Kategorie: Vůdce smečky Registrován: 28.02.2009(UTC) Zpráv: 8,306 Bydliště: Třebenice (LT)
Blahořečil: 86-krát Blahořečen: 166-krát v 144 příspěvcích
|
Nejsou nějak "proražený"? Zkus je ponořit do benzínu nebo jinýho rozpouštědla účinnýho na karbon, jestli to pomůže. Případně je vzít něčím drátěným, ale to už jsi asi dělal. |
Camaro se rozskočilo...
|
|
|
|
Kategorie: Člen smečky Registrován: 25.07.2011(UTC) Zpráv: 836 Bydliště: taková řiť světa kousek od Brna
Blahořečil: 10-krát Blahořečen: 10-krát v 9 příspěvcích
|
Proražený nevypadaj, sou vyzkratovaný právě od toho karbonu (myslím). Zkoušel jsem je utopit v benzinu (Natural 95) a Izopropylalkoholu a výsledek nic moc... Můžu ještě zkusit naložit do lázně technickýho benzinu, ale toho už mám trochu na dně - pomůže to víc než s naturalem 95 a Izopropylalkoholem nebo bude výsledek stejnej? Levá fotka je pro porovnání staré (na čištění) a nové svíčky, na dalších 2 fotkách sou na 3 dny v lázni - levá svíce v Naturalu 95 a pravá v Izopropylalkoholu. Nechám je naložený v lázni i nadále, možná něco později bude poznat. Zkoušel jsem ještě mechanický čištění pomocí šmirglpapíru jemnosti P600 a šlo to jen trochu (šmirgl byl hned zaprasenej). Pak sem to ještě zkoušel plstěným kotoučem na přímý /ruční/ brusce a to pomohlo (jiskra šla buď na elektrodu nebo na zbytek karbonu), ale zase se nedostanu pod ten vocas a dovnitř. Jsou to NGK typ UR5 V-power, jsou vhodný na LB8 (udávaj AC R42TS (nebo ekvivalent) @ 0.045 inch) nebo jiný? Podle kamoše jsou ty svíčky moc studený + fest zlobil předstih, kterej se na tom podepsal. Ještě přiložím video, jak na tom byly svíčky před jakýmkoli čištěním: To ale byla použita svíčka, kerá probíjela málo, takže jiskru házela. Jiný svíčky neházely vůbec (zkrat) a házely až když jsem oddálil nějakou krokosvorku. Upraveno uživatelem neděle 12. února 2012 14:17:06(UTC)
| Důvod úpravy: Doplnění informací |
Pontiac Firebird 1987 (305cui V8 carb A/T) Klimatizace: WIP Potahy sedaček: Oprava Alarm: Chtělo by to opravit
|
|
|
|
Kategorie: Kandidát smečky Registrován: 12.03.2009(UTC) Zpráv: 295 Bydliště: Brno
Blahořečil: 3-krát Blahořečen: 10-krát v 8 příspěvcích
|
nevím jestli to pomůže zrovna ve tvém případě kdy ti jiskra leze po povrchu izolace, ale tímhle způsobem tenhle týpek zprovoznil už něco svíček (čas 5:10 až 6:15): prostě nažhavit svíčku lehce do červena a doufat :)
|
|
|
|
Kategorie: Kandidát rady starších Registrován: 14.05.2011(UTC) Zpráv: 1,564
Blahořečil: 6-krát Blahořečen: 24-krát v 21 příspěvcích
|
na ty svicce ma upne neuveritelne velikej odtrh.
|
|
|
|
Kategorie: Člen smečky Registrován: 25.07.2011(UTC) Zpráv: 836 Bydliště: taková řiť světa kousek od Brna
Blahořečil: 10-krát Blahořečen: 10-krát v 9 příspěvcích
|
Taky jsem si říkal, že odtrh sakra velkej. Ale na to, jakej ten člověk vyznává recneck, tak to funguje... Na levý fotce je levá svíčka stejná jako ta pravá, ale ta pravá prošla tlakovým zapalovačem, co je na pravý fotce (je tam porovnání se svíčkou). Obě svíčky jsou ze stejný "série" a neprošly žádným mechanickým ani chemickým čištěním. Prohnal jsem to aj zapalovací cívkou (na videu výše) a jiskry skáčou buď na elektrodu anebo na nejbližší karbon, na vyčištěný (= bílý) místa jiskra nejde = izolace = správně. Zkusím se po sousedech/firmě podívat po letlampě, ať neplácám plynem, kerýho mám v 90ml flašce na dně. |
Pontiac Firebird 1987 (305cui V8 carb A/T) Klimatizace: WIP Potahy sedaček: Oprava Alarm: Chtělo by to opravit
|
|
|
|
Kategorie: Kandidát rady starších Registrován: 14.05.2011(UTC) Zpráv: 1,564
Blahořečil: 6-krát Blahořečen: 24-krát v 21 příspěvcích
|
ja cistim svicky mosaznym kartacem.
