Vítej poutníče! Pro využití všech možností fóra použij Přihlášení či Registrace.

Notification

Icon
Error

22 stránek«<1011121314>»
Sdílet
Možnosti
K poslední zprávě K první nepřečtené
Offline xjohny  
#276 Odesláno : středa 25. června 2014 13:30:50(UTC)
xjohny

Kategorie: Vůdce smečky

Registrován: 28.02.2009(UTC)
Zpráv: 8,306
Bydliště: Třebenice (LT)

Blahořečil: 86-krát
Blahořečen: 166-krát v 144 příspěvcích
Fiku musíš mít taky jiný než sériový hlavy, resp. můžeš mít hlavy staršího ročníku výroby s menšíma komůrkama.
Camaro se rozskočilo...
Offline Sentinel  
#277 Odesláno : středa 25. června 2014 14:14:57(UTC)
Sentinel

Kategorie: Člen smečky

Metály: Přispěvatel: Tento uživatel přispěl finančním obnosem na chod tohoto úžasného fóra!
Registrován: 25.02.2010(UTC)
Zpráv: 1,118
Bydliště: Smečno

Blahořečil: 26-krát
Blahořečen: 8-krát v 8 příspěvcích
Fido má moje hlavy a ty se ukázaly, že byly z roku snad 73-74 a navíc i snad každá jiná .Proto to jelo a jede
Offline fik  
#278 Odesláno : středa 25. června 2014 15:22:47(UTC)
fik

Kategorie: Člen smečky

Metály: Přispěvatel: Tento uživatel přispěl finančním obnosem na chod tohoto úžasného fóra!
Registrován: 11.01.2010(UTC)
Zpráv: 1,115
Bydliště: Praha

Blahořečil: 3-krát
Blahořečen: 22-krát v 20 příspěvcích
xjohny napsal:
Fiku musíš mít taky jiný než sériový hlavy, resp. můžeš mít hlavy staršího ročníku výroby s menšíma komůrkama.


jsou z roku 73-74 udajne jsou stejne jako ty pozdejsi , tzn emisni ?? Juj

nevim v kterem roce byla zasadni zmena ?
Offline xjohny  
#279 Odesláno : středa 25. června 2014 16:42:41(UTC)
xjohny

Kategorie: Vůdce smečky

Registrován: 28.02.2009(UTC)
Zpráv: 8,306
Bydliště: Třebenice (LT)

Blahořečil: 86-krát
Blahořečen: 166-krát v 144 příspěvcích
V každym roce to víc a víc škrtili. Někde musim najít takovou pěknou tabulku...
Camaro se rozskočilo...
Offline Robert  
#280 Odesláno : středa 25. června 2014 17:09:23(UTC)
Robert

Kategorie: Člen smečky

Registrován: 03.11.2013(UTC)
Zpráv: 817
Bydliště: Praha

Blahořečil: 3-krát
Blahořečen: 23-krát v 21 příspěvcích
uz mam skoro reseni Juj jen ho zrealizovat kdyz to dokazu Dej buh samozrejme casem tak se z toho i ja pochciju Uz mlcim doufam ze to dokazu ale rok nebo dva a je to realne tak snad to pujde jinak uz tak nejak po mem jezdeni a stelovani a nadrzi v haji to nejak tak jede no bude lip jestli to dopadne Piisk
Offline xjohny  
#281 Odesláno : středa 25. června 2014 17:46:58(UTC)
xjohny

Kategorie: Vůdce smečky

Registrován: 28.02.2009(UTC)
Zpráv: 8,306
Bydliště: Třebenice (LT)

Blahořečil: 86-krát
Blahořečen: 166-krát v 144 příspěvcích
fik napsal:
jsou z roku 73-74 udajne jsou stejne jako ty pozdejsi , tzn emisni ?? Juj

nevim v kterem roce byla zasadni zmena ?

