Kategorie: Kandidát smečky Registrován: 12.03.2009(UTC) Zpráv: 295 Bydliště: Brno
Blahořečil: 3-krát Blahořečen: 10-krát v 8 příspěvcích
|
305 jde myslím převrtat až na 335
|
|
|
|
Kategorie: Vůdce smečky Registrován: 28.02.2009(UTC) Zpráv: 8,306 Bydliště: Třebenice (LT)
Blahořečil: 86-krát Blahořečen: 166-krát v 144 příspěvcích
|
Převrtat jde, ale jak píše Marvel, pouze do 335. A nemá to smysl, protože samotná strokerová sada a věci kolem jsou dražší než u 350-383. A propos, nejedná se o převrtání ale o prodloužení zdvihu (stroke). 305ka má menší průměr válců než 350. Převrtat by to teoreticky šlo, ale kvůli obrovskýmu množství materiálu, co bys musel ubrat je to na 99% reálně nemožné provést :-) Upraveno uživatelem úterý 27. prosince 2011 13:30:43(UTC)
| Důvod úpravy: - |
Camaro se rozskočilo...
|
|
|
|
Kategorie: Člen smečky Registrován: 01.03.2009(UTC) Zpráv: 1,480 Bydliště: Černilov, Hradec Králové
Blahořečil: 1-krát Blahořečen: 5-krát v 4 příspěvcích
|
xjohny napsal:Převrtat jde, ale jak píše Marvel, pouze do 335. A nemá to smysl, protože samotná strokerová sada a věci kolem jsou dražší než u 350-383.
A propos, nejedná se o převrtání ale o prodloužení zdvihu (stroke). 305ka má menší průměr válců než 350. Převrtat by to teoreticky šlo, ale kvůli obrovskýmu množství materiálu, co bys musel ubrat je to na 99% reálně nemožné provést :-) a taaak ! to je dobre vedet :) takze se to u 350 blocku resi ojnicema a klikovkou ? zadne prevrtavani ?? musim priznat ze jsem v tomhle naprosty lajk :)
|
|
|
|
Kategorie: Vůdce smečky Registrován: 28.02.2009(UTC) Zpráv: 8,306 Bydliště: Třebenice (LT)
Blahořečil: 86-krát Blahořečen: 166-krát v 144 příspěvcích
|
Jiná klika, jiný ojnice a asi i jiný písty. Nic se vrtat nemusí :-) |
Camaro se rozskočilo...
|
|
|
|
Kategorie: Člen smečky Registrován: 01.03.2009(UTC) Zpráv: 1,480 Bydliště: Černilov, Hradec Králové
Blahořečil: 1-krát Blahořečen: 5-krát v 4 příspěvcích
|
xjohny napsal:Jiná klika, jiný ojnice a asi i jiný písty. Nic se vrtat nemusí :-) tak jsem zase chytrejsi :) dik :)
|
|
|
|
Kategorie: Kandidát rady starších Registrován: 14.05.2011(UTC) Zpráv: 1,564
Blahořečil: 6-krát Blahořečen: 24-krát v 21 příspěvcích
|
Prevrtat blok neni problem pokud je k dispozici solidni horizontka a dohonovat se to da rucne staci trpelivost a poradny meridla blok ma tu vyhodu ze ma uhel vecka 90stupnu.sikovnej frezar si to ocucha podle diry a uz dlabe a je to litina ta se krasne obrabi.
|
|
|
|
Kategorie: Kandidát rady starších Registrován: 14.05.2011(UTC) Zpráv: 1,564
Blahořečil: 6-krát Blahořečen: 24-krát v 21 příspěvcích
|
A mam takovej pocit ze 305 by se mel dat prevrtat na 350.ja sem chtel resit prevrtat 350tku na 400 co se mi doma vali s dirou v bloku ale ten blok original 400 je jinej.to vrtani 305 a 350 je asi o 3MM vetsi si vzpominam.
|
|
|
|
Kategorie: Vůdce smečky Registrován: 28.02.2009(UTC) Zpráv: 8,306 Bydliště: Třebenice (LT)
Blahořečil: 86-krát Blahořečen: 166-krát v 144 příspěvcích
|
350 vs. 305: Je to o 8.4mm. Navíc jsem se dočetl, že maximální možné zvětšení vrtání u SBC je 0.060in (1.5mm). Dále všichni tvrdí, že to možné převrtat není, protože ty bloky se liší víc než jen ve vrtání. Celý odlitek je trochu jiný. http://goo.gl/ndZIWJinak 400 vs. 350 je o cca ty 3mm. Upraveno uživatelem středa 28. prosince 2011 14:53:04(UTC)
| Důvod úpravy: - |
Camaro se rozskočilo...
