Vítej poutníče! Pro využití všech možností fóra použij Přihlášení či Registrace.

Notification

Icon
Error

6 stránek<1234>»
Sdílet
Možnosti
K poslední zprávě K první nepřečtené
Offline xjohny  
#26 Odesláno : pátek 6. ledna 2012 12:23:46(UTC)
xjohny

Kategorie: Vůdce smečky

Registrován: 28.02.2009(UTC)
Zpráv: 8,306
Bydliště: Třebenice (LT)

Blahořečil: 86-krát
Blahořečen: 166-krát v 144 příspěvcích
Podle mě je tam rozdíl v designu proudění, jeden vychází z typu Carter (nebo Weber?) a druhý z jiného. Také je pak rozdíl v ladění, možná že ty Thundery se dají ladit víc detailně == že by z nich mohlo být víc výkonu (pokud máš po ruce nějakýho přeborníka v ladění karbeců Ja nic). To je můj skromný tip.

Upraveno uživatelem pátek 6. ledna 2012 14:30:29(UTC)  | Důvod úpravy: -

Camaro se rozskočilo...
Offline tafna  
#27 Odesláno : pátek 6. ledna 2012 21:40:10(UTC)
tafna

Kategorie: Člen smečky

Registrován: 01.03.2009(UTC)
Zpráv: 1,480
Bydliště: Černilov, Hradec Králové

Blahořečil: 1-krát
Blahořečen: 5-krát v 4 příspěvcích
xjohny napsal:
Podle mě jsou Edelbrocky lepší na "easy-to-tune" aplikace, něco ve stylu namontuj a zapomeň :-)
Pokud člověk hledá maximální sladěnost a maximum výkonu od motoru, měl by spíš brát ty Holleye či QJety. Ovšem k tomu aby je dokonale naladil potřebuje logicky víc nástrojů a přístrojů než jen šroubovák.

Já mám manuální sytič a jsem s tim naprosto spokojenej. Stačí to mít vytažený jen chviličku a jakmile se rozjedu, tak ho deaktivuju, protože už to držím plynem.

PS: Nemá někdo na půjčení na zkoušku 500-550cfm Edelbrock? :-D

mam doma 500cmf. klidne ti ho zapujcim :)
Offline xjohny  
#28 Odesláno : sobota 7. ledna 2012 19:24:02(UTC)
xjohny

Kategorie: Vůdce smečky

Registrován: 28.02.2009(UTC)
Zpráv: 8,306
Bydliště: Třebenice (LT)

Blahořečil: 86-krát
Blahořečen: 166-krát v 144 příspěvcích
Kua tak já udělám téma na karburátory zvlášť a vy mi zase píšete sem o čtvrtmíli. Toho párka asi zabiju :D

(přesunuto)

Upraveno uživatelem sobota 7. ledna 2012 20:04:40(UTC)  | Důvod úpravy: -

Camaro se rozskočilo...
Offline marek parek  
#29 Odesláno : neděle 8. ledna 2012 21:00:27(UTC)
marek parek

Kategorie: Člen smečky

Metály: Přispěvatel: Tento uživatel přispěl finančním obnosem na chod tohoto úžasného fóra!
Registrován: 08.08.2009(UTC)
Zpráv: 558
Bydliště: Bor u Tachova

Blahořečil: 76-krát
Blahořečen: 8-krát v 8 příspěvcích
xjohny napsal:
Kua tak já udělám téma na karburátory zvlášť a vy mi zase píšete sem o čtvrtmíli. Toho párka asi zabiju :D

(přesunuto)

omlouam se ale vzdy se tak nak rozvasnim, a pak zjistim ze jsem uplne jinde :-)
Chevrolet Camaro Z/28 1979
Offline sejki  
#30 Odesláno : neděle 8. ledna 2012 22:06:31(UTC)
sejki

Kategorie: Člen smečky

Registrován: 22.11.2009(UTC)
Zpráv: 1,135
Bydliště: Ústí nad Orlicí

Blahořečil: 5-krát
Blahořečen: 2-krát v 2 příspěvcích
marek parek napsal:
omlouam se ale vzdy se tak nak rozvasnim, a pak zjistim ze jsem uplne jinde :-)



to je v poradku, ale ten moderator je nejakej divnej :-D
Chevrolet Camaro '79
Buick Century Estate Wagon '89
Offline marek parek  
#31 Odesláno : středa 11. ledna 2012 17:44:25(UTC)
marek parek

Kategorie: Člen smečky

Metály: Přispěvatel: Tento uživatel přispěl finančním obnosem na chod tohoto úžasného fóra!
Registrován: 08.08.2009(UTC)
Zpráv: 558
Bydliště: Bor u Tachova

