Kategorie: Prodal Forda
Registrován: 30.04.2014(UTC) Zpráv: 11
|
Zdravim. Mám Pontiac Firebird 3 generace. Je to 2.8L . mam problem s nastavenim rozdelovace spis bych rekl ze nemam spravne nastavenou hori uvrat prvniho valce. Na remenici nastavim nejhrubsi risku na 0 stupnu a nasmeruji palec na 1.valec tocim s rozdelovacem a ani skrt jen vybuchy do vyfuku.. otocim rozdelovac o 180 stupnu a zase nic jen vybuchy.. muize mi nekdo poradit prosim ? Dekuji
|
|
|
|
Kategorie: Člen smečky Registrován: 25.07.2011(UTC) Zpráv: 836 Bydliště: taková řiť světa kousek od Brna
Blahořečil: 10-krát Blahořečen: 10-krát v 9 příspěvcích
|
Dělá to až teď nebo už delší dobu, co se od té doby stalo?
Úvrať by měla být dobře, ta řemenice nejde jen tak pootočit. Pro kontrolu si můžeš sundat ventilová víka a prověřit si funkčnost (co tlaky?) a načasování ventilů. Co jiskra? Zkus nastavit prozačátek předstih třeba na 20° (stroboskop máš?) a pak to zkusit nastartovat.
Jen pro formu se můžeš podívat na chybové kódy, co ti vybliká řídící jednotka (tipuju, že tam něco bude) - to taky může něco napovědět. |
Pontiac Firebird 1987 (305cui V8 carb A/T) Klimatizace: WIP Potahy sedaček: Oprava Alarm: Chtělo by to opravit
|
|
|
|
Kategorie: Prodal Forda
Registrován: 30.04.2014(UTC) Zpráv: 11
|
uz s emi to podarilo nastavit. auto naskoci ale hned chcipne. po pridani plynu ani nechytne.. vyblikaval jsem naslo mi to rozdelovac koupil jsem novy protoze nesla jiskra..ted uz to mam i dobre nastaveno jak rikam naskoci ale ihned chcipne..nevim co dal
|
|
|
|
Kategorie: Člen smečky Registrován: 14.01.2012(UTC) Zpráv: 977 Bydliště: Letohrad
Blahořečil: 14-krát Blahořečen: 12-krát v 12 příspěvcích
|
Že by nedostatečná dodávka benzínu? Píšeš rok 85, takže to už je vstřikování. Může být ucpaný filtr, může být problém s čerpadlem, nebo vstřiky... Odkud jsi? EDIT: Kdybys chtěl, můžu věnovat palivový filtr - starší, ale vypadá čistej (měnil jsem preventivně). Pak tady mám novej vzduchovej filtr a lambdasondu, můžu prodat. Upraveno uživatelem pátek 2. května 2014 11:58:30(UTC)
| Důvod úpravy: - |
Firebird ´87 V6 T-top manuál |
|
|
|
Kategorie: Vůdce smečky Registrován: 28.02.2009(UTC) Zpráv: 8,306 Bydliště: Třebenice (LT)
Blahořečil: 86-krát Blahořečen: 166-krát v 144 příspěvcích
|
To zní jako by to byl imobilizér :-D |
Camaro se rozskočilo...
|
|
|
|
Kategorie: Člen smečky Registrován: 14.01.2012(UTC) Zpráv: 977 Bydliště: Letohrad
Blahořečil: 14-krát Blahořečen: 12-krát v 12 příspěvcích
|
Jenže imobilizér přišel později. Tenhle projev má typicky špatně fungující čerpadlo. Samozřejmě se tak může projevit i vadná řídící jednotka, nebo nějaký čidlo. A i poškozený zapalovací modul by se mohl chovat podobně. Chce to nejdřív zjistit, jestli je problém v dodávce paliva nebo zapalování. |
Firebird ´87 V6 T-top manuál |
|
|
|
Kategorie: Vůdce smečky Registrován: 28.02.2009(UTC) Zpráv: 8,306 Bydliště: Třebenice (LT)
Blahořečil: 86-krát Blahořečen: 166-krát v 144 příspěvcích
|
Já vim, to byl jen žert. Tady byl ještě mechanickej (kabel od rozdělovače :) |
Camaro se rozskočilo...
