Kategorie: Člen smečky Metály: Registrován: 08.08.2009(UTC) Zpráv: 558 Bydliště: Bor u Tachova
Blahořečil: 76-krát Blahořečen: 8-krát v 8 příspěvcích
|
|
Chevrolet Camaro Z/28 1979
|
|
|
|
Kategorie: Člen smečky Registrován: 03.11.2013(UTC) Zpráv: 817 Bydliště: Praha
Blahořečil: 3-krát Blahořečen: 23-krát v 21 příspěvcích
|
hmmm tak hlavy nebudou
|
|
|
|
Kategorie: Vůdce smečky Registrován: 28.02.2009(UTC) Zpráv: 8,306 Bydliště: Třebenice (LT)
Blahořečil: 86-krát Blahořečen: 166-krát v 144 příspěvcích
|
|
Camaro se rozskočilo...
|
|
|
|
Kategorie: Člen smečky Registrován: 03.11.2013(UTC) Zpráv: 817 Bydliště: Praha
Blahořečil: 3-krát Blahořečen: 23-krát v 21 příspěvcích
|
prooc koumaci se snazi mi doporucit co mam udelat abych vam vsem ujel
|
|
|
|
Kategorie: Rada starších Registrován: 25.09.2012(UTC) Zpráv: 2,025 Bydliště: Hradec Kralove
Blahořečil: 18-krát Blahořečen: 27-krát v 25 příspěvcích
|
tak nejak premejslim co si kompenzujes :)))))))) |
Repase karb. Edel-čeká Paliv. čerpadlo-čeká Chevy Camaro 79 Berlinetta Nový přírůstek Jeep Grand Cherokee 4.7 - V8 |
|
|
|
Kategorie: Člen smečky Registrován: 03.11.2013(UTC) Zpráv: 817 Bydliště: Praha
Blahořečil: 3-krát Blahořečen: 23-krát v 21 příspěvcích
|
no skoro nic jen mi prijde ze tak krasne tvary by se mohly taky poradne hejbat a poslouchat aspon trosku ten mezikus mezi pedalem a sedakem
|
1 uživatel blahořečil Robert za tento úžasný příspvěvek.
|
|
|
Kategorie: Vůdce smečky Registrován: 28.02.2009(UTC) Zpráv: 8,306 Bydliště: Třebenice (LT)
Blahořečil: 86-krát Blahořečen: 166-krát v 144 příspěvcích
|
No protože marek tady sází jedny palice za druhejma, jako při mariáši a ty si zapisuješ do deníčku. Ve výsledku budeš rád, když to nastartuješ :-)) |
Camaro se rozskočilo...
|
|
|
|
Kategorie: Člen smečky Registrován: 03.11.2013(UTC) Zpráv: 817 Bydliště: Praha
Blahořečil: 3-krát Blahořečen: 23-krát v 21 příspěvcích
|
|
|
|
|
Kategorie: Člen smečky Registrován: 03.11.2013(UTC) Zpráv: 817 Bydliště: Praha
Blahořečil: 3-krát Blahořečen: 23-krát v 21 příspěvcích
|
tak dneska jsem provetral nejspis naposled v teto sezone a jdu pomalu delat rozborku ale nic zasadniho delat nehodlam jen poupravit to co jsem vojebal no a snad do jara udelam zadni napravu
|
|
|
|
Kategorie: Člen smečky Metály: Registrován: 08.08.2009(UTC) Zpráv: 558 Bydliště: Bor u Tachova
Blahořečil: 76-krát Blahořečen: 8-krát v 8 příspěvcích
|
Napsal: xjohny No protože marek tady sází jedny palice za druhejma, jako při mariáši a ty si zapisuješ do deníčku. Ve výsledku budeš rád, když to nastartuješ :-)) Ahoj náčelniku ty hlavy jsou spatny?-špatně vybraný? Nebo sněčim poštuchuješ Roberta? jo ešte Robe Náčelník s 305-prkou má čas na 1/4 míli 15,3-2s a Fík ma 15,1s co si myslim tak ti staci karbec edelbrock 1405, 600 cfm saní to ti poradí tady kluci jaky. Vačka edelbrock bud 2102 nebo 2103 prevod 3,23:1 nebo 3,42:1 a myslim zeby jsi se pod 15s mohl dostat este asi stall menic co zamkne v otackach 1800-2000 vyfuky a svody mas ne. Upraveno uživatelem neděle 5. října 2014 17:57:49(UTC)
| Důvod úpravy: - |
Chevrolet Camaro Z/28 1979
|
|
|
|
Kategorie: Člen smečky Registrován: 03.11.2013(UTC) Zpráv: 817 Bydliště: Praha
Blahořečil: 3-krát Blahořečen: 23-krát v 21 příspěvcích
|
chtel tim rict ad to necham jak to je a zmnenim prevod aspon si to tak vykladam kazdej da jen neco a pak to nefunguje chce to udelat bud komplet a nebo to repasnout do origa
|
|
|
|
Kategorie: Člen smečky Metály: Registrován: 08.08.2009(UTC) Zpráv: 558 Bydliště: Bor u Tachova
