Kategorie: Rada starších Registrován: 25.09.2012(UTC) Zpráv: 2,025 Bydliště: Hradec Kralove
Blahořečil: 18-krát Blahořečen: 27-krát v 25 příspěvcích
|
Tak prostě si kup filtr, nic ti nebrání |
Repase karb. Edel-čeká Paliv. čerpadlo-čeká Chevy Camaro 79 Berlinetta Nový přírůstek Jeep Grand Cherokee 4.7 - V8 |
|
|
|
Kategorie: Hledá svoje místo Registrován: 21.06.2014(UTC) Zpráv: 38 Bydliště: Bavorov
Blahořečil: 2-krát Blahořečen: 3-krát v 2 příspěvcích
|
Dík za rady. Omlouvám se za blbé dotazy, ale jsem začátečník, tak se rozkoukavam :-)
|
|
|
|
Kategorie: Rada starších Registrován: 25.09.2012(UTC) Zpráv: 2,025 Bydliště: Hradec Kralove
|
jasně na ebay je maj i v německu za kut prachy a to je za 4 dny v cz a bez cla a dph |
Repase karb. Edel-čeká Paliv. čerpadlo-čeká Chevy Camaro 79 Berlinetta Nový přírůstek Jeep Grand Cherokee 4.7 - V8 |
|
|
|
Kategorie: Hledá svoje místo Registrován: 21.06.2014(UTC) Zpráv: 38 Bydliště: Bavorov
|
MartinG napsal:jasně na ebay je maj i v německu za kut prachy a to je za 4 dny v cz a bez cla a dph Super. Kouknu se. Dneska jsem si koupil nový řemen na alternátor. Tak bych ho tam dneska chtěl dát. Je tam něco na co si dát bacha? :-)
|
|
|
|
|
je, nedělej to při nastartovaným motoru |
|
|
|
|
MartinG napsal:je, nedělej to při nastartovaným motoru :-D
|
|
|
|
Kategorie: Vůdce smečky Registrován: 28.02.2009(UTC) Zpráv: 8,306 Bydliště: Třebenice (LT)
Blahořečil: 86-krát Blahořečen: 166-krát v 144 příspěvcích
|
Ten filtr kup 2-3" drop-base typ a neměl by být problém. |
Camaro se rozskočilo...
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Super. Dneska po práci ho objednám :-)
|
|
|
|
Kategorie: Vůdce smečky Registrován: 28.02.2009(UTC) Zpráv: 8,306 Bydliště: Třebenice (LT)
|
Dyť to je taky mrňavý a tenký! Já mám 14x3" ( tenhle), což myslím že je nejběžnější velikost. Navíc to není drop-base, ale spíš raise-base. Ty seš teda rádce :-D Upraveno uživatelem úterý 5. srpna 2014 16:43:26(UTC)
| Důvod úpravy: - |
Camaro se rozskočilo...
|
|
|
|