Kategorie: Na dobré cestě Registrován: 07.03.2009(UTC) Zpráv: 139 Bydliště: Malé Březno Ústí n.L.
|
Tak, mám dotaz. Máte někdo zkušenosti s montáží zadního stabilizátoru?. Podařilo se mi koupit starší stabík za doslova pár stovek ale jaksi nemám návod na montáž. Help.
|
|
|
|
Kategorie: Anonymní
Registrován: 28.02.2009(UTC) Zpráv: 1,960
Blahořečen: 1-krát v 1 příspěvcích
|
Co tam chceš vymejšlet? Stabík je uchycen na čtyřech místech po dvou šroubech. Normálně to sundáš starý a nandáš zpět nový. Případně si heverem přizvedneš stranu kterou chceš dopasovat. Tam není nějakej obecnej návod. Prostě si s tím musíš vyhrát. Hlavně pokud možno zvedni auto rovnoměrně. Na za jednu stranu. Je důležité aby ta pryž v uchycení nebyla popraskaná či vykvedlaná. Prostě to musí být festovní spojení. Nevím jestli je dobré tam dávat starý kus ačkoliv byl za babku. Moc bych tomu nevěřil že to taky nebude unavaené. A pozor na příliš tuhé stabíky. Bez vyzružení uchycení se mohou vytrhnout z kastle!!!
|
|
|
|
Kategorie: Na dobré cestě Registrován: 07.03.2009(UTC) Zpráv: 139 Bydliště: Malé Březno Ústí n.L.
|
Ten stabík není starý, na autě byl asi rok, než ten mamlas rozstřelil předek. Jo a díky za foto, to jsem potřeboval.
|
|
|
|
Kategorie: Competition Allies Registrován: 28.02.2009(UTC) Zpráv: 778 Bydliště: Střelice u Brna
Blahořečil: 1-krát Blahořečen: 3-krát v 3 příspěvcích
|
Jestli chcete vidět něco festovního, tak se juknětě na mou poloviční panhardku:-) |
HD's coming |
|
|
|
Kategorie: Anonymní
Registrován: 28.02.2009(UTC) Zpráv: 1,960
Blahořečen: 1-krát v 1 příspěvcích
|
Je to blbě nafocený a k čemu to tam máš?
|
|
|
|
Kategorie: Competition Allies Registrován: 28.02.2009(UTC) Zpráv: 778 Bydliště: Střelice u Brna
Blahořečil: 1-krát Blahořečen: 3-krát v 3 příspěvcích
|
Napsal: Jí Je to blbě nafocený a k čemu to tam máš? Je to poloviční "panhardova" tyč..tedy zabraňujě pohybu nápravy do stran |
HD's coming |
|
|
|
Kategorie: Anonymní
Registrován: 28.02.2009(UTC) Zpráv: 1,960
Blahořečen: 1-krát v 1 příspěvcích
|
Napsal: Cá Je to poloviční "panhardova" tyč..tedy zabraňujě pohybu nápravy do stran
To mají snad trojková camara ne? Nafoť to nějak líp.
|
|
|
|
Kategorie: Competition Allies Registrován: 28.02.2009(UTC) Zpráv: 778 Bydliště: Střelice u Brna
Blahořečil: 1-krát Blahořečen: 3-krát v 3 příspěvcích
|
Napsal: Jí
To mají snad trojková camara ne?
Nafoť to nějak líp.
tak ono je to už dodělávané...ale opravdu to funguje..nafotím, až budu mít v týdnu Camaro na zvedáku |
HD's coming |
|
|
|
Kategorie: Anonymní
Registrován: 28.02.2009(UTC) Zpráv: 1,960
Blahořečen: 1-krát v 1 příspěvcích
|
Napsal: Cá tak ono je to už dodělávané...ale opravdu to funguje..nafotím, až budu mít v týdnu Camaro na zvedáku
Já jsem tomu Camaru dával myslím si že pěkně zabrat, a nikdy se zadní zápravou problém nebyl.