|
|
|
|
Kategorie: Kandidát rady starších Registrován: 14.05.2011(UTC) Zpráv: 1,564
Blahořečil: 6-krát Blahořečen: 24-krát v 21 příspěvcích
|
A nevis jestli 350tka jde na 400 prevrtat?mam z ty 400vky nejaky veci a kdyby sla 350 prevrtat tak bych do toho sel prece jenom obsah nicim nenehradis.
|
|
|
|
Kategorie: Člen smečky Registrován: 22.11.2009(UTC) Zpráv: 1,135 Bydliště: Ústí nad Orlicí
Blahořečil: 5-krát Blahořečen: 2-krát v 2 příspěvcích
|
holanuvstatek napsal:A nevis jestli 350tka jde na 400 prevrtat?mam z ty 400vky nejaky veci a kdyby sla 350 prevrtat tak bych do toho sel prece jenom obsah nicim nenehradis. ja nasel 420cui ale nevim jestli seriovej blok nebo aftermarket |
Chevrolet Camaro '79 Buick Century Estate Wagon '89
|
|
|
|
Kategorie: Kandidát rady starších Registrován: 14.05.2011(UTC) Zpráv: 1,564
Blahořečil: 6-krát Blahořečen: 24-krát v 21 příspěvcích
|
Ta 400vka ma stenu mezi valcema asi jen 3 nebo 4 mm takze na 420 to asi nepujde.rad tenhle motor podle informaci ktery mam mezi valcema praskal.
|
|
|
|
Kategorie: Vůdce smečky Registrován: 28.02.2009(UTC) Zpráv: 8,306 Bydliště: Třebenice (LT)
Blahořečil: 86-krát Blahořečen: 166-krát v 144 příspěvcích
|
Podle všeho je maximální bezpečný vrtání +0.060in. (nemusí ale platit vždycky), což pořád nestačí na sériový vrtání 400cui motoru.
350 má 4.000 in. 400 má 4.125 in.
Jinak tohle jsou teoretický kombinace stroker kitů: 383 cid - (350 Block) 4.030" Bore X 3.750" Stroke - 5.7" Rods 406 cid - (400 Block) 4.155" Bore X 3.750" Stroke - 5.7" Rods 409 cid - (350 Block) 4.030" Bore X 4.000" Stroke - 6.0" Rods 428 cid - (400 Block) 4.125" Bore X 4.000" Stroke - 5.7" or 6.0" Rods 434 cid - (400 Block) 4.155" Bore X 4.000" Stroke - 5.7" or 6.0" Rods |
Camaro se rozskočilo...
|
|
|
|
Kategorie: Kandidát rady starších Registrován: 14.05.2011(UTC) Zpráv: 1,564
Blahořečil: 6-krát Blahořečen: 24-krát v 21 příspěvcích
|
Ciste teoreticky jde ta 400 vrtat na 434 obsah coz je na vrtani pouze 7 desetin na valci ale cena kitu asi bude neunosna.jelikoz nemam k dispozici k nahlednuti 350ku blok tak nemuzu rict jestli by to slo prevrtat.ale 400ka ma silnejsi kliku na hlavnich loziskach a merku oleje na druhe strane.ale je to alternativa za big blok.
|
|
|
|
Kategorie: Vůdce smečky Registrován: 28.02.2009(UTC) Zpráv: 8,306 Bydliště: Třebenice (LT)
Blahořečil: 86-krát Blahořečen: 166-krát v 144 příspěvcích
|
|
Camaro se rozskočilo...
|
|
|
|
Kategorie: Kandidát rady starších Registrován: 14.05.2011(UTC) Zpráv: 1,564
Blahořečil: 6-krát Blahořečen: 24-krát v 21 příspěvcích
|
|
|
|
|
Kategorie: Člen smečky Metály: Registrován: 25.02.2010(UTC) Zpráv: 1,118 Bydliště: Smečno
Blahořečil: 26-krát Blahořečen: 8-krát v 8 příspěvcích
|
rád bych opět požádal o radu :) Třeba Kima když skládal motor ale jestli někdo bude vědět budu rád :) k tomu mímu kitu sem nedostal koníky (Roller-Rocker) ale nevim který v těch hodnotách se moc nevyznám.to samý jestli k tomu mám dát seriový tyčky(ale nový) nebo jestli se k těm novějšim typum koníků dávaj i jiný tyčky? Kit
|
|
|
|
Kategorie: Vůdce smečky Registrován: 28.02.2009(UTC) Zpráv: 8,306 Bydliště: Třebenice (LT)
Blahořečil: 86-krát Blahořečen: 166-krát v 144 příspěvcích
|
|
Camaro se rozskočilo...
