Kategorie: Hledá svoje místo Registrován: 13.06.2014(UTC) Zpráv: 31 Bydliště: Praha
Blahořečen: 1-krát v 1 příspěvcích
|
Chlapi, moc díky za přání si užívat a zatím to vypadá že se splní Jo, je fakt, že s tím autíčkem se dá život a jízda dost dobře užívat... Je to paráda...... Světla: no, když už jsem našel auto mých snů, tak jsem ty světla fakt neřešil...... To byla asi jediná vada na kráse......... Teda zadní. Souhlasím že je to fuj hnuj a samozřejmě jakmile bude možnost, čas a příležitost, tak půjdou pryč, páč tohle je asi jedna z mála věcí které nejsou origo a ještě k tomu hnus velebnosti.................. Krom toho tenhle tuning opravdu není mou srdeční záležitostí........... Ale - ano - koupil jsem to s nima a zatím jsem řešil techniku / nové svíčky, kabely, vodní pumpa, tlumiče, diferák, elektrika, rádio,.....atd..../ a vzhled musí chvilinku počkat....... Takže - opravdu se budou měnit, jakmile na to dojde Přední světla jsem nicméně už trošku rychlovkou pořešil, páč tam byly takový šílený kulatý lampy, který svítily tak nějak jak si chtěly......a ještě k tomu půlka svítila, půlka ne.....a ještě k tomu to úplně zavřelo nasávací otvor chlazení - to já nemám rád......Technika potřebuje svý............. a protože v origo jsou tam mlhovky obdélníkový a žádnej plast přes to, otevřel jsem ten předek zpět a dal si tam obdélníkový lampy denního svícení, alespoň trošku podobný těm origo mlhovkám.....Takže kdyby někdo měl zájem, ten dodatečnej ohnutej plast se čtyřma kulatejma svítilnama je k mání...... Když tak hodím foto, ale nevím..... Co se týká křídla nevím - takhle jsem to koupil.... je fakt že barva je originál a to křídlo vypadá taky. Nikde nějaký stopy po předělání, ale neměl jsem ho dole.... Mám ohledně tohoto autíčka dost literatury, ale je fakt že úplně přesně tahle mutace tam opravdu nikde vyobrazená není... Takže prostě - úplně přesně taky nevím..... Jak říkám, na první i druhý podrobnější pohled to vypadá jako originál, ale je to jiný než u většiny aut co