Takže. Celý jsem to pročetl, a přidám své zkušenosti:
Moje Camaro. Nešlo nastartovat za tepla. Ráno točí jako divý, pohoda, po ohřátí například příjezd na benzinku a auto točilo, jako by mělo zdechlou baterku. Vyřešeno novým rotorem ve startéru (dodal Standa). Ten starý měl vyhřátý komutátor, takže když se startér po chvíli jízdy ohřál od výfuku, tak na rotoru byly studené spoje a točil velmi slabě.
Kolegův Fajrák. Ráno točil suprově, po ohřátí nešlo třeba 1/4 hodiny startovat vůbec. Pozor, důležitá věc, v okamžiku, kdy nešlo startovat, nefungovalo otevření kufru na tlačítko. Zpočátku jsem tomu nepřikládal souvislost. vyřešeno ale nakonec díky tomu. Relé na odjištění kufru je totiž kostřeno přes cívku stykaače startéru. Proč, nevím, ale je to tak. To mě navedlo na neukostřenou cívku startéru. Nakonec výměna celé cívky. Zbytek startéru ponechán bez zásahu, a nyní je po problému.
Než jsem ale přišel na to, že spolu za jistých okolností souvisí startování a otevírání kufru, tak jsem běhal po pojistkách, zjišťoval jak funguje ten key-lock klíč ve spínačce, čekoval různý konektory atd.
Jestli máš to otevírání kufru (tlačítko mezi čudlama na stahování okýnek, u 25th aniversary by mělo bejt?), v okamžiku kdy nejde nastartovat, zkus tímhle čudlíkem otevřít kufr. Jestli to nepude, tak je problém v ukostření startéru, nebo je ta cívka na startéru namontovaná přes barvu a nekostří za tepla atd.