Tak v těhle letech byly kompresní poměry 8.5-9:1, výkony motorů od 145 do 250hp, záleží samo na dalších okolnostech. Sundej víka a řekni casting numbers, ale myslim že už jsi to jednou zjišťoval ne?
Camaro se rozskočilo...
Offline fik  
#282 Odesláno : čtvrtek 26. června 2014 8:29:46(UTC)
fik

Kategorie: Člen smečky

Metály: Přispěvatel: Tento uživatel přispěl finančním obnosem na chod tohoto úžasného fóra!
Registrován: 11.01.2010(UTC)
Zpráv: 1,115
Bydliště: Praha

Blahořečil: 3-krát
Blahořečen: 22-krát v 20 příspěvcích
xjohny napsal:
Tak v těhle letech byly kompresní poměry 8.5-9:1, výkony motorů od 145 do 250hp, záleží samo na dalších okolnostech. Sundej víka a řekni casting numbers, ale myslim že už jsi to jednou zjišťoval ne?


to je docela nizkej pomer ? jeste jsem to neresil co je to za hlavy ...
Offline xjohny  
#283 Odesláno : čtvrtek 26. června 2014 9:11:00(UTC)
xjohny

Kategorie: Vůdce smečky

Registrován: 28.02.2009(UTC)
Zpráv: 8,306
Bydliště: Třebenice (LT)

Blahořečil: 86-krát
Blahořečen: 166-krát v 144 příspěvcích
Je nízkej no, taky to nejsou zlatý šedesátý :-)
Camaro se rozskočilo...
Offline fik  
#284 Odesláno : čtvrtek 26. června 2014 12:48:01(UTC)
fik

Kategorie: Člen smečky

Metály: Přispěvatel: Tento uživatel přispěl finančním obnosem na chod tohoto úžasného fóra!
Registrován: 11.01.2010(UTC)
Zpráv: 1,115
Bydliště: Praha

Blahořečil: 3-krát
Blahořečen: 22-krát v 20 příspěvcích
xjohny napsal:
Je nízkej no, taky to nejsou zlatý šedesátý :-)


rikam ze jsou hlavy cca stejne jako 78-81

chce to alespon neco kolem 10 Ja nic
Offline Cestovatel  
#285 Odesláno : sobota 28. června 2014 22:26:49(UTC)
Cestovatel

Kategorie: Člen smečky

Registrován: 10.08.2009(UTC)
Zpráv: 794
Bydliště: Horovice

Blahořečen: 22-krát v 21 příspěvcích
Uz nevim kde ale nekde jesem vycetl ze hlavy koncici na trojcisli:
...041 - 69 cc velmi dobre
...186 horsi
...991 - 76 cc truck
458624 - nejhorsi
Offline Robert  
#286 Odesláno : pondělí 30. června 2014 20:06:50(UTC)
Robert

Kategorie: Člen smečky

Registrován: 03.11.2013(UTC)
Zpráv: 817
Bydliště: Praha

Blahořečil: 3-krát
Blahořečen: 23-krát v 21 příspěvcích
kde najdu ty cisla ? a mam se opravdu podivat Dej buh ad to neni to nejhorsi
Offline xjohny  
#287 Odesláno : pondělí 30. června 2014 21:03:14(UTC)
xjohny

Kategorie: Vůdce smečky

Registrován: 28.02.2009(UTC)
Zpráv: 8,306
Bydliště: Třebenice (LT)

Blahořečil: 86-krát
Blahořečen: 166-krát v 144 příspěvcích
Budeš mít na 90% 76cc
Hoodne vydláckej upgrade jsou hlavy z 305. Nechceš moje? :D

Upraveno uživatelem pondělí 30. června 2014 21:04:57(UTC)  | Důvod úpravy: -

Camaro se rozskočilo...
Offline xjohny  
#288 Odesláno : úterý 1. července 2014 13:58:37(UTC)
xjohny

Kategorie: Vůdce smečky

Registrován: 28.02.2009(UTC)
Zpráv: 8,306
Bydliště: Třebenice (LT)