|
|
|
|
Kategorie: Člen smečky Registrován: 25.07.2011(UTC) Zpráv: 836 Bydliště: taková řiť světa kousek od Brna
Blahořečil: 10-krát Blahořečen: 10-krát v 9 příspěvcích
|
Kartáč doma nemám, to je škoda... Tím odstraníš aj ten připečenej karbon? |
Pontiac Firebird 1987 (305cui V8 carb A/T) Klimatizace: WIP Potahy sedaček: Oprava Alarm: Chtělo by to opravit
|
|
|
|
Kategorie: Kandidát rady starších Registrován: 14.05.2011(UTC) Zpráv: 1,564
Blahořečil: 6-krát Blahořečen: 24-krát v 21 příspěvcích
|
jasne a hlavne tim neposkodis tu povrchovku na svickach co tam je z fabriky.nikdy necistit svicky smirglem.nejlepsi je dat do jinyho auta a poradne je vypalit.
|
|
|
|
Kategorie: Kandidát rady starších Registrován: 14.05.2011(UTC) Zpráv: 1,564
Blahořečil: 6-krát Blahořečen: 24-krát v 21 příspěvcích
|
Jo a jeste u nich zmensi predstih na 0.4 nebo 0.5 a pokud to bude fungovat tak po projeti ho vrat na nejakych 0.7.
|
|
|
|
Kategorie: Člen smečky Registrován: 25.07.2011(UTC) Zpráv: 836 Bydliště: taková řiť světa kousek od Brna
Blahořečil: 10-krát Blahořečen: 10-krát v 9 příspěvcích
|
Jiný auto, teď v dosahu není nic, co by tyhle svíčky mohlo zkousnout a hlavně, s tím karbonem ani nenastartuješ.
Myslíš předstih nebo odskok? Podle manuálu mám mít odskok 1.1 mm... Ale je pravda, že s 0.8 se starejma BPR4FS to šlo na 0.8 mm... |
Pontiac Firebird 1987 (305cui V8 carb A/T) Klimatizace: WIP Potahy sedaček: Oprava Alarm: Chtělo by to opravit
|
|
|
|
Kategorie: Kandidát rady starších Registrován: 14.05.2011(UTC) Zpráv: 1,564
Blahořečil: 6-krát Blahořečen: 24-krát v 21 příspěvcích
|
vzdalenost elektrod rika se mu odtrh.skuz schvalne mensi jestli mas merky.nebo ustrihnout kousek plechu.
|
|
|
|
Kategorie: Člen smečky Registrován: 25.07.2011(UTC) Zpráv: 836 Bydliště: taková řiť světa kousek od Brna
Blahořečil: 10-krát Blahořečen: 10-krát v 9 příspěvcích
|
Nechám to na profíkovi, až mi přijede nainstalovat rozdělovač a zároveň trochu poladit, aby to jelo nějak k světu. Odtrh 0.8mm by vadit nemusel, jelo to tak dřív docela pekně, ale to se bue řešit až s tím rozdělovačem, co bude lepší. V případě nouze mám v záloze ještě 1 sadu novejch svíček. |
Pontiac Firebird 1987 (305cui V8 carb A/T) Klimatizace: WIP Potahy sedaček: Oprava Alarm: Chtělo by to opravit
|
|
|
|
Kategorie: Kandidát rady starších Registrován: 14.05.2011(UTC) Zpráv: 1,564
Blahořečil: 6-krát Blahořečen: 24-krát v 21 příspěvcích
|
ja sem si na predstih koupil stroboskop a mam vystarano poladim to sam.stal asi tisicovku ale pro tebe by nemel bejt problem si ho vyrobit.
|
|
|
|
Kategorie: Člen smečky Registrován: 25.07.2011(UTC) Zpráv: 836 Bydliště: taková řiť světa kousek od Brna
Blahořečil: 10-krát Blahořečen: 10-krát v 9 příspěvcích
|
Mám ho dokonce půjčenej, nejtěžší je na něm ta sonda, ale to je detail. S tím servisem až do domu mám na mysli to, že se nainstaluje nejen rozdělovač, ale poladí aj zbytek, co bych laickým uchem nedokázal uslyšet apod. Prostě odborník, co mi to pomůže rozhejbat a poladit tak, aby to jelo nějak k světu. |
Pontiac Firebird 1987 (305cui V8 carb A/T) Klimatizace: WIP Potahy sedaček: Oprava Alarm: Chtělo by to opravit
|
|
|
|
Kategorie: Kandidát rady starších Registrován: 14.05.2011(UTC) Zpráv: 1,564
Blahořečil: 6-krát Blahořečen: 24-krát v 21 příspěvcích
|
tak hodne stesti a at to jezdi.
|
|
|
|
Kategorie: Rada starších Registrován: 25.09.2012(UTC) Zpráv: 2,025 Bydliště: Hradec Kralove
Blahořečil: 18-krát Blahořečen: 27-krát v 25 příspěvcích
|
|
Repase karb. Edel-čeká Paliv. čerpadlo-čeká Chevy Camaro 79 Berlinetta Nový přírůstek Jeep Grand Cherokee 4.7 - V8 |
|
|
|
V tomto fóru nemůžete iniciovat nová témata.
V tomto fóru nemůžete na témata odpovídat.
V tomto fóru nemůžete své zprávy mazat.
V tomto fóru nemůžete své zprávy editovat.
V tomto fóru nemůžete iniciovat průzkumy mínění.
V tomto fóru nemůžete hlasovat v průzkumech mínění.
Soubory cookie:
chevroletcamaro.cz - fórum používá soubory cookie. Pokračováním prohlížení těchto stránek vyjadřujete souhlas s jejich použitím.
Více informací
OK