Kategorie: Vůdce smečky Registrován: 28.02.2009(UTC) Zpráv: 8,306 Bydliště: Třebenice (LT)
Blahořečil: 86-krát Blahořečen: 166-krát v 144 příspěvcích
|
Hmm nevím, vzhledem k tomu co jsem psal výše, tak by se sání na 301 mělo od ostatních nějak designem lišit. Takže já ti to určitě neposvětím :) Leda to zkonzultovat s tím prodejcem.. |
Camaro se rozskočilo...
|
|
|
|
Kategorie: Kandidát smečky Registrován: 28.03.2012(UTC) Zpráv: 222
Blahořečen: 6-krát v 6 příspěvcích
|
pro osvěžení, mám intake manifol na 2bbl, tedy mám tam origo rorchester dualjet. Co si myslíte o řešení koupě adapteru 2bbl to 4bbl a na to posadit edelbroka. Zlepšení, či zhoršení, nebo skoro žádný rozdíl. Koupě na eby dobového sání 4bbl je za 200dolarů prostě +- 10 000Kč myslim si zbytečná investice. (na 301 cui není výkonější sání) Upraveno uživatelem pondělí 30. července 2012 23:30:43(UTC)
| Důvod úpravy: -
|
|
|
|
Kategorie: Člen smečky Registrován: 14.01.2012(UTC) Zpráv: 977 Bydliště: Letohrad
Blahořečil: 14-krát Blahořečen: 12-krát v 12 příspěvcích
|
Podle mě si moc nepomůžeš, protože ten průřez pod karbcem zůstane a ještě tem vznikne hrozněj hranatej přechod. Takže bych čekal jen nárust spotřeby a výkonově skoro nic. |
Firebird ´87 V6 T-top manuál |
|
|
|
Kategorie: Člen smečky Metály: Registrován: 25.02.2010(UTC) Zpráv: 1,118 Bydliště: Smečno
Blahořečil: 26-krát Blahořečen: 8-krát v 8 příspěvcích
|
já původně bral přechodku a stala tušim u nás přez simix nebo cartime asi 9kil což je velkej rozdíl :) ale zase jestli chceš aby to bylo tak jak to má bejt tak si připlatíš no :)
|
|
|
|
Kategorie: Kandidát smečky Registrován: 28.03.2012(UTC) Zpráv: 222
Blahořečen: 6-krát v 6 příspěvcích
|
Nechci aby to bylo tak jak to má bejt, ale aby to jezdilo líp. Do budoucna plánuju 400cui do něj. Proto je zbytečný dávat 10 000 za dobový sání,je zbytečné cpát do toho motoru když tam nezůstane, kdyby tam zůstal tak neřešim a koupim dobové Když jsem koukal na ten rorchester tak všude skoro teče, určitě to nechci pak řešit tím že bych koupil repair kit. Tak trochu rozumě k tomu, nemám zkušenosti s tou redukcí tak o ní shánim inf. Upraveno uživatelem úterý 31. července 2012 17:59:37(UTC)
| Důvod úpravy: -
|
|
|
|
Kategorie: Člen smečky Registrován: 01.04.2009(UTC) Zpráv: 531 Bydliště: Bratislava, Sk
Blahořečen: 5-krát v 5 příspěvcích
|
|
|
|
|
Kategorie: Kandidát smečky Registrován: 28.03.2012(UTC) Zpráv: 222
Blahořečen: 6-krát v 6 příspěvcích
|
Myslíš? takovádle možnost mě opravdu nenapadla 2bbl carb odsuzuju. Doufám že se k tomudle tématu vyjádří více lidí
|
|
|
|
Kategorie: Člen smečky Registrován: 04.11.2009(UTC) Zpráv: 1,016 Bydliště: Leopoldov
Blahořečil: 1-krát Blahořečen: 13-krát v 10 příspěvcích
|
Myslim ze budes cakat zbytocne na vyjadrenie dalsich clenov. Momentalne je tu iba Tomcat ktory tomu rozumie. Ostatni clenovia tu budu iba pisat o necom comu moc nerozumeju. Je tu par ludi co len polemizuju o nejakom probleme ale skutek utek.
|
|
|
|
Kategorie: Člen smečky Metály: Registrován: 25.02.2010(UTC) Zpráv: 1,118 Bydliště: Smečno
Blahořečil: 26-krát Blahořečen: 8-krát v 8 příspěvcích
|
zkus napsat na sumitu na podporu třeba ti nabídnou víc alternativ přechodky karbece sání atd popř. něco co třeba hned nevyčteš přímo u nějaký položky. Summit
|
|
|
|
Kategorie: Kandidát rady starších Registrován: 14.05.2011(UTC) Zpráv: 1,564
Blahořečil: 6-krát Blahořečen: 24-krát v 21 příspěvcích
|
Ja osobne bych sel do toho adapteru na edu pokud hodlas v blizke budoucnosti menit motor.
|
|
|
|
V tomto fóru nemůžete iniciovat nová témata.
V tomto fóru nemůžete na témata odpovídat.
V tomto fóru nemůžete své zprávy mazat.
V tomto fóru nemůžete své zprávy editovat.
V tomto fóru nemůžete iniciovat průzkumy mínění.
V tomto fóru nemůžete hlasovat v průzkumech mínění.
Soubory cookie:
chevroletcamaro.cz - fórum používá soubory cookie. Pokračováním prohlížení těchto stránek vyjadřujete souhlas s jejich použitím.
Více informací
OK