Kategorie: Vůdce smečky Registrován: 28.02.2009(UTC) Zpráv: 8,306 Bydliště: Třebenice (LT)
Blahořečil: 86-krát Blahořečen: 166-krát v 144 příspěvcích
|
Jak se dá jednoduše zjistit, zda je měřič tlaku oleje v pořádku?
Můžu zkusit na ten kabel co k tomu vede připojit +12V od baterky, jestli se mi rozsvítí kontrolka v palubce? |
Camaro se rozskočilo...
|
|
|
|
Kategorie: Kandidát smečky Registrován: 22.03.2010(UTC) Zpráv: 260 Bydliště: Karlovy Vary
Blahořečil: 13-krát Blahořečen: 6-krát v 5 příspěvcích
|
Spíš bych ho zkusil ukostřit nebo odkostřit při zaplim klíčku. Mrkni na schéma, uprostřed je OIL PRESS SW kabel 31. Mě to tak nesvítilo, ale problém byl v kontaktu u žárovky v palubce.
|
|
|
|
Kategorie: Vůdce smečky Registrován: 28.02.2009(UTC) Zpráv: 8,306 Bydliště: Třebenice (LT)
Blahořečil: 86-krát Blahořečen: 166-krát v 144 příspěvcích
|
Ok, odpojené jsem to zkusil a nic. Tak to teda zkusím ukostřit. Pak se podívám zase do palubky, už v tom mám grif |
Camaro se rozskočilo...
|
|
|
|
Kategorie: Člen smečky Registrován: 22.11.2009(UTC) Zpráv: 1,135 Bydliště: Ústí nad Orlicí
Blahořečil: 5-krát Blahořečen: 2-krát v 2 příspěvcích
|
xjohny napsal:Ok, odpojené jsem to zkusil a nic. Tak to teda zkusím ukostřit. Pak se podívám zase do palubky, už v tom mám grif Je to kulicka s pruzinkou, kdyz neni tlak kulicka ukostri pres motor obvod a rozviti se kontrolka, kdyz tlak je tak obvod rozpoji. Takze pokud to chces vyzkouset tak to ukostri. |
Chevrolet Camaro '79 Buick Century Estate Wagon '89
|
|
|
|
Kategorie: Vůdce smečky Registrován: 28.02.2009(UTC) Zpráv: 8,306 Bydliště: Třebenice (LT)
Blahořečil: 86-krát Blahořečen: 166-krát v 144 příspěvcích
|
Zkusil jsem to ukostřit a taky nic, tak je to snad jenom nějakej problém v palubce. |
Camaro se rozskočilo...
|
|
|
|
Kategorie: Vůdce smečky Registrován: 28.02.2009(UTC) Zpráv: 8,306 Bydliště: Třebenice (LT)
Blahořečil: 86-krát Blahořečen: 166-krát v 144 příspěvcích
|
Tak nakonec to byla jenom ta žárovička, nějak tam zlobil kontakt [-o< |
Camaro se rozskočilo...
|
|
|
|
Kategorie: Kandidát rady starších Registrován: 14.05.2011(UTC) Zpráv: 1,564
Blahořečil: 6-krát Blahořečen: 24-krát v 21 příspěvcích
|
Tak panove postavil sem motor na tocim to studenej mi maze cca 2atmosfery na volnobeh.pri jizde mase 3 az 4 atmosfery ale po zahrati na volnobeh maze jen pul atmosfery neni to malo?a kdyz zaradim na automatu kvelt a motor je ohratej a otacky klesnou na 500 otacek tak se rozsviti kontrolka mazani.to asi neni ok.vase postrehy?
|
|
|
|
Kategorie: Vůdce smečky Registrován: 28.02.2009(UTC) Zpráv: 8,306 Bydliště: Třebenice (LT)
Blahořečil: 86-krát Blahořečen: 166-krát v 144 příspěvcích
|
A dával jsi nový olejový čerpadlo? Já nevím jaké by tam měly být tlaky, ale určitě by se neměla rozsvěcet kontrolka při zařazení kvaltu. |
Camaro se rozskočilo...
|
|
|
|
Kategorie: Kandidát rady starších Registrován: 14.05.2011(UTC) Zpráv: 1,564
Blahořečil: 6-krát Blahořečen: 24-krát v 21 příspěvcích
|
čerpadlo sem novy nedaval v chytre knizce pisou na zahratem motoru pri 1000 otackach 0.4 az 0.5 atmosfery tak by to snad melo byt ok.
