Kategorie: Kandidát rady starších Registrován: 14.05.2011(UTC) Zpráv: 1,564
Blahořečil: 6-krát Blahořečen: 24-krát v 21 příspěvcích
|
POvídá se že ty motory vortech jsou daleko ůspornější.zajímalo by mě to do suburbana.
|
|
|
|
Kategorie: Vůdce smečky Registrován: 28.02.2009(UTC) Zpráv: 8,306 Bydliště: Třebenice (LT)
Blahořečil: 86-krát Blahořečen: 166-krát v 144 příspěvcích
|
Kolik ti žere benzínu? Je to těžký auto ty novější s 5.3 Vortecem žerou 14-16. Starší s 5.7 vemou cca 15-17. |
Camaro se rozskočilo...
|
|
|
|
Kategorie: Kandidát rady starších Registrován: 14.05.2011(UTC) Zpráv: 1,564
Blahořečil: 6-krát Blahořečen: 24-krát v 21 příspěvcích
|
Na benzin nejezdim žere mi to kolem 21 plynu.Chorvatsko s károu na dvě auta cestou zpátky naloženej na káře ford pick up průměrná spotřeba 26 plynu.
|
|
|
|
Kategorie: Vůdce smečky Registrován: 28.02.2009(UTC) Zpráv: 8,306 Bydliště: Třebenice (LT)
Blahořečil: 86-krát Blahořečen: 166-krát v 144 příspěvcích
|
No to bude tak 17-18 benzinu. S Vortecem by ses možná dostal o litr-dva dolu. To se vyplatí měnit motor určitě :)) Buď voe rad, ze tam nemáš 454 |
Camaro se rozskočilo...
|
|
|
|
Kategorie: Vůdce smečky Registrován: 28.02.2009(UTC) Zpráv: 8,306 Bydliště: Třebenice (LT)
Blahořečil: 86-krát Blahořečen: 166-krát v 144 příspěvcích
|
Tak jsem malinko pohledal. Ty tam máš zřejmě L05 a Vortec je L31, o generaci novější motor. Navíc má Vortec hlavy s vylepšeným průtokem a rollerovou vačku. To bude z těch zásadních rozdílů vše. Spočítej si, že bys musel možná měnit nějaký držáky / adaptéry, řešit AIR a EGR atd.. |
Camaro se rozskočilo...
|
|
|
|
Kategorie: Kandidát rady starších Registrován: 14.05.2011(UTC) Zpráv: 1,564
Blahořečil: 6-krát Blahořečen: 24-krát v 21 příspěvcích
|
Tak to mi stačí problém je vyřešenej.
|
|
|
|
Kategorie: Vůdce smečky Registrován: 28.02.2009(UTC) Zpráv: 8,306 Bydliště: Třebenice (LT)
Blahořečil: 86-krát Blahořečen: 166-krát v 144 příspěvcích
|
|
Camaro se rozskočilo...
|
|
|
|
Kategorie: Vůdce smečky Registrován: 28.02.2009(UTC) Zpráv: 8,306 Bydliště: Třebenice (LT)
Blahořečil: 86-krát Blahořečen: 166-krát v 144 příspěvcích
|
Konkurence (zřejmě poněkud rychlejší) |
Camaro se rozskočilo...
|
|
|
|
Kategorie: Člen smečky Registrován: 03.11.2013(UTC) Zpráv: 817 Bydliště: Praha
Blahořečil: 3-krát Blahořečen: 23-krát v 21 příspěvcích
|
|
|
|
|
Kategorie: Kandidát rady starších Registrován: 14.05.2011(UTC) Zpráv: 1,564
Blahořečil: 6-krát Blahořečen: 24-krát v 21 příspěvcích
|
Pánové jedu kudlu do kopce. Před zatáčkou uberu a automat samozřejmě zařadí další kvalt nebo radši dva.když pojedu kudlu a budu řadit 1 2 3 manuálně i případně podřazovat co na to automat?
|
|
|
|
Kategorie: Člen smečky Registrován: 14.01.2012(UTC) Zpráv: 977 Bydliště: Letohrad
Blahořečil: 14-krát Blahořečen: 12-krát v 12 příspěvcích
|
To by nemělo převodovce vadit. Problém je kvedlání do neutrálu a zpět. Manuální řazení je prostě součástí funkce převodovky. |
Firebird ´87 V6 T-top manuál |
|
|
|
Kategorie: Vůdce smečky Registrován: 28.02.2009(UTC) Zpráv: 8,306 Bydliště: Třebenice (LT)
Blahořečil: 86-krát Blahořečen: 166-krát v 144 příspěvcích
|
Zle jazyky tvrdí, že zbytečné ruční řazení zkracuje životnost. Ale na to já kašlu :)
Taky je řešení, když koupíš shift kit. Některý jsou pak dělaný přímo abys řadil jen ručně. |
Camaro se rozskočilo...
|
|
|
|
Kategorie: Člen smečky Registrován: 29.10.2009(UTC) Zpráv: 1,285 Bydliště: Letohrad, Praha
Blahořečil: 18-krát Blahořečen: 12-krát v 12 příspěvcích
|
já tomu zkracování životnosti třeba i věřím... ale oproti tomu, co působí na auto při jízdě na hraně, bude tohle zanedbatelný :) |
|
|
|
|
Kategorie: Vůdce smečky Registrován: 28.02.2009(UTC) Zpráv: 8,306 Bydliště: Třebenice (LT)
Blahořečil: 86-krát Blahořečen: 166-krát v 144 příspěvcích
|
Tak samozřejmě když někdo bude jezdit s automatem jako s manuálem a furt kvedlat, tak to dlouho nevydrží, ale to že občas zařadí ručně škodit nemůže. |
Camaro se rozskočilo...
