Kategorie: Na dobré cestě Registrován: 13.10.2011(UTC) Zpráv: 149 Bydliště: České Budějovice
Blahořečen: 4-krát v 4 příspěvcích
|
Poradil by někdo, jak nastavit bohatost směsi na volnoběh u Edelbrocku 1405? Mám k tomu návod v Angličtině, ale moc z toho chytrej nejsem... Citace: IDLE MIXTURE 1. Fully warm engine and ensure choke is fully open. 2. Air cleaner in place. 3. Set desired speed with the air screw. 4. Adjust the IMS on ONE side to get the maximum possible RPM. Do not go rich beyond the maximum speed point. 5. If the above changed the idle speed more than 40 RPM, then readjust the speed. 6. Adjust the side OPPOSITE of that in Step 4 to get maximum RPM. 7. Reset the speed. 8. Carefully trim each IMS to again get the maximum idle RPM. 9. Go leaner just enough to get a 20 RPM drop in speed. 10. Reset the speed to the desired RPM. 11. This is a Lean-Best Idle Set. Setting richer than this will not improve idle quality or performance, but could tend to foul plugs.
A ještě s nastavenim sytiče... Citace: CHOKE ADJUSTMENT To adjust the choke piston linkage (Figure 10) open the choke valve and insert a .026" wire, with a 90 degree bend 1/8" from the end, between the top of the slot in the choke piston cylinder and the bottom of the slot in the piston. Hold the wire in position and close the choke valve by pressing on piston lever A until resistance is felt. The dimension C should be .100" between the top edge of the choke valve and the air horn. To adjust, bend rod B.
To adjust the fast idle linkage (Figure 11) place the fast idle screw A between the two notches on the cam. Close the choke valve as far as possible without forcing it. The dimension C should be 3/64" between the choke valve and the air horn. To adjust bend rod D.
Fast idle may be adjusted to manufacturers specifications (usually 1500 rpm) during normal choke cold operation. The fast idle screw A can be adjusted with engine off and throttle held open to allow screw head access. Recheck fast idle speed after each adjustment.
The length of time during which the choke will stay closed is determined by the position of the choke cap. As the choke cap is turned clockwise the choke will stay closed longer. To properly set the choke loosen the chock housing retaining screws then turn the choke cap to the leanest notch on the choke housing and run the engine until normal operating temperature is reached. With the engine running, slowly turn the choke cap clockwise until the choke valve begins to close. Now turn the choke housing one notch counterclockwise (lean) and tighten the choke housing retaining screws. Periodic readjustment of the choke will be required as the temperature changes throughout the year. It is recommended that you use the notches in the choke housing as a reference, one notch clockwise for rich or one notch counterclockwise for lean. After each adjustment verify that the choke valve opens fully after the engine is warm.
Chápu to dobře, že mechanického sytiče se týká jen druhý odstavec? Tzn, šroubek nastavit mezi rysky a mezera nahoře na přívod vzduchu 3/64 palce?
|
|
|
|
Kategorie: Člen smečky Metály: Registrován: 25.02.2010(UTC) Zpráv: 1,118 Bydliště: Smečno
Blahořečil: 26-krát Blahořečen: 8-krát v 8 příspěvcích
|
čtu dobře že to máš poznat při rozdílu 40 otáček? to neni snad ani možný ne jen mě to skáče samo od sebe skoro 200
|
|
|
|
Kategorie: Vůdce smečky Registrován: 28.02.2009(UTC) Zpráv: 8,306 Bydliště: Třebenice (LT)
Blahořečil: 86-krát Blahořečen: 166-krát v 144 příspěvcích
|
Já nevim, já prostě nastavil bohatost tak, že jsem točil na jednu stranu a když poklesly otáčky se vrátil o půl až otáčku šroubu. Akorát si nepamatuju teď kterou :-) Myslim že jsem šel od chudý směrem k bohatý. Potom se to musí pár desítek km projet (normální jízdou) a podle barvy svíček přidat nebo ubrat půl otáčky.
Sytič jsem snad ani nijak nenastavoval, prostě za něj zatáhnu, zavře se škrtící klapka a funguje to. Jedině jsou na něm lehce vyšší volnoběžný otáčky. |
Camaro se rozskočilo...
|
|
|
|
Kategorie: Na dobré cestě Registrován: 13.10.2011(UTC) Zpráv: 149 Bydliště: České Budějovice
Blahořečen: 4-krát v 4 příspěvcích
|
Sentinel napsal:čtu dobře že to máš poznat při rozdílu 40 otáček? to neni snad ani možný ne jen mě to skáče samo od sebe skoro 200 Čteš dobře. 40 otáček nepoznám na otáčkoměru, natož podle sluchu. Mně to taky lítalo samo od sebe o 200 až 300 otáček, ale po výměně sání a karburátoru se to uklidnilo. Jako do bodu 4 tomu rozumim. Tzn. přidávat na bohatosti, dokud se zvyšujou otáčky. Nechápu bod 5 - Citace:then readjust the speed - přenastavit rychlost.. kde? na klapce nebo změnou bohatosti? A bod 7 - Znovu seřídit rychlost - na klapce nebo jak?