Blahořečil: 76-krát
Blahořečen: 8-krát v 8 příspěvcích
sejki napsal:
to je v poradku, ale ten moderator je nejakej divnej :-D

nechapu co basnik chtel rici...
Chevrolet Camaro Z/28 1979
Offline Cámo  
#32 Odesláno : čtvrtek 12. ledna 2012 0:44:13(UTC)
Cámo

Kategorie: Competition Allies

Registrován: 28.02.2009(UTC)
Zpráv: 778
Bydliště: Střelice u Brna

Blahořečil: 1-krát
Blahořečen: 3-krát v 3 příspěvcích
Hlavně karbec ničím nenahradíš! :-) sytiče bych z aut nevyhazoval, lepší jsou ty manuální...
na 300 a 350 motory bych dával 650cfm, to co doporučují amíci...já to tak měl a nebyl problém...kdyby joooo byl, koupí se jiné trysešky, udělá se šrouby šrouby a je to...teorie dobrá, praxe horší
Úprava motoru není jen tak, změnou hadičky to začíná, novým blokem motoru končí...jednou to tak inženýři vymysleli a další to chce jinak, ale bez počítání :d/
HD's coming
Offline Sentinel  
#33 Odesláno : pondělí 30. ledna 2012 14:00:30(UTC)
Sentinel

Kategorie: Člen smečky

Metály: Přispěvatel: Tento uživatel přispěl finančním obnosem na chod tohoto úžasného fóra!
Registrován: 25.02.2010(UTC)
Zpráv: 1,118
Bydliště: Smečno

Blahořečil: 26-krát
Blahořečen: 8-krát v 8 příspěvcích
Nevíte někdo kde sehnat tohle,nebo číslo dílu ale aby to mělo dole závit 1/4NPT a do stran na klasickou hadici? je to zezadu do karburádoru ted to tam mám nějak spáchaný, ale rád bych to dořešil.
UserPostedImage
Offline holanuvstatek  
#34 Odesláno : pondělí 30. ledna 2012 14:46:56(UTC)
holanuvstatek

Kategorie: Kandidát rady starších

Registrován: 14.05.2011(UTC)
Zpráv: 1,564

Blahořečil: 6-krát
Blahořečen: 24-krát v 21 příspěvcích
Mrknu se ti v kolbence.neva kdyby to bylo ocelovy a ne dural?
Offline Sentinel  
#35 Odesláno : pondělí 30. ledna 2012 17:53:07(UTC)
Sentinel

Kategorie: Člen smečky

Metály: Přispěvatel: Tento uživatel přispěl finančním obnosem na chod tohoto úžasného fóra!
Registrován: 25.02.2010(UTC)
Zpráv: 1,118
Bydliště: Smečno

Blahořečil: 26-krát
Blahořečen: 8-krát v 8 příspěvcích
nene vůbec i kdyby to bylo růžoví tak je mi to jedno :) já jen že to tam ted mám spáchaný a oblepený aby to těsnilo. Díky :)
Offline holanuvstatek  
#36 Odesláno : pondělí 30. ledna 2012 18:53:43(UTC)
holanuvstatek

Kategorie: Kandidát rady starších

Registrován: 14.05.2011(UTC)
Zpráv: 1,564

Blahořečil: 6-krát
Blahořečen: 24-krát v 21 příspěvcích
to mas jako tecko aby jsi mel rozdvojku na podtlak zezadu z karbce?vnitrni prumer hadic?
Offline Sentinel  
#37 Odesláno : pondělí 30. ledna 2012 21:42:36(UTC)
Sentinel

Kategorie: Člen smečky

Metály: Přispěvatel: Tento uživatel přispěl finančním obnosem na chod tohoto úžasného fóra!
Registrován: 25.02.2010(UTC)
Zpráv: 1,118
Bydliště: Smečno

Blahořečil: 26-krát
Blahořečen: 8-krát v 8 příspěvcích
jojo doprava pro brzdy doleva pro převodovku.průměr ted nevim jistě ale zjistim.nejspíš to bude něco na těn průměr 8mm prostě pro benzínovou hadicu :)
Offline Sentinel  
#38 Odesláno : pondělí 30. ledna 2012 22:00:32(UTC)
Sentinel

Kategorie: Člen smečky

Metály: Přispěvatel: Tento uživatel přispěl finančním obnosem na chod tohoto úžasného fóra!
Registrován: 25.02.2010(UTC)
Zpráv: 1,118
Bydliště: Smečno