|
|
|
|
Kategorie: Vůdce smečky Registrován: 28.02.2009(UTC) Zpráv: 8,306 Bydliště: Třebenice (LT)
Blahořečil: 86-krát Blahořečen: 166-krát v 144 příspěvcích
|
Ono vlastně 500 otáček je podle mě dost málo, na kolik otáček ti to běží při volnoběhu (ohřátý)? Podle mě by klidně mohlo 800-900. |
Camaro se rozskočilo...
|
|
|
|
Kategorie: Kandidát rady starších Registrován: 14.05.2011(UTC) Zpráv: 1,564
Blahořečil: 6-krát Blahořečen: 24-krát v 21 příspěvcích
|
Mam tam ted blbej karbec cekam na redukci ted tam je holley z 6.6 a dam tam edu 1405 tak to pak doladim.
|
|
|
|
Kategorie: Člen smečky Metály: Registrován: 25.02.2010(UTC) Zpráv: 1,118 Bydliště: Smečno
Blahořečil: 26-krát Blahořečen: 8-krát v 8 příspěvcích
|
Kluci chci se zeptat ted sem si pořídil ty přídavný budíčky a tam je na tlak oleje. Ale neni elektrickej ale je k tomu taková nylonová hadička a nějakej instalační materiál. Tak se chci zeptat jestli ste to už někdo viděl nebo dělal? Upraveno uživatelem pondělí 5. prosince 2011 0:05:51(UTC)
| Důvod úpravy: -
|
|
|
|
Kategorie: Vůdce smečky Registrován: 28.02.2009(UTC) Zpráv: 8,306 Bydliště: Třebenice (LT)
Blahořečil: 86-krát Blahořečen: 166-krát v 144 příspěvcích
|
Co to je za výrobce a jak se to jmenuje? Autometer? A jsi si jistej, že je to hadička a ne kabel? :-) Podle mě musíš ještě koupit olejový tlakový čidlo, který dáš místo současnýho. To musí posílat zřejmě různý odpor v závislosti na tlaku oleje. Sériový tlakový čidlo pouze sepne, pokud není dostatečně vysoký tlak. Upraveno uživatelem pondělí 5. prosince 2011 9:06:38(UTC)
| Důvod úpravy: - |
Camaro se rozskočilo...
|
|
|
|
Kategorie: Vůdce smečky Registrován: 28.02.2009(UTC) Zpráv: 8,306 Bydliště: Třebenice (LT)
Blahořečil: 86-krát Blahořečen: 166-krát v 144 příspěvcích
|
Aha už to vidim :-) Tamty červený dráty jsou na světýlka. No, tak podle mě to musíš připíchnout místo čidla oleje, ale přeju hodně štěstí, ať se ti pak nerozteče horkej olej po interiéru :D Ta přiložená hadička je prej docela na houby a často lidem prosakuje. Lepší je koupit si takovouhle: http://www.summitracing.com/parts/ATM-3227/Ideálně pokud k tomu existuje nějakej rozbočovač, že bys i za ní mohl nechat připojené originální čidlo. Inspirace: http://www.nastyz28.com/.../showthread.php?t=144809Upraveno uživatelem pondělí 5. prosince 2011 9:15:23(UTC)
| Důvod úpravy: - |
Camaro se rozskočilo...
|
|
|
|
Kategorie: Člen smečky Metály: Registrován: 08.08.2009(UTC) Zpráv: 558 Bydliště: Bor u Tachova
Blahořečil: 76-krát Blahořečen: 8-krát v 8 příspěvcích
|
jak rika nacelnik udelet nakym zpusobem T, mi ted delali na filcku pick up 1,9D turbo tedy TD dili motoru jsou stejne s golfem tak jsme koupili celou makovici se svodama a na pasovali na filcku a pak si uvedomili ze namame pro turbo mazani, tak jsme udealali na cidlu mazani T kam prislo cidlo a tlakova hadice pro turbo, a zpatecni olej jsme svedli do olejove vany. skracene receno na cidlu udelej T rozved to a pak s interierem dej pánbůh. |
Chevrolet Camaro Z/28 1979
|
|
|
|
Kategorie: Člen smečky Metály: Registrován: 25.02.2010(UTC) Zpráv: 1,118 Bydliště: Smečno
Blahořečil: 26-krát Blahořečen: 8-krát v 8 příspěvcích
|
Díky :) no radost z toho nemám olej do kabiny se mi taky tahat nechce.Já myslel že to je na nějakej tlak podtlak a ne přimo na olej do budiku :) nevim jak moc velký tlaky tam sou ale představa že mi jednou vystříkne olej do kabiny ještě na bílej koberec to teda nevim.