Blahořečil: 86-krát
Blahořečen: 166-krát v 144 příspěvcích
Kód:
CASTING#...Year....Size......NOTES
330545......73......350.......76cc chamber, 2.02/1.60
333881......74-75...350..........76cc chamber, 2.02/1.60
333882......74-80...350/400......76cc chambers
340292......70's.......Over the counter, angle plug, 64cc chamber
354434......75-79...262/267/305...60cc chambers
358741......76-79...305
376445......77-85...350..........76cc chamber, small valves
376450......75-81...262/267/305..6 or 7 exhaust bolt holes, 60cc chamber
462614......77-79...305..........60cc chamber
462624......75-86...350/400......76cc chamber, 1.72/1.5, 1.94/1.5 or 2.02/1.6 valves
458642......75-84...350..........350
468642......76-up...350/400
471513......79......267/350
517513......79......267/350
1816887.....63......283..........Made in "Canada", GMC HD truck
3636839.....55......265
3703523.....55......265
3713358.....55-56...265
3713569.....55-56...265
3725306.....56......265
3731539.....57......283..........283 HP FI
3731544.....57-61...283
3731554.....57-62...283
3731556.....57......283..........Truck, Made in Canada
3731762.....56......265..........Vette, 2x4 carbs
3737775.....62-67...283/327
3740997.....57......283..........1x4, 2x4 & FI (exc.-283hp)
3743056.....58......283
3743096.....62-67...327..........GMC Truck
3747363.....57-61...283
3747460.....59-67...283/327......70cc chambers
3748770.....58......283
3748772.....58-61...283
3755537.....57-62...283
3755539.....58-62...283
3755549.....57-62...283
3755550.....59......283
3755585.....62-67...327..........GMC Truck
3767460.....59-60...283
3767462.....62-67...327
3767465.....59-61...283
3767754.....59-61...283..........60cc chambers
3767792.....60-64...283
3774682.....60-64...283/327......70cc chambers
3774684.....62-64...327..........75cc chambers
3774692.....58-64...283..........60cc chambers
3782461.....64-66...327......Camel hump,no accessory holes,160/62cc port volumes,62cc chamber
3782461X....60-63...283/327..Camel hump,no accessory holes,larger 172/64cc port volumes, 62cc chamber
3795896.....63-65...283......60cc chamber
3795896.....62-64...327......60cc chamber
3798996.....63-67...327
3814480.....60-67...283/327..70cc chambers, 1.72/1.5 valves
3814482.....62-67...283/327/350..75cc chambers
3817680.....63-67...283/327
3817681.....62-67...327
3817682.....61-62...283
3836839.....55......265
3836842.....57-67...283/327
3837064.....56-62...265/283
3837065.....55-56...265..........Truck
3848720.....57-58...283
3876775.....60-67...283/327......75cc chamber
3884520.....60-67...283..........Some marked "Made in Canada", 60cc chamber, also used by Studebaker
3884520.....62-67...327..........Some marked "Made in Canada", 60cc chamber, also used by Studebaker
3890462.....66-67...302/327/350..Camel hump,no accessory holes,64cc chamber
3901068.....87-up...350..........Crate motor, 285hp, 64cc chamber
3911032.....68......307/327......70cc chamber
3912264.....58-62...283
3912265.....63-64...283
3912311.....65-67...327
3912313.....65-67...327
3917290.....67-68...307/327
3917291.....67-68...302/327/350..Camel hump,no accessory holes,64cc chamber
3917292.....68......327/350......Camel hump,64cc chamber
3917293.....67-68...307/327......75cc chambers
3927185.....69-76...307/327/350..70cc chambers
3927186.....69-70...302/350......Camel hump,64cc chambers,accessory holes
3927187.....69-70...350..........Camel hump,64cc chambers,accessory holes
3927188.....69......327..........74cc chambers
3927188.....70......307..........74cc chambers
3931633.....68-73...307
3931635.....68-76...350
3931638.....68......327..........Truck
3932441.....69-70...350..........76cc chambers
3932441X....69-70...350/400......80cc chambers
3932454.....69-73...307
3932454.....69-79...350..........Truck
3946812.....69......350
3946813.....69-79...350..........Truck
3947040.....68......327.........."Right angle" casting identifier, 64cc chambers, good HP head, used in trucks, no accessory holes
3947041.....69-70...302/350......"Right angle" casting identifier, 64cc chamber, accessory holes, good HP head
3947041X....69-70...302/350......"Right angle" casting identifier, 64cc chamber, 165cc intake port, accessory holes, good HP head
3951598.....70......400..........76cc chambers
3964286.............350
3965742.....70......350..........over the counter, angle plug
3970126.....67-71...327/350
3973370.....69-70...350..........over the counter in US, Canadian 350/300hp production use in Pontiac, 64cc, straight or angle plug