Blahořečil: 26-krát
Blahořečen: 8-krát v 8 příspěvcích
asi takto
UserPostedImage
Offline holanuvstatek  
#39 Odesláno : úterý 31. ledna 2012 17:44:23(UTC)
holanuvstatek

Kategorie: Kandidát rady starších

Registrován: 14.05.2011(UTC)
Zpráv: 1,564

Blahořečil: 6-krát
Blahořečen: 24-krát v 21 příspěvcích
Posli mi adresu mam to pro tebe.na jedny strane mas prumer na hadici 9mm a na druhy k prevodovce 7mm mensi nebyl je to takova stavebnice tak ti to poslu.
Offline REACTOR_427  
#40 Odesláno : sobota 17. března 2012 12:13:20(UTC)
REACTOR_427

Kategorie: Kandidát smečky

Registrován: 31.03.2011(UTC)
Zpráv: 365
Bydliště: Bonneville

Blahořečil: 14-krát
Blahořečen: 2-krát v 2 příspěvcích
A zkoušel jste někdo laborovat s weberama? Myslim, že by se z toho dokázaly vytáhnout slušný výkony, pokud se ovšem najde někdo, kdo tu dělostřeleckou baterii bude umět naladit. Nejradši bych si takový věci pozdějc dělal sám, ale to by mě to musel někdo naučit. No, to je zatim nepodstatný.
Webery se často dávaly do americkejch aut, který závodily v Evropě a s takovou kombinací se dalo dosáhnout zajímavejch výsledků. Ovšem cena bude značně vysoká. Vysoká je s touhle kombinací i spotřeba, to je logický a navíc to mam potvrzený od
zkušenýho zdroje a to má ty karburátory "jenom" čtyři. Inglese nabízí variantu, ale cenově tak trochu mimo mísu.
I Am SpeedSeeker
Offline holanuvstatek  
#41 Odesláno : sobota 17. března 2012 12:43:20(UTC)
holanuvstatek

Kategorie: Kandidát rady starších

Registrován: 14.05.2011(UTC)
Zpráv: 1,564

Blahořečil: 6-krát
Blahořečen: 24-krát v 21 příspěvcích
skodovky s webrama chlastaly jak duhy.motor s 5ti litrama bude zrat tolik ze to bude neunosny a hlavne lidi co to umeji naladit je porad min.reseni je vstrikovani na miru ale to je balik znamej si to nechal udelat do auta a stalo to kolem 60ti.ja rikam ze nejlepsi cesta ke zvysovani vykonu je preplnovani.
Offline REACTOR_427  
#42 Odesláno : úterý 20. března 2012 17:59:16(UTC)
REACTOR_427

Kategorie: Kandidát smečky

Registrován: 31.03.2011(UTC)
Zpráv: 365
Bydliště: Bonneville

Blahořečil: 14-krát
Blahořečen: 2-krát v 2 příspěvcích
holanuvstatek napsal:
skodovky s webrama chlastaly jak duhy.motor s 5ti litrama bude zrat tolik ze to bude neunosny a hlavne lidi co to umeji naladit je porad min.reseni je vstrikovani na miru ale to je balik znamej si to nechal udelat do auta a stalo to kolem 60ti.ja rikam ze nejlepsi cesta ke zvysovani vykonu je preplnovani.


To jo, vo škodovkách je to hodně známý. Auto, vo kterým mluvim, je NSU TT a taky žere jak prase. Vstřikování je teda drahá sranda, ale určitě ne tak výkonově efektivní jako třeba kompresor. To je opravdu dobrá cesta ke zvýšení výkonu. Kvůli těm charakteristickejm nasávačům bych špatnej výhled klidně přetrpěl, ale motor nemá takovou vytříbenou zvukovou kulisu. je to pro a proti. Ale pořád nedokážu pochopit, že dvě přeplňovaný camara, co se objevily na náplavce, měly takovej brutální zvuk a navíc přitažlivej. To jsem ještě nikdy neslyšel, ani z videí z Ameriky a tam maj podmínky k tvoření mnohem lepší. To je pro mě fakt záhada Hmmm
I Am SpeedSeeker
Offline holanuvstatek  
#43 Odesláno : úterý 20. března 2012 19:47:50(UTC)
holanuvstatek

Kategorie: Kandidát rady starších

Registrován: 14.05.2011(UTC)
Zpráv: 1,564

Blahořečil: 6-krát
Blahořečen: 24-krát v 21 příspěvcích
Na naplavce sem byl ja mam cervenyho iroca s preplnovanim turbem z liazky hnanym remenem a karbec zavrenej v krabici.
Offline REACTOR_427  
#44 Odesláno : středa 21. března 2012 15:41:51(UTC)
REACTOR_427

Kategorie: Kandidát smečky

Registrován: 31.03.2011(UTC)
Zpráv: 365
Bydliště: Bonneville

Blahořečil: 14-krát
Blahořečen: 2-krát v 2 příspěvcích
holanuvstatek napsal:
Na naplavce sem byl ja mam cervenyho iroca s preplnovanim turbem z liazky hnanym remenem a karbec zavrenej v krabici.