|
|
|
|
Kategorie: Prodal Forda
Registrován: 30.04.2014(UTC) Zpráv: 11
|
zapalovaci modul je novy a palivovy filtr je sicee stry ale profoukaval jsem ho a neni vubec ucpany takze jeste vyzkousim cerpadlo.. auto 5 let stalo .. myslim ze problem bude jen s paliven asi zanesena nadrz a tim padem i cerpadlo.. vycistim uvidim..jinak musim sundavat nadrz abych se dostal k cerpadlu ??
|
|
|
|
Kategorie: Člen smečky Registrován: 25.07.2011(UTC) Zpráv: 836 Bydliště: taková řiť světa kousek od Brna
Blahořečil: 10-krát Blahořečen: 10-krát v 9 příspěvcích
|
Prvně změřit tlak paliva, jestli je dostatečnej i po nastartování (než zdechne), případně zkus v diagnostickým konektoru připojit čerpadlo napřímo (vynucenej chod čerpadla), jak to ovlivní. A jestli se chceš dostat k čerpadlu, tak jsou 2 možnosti: - sundat nádrž (asi i sundat vejfuky a nápravu) - anebo styl "konzerva od sardinek", co mi spáchal některý z původních majitelů: |
Pontiac Firebird 1987 (305cui V8 carb A/T) Klimatizace: WIP Potahy sedaček: Oprava Alarm: Chtělo by to opravit
|
|
|
|
Kategorie: Rada starších Registrován: 25.09.2012(UTC) Zpráv: 2,025 Bydliště: Hradec Kralove
Blahořečil: 18-krát Blahořečen: 27-krát v 25 příspěvcích
|
Bouriiiiiiii, FUJ !!!!! |
Repase karb. Edel-čeká Paliv. čerpadlo-čeká Chevy Camaro 79 Berlinetta Nový přírůstek Jeep Grand Cherokee 4.7 - V8 |
|
|
|
Kategorie: Prodal Forda
Registrován: 30.04.2014(UTC) Zpráv: 11
|
jasne jednodussi vyrezat diru .. a jinak ktere konektory musim propojit ? tlak zjistim tim ventylem co je pod sanim jak vedou trubky od paliva ?
|
|
|
|
Kategorie: Člen smečky Registrován: 25.07.2011(UTC) Zpráv: 836 Bydliště: taková řiť světa kousek od Brna
Blahořečil: 10-krát Blahořečen: 10-krát v 9 příspěvcích
|
MartinG: Jak sem psal, vyřezal to některý z předchozích majitelů... A taky se mi zvedl kufr, když sem ten humus viděl (ve skutečnosti to vypadá ještě hůř). Elbou: Na ALDL konektoru diagnostiky (pod volantem vpravo, občas mívá plastovou krytku) připoj na pin G (ten vlevo dole) napětí +12V a mělo by se rozběhnout čerpadlo. (chvilku sem musel hledat) Tu je schéma zapojení čerpadla vlevo nahoře a vlevo: Tohle schéma bych bral jen orientačně, páč se našlo i více schémat, kde je to zapojený i jinak, takže není jistý, kerý je správný. Ale přivedením +12V na pin G se nic nezkazí. |
Pontiac Firebird 1987 (305cui V8 carb A/T) Klimatizace: WIP Potahy sedaček: Oprava Alarm: Chtělo by to opravit
|
|
|
|
Kategorie: Kandidát smečky Registrován: 22.08.2011(UTC) Zpráv: 308 Bydliště: Kolín - Ovčáry
Blahořečil: 13-krát Blahořečen: 4-krát v 4 příspěvcích
|
Bouri napsal:Prvně změřit tlak paliva, jestli je dostatečnej i po nastartování (než zdechne), případně zkus v diagnostickým konektoru připojit čerpadlo napřímo (vynucenej chod čerpadla), jak to ovlivní. A jestli se chceš dostat k čerpadlu, tak jsou 2 možnosti: - sundat nádrž (asi i sundat vejfuky a nápravu) - anebo styl "konzerva od sardinek", co mi spáchal některý z původních majitelů: Podobným prasáckým způsobem mi auto taky někdo v minulosti upravil. Jenom nechápu, proč si ten kutil co to takhle zprasil, nevzal flexu se slabým kotoučem a hezky to nevyříznul když už... |
Jak to nesmrdí benzínem, tak to nepatří na silnici... |
|
|
|
Kategorie: Prodal Forda
Registrován: 30.04.2014(UTC) Zpráv: 11
|
problem vyresen.. dirava hadicka v palivovem cerpadle..motor bezi jeste musis nastavit osciloscopen spravne zapalovani.. jeste jsem to nedelat tak snad mi to nejak pujde...nekdo nejaky navod jak na to ? pak uz je zbyva odvzdusnit brzdy kde jsem vsak mel snahu ale po zjisteni ze golovka 9 je velka a 8 mala jsem uz byll dost nasrany.. toto auto mi uz pekne pije krev..