|
|
|
|
Kategorie: Na dobré cestě Registrován: 13.10.2011(UTC) Zpráv: 149 Bydliště: České Budějovice
Blahořečen: 4-krát v 4 příspěvcích
|
xjohny napsal:Já nevim, já prostě nastavil bohatost tak, že jsem točil na jednu stranu a když poklesly otáčky se vrátil o půl až otáčku šroubu. Akorát si nepamatuju teď kterou :-) Myslim že jsem šel od chudý směrem k bohatý. Potom se to musí pár desítek km projet (normální jízdou) a podle barvy svíček přidat nebo ubrat půl otáčky.
Sytič jsem snad ani nijak nenastavoval, prostě za něj zatáhnu, zavře se škrtící klapka a funguje to. Jedině jsou na něm lehce vyšší volnoběžný otáčky. Tohle je štelování bohatosti na volnoběh. To by na normální jízdu mít vliv nemělo...
|
|
|
|
Kategorie: Kandidát rady starších Registrován: 14.05.2011(UTC) Zpráv: 1,564
Blahořečil: 6-krát Blahořečen: 24-krát v 21 příspěvcích
|
SAMOZREJME TY DVA SERIZOVACI SROUBY JSOU NA SERIZENI BOHATOSTI NA VOLNOBEZNY OTACKY ALE MEJTE NA PAMETI ZE VOLNOBEZNY OKRUH DO JISTE MIRY OVLIVNI I PRIMARNI OKRUH.TAKZE NASTAVIS NEJAKY VOLNOBEZNY OTACKY DORAZEM NA KLAPCE NA SERIZOVACICH SROUBECH NASTAVIS ZAKLADNI NASTAVENI CCA 1.5 OTACKY A UTAHOVANIM(OCHUZOVANIM¨)NEBO POVOLOVANIM (OBOHACOVANIM)NALADIS MOTOR ZE JDE HEZKY BEZ SKUBANI A PAK DOLADIS OTACKY OPET DORAZEM.JAKO U STARYHO EMBECKA.PROSTE UTAHUJES AZ JSOU OTACKY NEJVYSSI A PAK DAS O PUL OTACKY ZPET A MELO BY TO BYT IDEALNE NASTAVENY.
|
|
|
|
Kategorie: Rada starších Registrován: 25.09.2012(UTC) Zpráv: 2,025 Bydliště: Hradec Kralove
Blahořečil: 18-krát Blahořečen: 27-krát v 25 příspěvcích
|
No na F-body mi to ukážeš taky mám novou 1406 :) no nebo už na V8:) |
Repase karb. Edel-čeká Paliv. čerpadlo-čeká Chevy Camaro 79 Berlinetta Nový přírůstek Jeep Grand Cherokee 4.7 - V8 |
|
|
|
Kategorie: Kandidát rady starších Registrován: 14.05.2011(UTC) Zpráv: 1,564
Blahořečil: 6-krát Blahořečen: 24-krát v 21 příspěvcích
|
mrkneme na to ja mam ty karbce 2 a pro jistotu sem si k nim jeste koupil kalibracni sadu trysek jehel a pruzinek.
|
|
|
|
Kategorie: Rada starších Registrován: 25.09.2012(UTC) Zpráv: 2,025 Bydliště: Hradec Kralove
Blahořečil: 18-krát Blahořečen: 27-krát v 25 příspěvcích
|
vím, říkal si, takže expert :) pak se muysime dohodnout někde na PM jak s hradeckou V8 |
Repase karb. Edel-čeká Paliv. čerpadlo-čeká Chevy Camaro 79 Berlinetta Nový přírůstek Jeep Grand Cherokee 4.7 - V8 |
|
|
|
Kategorie: Kandidát rady starších Registrován: 14.05.2011(UTC) Zpráv: 1,564
Blahořečil: 6-krát Blahořečen: 24-krát v 21 příspěvcích
|
Kazdopadne to chce i seridit predstih stroboskop mam taky tak ho vezmu sebou.