3973414.....70......350..........LT1-350/370hp, Camel hump, 64cc chamber
3973487.....71-72...350..........1.94/1.5 or 2.02/1.6 valves, was also used on '71 350/330hp LT1, 75cc chamber
3973487X....71-72...350..........1.94/1.5 or 2.02/1.6 valves, 75cc chamber
3973493.....71-72...400..........76cc chamber
3986316.....71......350..........76cc chamber
3986336.....71......350..........76cc chamber
3986336X....71......350..........76cc chamber
3986339.....71......307/350......74cc chamber
3986339X....71......307/350......74cc chamber
3986388.....68-76...307/350
3991492.....70......350..........LT1,Camel hump,accessory holes,64cc, straight plug
3991492.....70-up................over the counter,Camel hump,64cc, straight or angle plug
3998916.....72......350..........also used w/'72 350 LT1, big valves, screw in studs, 76cc chambers
3998920.....72-73...350
3998991.....72-73...307/350......75cc chambers
3998993.....72-73...307/350......75cc chambers
3998993....current..350.........Goodwrench crate motors,"Hecho en Mexico", 75cc chambers
3998997.....72-73...350/400......76cc chambers
3998997.....78-84...305/350......76cc chambers
4079261.....75......350
10033867........................Aluminum,over the counter Pontiac 23' head,62cc,angle plug, 196cc intake port
10045434........................Over the counter Pontiac 15' head 55cc, angle plug, raised runner aluminum, "roll over" head
10051101........................Bowtie, aluminum, 55cc, angle plug raised runner, 196cc intake port
10065202.....87-95...350..........Truck
10065203.....87-95...350..........Truck
10065204.....87-95...350
10065205.....87-95...305
10065206.....87-95...350
10065207.....87-95...305
10088113.....88-up...350..........Aluminum, 58cc, angle plug, raised "D" port exhaust, 1.94"/1.5" valves
10093328........................Over the counter, Pontiac 15' head aluminum,224cc ports, 61cc chambers, "roll over" head
10106178......90......350..........LT5, ZR1, DOHC, 32-valve, pass. side, aluminum
10106179......90......350..........LT5, ZR1, DOHC, 32-valve, drvs. side, aluminum
10110810......91-up...350..........Gen. 1, 65cc chambers
10120928......87-95...350
10125320......94-96...350..........Gen.II LT1, cast iron version, used on "9C1" Police package, Impala SS, Cadillac Fleetwood, Buick Roadmaster reverse flow cooling
10128374......92-up...350..........Gen.II LT1, 53cc, angle plug, aluminum, reverse flow cooling,
175/68cc ports
10134352........................Bowtie, 45cc, angle plug, "low" port, 223cc intake port, aluminum, 18' race head
10134363........................NOTE: This casting # has been used in many different versions of this aluminum 18' and 15' Bowtie race head. Different chamber volumes, port volumes, port locations, valve sizes, etc. were used. Check this casting carefully to determine which featuresit may have. There are at least 6 different versions as of 11/99.
10147898......95-98...350..........Gen.I crate motor
10159550......87-95...350
10159551......87-95...305
10159552......87-95...350
10159553......87-95...305
10174389......91-94...350..........LT5, ZR1, DOHC, 32-valve, drvs. side, aluminum
10174390......91-95...350..........LT5, ZR1, DOHC, 32-valve, pass. side, aluminum
10185040........................Bowtie, aluminum, 45cc chambers, 1st version, symmetrical ports, 263cc intake ports, splayed valves
10185040........................Bowtie, aluminum, 45cc chambers, 2nd version, symmetrical ports, 240cc intake ports, splayed valves
10205245......93......350..........Gen.II LT1, aluminum, reverse flow cooling, 175/68cc port volumes
10207643......94-96...350..........Gen.II LT1, aluminum, reverse flow cooling, 175/68cc port volumes
10208890......94-96...265..........Gen.II, L99, 4.3 Liter V-8, cast iron, reverse flow
10215339......97......350..........Gen.III, LS1, aluminum, 68cc
10225121......94-95...350..........LT5, ZR1, DOHC, 32-valve, drvs. side, aluminum
10225122......95......350..........LT5, ZR1, DOHC, 32-valve, pass. side, aluminum
10239902......96-up...350..........Gen.II LT4, aluminum, reverse flow cooling, 195cc port, 54.4cc chamber, angle plug
10239906......96-up...350.........."Vortec 5700", "L31", 64cc chamber, 170cc intake port, 1.94"/1.5" valves
12367712......99-up................"Fast Burn", aluminum, 210cc intake, port, 2.00/1.55 valves, 62cc chamber
12367713......99-up................"Fast Burn" used on ZZ430 crate motor, aluminum, 210cc intake
port, 2.00/1.55 valves, 62cc chamber