|
|
|
|
Kategorie: Kandidát smečky Registrován: 22.08.2011(UTC) Zpráv: 308 Bydliště: Kolín - Ovčáry
Blahořečil: 13-krát Blahořečen: 4-krát v 4 příspěvcích
|
Elbou napsal:problem vyresen.. dirava hadicka v palivovem cerpadle..motor bezi jeste musis nastavit osciloscopen spravne zapalovani.. jeste jsem to nedelat tak snad mi to nejak pujde...nekdo nejaky navod jak na to ? pak uz je zbyva odvzdusnit brzdy kde jsem vsak mel snahu ale po zjisteni ze golovka 9 je velka a 8 mala jsem uz byll dost nasrany.. toto auto mi uz pekne pije krev.. Jó hochu, bez palcovýho vercajku se na americe těžko obejdeš. Kup si třeba takouvouhle sadu klíčů. Dost ti to usnadní práci i nervy a hlavně neosmekáš šrouby. Já mám přesně tu samou doma a za ty peníze je supr. |
Jak to nesmrdí benzínem, tak to nepatří na silnici... |
|
|
|
Kategorie: Prodal Forda
Registrován: 30.04.2014(UTC) Zpráv: 11
|
jo to je supr diky ale spis bych potrteboval gola sadu
|
|
|
|
Kategorie: Kandidát smečky Registrován: 22.08.2011(UTC) Zpráv: 308 Bydliště: Kolín - Ovčáry
Blahořečil: 13-krát Blahořečen: 4-krát v 4 příspěvcích
|
|
Jak to nesmrdí benzínem, tak to nepatří na silnici... |
|
|
|
Kategorie: Prodal Forda
Registrován: 30.04.2014(UTC) Zpráv: 11
|
dekuji.. jeste dotaz.. sezireni spravneho zapaleni jiskry lze osciloskopem nebo stroboksopem ?
|
|
|
|
Kategorie: Člen smečky Registrován: 25.07.2011(UTC) Zpráv: 836 Bydliště: taková řiť světa kousek od Brna
Blahořečil: 10-krát Blahořečen: 10-krát v 9 příspěvcích
|
Speee: Dotyčnej se asi bál, že by flexou vytvořil milion jisker a to v okolí palivový nádrže (někdy netěsní). Takže asi šel na jistotu s nůžkama na plech než ka-boom. Elbou: Na VN za rozdělovačem lítají tisíce voltů a osciloskopy zvládnou většinou jen do 500V = uvařil bys ho. Navíc nevím, kam bys ten osciloskop připojil a jak chtěl "sesynchronizovat" předstih ... odečítat z obrazovky a zároveň sledovat řemenici nezvládneš. Použij stroboskop, je na to dělanej, dá se lehce připojit na kabel ke svíčce a bleskem si namíříš na řemenici a hned krásně uvidíš rysku. |
Pontiac Firebird 1987 (305cui V8 carb A/T) Klimatizace: WIP Potahy sedaček: Oprava Alarm: Chtělo by to opravit
|
|
|
|
V tomto fóru nemůžete iniciovat nová témata.
V tomto fóru nemůžete na témata odpovídat.
V tomto fóru nemůžete své zprávy mazat.
V tomto fóru nemůžete své zprávy editovat.
V tomto fóru nemůžete iniciovat průzkumy mínění.
V tomto fóru nemůžete hlasovat v průzkumech mínění.
Soubory cookie:
chevroletcamaro.cz - fórum používá soubory cookie. Pokračováním prohlížení těchto stránek vyjadřujete souhlas s jejich použitím.
Více informací
OK