|
|
|
|
Kategorie: Rada starších Registrován: 25.09.2012(UTC) Zpráv: 2,025 Bydliště: Hradec Kralove
Blahořečil: 18-krát Blahořečen: 27-krát v 25 příspěvcích
|
zlatej kluk at sem pripraven na f-body |
Repase karb. Edel-čeká Paliv. čerpadlo-čeká Chevy Camaro 79 Berlinetta Nový přírůstek Jeep Grand Cherokee 4.7 - V8 |
|
|
|
Kategorie: Prodal Forda
Registrován: 13.07.2015(UTC) Zpráv: 10 Bydliště: Ratenice
|
Přátelé amerik,
jsem rád, že jsem narazil na Vaše fórům. V mé 69 impale mám Edelborck 1406 a poté, co jsem měnil těsnění pod hlavou a s karburátorem manipuloval, hodně kolísají otáčky na volnoběh a při zařazení rychlosti se motor udusí. Zároveň bude rozhozenej sytič, protože při studeném motoru okamžitě spadnou otáčky...
Rád bych poptal někoho, kdo by mi karburátor sešteloval. Samozřejmě za poplatek (práce i cesta). Jsem z okolí Kolína.
Předem děkuji Radek Chroust
|
|
|
|
Kategorie: Člen smečky Metály: Registrován: 25.02.2010(UTC) Zpráv: 1,118 Bydliště: Smečno
Blahořečil: 26-krát Blahořečen: 8-krát v 8 příspěvcích
|
Zdravim.Může ti to třeba jen přisávat vzduch u karbece.Bud mezi ním a sánim,zezadu u hadic na podtlak převodovky a nebo jen nízkej volnoběh či předstih.
|
|
|
|
Kategorie: Člen smečky Registrován: 14.01.2012(UTC) Zpráv: 977 Bydliště: Letohrad
Blahořečil: 14-krát Blahořečen: 12-krát v 12 příspěvcích
|
Netěsnost je nejpravděpodobnější příčina už podle popisu. Ten karbec nemá sytič, ale přívěru tzn. přivře se vzduch, aby si motor podtlakem přisál víc benzínu a při nětěsnosti si místo benzínu přisává vzduch odjinud. Zkontroloval bych prvně všechny podtlakový hadice. Pokud se nic nenajde, ještě se dá hledat pomocí spreje s hořlavým plynem - když si ho motor někde přisaje, tak okamžitě stoupnou otáčky (fouknout kolem klínu, jestli není netěsnost tam). Předpokládám, že přívod benzínu je v pořádku, to by se ale projevilo spíš při zátěži. |
Firebird ´87 V6 T-top manuál |
|
|
|
Kategorie: Prodal Forda
Registrován: 13.07.2015(UTC) Zpráv: 10 Bydliště: Ratenice
|
Díky přátelé, už mám objednané těsnění pod karburátor. Nicméně zkoušel jsem fouknout benzín právě k těsnění karburátoru a beze změny, zkontrolovat podtlakové hadičky mě nenapadlo. Provedu :). Každopádně tedy ještě konkrétněji popíšu problém: Po nastartování studeného motoru musím držet otáčky plynem dost nahoře Při vytůrování motoru otáčky padnou a motor se málem, nebo úplně, udusí. Občas naopak při vytůrování motoru otáčky padnou jen nepatrně a hodně dlouho jim trvá, než spadnou na neutrál (takže spadnou třeba o 30%, pak zas vyskoší na 50%, pak zas na 30% a pak až na klidový stav) - takže i snižování otáček mu dělá problém. Když o tom tak mluvíte, možná je někde slyšet slabé syčení, jako když uchází/nasává vzduch. Stále ale platí můj zájem o nějakého odborníka. Určitě chci karburátor vyladit a na to nemám žádné zkušenosti :). Díky moc a těším se až se někde potkáme - ale asi až příští sezonu :) (Modrá chevy Impala 69 custom cupe)
|
|
|
|
Kategorie: Člen smečky Metály: Registrován: 25.02.2010(UTC) Zpráv: 1,118 Bydliště: Smečno
Blahořečil: 26-krát Blahořečen: 8-krát v 8 příspěvcích
|
Já vyměnil papírovej vzduchovej filtr za bavlněnej a taky ted po sešlápnutí plynu slyšim nasávání to je asi změnou odporu v nasávanym vzduchu.Mám taky 1406 ale sytiš jsem dal pryč takže po nastartování to taky chvíli musim držet plynem.Ten elektrickem mi to taky hned vystřelil třeba na 3 tis. Nevěděl jsem co s tim tak jsem ho dal pryč, ale mám ho furt doma někde.A nejsou třeba prohozený 2 kabely u svíček?Jednom mi taky zůstávál motor po vyřazení běžet vysoko a padla postupně dolu.Měl jsem u karbecu skříplý táhlo a skroutil se mi vzadu držák lanka od převodovky.Z minulýho roku jsem měl nastavenej předstih a letos se mi zase auto houpalo na volnoběh a místo před 8´ jsem měl 4´ po.V Kolíně bude sraz 25.8 tak tam přijed/dojdi