12480005......2000.................LS1 "GTZ", aluminum, 38cc, 2.125"/1.625" valves, angle plug
12480011......97-up................Bowtie "SB2.2", aluminum, 2nd version of "SB2", 48cc chambers, "mirror ports", revised valve angles & plug location
12506450......87-95...350
12509859......87-94...305
12516852......87-95...350
12529742......95-96...265..........Gen.II, "L99", cast iron
12551561......96......350..........Gen.II, "LT1", aluminum
12552520......97-up...305..........Vortec, truck
12554290......94-96...350..........Gen.II, "LT1", cast iron version, used on "9C1" Police package, Impala SS, Cadillac Fleetwood, Buick Roadmaster reverse flow cooling
12554291......95-96...265..........Gen.II, "L99", cast iron
12555690......96......350..........Gen.II, "LT4", aluminum
12556743......99......325..........Gen.III, 5.3L, aluminum, truck, van
12558059......97......305..........Vortec, truck, 1.84"/1.5" valves
12558062......98......350..........L31 Vortec, truck, 64cc chambers, 1.94/1.5, 170cc intake port
12558806......97-98...350..........Gen.III, "LS1", aluminum, 68cc
12559853......99-up...350..........Gen.III, "LS1", aluminum, 68cc
12559862......99-00................Gen.III, aluminum 4.8/5.3L
12559895......00-up...325..........Gen.III, aluminum, Vortec 5.3L
12561706......01-04................Gen.III, 5.3L, aluminum
12561873......99-01...364..........Gen.III, 71cc, iron
12562317......01-04...364..........Gen.III, 71cc, aluminum
12564241......00-up...350..........Gen.III, "LS1", aluminum, 68cc
12564243......01-up...350/364......Gen.III, "LS6", "LS2", aluminum
12572035......01-04...364..........Gen.III, 6.0L, aluminum, 71cc
14008856......79-81...267
14010201......82-85...305
14011034........................Bowtie, cast iron, 64cc chambers, 184cc port volume, angle plug, "Phase II" head
14011049........................Bowtie, aluminum, 55cc chambers, angle plug, 180cc ports, "Phase 6"
14011083......55-86...350..........Crate motor for years indicated. 285/300hp, 64cc chambers, 1.94"/1.5" valves
14014415......80-85...267/305
14014416......80-86...305..........1.84"/1.5" valves, 58cc chambers
14014440......80......305..........1.84"/1.5" valves
14019821......80-86...350
14019924......79-81...267
14019926......80-86...350
14010516......80-86...350
14020517......80......350
14020555......81......305
14020556......81......350
14022056......85......350
14022206......80......350
14022301......80-86...305
14022601......80-86...267/305......1.72"/1.5" or 1.84"/1.5" valves, 53cc chambers
14022801......80-86...305
14024816................350..........76cc chambers, 1.94/1.5 valves, Gen.I crate motors
14034806......78-82...267
14034807......78-86...305
14034808......80-86...350
14034808......96-up...350..........76cc chambers, 1.94"/1.5" valves, Gen.I Goodwrench crate motors
14034810......80-86...350..........Truck
14034811......80-86...350..........Truck
14039121......81-86...305..........Truck
14039122......81-86...305..........Truck
14071114......80-86...350
14075381......80-86...350..........Truck
14079261......86......350
14085844.......80-86..350..........Truck
14085963......86......350
14088526..............350..........Gen.II, LT1, aluminum
14089119......86-88...350
14094093......86-88...350
14096217......55-86...350..........Crate motor, 285hp/300hp, 64cc chambers, 72' or 90' center intake manifold bolt angles
14101081......87-95...305
14101083......87-up...350..........Gen.I, also used on crate motors, 285 or 300 hp, 64cc chambers, 72' center manifold bolt angles
14101128......86-87...350..........Aluminum, 58cc, angle plug
14102187......87-91...305..........1.84"/1.5" valves
14102191......87-up...350
14102193......87-up...305/350......1.94"/1.5" valves
22542525...........................Dart/Olds/Chevy aluminum, 14'or 17' race head.
24502559......96-97................Bowtie, "SB2", 1st version, "mirror ports", aluminum, 196cc port, CNC version 280cc port, 38cc chamber
25500141............................Buick/Chevy aluminum, 10' race head, 42cc chambers, symmetrical ports, 235cc intake port volumes, 2.1"/1.625" valves
25534351C....04-up................Gen.I Bowtie, cast iron Vortec head, 175/65cc ports, 2.00/1.55
valves, "small port head"
25534371C....04-up................Gen.I Bowtie, cast iron Vortec head, 206/77cc ports, 2.00/1.55 valves, "large port head"
33417369.....90-up...350..........Gen.I Goodwrench crate motor,"Hecho en Mexico", 76cc
Camaro se rozskočilo...
Offline Robert  
#289 Odesláno : neděle 27. července 2014 9:57:29(UTC)
Robert

