Vítej poutníče! Pro využití všech možností fóra použij Přihlášení či Registrace.

Notification

Icon
Error

Sdílet
Možnosti
K poslední zprávě K první nepřečtené
Offline red  
#1 Odesláno : pátek 2. prosince 2011 14:08:49(UTC)
red
Kategorie: Prodal Forda

Registrován: 19.06.2011(UTC)
Zpráv: 4
Bydliště: praha

Ahoj, muzete mi prosim poradit jake tlumice a pruziny na 1997 camaro z28 6-kvalt?
Procetl jsem vsemozny US fora a pak zjistil ze z toho mam totalni gulas :D

Predchozi majitel seriznul tovarni pruziny... tlumice a pruziny jsou kaput, musim tedy vymenit oboji.
Muzu mit za hubicku pouzity pruziny na kterych je nalitano asi 100k km, coz uz je asi taky nepouzitelny?

Na aute mam zpevnena zadni ramena a panhardku, eaton posi lsd, cca 360 koni, lepsi kotouce i desticky. K tomu by to chtelo adekvatni podvozek. Auto uz pres rok opravuju jelikoz se vse krome spojky a prevodvky vysralo.
Chtel bych se ze vsim vsudy vejit do 25k, coz s tim 30% clo a dph pujde velmi spatne...
Rad bych aby to bylo sladene kombo a ne vytraska/kanape.

Zatim jsem narazil na tyhle moznosti:
1) 420$ - pruziny MOOG nebo RAYBESTOS + tlumice KYB monotube Gas-a-just
(neni to kit a nevim jestli si variabilni pruziny budou rozumet s tlumicema)

2) 700$ - pruziny eibach + tlumice bilstein HD + RLCA zobacky
(nejsem si jist jestli to ten kit co pouziva SLP kde jsou tlumice upraveny k tem pruzinam a vaze vozu)
http://www.ws6project.co...prokit-lowering-package/

3) 760$ - pruziny BMR + tlumice Tokico HP blue + RLCA zobacky
(tohle vypada super az na cenu...)
http://www.bmrsuspension...oducts&productid=828

4) KONI... xxxx$ - leda ze by mi je dal Kalousek pod stromecek :D


Auto je primarne na kurivo ale nechci aby to byla vytraska.

Diky moc za kazdou radu !!!
Offline Jirka_z28  
#2 Odesláno : pátek 2. prosince 2011 15:00:28(UTC)
Jirka_z28

Kategorie: Člen smečky

Registrován: 29.10.2009(UTC)
Zpráv: 1,285
Bydliště: Letohrad, Praha

Blahořečil: 18-krát
Blahořečen: 12-krát v 12 příspěvcích
Ahoj,
nejsem žádnej odborník, takže spíš nabízím svůj úhel pohledu než kvalifikovanou radu...

Tady asi není nikdo, kdo by měl zkušenosti s více variantama aftermarket podvozků na auto, jako máš Ty.
Proto bych spíš věřil těm zkušenostem na US forech. Ptát se jich na Camaro je jako ptát se Čechů na stodvacítku :)

Rozdílný názory u nich jsou jasný, někdo machruje, že má to nejlepší a bude plivat na ostatní. Každej má jiný představy o pohodlným podvozku nebo jistotě ovládání auta.

K použitým pružinám - mám na autě beztak ještě původní, najeto cca 125 000 mil a nemám pocit, že by byly špatný. Jak to vlastně poznat, pokud není auto nějak nahrbený ke straně? Jestli se o 5 mm snížilo oproti novýmu, nevadí mi to...

Je nějakej zásadní problém dát tam použitý a v případě nespokojenosti je třeba po roce vyměnit?

Tlumiče jsem koupil KYB AGX - tuhostně nastavitelný. Nějak extra rozdíl nepoznám, neberu auto na hranu. Vlastně pořád je mám na nejměkčí úroveň, ať zbytek auta nedostává zbytečný rázy.

Být Tebou, volil bych něco cenově přijatelnýho, u čeho najdeš aspoň pár spokojených uživatelů a budou převládat nad kritikama. Ony si ty firmy v US nemůžou dovolit prodávat něco o moc horšího než konkurence, protože by prostě krachly...

OT: máš tady vlákno pro svý auto nebo aspoň fotky někde?
Offline xjohny  
#3 Odesláno : pátek 2. prosince 2011 15:22:31(UTC)
xjohny

Kategorie: Vůdce smečky

Registrován: 28.02.2009(UTC)
Zpráv: 8,306
Bydliště: Třebenice (LT)

Blahořečil: 86-krát
Blahořečen: 166-krát v 144 příspěvcích
Ohledně těch jetých pružin - může se stát že některá praskne, přeci ten materiál byl namáhán dost dlouho na to aby na to měl právo. Já osobně bych takhle dlouho jetý jako výměnu nebral. Když už se to mění, tak vše nové.
Camaro se rozskočilo...
Uživatelé, kteří si prohlížejí toto téma
Guest
V tomto fóru nemůžete iniciovat nová témata.
V tomto fóru nemůžete na témata odpovídat.
V tomto fóru nemůžete své zprávy mazat.
V tomto fóru nemůžete své zprávy editovat.
V tomto fóru nemůžete iniciovat průzkumy mínění.
V tomto fóru nemůžete hlasovat v průzkumech mínění.