|
|
|
|
Kategorie: Competition Allies Registrován: 28.02.2009(UTC) Zpráv: 778 Bydliště: Střelice u Brna
Blahořečil: 1-krát Blahořečen: 3-krát v 3 příspěvcích
|
Napsal: Jí
Já jsem tomu Camaru dával myslím si že pěkně zabrat, a nikdy se zadní zápravou problém nebyl.
tak jasan, je to ale také pro klid duše, že tam máš ještě něco, co Ti tu nápravu může kdyžtak zklidnit:-) |
HD's coming |
|
|
|
Kategorie: Na dobré cestě Registrován: 07.03.2009(UTC) Zpráv: 139 Bydliště: Malé Březno Ústí n.L.
|
Tak, jak na tenhle ?. Vím, že ty gumové půl válce se přišroubují na nápravu(příchytky a šrouby mám) ale ty odpružený konce? Do rámu v blatníku nad kolo?
|
|
|
|
Kategorie: Kandidát smečky Registrován: 20.04.2009(UTC) Zpráv: 299 Bydliště: Kladruby nad Labem
|
Havlas napsal:Tak, jak na tenhle ?. Vím, že ty gumové půl válce se přišroubují na nápravu(příchytky a šrouby mám) ale ty odpružený konce? Do rámu v blatníku nad kolo?
Ty jo.....to vypadá na úplně jinej typ stabiku..teda na jiný auto. Podívej se znova na tu fotku od Jíři..tam to uchycení vidíš. Tobě tam přebejvaj ty divný bazmeky na stranách a ještě tam je nějaký oko ... normálně by tam měla bejt jen ta tyč stabiku a přes silentbloky se to přišroubuje na nápravu vedle U šroubů.
|
|
|
|
Kategorie: Anonymní
Registrován: 28.02.2009(UTC) Zpráv: 1,960
Blahořečen: 1-krát v 1 příspěvcích
|
Zlumik napsal:Havlas napsal:Tak, jak na tenhle ?. Vím, že ty gumové půl válce se přišroubují na nápravu(příchytky a šrouby mám) ale ty odpružený konce? Do rámu v blatníku nad kolo?
Ty jo.....to vypadá na úplně jinej typ stabiku..teda na jiný auto. Podívej se znova na tu fotku od Jíři..tam to uchycení vidíš. Tobě tam přebejvaj ty divný bazmeky na stranách a ještě tam je nějaký oko ... normálně by tam měla bejt jen ta tyč stabiku a přes silentbloky se to přišroubuje na nápravu vedle U šroubů. Tak to Havlas popletl... To co má na fotce jsou stabíky na předek... A koukám že ještě nějakej pidi průměr a ani snad není z camara. Přední stabík na Camaro není tak členitej. Alespoň co se týče stock kusu. Je chycen na "kostech" na ramenech pak jde dopředu trochu zakřivenej je v předních úchytech a pak je to rovná hrazda. Jinak zadní stabík vypadá takto... Upraveno uživatelem pondělí 8. června 2009 16:51:10(UTC)
| Důvod úpravy: -
|
|
|
|
Kategorie: Na dobré cestě Registrován: 07.03.2009(UTC) Zpráv: 139 Bydliště: Malé Březno Ústí n.L.
|
Tak na předek fakt nejsou, sundával jsem je ze zadních náprav. Jaksi stabíků je mnoho a tenhle mi fakt stačí. Pravda jedna náprava byla z trojkovýho Camara a druhá asi z Firebirdu. Upraveno uživatelem pondělí 8. června 2009 19:13:59(UTC)
| Důvod úpravy: -
|
|
|
|
Kategorie: Competition Allies Registrován: 28.02.2009(UTC) Zpráv: 778 Bydliště: Střelice u Brna
Blahořečil: 1-krát Blahořečen: 3-krát v 3 příspěvcích
|
Já budu objednávat Hotchkis přední stabilizátor, spolu s ním zasílají tyčky a všechny uložení. Tyčka má 1 3/8" stojí to nějakých 200 dolarů plus pošta, ale za tu krásu to stojí. |
HD's coming |
|
|
|
Kategorie: Anonymní
Registrován: 28.02.2009(UTC) Zpráv: 1,960
Blahořečen: 1-krát v 1 příspěvcích
|
Havlas napsal:Tak na předek fakt nejsou, sundával jsem je ze zadních náprav. Jaksi stabíků je mnoho a tenhle mi fakt stačí. Pravda jedna náprava byla z trojkovýho Camara a druhá asi z Firebirdu. Tyhle stabíky na zadní nápravu 100% nedostaneš Petře . Uvidíš sám. U dvojek jsou totiž úplně jinak uchycené. Věř mi ;-)
|
|
|
|
Kategorie: Na dobré cestě Registrován: 07.03.2009(UTC) Zpráv: 139 Bydliště: Malé Březno Ústí n.L.