|
|
|
|
Kategorie: Člen smečky Registrován: 03.11.2013(UTC) Zpráv: 817 Bydliště: Praha
Blahořečil: 3-krát Blahořečen: 23-krát v 21 příspěvcích
|
taky to kvrdlam kdys je treba a zatim to funguje
|
|
|
|
Kategorie: Člen smečky Registrován: 14.01.2012(UTC) Zpráv: 977 Bydliště: Letohrad
Blahořečil: 14-krát Blahořečen: 12-krát v 12 příspěvcích
|
Převodovka normálně drží tlak v ovládání, jen ji voličem určuješ okamžík řazení. Podle mě jí ruční podržení kvaltu v otáčkách nemůže vadit víc, než to, že odřadí nahoru a znovu podřadí při plným plynu. Podstatně víc ubližuje, když někdo na křižovatce přecvakává volič do neutrálu (údajně jeden z hlavních důvodů odcházení automatů v Evropě). |
Firebird ´87 V6 T-top manuál |
|
|
|
Kategorie: Vůdce smečky Registrován: 28.02.2009(UTC) Zpráv: 8,306 Bydliště: Třebenice (LT)
Blahořečil: 86-krát Blahořečen: 166-krát v 144 příspěvcích
|
To je pravda, že to není ideální. Nicméně na druhou stranu, když jsou třeba někdy v létě tropická vedra, tak v dopravní zácpě nebo na dlouhém čekání na semaforu převodovce určitě pomůžeš tím, že ji občas odřadíš do N, čímž se zvýší volnoběh a lépe se chladí. Přehřívání ATF je to co jí škodí rozhodně víc než ruční řazení. Prostě je třeba pořád aspoň trošku přemýšlet :-) Fuj, zase taková filozofická diskuze |
Camaro se rozskočilo...
|
|
|
|
Kategorie: Člen smečky Registrován: 14.01.2012(UTC) Zpráv: 977 Bydliště: Letohrad
Blahořečil: 14-krát Blahořečen: 12-krát v 12 příspěvcích
|
Otázka je, jestli se na volnoběh při D maří v měniči tolik energie, aby se přehřál olej. Já si myslím, že ani ve vedru ne. |
Firebird ´87 V6 T-top manuál |
|
|
|
Kategorie: Vůdce smečky Registrován: 28.02.2009(UTC) Zpráv: 8,306 Bydliště: Třebenice (LT)
Blahořečil: 86-krát Blahořečen: 166-krát v 144 příspěvcích
|
No určitě se nehřeje, ale jde o účinnost chlazení oleje už zahřátýho jízdou. Dokonce, když se laicky měří stall měniče, tím že se šlápne na brzdu a přidává plyn, tak potom se doporučuje vyřadit do N a nechat chladit.
Nicméně pokud má člověk třeba externí chladič, tak to asi řešit nemusí. |
Camaro se rozskočilo...
|
|
|
|
Kategorie: Kandidát rady starších Registrován: 14.05.2011(UTC) Zpráv: 1,564
Blahořečil: 6-krát Blahořečen: 24-krát v 21 příspěvcích
|
|
|
|
|
Kategorie: Kandidát rady starších Registrován: 14.05.2011(UTC) Zpráv: 1,564
Blahořečil: 6-krát Blahořečen: 24-krát v 21 příspěvcích
|
|
|
|
|
Kategorie: Kandidát rady starších Registrován: 14.05.2011(UTC) Zpráv: 1,564
Blahořečil: 6-krát Blahořečen: 24-krát v 21 příspěvcích
|
mam dva karbce holley jeden má označení7809 což mi johny rozluštil jako 600 cfm ten druhej je 5534 a to je ?
|
|
|
|
Kategorie: Vůdce smečky Registrován: 28.02.2009(UTC) Zpráv: 8,306 Bydliště: Třebenice (LT)
Blahořečil: 86-krát Blahořečen: 166-krát v 144 příspěvcích
|
To prý není správné číslo pro identifikaci. Měl bys spíš najít číslo na krytu sytiče (škrtící klapky), mělo by tam být LIST-xxxxx |
Camaro se rozskočilo...
|
|
|
|
Kategorie: Kandidát smečky Registrován: 09.08.2013(UTC) Zpráv: 349 Bydliště: Novy Knin, Okres PB
Blahořečil: 1-krát Blahořečen: 11-krát v 11 příspěvcích
|
Cislo by melo byt tady Upraveno uživatelem čtvrtek 3. března 2016 20:49:05(UTC)
| Důvod úpravy: - |
|
|
|
|
Kategorie: Kandidát rady starších Registrován: 14.05.2011(UTC) Zpráv: 1,564
Blahořečil: 6-krát Blahořečen: 24-krát v 21 příspěvcích
|
tak pánové na jednom1850-4 3193 na druhým 4776-2 0161
|
|
|
|
V tomto fóru nemůžete iniciovat nová témata.
V tomto fóru nemůžete na témata odpovídat.
V tomto fóru nemůžete své zprávy mazat.
V tomto fóru nemůžete své zprávy editovat.
V tomto fóru nemůžete iniciovat průzkumy mínění.
V tomto fóru nemůžete hlasovat v průzkumech mínění.
Soubory cookie:
chevroletcamaro.cz - fórum používá soubory cookie. Pokračováním prohlížení těchto stránek vyjadřujete souhlas s jejich použitím.
Více informací
OK