|
|
|
|
Kategorie: Vůdce smečky Registrován: 28.02.2009(UTC) Zpráv: 8,306 Bydliště: Třebenice (LT)
Blahořečil: 86-krát Blahořečen: 166-krát v 144 příspěvcích
|
Předpokládám, že jako obvykle, návod u toho nemáš :) Zkus se podívat na web výrobce Autometer a tam by mohlo být nějaké povídání je stažení. Nenapadá mě, jaký podtlak by mohl ukazovat hladinu oleje. On ti tam teoreticky přímo olej nepůjde, ale bude před sebou tlačit vzduch co byl v hadičce. |
Camaro se rozskočilo...
|
|
|
|
Kategorie: Člen smečky Registrován: 25.07.2011(UTC) Zpráv: 836 Bydliště: taková řiť světa kousek od Brna
Blahořečil: 10-krát Blahořečen: 10-krát v 9 příspěvcích
|
O toý vzduchový bublině máš pravdu, olej se tam teoreticky nedostane, ale prakticky, když ti praskne hadica nebo to bude u budíku utíkat, tak se tam ten olej dostane sakra rychle. Začínám poznávat výhody elektronických budíků na mým fajrákovi, ani bowden na rychloměr... |
Pontiac Firebird 1987 (305cui V8 carb A/T) Klimatizace: WIP Potahy sedaček: Oprava Alarm: Chtělo by to opravit
|
|
|
|
Kategorie: Člen smečky Metály: Registrován: 25.02.2010(UTC) Zpráv: 1,118 Bydliště: Smečno
Blahořečil: 26-krát Blahořečen: 8-krát v 8 příspěvcích
|
Návod tam je ale zrovna tady u toho je jen nakreslený jak seskládat ty závity a vložky atd. Třeba u edelbrocku u toho fitru sem měl v návodu seznam věcí co k tomu můžu dokoupit tak sem na báji dal 4 místnej kod a už to hned šlo.tak nevim jestli nekoupit radši elektronickej a vyměnit ten jeden budik
|
|
|
|
Kategorie: Vůdce smečky Registrován: 28.02.2009(UTC) Zpráv: 8,306 Bydliště: Třebenice (LT)
Blahořečil: 86-krát Blahořečen: 166-krát v 144 příspěvcích
|
A co všechno k tomu vlastně máš? Nějaký foto? Přijde mi to na hlavu postavený, tahat cokoliv neelektronickýho do palubní desky Maximálně bych byl ochotný mít takovýhle budíky vně interiéru, např. po vyvýšenou haubnou, jako to mají závodní auta. Příště radši 2x měř a konzultuj, než něco koupíš Naštěstí AutoMeter vyrábí i elektronický budíky + čidla, teoreticky by to mělo být snadno vyměnitelné, ale bohužel jsou to ty peníze navíc. Upraveno uživatelem středa 7. prosince 2011 10:53:28(UTC)
| Důvod úpravy: - |
Camaro se rozskočilo...
|
|
|
|
Kategorie: Člen smečky Metály: Registrován: 25.02.2010(UTC) Zpráv: 1,118 Bydliště: Smečno
Blahořečil: 26-krát Blahořečen: 8-krát v 8 příspěvcích
|
fotku ted nemám ani budiky u sebe mám je v garáži,ale dostal sem k tomu jen tu hadičku a na obě strany fitinku s matkou ..žádný čidlo nebo tak...ale abych to sladil do stejný barvy tak potřebuju budik s chrom obloučkem bílou ručičkou černym podkladem a tlak do 80 :) což se mi nějak nedaří najít :)
|
|
|
|
V tomto fóru nemůžete iniciovat nová témata.
V tomto fóru nemůžete na témata odpovídat.
V tomto fóru nemůžete své zprávy mazat.
V tomto fóru nemůžete své zprávy editovat.
V tomto fóru nemůžete iniciovat průzkumy mínění.
V tomto fóru nemůžete hlasovat v průzkumech mínění.
Soubory cookie:
chevroletcamaro.cz - fórum používá soubory cookie. Pokračováním prohlížení těchto stránek vyjadřujete souhlas s jejich použitím.
Více informací
OK