|
Já se nehádám, jen jsem je sundával z náprav na jedné hromadě a vypadaly úplně stejně jak moje, on je používá na díly kolem diferenciálu a brzd. Tvrdí, že je to všechno GM, tudíž záměnný. Asi v sobotu vlezu pod auto a přiložím k nápravě. O výsledku poreferuju.
|
|
|
|
Kategorie: Anonymní
Registrován: 28.02.2009(UTC) Zpráv: 1,960
Blahořečen: 1-krát v 1 příspěvcích
|
Ostatně podívej se sám... Tady je nádherně vidět jak je ten stabík na dvojce vepředu uchycenej. To cos koupil odpovídá předku. I ty "kosti" na koncích tam jsou vidět. Prostě tohle do orig. uchycení na Camaro 78 - 81 na zadní nápravu rozhodně nedostaneš.
|
|
|
|
Kategorie: Na dobré cestě Registrován: 07.03.2009(UTC) Zpráv: 139 Bydliště: Malé Březno Ústí n.L.
|
Jenže to vyboulení uprostřed je kolem diferáku a na konci "kosti" je plechová miska na dva šrouby ,asi je to špatně vidět. Proto jsem sundal dva, u toho nového jedna chybí tak použiju misku z toho druhého. Je to na přišroubování k povrchu natočeného o 90 stupňů. Ale hlavně poraď jak na ten ventilátor, to je teď nejdůležitější, ten stabík je jen takové technické cvičení a oddychovka. A taky potřebuju poradit s palivovým čerpadlem, jde málo benzínu do karbece, občas to při delším stání na volnoběh zdechne na nedostatek benzínu. Benzínové vedení jsem kontroloval i protáh stlačeným vzduchem, je OK. Jak se pozná vadná pumpa? Upraveno uživatelem úterý 9. června 2009 0:49:53(UTC)
| Důvod úpravy: -
|
|
|
|
Kategorie: Anonymní
Registrován: 28.02.2009(UTC) Zpráv: 1,960
Blahořečen: 1-krát v 1 příspěvcích
|
Havlas napsal:Jenže to vyboulení uprostřed je kolem diferáku a na konci "kosti" je plechová miska na dva šrouby ,asi je to špatně vidět. Proto jsem sundal dva, u toho nového jedna chybí tak použiju misku z toho druhého. Je to na přišroubování k povrchu natočeného o 90 stupňů. Nevím no... Můžu se mejlit ale mám vzato že to tam prostě nedostaneš. Každopádně pak určitě poreferuj.
|
|
|
|
Kategorie: Kandidát smečky Registrován: 20.04.2009(UTC) Zpráv: 299 Bydliště: Kladruby nad Labem
|
Havlas napsal:Jenže to vyboulení uprostřed je kolem diferáku a na konci "kosti" je plechová miska na dva šrouby ,asi je to špatně vidět. Proto jsem sundal dva, u toho nového jedna chybí tak použiju misku z toho druhého. Je to na přišroubování k povrchu natočeného o 90 stupňů. Ale hlavně poraď jak na ten ventilátor, to je teď nejdůležitější, ten stabík je jen takové technické cvičení a oddychovka. A taky potřebuju poradit s palivovým čerpadlem, jde málo benzínu do karbece, občas to při delším stání na volnoběh zdechne na nedostatek benzínu. Benzínové vedení jsem kontroloval i protáh stlačeným vzduchem, je OK. Jak se pozná vadná pumpa? Že by šlo málo benzínu do karbece a občas to na volnoběh zdechlo No nic to byl jen blbej fór.....možná by stačilo poštelovat volnoběh na karburátoru. Vadnou pumpu asi jen tak lehce nepoznáš, protože je mechanická - tzn. ji asi vyndat a prozkoumat.
