Tak jeste pridam sveho prcka..
Je to snek s ulitou.. GMC Tioga V8 5.7 1978, automaticka prevodovka 3 stupen / model pro kamiony, zadni dvojmontaz.
FOTO
http://romanvik.rajce.id....cz/GMC_Tioga_Fleetwood/Auto jsem koupil od jedne zname postavy od Frydku Pistku a zacal 4lety kolotoc. Mozna 5ti lety, uz ani nevim..
Pro milovniky motoru musim jen dodat, ze co se tyka motorove casti, do teto chvile jsem nic nemenil, nedelal. Pouze se vymenila kapalina v chladici, prevodovce, motoru a daly sre nove kabely a svicky a jeste brzdovka. Toto vse..
Auto slape jako hodinky, brzdi jako silene a prevodovka byla po repasi jak jsem ji koupil, takze nastesti tohle jsem resit nemusel..
Co to ma v ulite - Z VYROBY:
alkovna ma postele tak pro 3 lidi, ale samozrejme tam spime jen dva
stul s lavicema pro 4 lidi rozlozitelny do dvojpostele
dvojdrez
digestor
4 plotna plynovy varic, plynova trouba
lednice na plyn nebo elektriku s mrazakem
nezavisle plynove topeni
nezavisla karma na teplou vodu s 20ti litrovym zasobnikem
tlakove rozvody vody teple i studene
sprchu
splachovaci zachod
zasobnik na 100litru vody
zasobnik na 100 a 100l spinave vody
dvojpostel v zadni casti patrova
oba sedaky v kabine jsou pilotni, tedy otocne
odkladaci prostory ve forme skrini, polic, regalu, ruznych supliku atd.
Co to ma navic a co jsem pridelaval:
piezzo start plynoveho ohrevu vody
pizzo start lednice
zatepleni odpadnich nadrzi
rozvod tepleho vzduchu do odpadnich nadrzi
pridani 80ti litrovehio zasobniku na vodu
4 solarni panely na strechu vcetne regulatoru dobijeni
benzinovy generator jako zaloha
100Ah baterie
200Ah trakncni baterie
elektronika na autoamticke prepinani dobijeni kazde baterie zvlast
kompletni udelani dutin a spodku, pretmeleni vseho - hlinik opravdu vcasem oxiduje a mizi
zesilovac 200W vcetne rozvodu na dalsi 4 repra, instalace komplet audia, propojeni s TV, radiem, BT prenos atd.
instalace TV digital
instalace DVD prehravace
instalace 230V invertoru pro male spotrebice
instalace 400W 230V invertoru pro vetsi spotrebice vcetne rozvodu na 230V pro offgrid pouziti
veskere interierove osvetleni vymeneno za LED technologie
pridana couvaci kamera s displayem - fakt dozadu neni videt :)
kompletni repase vodniho ohrevu vcetne bimetal kontroly
repase ohrevu media v lednici vcetne vymeny bimetal kontroly
kompletni repase a predelani plynoveho topeni, nova eletronika, nove ventilatory na rozfuk tepleho vzduchu
pretesneni vodnich rozvodu
instalace druhych plexi oken do stavajicich
novy strop a pretesneni a izolace nad alkovnou
komplet pretesneni polyuretanem kastle - renovace vsech spoju
novy lak - hlinik je na mnoha mistech tak tenky, ze kastle jiz mela vyzrane diry
pridani nosice kol a motorky
pridani hornich obrysovych svetel, mlhovych svetel, hornich prednich obrysovych svetel
zatepleni podlahy
nove 4 ventilatorove odsavani na zachode
instalace signalizace uniku plynu
nove krytky ventilace a kominku
instalace alarmu a otresoveho cidla a cidel na dvere a kastliky kolem auta
nova antena TV a radia
instalace vnejsich osvetleni pro pobyt kolem auta
instalace vnejsi sprchy
instalace hlinikove izolace oken pro zimni provoz
zatepleni podbehu v aute od kol, zatepleni vsech moznych casti, pruduchy do spodnich skrini atd. - zkusenosti z -30ceti v zime :)
Zkusenosti:
auto jede jako snek, prazdne ma 4.6 tuny
tedy pokud nas jede 6 - max. pocet a vezmu 180litru vody a kola atd, tak vpohode i 5.5 tun :)
max. rychlost je tak 100Kmh, vetsinou jezdim 85kmh
prevodovka by si zaslouzila 4ku, motor je porad hodne vysoko
spotreba je 25l benzinu, plyn kolem 28-30l
auto se vytopi i v minus 30ceti na 20 uvnitr. Ale rozfuk jede porad a plynove ohniste prakticky v intervalech chlazeni a horeni funguje porad
lednice super, jak na plyn tak elektriku. Rozpadly se plastove ovladaci prvky, fakt 30let se poznalo
Ohrev vody funguje perfektne, nastaveno na teplou kolem 40ceti stupnu
Prace a chyby:
Silena
Pote co jsem zaplatil lak a pretmeleni mi "kamarad" dodal premrzlou barvu
Za rok barva zacala slezat a cele jsem tedy po dvou letech musel delat komplet znovu.
Autu to jen prospelo, hlavne to pretmeleni..
Voda - tekla do auta pres prasklou hadici
Cerpadlo - v zime zamrzlo, nastesti neprasklo
Tepla voda - prestala fungovat, cislo KO, totalni kamen v zasobniku, cisteni
Lednice - prestala fungovat, cidlo plamene KO, uniky plynu mimo ohniste atd.
Topeni - centralni vetrak - neefentivni ve smyslu spotreby elekriny, rachotil, elektronika odesla
Baterie vody - gumicky KO, hoodne stare, jak rozdelat nerozdelatelne baterie
Autobaterie - 2x 100Ah opravdu pouzit jako stanicni nebo trakcni nejdou pokud jsou startovaci, po 2-3 letech odesly
Rekonstrukce stropu - prselo strechou kdyz auto nemelo kryt vrchliku vetrani - pred koupi
Tahani kabelu po aute, to byl porod. Je tam tak dalsich milion km kabelu, uplne od vseho
Zajimavost:
Auto je na veteranech a je vedeno jako OSOBNI motorove vozidlo NAD 3.5 tun, tedy je krasny paradox s dalnicnimi poplatky..
Provoz:
auto po pocatecnich problemech a pruserech behem cesty je celekm vychytane a snad uz vse bude jen udrzba - haha
Byli jsme na 5ti dennim tripu, 3 dennim zimnim atd.
Vse po Morave a Cechachc a Slovensku
Jezdime jen na volno, tedy pokud to jde, zadny kemp. Prakticky neni potreba.
Nejvetsi problem je v lete - dojde voda
V zime - vetsinou zamrzne odpadni voda i pres ohrevy, ikyz ted s napadem soli a nemrzky do odpadu to treba bude OK, ale ekologie.. ?
V zime - pokud stojime dele nez 7 dni (pocitano s novou baterii) tak dojde elektrika pokud nesviti ani jeden den slunce. Tak prijde na radu generator, ktery vrci :)
Ale to asi zase na tech par hodin nez se to dobije neni zase takovy problem..
Zimni provoz je tak pro 3 osoby max 4, protoze pak se tam s bundama, botama, prknama atd. da uz blbe pohnout
Letni i pro 5, ale jak to jde, hned ven - misto je problem
Poplatky na dalnicich / problem ve chvili klasifikace jako nakladak - velky problem
Upraveno uživatelem středa 4. prosince 2013 10:38:12(UTC)
| Důvod úpravy: -