Kategorie: Člen smečky

Registrován: 03.11.2013(UTC)
Zpráv: 817
Bydliště: Praha

Blahořečil: 3-krát
Blahořečen: 23-krát v 21 příspěvcích
Hurraa a vim zase prd Ja nic jsem tak linej ze jsem se jeste na ty hlavy nekoukl ale vcera jsem opravil tachometr byla vypadla zavlacka v prevodovce no na zemi kardan ven a oprava cca pul hodky Juj jeste ze je to takove lego Dej buh jinak skouska probehla a jede to 180 a pak uz jsem se moooooc bal jo a keca o 10 km v hodine pri 80 desatce jedu 70 Uz mlcim
Offline Robert  
#290 Odesláno : úterý 29. července 2014 17:20:14(UTC)
Robert

Kategorie: Člen smečky

Registrován: 03.11.2013(UTC)
Zpráv: 817
Bydliště: Praha

Blahořečil: 3-krát
Blahořečen: 23-krát v 21 příspěvcích
Hmmm tak hlavy mam ty vydlacky Doprrr a ke vsemu mi trochu tece chladic Hmmm
Offline MartinG  
#291 Odesláno : úterý 29. července 2014 19:04:06(UTC)
MartinG

Kategorie: Rada starších

Registrován: 25.09.2012(UTC)
Zpráv: 2,025
Bydliště: Hradec Kralove

Blahořečil: 18-krát
Blahořečen: 27-krát v 25 příspěvcích
Ho zaletuj a pres to dej az tekutej kov, jako sem to delal ja
Repase karb. Edel-čeká
Paliv. čerpadlo-čeká
Chevy Camaro 79 Berlinetta
Nový přírůstek Jeep Grand Cherokee 4.7 - V8
Offline Robert  
#292 Odesláno : úterý 29. července 2014 20:16:49(UTC)
Robert

Kategorie: Člen smečky

Registrován: 03.11.2013(UTC)
Zpráv: 817
Bydliště: Praha

Blahořečil: 3-krát
Blahořečen: 23-krát v 21 příspěvcích
Hmmm to uz jsem delal na 4 mistech a furt praska jinde tak ti nevim asi koupim novej a bude klid jen nechci kupovat origo premejslim z jakeho auta by byl podobnej a nabastlim ho tam v simixu mi rekli 6,5 litru a to se mi zda dost nejak se s tim poperu
Offline holanuvstatek  
#293 Odesláno : úterý 29. července 2014 20:30:08(UTC)
holanuvstatek

Kategorie: Kandidát rady starších

Registrován: 14.05.2011(UTC)
Zpráv: 1,564

Blahořečil: 6-krát
Blahořečen: 24-krát v 21 příspěvcích
Například chevy lumina měl sem jeden doma ale vymámil ho ze mě Wolfov.
Offline MartinG  
#294 Odesláno : středa 30. července 2014 7:31:23(UTC)
MartinG

Kategorie: Rada starších

Registrován: 25.09.2012(UTC)
Zpráv: 2,025
Bydliště: Hradec Kralove

Blahořečil: 18-krát
Blahořečen: 27-krát v 25 příspěvcích
pokud by tam seděl z Caprice je jeden naprodej, mohl by bejt podle me stejnej
Repase karb. Edel-čeká
Paliv. čerpadlo-čeká
Chevy Camaro 79 Berlinetta
Nový přírůstek Jeep Grand Cherokee 4.7 - V8
Offline Robert  
#295 Odesláno : pátek 26. září 2014 19:16:48(UTC)
Robert