|
|
|
|
Kategorie: Člen smečky Registrován: 01.03.2009(UTC) Zpráv: 1,480 Bydliště: Černilov, Hradec Králové
Blahořečil: 1-krát Blahořečen: 5-krát v 4 příspěvcích
|
Zlumik napsal:Že by šlo málo benzínu do karbece a občas to na volnoběh zdechlo No nic to byl jen blbej fór.....možná by stačilo poštelovat volnoběh na karburátoru. Vadnou pumpu asi jen tak lehce nepoznáš, protože je mechanická - tzn. ji asi vyndat a prozkoumat. pumpa se da zmnerit jistym tlakomnerem. nikdy jsem to nedelal ale vim ze se to tak dela :)) (kurna ja jsem dnes same moudro )
|
|
|
|
Kategorie: Na dobré cestě Registrován: 07.03.2009(UTC) Zpráv: 139 Bydliště: Malé Březno Ústí n.L.
|
Teď jsem si volal s mechanikem, navrhuje odpojit palivové vedení a na pumpu dát hadičku přímo z kanystru. Pokud to bude dál zlobit tak je to pumpa a né vedení. Jo, seřídit volnoběh není potřeba jelikož před karburátorem mám průhlednej palivovej filtr a tak jasně vidím, že tam fakt benzín neteče, jen tak prská. Zajímavý je to, že při jízdě to nikdy nezdechlo a jede to suprově. A ještě. Pokud je motor studený, tak benzínu tam jde dost, filtr se postupně naplní, dělá to jen u rozpálenýho motoru při příjezdu. Podařilo se mi po odpojení filtru si pocákat ruku benzínem a skoro jsem se popálil. Kde se může benzín tak zahřát? V čerpadle? Upraveno uživatelem úterý 9. června 2009 21:27:45(UTC)
| Důvod úpravy: -
|
|
|
|
Kategorie: Anonymní
Registrován: 28.02.2009(UTC) Zpráv: 1,960
Blahořečen: 1-krát v 1 příspěvcích
|
Havlas napsal:Teď jsem si volal s mechanikem, navrhuje odpojit palivové vedení a na pumpu dát hadičku přímo z kanystru. Pokud to bude dál zlobit tak je to pumpa a né vedení. Jo, seřídit volnoběh není potřeba jelikož před karburátorem mám průhlednej palivovej filtr a tak jasně vidím, že tam fakt benzín neteče, jen tak prská. Zajímavý je to, že při jízdě to nikdy nezdechlo a jede to suprově. A ještě. Pokud je motor studený, tak benzínu tam jde dost, filtr se postupně naplní, dělá to jen u rozpálenýho motoru při příjezdu. Podařilo se mi po odpojení filtru si pocákat ruku benzínem a skoro jsem se popálil. Kde se může benzín tak zahřát? V čerpadle? Co se divíš... Čerpadlo je přímo na bloku motoru ;-)
|
|
|
|
V tomto fóru nemůžete iniciovat nová témata.
V tomto fóru nemůžete na témata odpovídat.
V tomto fóru nemůžete své zprávy mazat.
V tomto fóru nemůžete své zprávy editovat.
V tomto fóru nemůžete iniciovat průzkumy mínění.
V tomto fóru nemůžete hlasovat v průzkumech mínění.
Soubory cookie:
chevroletcamaro.cz - fórum používá soubory cookie. Pokračováním prohlížení těchto stránek vyjadřujete souhlas s jejich použitím.
Více informací
OK