Blahořečil: 76-krát Blahořečen: 8-krát v 8 příspěvcích
|
Napsal: Robert chtel tim rict ad to necham jak to je a zmnenim prevod aspon si to tak vykladam kazdej da jen neco a pak to nefunguje chce to udelat bud komplet a nebo to repasnout do origa to je taky pravda zrepasnout ho a pak mu trosku dat sily na vic:-) este jukni o 2 prispevky vis jsem upravil muj prispevek |
Chevrolet Camaro Z/28 1979
|
|
|
|
Kategorie: Člen smečky Registrován: 03.11.2013(UTC) Zpráv: 817 Bydliště: Praha
Blahořečil: 3-krát Blahořečen: 23-krát v 21 příspěvcích
|
no karbes mam sani taky a trosku jsem poladil vyfuky hnul s prectihem a smesi a jede o dost lip nez na sprintech a myslim ze kdys to skratim tak jdu pod 15
|
|
|
|
Kategorie: Člen smečky Metály: Registrován: 08.08.2009(UTC) Zpráv: 558 Bydliště: Bor u Tachova
Blahořečil: 76-krát Blahořečen: 8-krát v 8 příspěvcích
|
Napsal: Robert no karbes mam sani taky a trosku jsem poladil vyfuky hnul s prectihem a smesi a jede o dost lip nez na sprintech a myslim ze kdys to skratim tak jdu pod 15
zaleží co tam máš ted za prevod? Načelník ví kde je na naprave kod pak to numero jsem hod a oni ti ho pak rozkodujou. Načelník mel 2,41:1 a dal 3,23:1 a sel o 1s dolu. |
Chevrolet Camaro Z/28 1979
|
|
|
|
Kategorie: Člen smečky Registrován: 03.11.2013(UTC) Zpráv: 817 Bydliště: Praha
Blahořečil: 3-krát Blahořečen: 23-krát v 21 příspěvcích
|
no ja to nejak poladim prez zimu jeste seberu nejake info abych nekupoval blbosti a jdu na to
|
|
|
|
Kategorie: Vůdce smečky Registrován: 28.02.2009(UTC) Zpráv: 8,306 Bydliště: Třebenice (LT)
Blahořečil: 86-krát Blahořečen: 166-krát v 144 příspěvcích
|
Napsal: Robert chtel tim rict ad to necham jak to je a zmnenim prevod aspon si to tak vykladam kazdej da jen neco a pak to nefunguje chce to udelat bud komplet a nebo to repasnout do origa To jsem přesně chěl říct. Když se staví motor, musí mít člověk koncepci. A ne prostě najít hlavy podle super parametrů, k tomu nějakou slušnější vačku, atd a ono to snad nějak pojede.. Kor když se bavíme o investicích za desítky tisíc. |
Camaro se rozskočilo...
|
|
|
|
Kategorie: Člen smečky Registrován: 03.11.2013(UTC) Zpráv: 817 Bydliště: Praha
Blahořečil: 3-krát Blahořečen: 23-krát v 21 příspěvcích
|
Napsal: marek parek Ahoj náčelniku ty hlavy jsou spatny?-špatně vybraný? Nebo sněčim poštuchuješ Roberta? jo ešte Robe Náčelník s 305-prkou má čas na 1/4 míli 15,3-2s a Fík ma 15,1s co si myslim tak ti staci karbec edelbrock 1405, 600 cfm saní to ti poradí tady kluci jaky. Vačka edelbrock bud 2102 nebo 2103 prevod 3,23:1 nebo 3,42:1 a myslim zeby jsi se pod 15s mohl dostat este asi stall menic co zamkne v otackach 1800-2000 vyfuky a svody mas ne. mimochodem menic by spis mel zamknout pozdejs aby se motor stacil poradne nadechnout rekl bych tak 2300-2500 ot. aspon si to myslim
|
|
|
|
Kategorie: Člen smečky Registrován: 14.01.2012(UTC) Zpráv: 977 Bydliště: Letohrad
Blahořečil: 14-krát Blahořečen: 12-krát v 12 příspěvcích
|
Taky si ale rozmysli, na co to auto chceš. Protože když uděláš takovýhle úpravy, tak to potom nebude na pohodový cestování (hlavně ten hodně krátkej převod). Jinak stall samozřejmě podle naladění motoru bude muset bejt úměrně vysoko. |
Firebird ´87 V6 T-top manuál |
|
|
|
Kategorie: Vůdce smečky Registrován: 28.02.2009(UTC) Zpráv: 8,306 Bydliště: Třebenice (LT)
Blahořečil: 86-krát Blahořečen: 166-krát v 144 příspěvcích
|
Jojo, přijde se o trošku toho bublavýho pohodlí. Leda by člověk zvážil implementaci 4-kvaltu. |
Camaro se rozskočilo...
