound napsal:Manualní Ale u tech kabelu bych se nedivil, ze to muzou delat az potom co se zahrejou ... Vypadaj fakt hrozne :-)
|
|
|
|
Kategorie: Anonymní
Registrován: 28.02.2009(UTC) Zpráv: 1,960
Blahořečen: 1-krát v 1 příspěvcích
|
Maggisound napsal:Ale u tech kabelu bych se nedivil, ze to muzou delat az potom co se zahrejou ... Vypadaj fakt hrozne :-) To možná vypadají. Ale chybu v nich bych nehledal. Nicméně výměnou určitě nic nepokazíš :-)
|
|
|
|
Kategorie: Competition Allies Registrován: 20.03.2009(UTC) Zpráv: 1,333 Bydliště: Šternberk
Blahořečen: 1-krát v 1 příspěvcích
|
Maggisound napsal:Ale u tech kabelu bych se nedivil, ze to muzou delat az potom co se zahrejou ... Vypadaj fakt hrozne :-) Něco nového?
|
|
|
|
Kategorie: Na dobré cestě Metály: Registrován: 24.05.2010(UTC) Zpráv: 104 Bydliště: Praha
|
hd1903 napsal:Něco nového?
Zatim ne. Nemam cas :-( A v patek jedu na hory, takze se tomu budu venovat az po 10.7. Budu informovat jak jsem dopadl :-)
|
|
|
|
Kategorie: Na dobré cestě Metály: Registrován: 24.05.2010(UTC) Zpráv: 104 Bydliště: Praha
|
Ahoj lidi. Tak jsem se vratil z hor. Objednal nove vicko rozdelovace+palec. Koupil novy zapalovaci kabely, vymenil svicky a pln ocekevani jsem vyrazil na zkusebni jizdu. Auto jelo jak drak, ale cca po 8 km zase zacnou vynechavat valce, nebo jako by se to dusilo. Cim vic pridam plynu tim je to horsi. A cim dele s tim jedu tim musim davat min a min plynu. Nakonec by to snad i chciplo. Zacne to delat opravdu az po uzcitem zahrati auta. Kdyz to pak na chvilku chcipnu, tak to zase jede par set metru normalne. Nema to nekde jeste naky cidlo na teplotu, nebo nakou lambda sondu? U prvniho valce nad dirou pro svicku tam je nasroubovana takova vec, ale ja netusim co to je? Asi zajedu do servisu. Jsem smutny :-(
|
|
|
|
Kategorie: Vůdce smečky Registrován: 28.02.2009(UTC) Zpráv: 8,306 Bydliště: Třebenice (LT)
Blahořečil: 86-krát Blahořečen: 166-krát v 144 příspěvcích
|
Žádnou lambda sondu to nemá, má to přeci karburátor a ne řídící jednotku To u prvního válce bude zřejmě teplotní čidlo pro teplotní budík. Nezasekává se ti třeba sytič? Když ho mám vytaženej, tak taky nemůžu dávat plnej plyn, protože by to scíplo. |
Camaro se rozskočilo...
|
|
|
|
Kategorie: Na dobré cestě Metály: Registrován: 24.05.2010(UTC) Zpráv: 104 Bydliště: Praha
|
xjohny napsal:Žádnou lambda sondu to nemá, má to přeci karburátor a ne řídící jednotku To u prvního válce bude zřejmě teplotní čidlo pro teplotní budík. Nezasekává se ti třeba sytič? Když ho mám vytaženej, tak taky nemůžu dávat plnej plyn, protože by to scíplo. Sitic vubec nepouzivam. Auto nastartuje a chvilku podrzim plyn a pak uz to drzi samo. Koukal jsem na to a na karbecu je sitic zatazenej.
|
|
|
|
Kategorie: Anonymní
Registrován: 28.02.2009(UTC) Zpráv: 1,960
Blahořečen: 1-krát v 1 příspěvcích
|
Poslyš Maggisounde... Mluvil jsem o tom s bráchou a ten si okamžitě vzpomněl na naše řádění se Š 110L, kdy jsme tam jednou nasadili čtyřicítku Webera a chovalo se to úplně stejně. Za studena rachot a za tepla čáááu.
Zkus snížit hladinu benzínu v plovákové komoře na karburátoru. To by mohlo zabrat.
|
|
|
|
Kategorie: Na dobré cestě Metály: Registrován: 24.05.2010(UTC) Zpráv: 104 Bydliště: Praha
|
Napsal: Jí Poslyš Maggisounde... Mluvil jsem o tom s bráchou a ten si okamžitě vzpomněl na naše řádění se Š 110L, kdy jsme tam jednou nasadili čtyřicítku Webera a chovalo se to úplně stejně. Za studena rachot a za tepla čáááu.
Zkus snížit hladinu benzínu v plovákové komoře na karburátoru. To by mohlo zabrat. Jojo. Diky. Vyzkousim. Ale steje ho asi i sundam a rovnou vycistim
|
|
|
|
Kategorie: Competition Allies Registrován: 28.02.2009(UTC) Zpráv: 778 Bydliště: Střelice u Brna
Blahořečil: 1-krát Blahořečen: 3-krát v 3 příspěvcích
|
Něco podobného jsem řešil, akorát to bylo cívkou. Za studena to jelo, pak po zahřátí to dělalo rany do vejfuku. Akorát to bylo na Fordu, kde cívky dávají blízko motoru, respektive hned na sání. |
HD's coming |
|
|
|
V tomto fóru nemůžete iniciovat nová témata.
V tomto fóru nemůžete na témata odpovídat.
V tomto fóru nemůžete své zprávy mazat.
V tomto fóru nemůžete své zprávy editovat.
V tomto fóru nemůžete iniciovat průzkumy mínění.
V tomto fóru nemůžete hlasovat v průzkumech mínění.
Soubory cookie:
chevroletcamaro.cz - fórum používá soubory cookie. Pokračováním prohlížení těchto stránek vyjadřujete souhlas s jejich použitím.
Více informací
OK