Kategorie: Člen smečky

Registrován: 03.11.2013(UTC)
Zpráv: 817
Bydliště: Praha

Blahořečil: 3-krát
Blahořečen: 23-krát v 21 příspěvcích
tak po dlouhe dobe pisnu neco noveho co se s milaskem deje. pristi rok nas bude vic nez jsem si myslel jezdit po srazech. v motoru mam rodinku chlupacu moc se jim tam libi, jooo i mysi vedi ze V8 je V8 Juj
Offline holanuvstatek  
#296 Odesláno : sobota 27. září 2014 6:58:14(UTC)
holanuvstatek

Kategorie: Kandidát rady starších

Registrován: 14.05.2011(UTC)
Zpráv: 1,564

Blahořečil: 6-krát
Blahořečen: 24-krát v 21 příspěvcích
Litina dlouho hřeje.
Offline Robert  
#297 Odesláno : sobota 27. září 2014 19:56:43(UTC)
Robert

Kategorie: Člen smečky

Registrován: 03.11.2013(UTC)
Zpráv: 817
Bydliště: Praha

Blahořečil: 3-krát
Blahořečen: 23-krát v 21 příspěvcích
Napsal: holanuvstatek Přejít na citovaný příspěvek
Litina dlouho hřeje.


jj vim ale po tejdnu snad vychladne Dej buh
Offline marek parek  
#298 Odesláno : středa 1. října 2014 10:40:09(UTC)
marek parek

Kategorie: Člen smečky

Metály: Přispěvatel: Tento uživatel přispěl finančním obnosem na chod tohoto úžasného fóra!
Registrován: 08.08.2009(UTC)
Zpráv: 558
Bydliště: Bor u Tachova

Blahořečil: 76-krát
Blahořečen: 8-krát v 8 příspěvcích
Vačka http://www.summitracing.com/int/parts/edl-2102 Xjohny a MartinG. Xjohny převod 3,23:1
Vačka http://www.summitracing.com/int/parts/edl-2103 Ta se líbí mě :-) plus prevod 3,42:1 a naka lepsi hlava.
cas ktereho chci dosahnout 14,5-13,9s :-D ale auto zatim nemam:-DDD

edit: nacelniku supr tabulka hned ukladam:-)

Upraveno uživatelem středa 1. října 2014 10:44:03(UTC)  | Důvod úpravy: -

Chevrolet Camaro Z/28 1979
Offline marek parek  
#299 Odesláno : středa 1. října 2014 11:09:59(UTC)
marek parek

Kategorie: Člen smečky

Metály: Přispěvatel: Tento uživatel přispěl finančním obnosem na chod tohoto úžasného fóra!
Registrován: 08.08.2009(UTC)
Zpráv: 558
Bydliště: Bor u Tachova

Blahořečil: 76-krát
Blahořečen: 8-krát v 8 příspěvcích
Napsal: Cestovatel Přejít na citovaný příspěvek
Uz nevim kde ale nekde jesem vycetl ze hlavy koncici na trojcisli:
...041 - 69 cc velmi dobre
...186 horsi
...991 - 76 cc truck
458624 - nejhorsi


...041 - 69 cc jsem v tabulce nevidel
jen

CASTING#...Year....Size......NOTES
330545......73......350.......76cc chamber, 2.02/1.60
333881......74-75...350..........76cc chamber, 2.02/1.60

3947041.....69-70...302/350......"Right angle" casting identifier, 64cc chamber, accessory holes, good HP head
3947041X....69-70...302/350......"Right angle" casting identifier, 64cc chamber, 165cc intake port, accessory holes, good HP head
Chevrolet Camaro Z/28 1979
Offline Robert  
#300 Odesláno : středa 1. října 2014 11:56:22(UTC)
Robert

Kategorie: Člen smečky

Registrován: 03.11.2013(UTC)
Zpráv: 817
Bydliště: Praha

Blahořečil: 3-krát
Blahořečen: 23-krát v 21 příspěvcích
Hurraa diky za info ukladam Ja nic
Uživatelé, kteří si prohlížejí toto téma
Guest (13)
22 stránek«<1011121314>»
V tomto fóru nemůžete iniciovat nová témata.
V tomto fóru nemůžete na témata odpovídat.
V tomto fóru nemůžete své zprávy mazat.
V tomto fóru nemůžete své zprávy editovat.
V tomto fóru nemůžete iniciovat průzkumy mínění.
V tomto fóru nemůžete hlasovat v průzkumech mínění.