|
|
|
|
Kategorie: Člen smečky Registrován: 03.11.2013(UTC) Zpráv: 817 Bydliště: Praha
Blahořečil: 3-krát Blahořečen: 23-krát v 21 příspěvcích
|
no zatim jen uvazuju takzvane cena vikon nebudu delat zavodaka na sprinty ale chci docilit slusneho rozjezdu zatahu samozrejmne vsichni vime ze se s tim rychle jezdit neda tak chci vyplnit ten rozdil v km pro info prez 200 jezdit nechci da se jeste pohodlne ject 150 -160 a tech 50 km chci vymnenit za start
|
|
|
|
Kategorie: Člen smečky Registrován: 14.01.2012(UTC) Zpráv: 977 Bydliště: Letohrad
Blahořečil: 14-krát Blahořečen: 12-krát v 12 příspěvcích
|
Já jen, abys pak nebyl zděšenej, když pojedeš 90 s otáčkama kolem 3500 se spotřebou 20litrů (a 150 někde na 6000ot). |
Firebird ´87 V6 T-top manuál |
|
|
|
Kategorie: Člen smečky Registrován: 29.10.2009(UTC) Zpráv: 1,285 Bydliště: Letohrad, Praha
Blahořečil: 18-krát Blahořečen: 12-krát v 12 příspěvcích
|
No s převodem 3,2 by v 60 mph měl mít kolem 2800 ot/min. To mi přijde jako maximum, možná už za hranou. U 5litru považuju za ideální mít otáčky někde na 1800-200 při cestovní rychlosti, u 5,7 klidně míň. Při běžné jízdě nad 3000 bych si připadal jak tuner, co si vynucuje pozornost nebo jako někdo, kdo neumí řadit :) Ale tak každej má jiný názory a je rozdíl s tím jezdit převážně krátký cesty po okolí nebo dlouhý výlety a dovolený :) |
|
|
|
|
Kategorie: Vůdce smečky Registrován: 28.02.2009(UTC) Zpráv: 8,306 Bydliště: Třebenice (LT)
Blahořečil: 86-krát Blahořečen: 166-krát v 144 příspěvcích
|
On je ten převod 2.41:1 fakt k prdu, to auto je dole úplně mrtvý. To i starší muscle cars TH350 mívaly dokonce 3.42, což už je dost a přišlo jim to tenkrát normální. Taky ale ten crusing po dálnici za moc nemohl stát :-)
Podle mě je ideální kompromis těch 3.03:1 |
Camaro se rozskočilo...
|
|
|
|
Kategorie: Vůdce smečky Registrován: 28.02.2009(UTC) Zpráv: 8,306 Bydliště: Třebenice (LT)
Blahořečil: 86-krát Blahořečen: 166-krát v 144 příspěvcích
|
Tady jeden zajímavý příklad 1972 Camaro Z28: http://www.nastyz28.com/...aro/camaro72.html#72-z28Citace: Transmission & Clutch: - Mandatory choice of Muncie 4-speeds with 11 inch clutch. Hurst shifter dropped. - Special 2400-rpm-stall torque converter Turbo Hydra-Matic optional. (Unchanged since 1970.) Rear Axle: - GM 10 bolt, 3.73:1 Positraction ratio standard. 4.10 available (ZQ9) (Unchanged from 1971) .
Přičemž převodovky mají tyhle převody: TH350: 2.52 / 1.52 / 1.00 Muncie M-20: 2.56 / 1.91 / 1.48 / 1.00Z toho mi vychází, že taková '72 Z/28 asi nebyla nic moc na delší projížďky :-) Upraveno uživatelem středa 8. října 2014 11:21:41(UTC)
| Důvod úpravy: - |
Camaro se rozskočilo...
|
|
|
|
Kategorie: Člen smečky Registrován: 03.11.2013(UTC) Zpráv: 817 Bydliště: Praha
Blahořečil: 3-krát Blahořečen: 23-krát v 21 příspěvcích
|
takze zase rozum do hrsti co z toho vseho vypliva
|
|
|
|
V tomto fóru nemůžete iniciovat nová témata.
V tomto fóru nemůžete na témata odpovídat.
V tomto fóru nemůžete své zprávy mazat.
V tomto fóru nemůžete své zprávy editovat.
V tomto fóru nemůžete iniciovat průzkumy mínění.
V tomto fóru nemůžete hlasovat v průzkumech mínění.
Soubory cookie:
chevroletcamaro.cz - fórum používá soubory cookie. Pokračováním prohlížení těchto stránek vyjadřujete souhlas s jejich použitím.
Více informací
OK