|
|
|
|
Kategorie: Člen smečky Metály: Registrován: 25.02.2010(UTC) Zpráv: 1,118 Bydliště: Smečno
Blahořečil: 26-krát Blahořečen: 8-krát v 8 příspěvcích
|
já právě koukal na 1.6 a 1.5 vačka je tam tahle a má klasický hydra ne rolery ale jestli mi k nim někdo řekne hodně dobrej argument možná vyměnim :) vačka Cam Style Hydraulic flat tappet Basic Operating RPM Range 1,500-6,500 Intake Duration at 050 inch Lift 234 Exhaust Duration at 050 inch Lift 244 Duration at 050 inch Lift 234 int./244 exh. Advertised Intake Duration 308 Advertised Exhaust Duration 318 Advertised Duration 308 int./318 exh. Intake Valve Lift with Factory Rocker Arm Ratio 0.488 in. Exhaust Valve Lift with Factory Rocker Arm Ratio 0.510 in. Valve Lift with Factory Rocker Arm Ratio 0.488 int./0.510 exh. Lobe Separation (degrees) 112
|
|
|
|
Kategorie: Člen smečky Registrován: 22.11.2009(UTC) Zpráv: 1,135 Bydliště: Ústí nad Orlicí
Blahořečil: 5-krát Blahořečen: 2-krát v 2 příspěvcích
|
xjohny napsal:Trošku hledání a tohle jsem vyhledal: KoníciTECH NOTE: Use only stock ratio rocker arms. stock ratio bude zřejmě 1.5 http://www.elcaminocentr...m/showthread.php?t=27474TyčkyWill require +.100 longer pushrods. Jaká je v tom vlastně vačka? Hydralic nebo roller? hydraulic je i roller :) bud mas hydraulic flat nebo hydraulic roller, ale na to musis mit i vacku, takze kdyz mas vacku pro hydraulic flat tapet tak ti tam roller nepujde |
Chevrolet Camaro '79 Buick Century Estate Wagon '89
|
|
|
|
Kategorie: Člen smečky Metály: Registrován: 25.02.2010(UTC) Zpráv: 1,118 Bydliště: Smečno
Blahořečil: 26-krát Blahořečen: 8-krát v 8 příspěvcích
|
aha tak to nebudu komplikovat a nechám tam ty co mám
|
|
|
|
Kategorie: Člen smečky Registrován: 22.11.2009(UTC) Zpráv: 1,135 Bydliště: Ústí nad Orlicí
Blahořečil: 5-krát Blahořečen: 2-krát v 2 příspěvcích
|
Sentinel napsal:aha tak to nebudu komplikovat a nechám tam ty co mám asi tak, jen je lepsi pokud mas flat tappet lejt motorovej olej s vetsim obsahem zinku... |
Chevrolet Camaro '79 Buick Century Estate Wagon '89
|
|
|
|
Kategorie: Člen smečky Metály: Registrován: 25.02.2010(UTC) Zpráv: 1,118 Bydliště: Smečno
Blahořečil: 26-krát Blahořečen: 8-krát v 8 příspěvcích
|
no to by byla další otázka pozdějš :) až bych zase o něco postoupil :)
|
|
|
|
Kategorie: Kandidát rady starších Registrován: 14.05.2011(UTC) Zpráv: 1,564
Blahořečil: 6-krát Blahořečen: 24-krát v 21 příspěvcích
|
Ty sejky prodavas jeste to kamaro?znamej by mel zajem a nemuze se ti dovolat a domejlovat.
|
|
|
|
Kategorie: Kandidát rady starších Registrován: 14.05.2011(UTC) Zpráv: 1,564
Blahořečil: 6-krát Blahořečen: 24-krát v 21 příspěvcích
|
tak uz dobry prej si se mu ozval.
|
|
|
|
Kategorie: Člen smečky Metály: Registrován: 25.02.2010(UTC) Zpráv: 1,118 Bydliště: Smečno
Blahořečil: 26-krát Blahořečen: 8-krát v 8 příspěvcích
|
a vysvětlil by jste mi někdo co znamená ta hodnota +0.100 u těch tyček když se daj použít seriový?
|
|
|
|
V tomto fóru nemůžete iniciovat nová témata.
V tomto fóru nemůžete na témata odpovídat.
V tomto fóru nemůžete své zprávy mazat.
V tomto fóru nemůžete své zprávy editovat.
V tomto fóru nemůžete iniciovat průzkumy mínění.
V tomto fóru nemůžete hlasovat v průzkumech mínění.
Soubory cookie:
chevroletcamaro.cz - fórum používá soubory cookie. Pokračováním prohlížení těchto stránek vyjadřujete souhlas s jejich použitím.
Více informací
OK