A je na něm nápis Edelbrock! Je to monstrózní krabice vlevo vzadu z pohledu zepředu, že? Fotil jsem to, mam to v albu, moc dobře si tuhle úpravu pamatuju. Asi se moc ptám, ale rád bych věděl, kolik koní se z toho podařilo vytáhnout Ja nic
I Am SpeedSeeker
Offline holanuvstatek  
#45 Odesláno : středa 21. března 2012 16:58:23(UTC)
holanuvstatek

Kategorie: Kandidát rady starších

Registrován: 14.05.2011(UTC)
Zpráv: 1,564

Blahořečil: 6-krát
Blahořečen: 24-krát v 21 příspěvcích
jo to je ono koni nevim kolik je to ve stadiu ladeni.
Offline holanuvstatek  
#46 Odesláno : pondělí 23. března 2015 18:59:58(UTC)
holanuvstatek

Kategorie: Kandidát rady starších

Registrován: 14.05.2011(UTC)
Zpráv: 1,564

Blahořečil: 6-krát
Blahořečen: 24-krát v 21 příspěvcích
Nedělal jste někdo nastavení hladin v komorách na Holley?
Offline Cestovatel  
#47 Odesláno : neděle 2. srpna 2015 7:53:05(UTC)
Cestovatel

Kategorie: Člen smečky

Registrován: 10.08.2009(UTC)
Zpráv: 794
Bydliště: Horovice

Blahořečen: 22-krát v 21 příspěvcích
Pořídil jsem karburátor Edelbrock 650 s automatickým sytičem. Můžete mi někdo vysvětlit jak ten sytič funguje? Myšleno uvnitř. Na napájecím kabelu je při zapnutém klíčku pořád napětí a sytič je dost horký. Díky
Offline xjohny  
#48 Odesláno : neděle 2. srpna 2015 8:57:35(UTC)
xjohny

Kategorie: Vůdce smečky

Registrován: 28.02.2009(UTC)
Zpráv: 8,306
Bydliště: Třebenice (LT)

Blahořečil: 86-krát
Blahořečen: 166-krát v 144 příspěvcích
Tak je to asi správně, nahřívá se tam bimetalový pásek a ten zavírá klapku.
Pak až se zahřeje karburátor, tak to klapka zůstává otevřená.

http://www.moparchat.com...p=514318&postcount=2
http://www.hotrodders.co...k-44260-singlepost4.html
Camaro se rozskočilo...
Offline Cestovatel  
#49 Odesláno : úterý 4. srpna 2015 11:02:28(UTC)
Cestovatel

Kategorie: Člen smečky

Registrován: 10.08.2009(UTC)
Zpráv: 794
Bydliště: Horovice

Blahořečen: 22-krát v 21 příspěvcích
Díky za odpověď. S tím bimetalem je mi to jasné. Jen mně překvapuje ta vysoká teplota toho plastového krytu. Na dotek to jde, ale ruku na tom delší dobu neudržím. Asi to tak má být v otevřené poloze to asi drží jen ten bimetal a proto musí být teplý a tudíž stále pod napětím. Blbý je, že se od toho zahřívá i vlastní karburátor, který jsem kvůli přenosu tepla izoloval podložkou od motoru. Možná, že vzhledem k teplotám v motorovém prostoru to bude zanedbatelné. To už je ale moc zbytečné teorie. :-) Není to závoďák.
Offline xjohny  
#50 Odesláno : úterý 4. srpna 2015 12:19:49(UTC)
xjohny

Kategorie: Vůdce smečky

Registrován: 28.02.2009(UTC)
Zpráv: 8,306
Bydliště: Třebenice (LT)

Blahořečil: 86-krát
Blahořečen: 166-krát v 144 příspěvcích
Tak to odpoj a použij mechanický sytič, o problém méně :-))
Camaro se rozskočilo...
Uživatelé, kteří si prohlížejí toto téma
Guest
6 stránek<1234>»
V tomto fóru nemůžete iniciovat nová témata.
V tomto fóru nemůžete na témata odpovídat.
V tomto fóru nemůžete své zprávy mazat.
V tomto fóru nemůžete své zprávy editovat.
V tomto fóru nemůžete iniciovat průzkumy mínění.
V tomto fóru nemůžete hlasovat v průzkumech mínění.