|
|
|
|
Kategorie: Člen smečky Registrován: 14.01.2012(UTC) Zpráv: 977 Bydliště: Letohrad
Blahořečil: 14-krát Blahořečen: 12-krát v 12 příspěvcích
|
Bylo by dobrý mít na to ladění lambdasondu, aby bylo vidět, co dělá bohatost směsi. Já bohužel nemám, tak nemůžu sloužit. Ještě mě napadá, jestli není v karbci přicpaná nějaká tryska (v prvním stupni). V Kolíně se nás sejde vícero a je větší šance na problém přijít. |
Firebird ´87 V6 T-top manuál |
|
|
|
Kategorie: Kandidát rady starších Registrován: 14.05.2011(UTC) Zpráv: 1,564
Blahořečil: 6-krát Blahořečen: 24-krát v 21 příspěvcích
|
Elektrickej sytič nastavíš že to tělo povolíš a nastavíš dle venkovní teploty hlavně délku sycení.potom u napojení táhla plynu co se šteluje klapka na volnoběh si nastavíš výši otáček aby se ti motor po studeným startu nerozskočil jak se roztočí.dle mě ti to někde přisává falešnej vzduch.Odpoj veškerej podtlak kromě rozdělovače a vstupy do karbce zaslep a natoč to a uvidíš jestli se to zlepší.
|
|
|
|
Kategorie: Prodal Forda
Registrován: 13.07.2015(UTC) Zpráv: 10 Bydliště: Ratenice
|
Díky všem,
dnes večer se pokusím zjistit, kde ten vzduch nasává.
Pochopil jsem tedy, že byť je karburátor rozladěný, špatnou konfigurací sytiče nebo šroubů pro volnoběh by němelo docházet k nestabilnímu chodu motoru a problém tedy bude opravdu v netěsnosti.
25.8. jsem v zahraničí :-/.
Každopádně díky za pozvání. Vážím si toho.
Radek
|
|
|
|
Kategorie: Vůdce smečky Registrován: 28.02.2009(UTC) Zpráv: 8,306 Bydliště: Třebenice (LT)
Blahořečil: 86-krát Blahořečen: 166-krát v 144 příspěvcích
|
Jenom taková drobnost, když se zkouší přisávání, místo benzínu je určitě bezpečnější tam foukat PB z lahve. Ten se na nic nepřilepí a nezpůsobí nečekaný vznícení. Funguje úplně stejně. |
Camaro se rozskočilo...
|
|
|
|
Kategorie: Člen smečky Registrován: 29.10.2009(UTC) Zpráv: 1,285 Bydliště: Letohrad, Praha
Blahořečil: 18-krát Blahořečen: 12-krát v 12 příspěvcích
|
Je tam překlep, sraz je 25.7. |
|
|
|
|
Kategorie: Vůdce smečky Registrován: 28.02.2009(UTC) Zpráv: 8,306 Bydliště: Třebenice (LT)
Blahořečil: 86-krát Blahořečen: 166-krát v 144 příspěvcích
|
A já se lekl a hned letěl kontrolovat plakát a všechno a on to překlep Senťák :D |
Camaro se rozskočilo...
|
|
|
|
Kategorie: Kandidát rady starších Registrován: 14.05.2011(UTC) Zpráv: 1,564
Blahořečil: 6-krát Blahořečen: 24-krát v 21 příspěvcích
|
V sobotu 18.7 jsou sprinty amerik v Hoškovicích pořádá Košárek.
|
|
|
|
Kategorie: Vůdce smečky Registrován: 28.02.2009(UTC) Zpráv: 8,306 Bydliště: Třebenice (LT)
Blahořečil: 86-krát Blahořečen: 166-krát v 144 příspěvcích
|
To je mi novinka, nikde ani zmínka, ani na jejich webu. To bude nějaká soukromá akce ne? |
Camaro se rozskočilo...
|
|
|
|
Kategorie: Kandidát rady starších Registrován: 14.05.2011(UTC) Zpráv: 1,564
Blahořečil: 6-krát Blahořečen: 24-krát v 21 příspěvcích
|
zjistím bylo mi to sděleno telefonicky.
|
|
|
|
V tomto fóru nemůžete iniciovat nová témata.
V tomto fóru nemůžete na témata odpovídat.
V tomto fóru nemůžete své zprávy mazat.
V tomto fóru nemůžete své zprávy editovat.
V tomto fóru nemůžete iniciovat průzkumy mínění.
V tomto fóru nemůžete hlasovat v průzkumech mínění.
Soubory cookie:
chevroletcamaro.cz - fórum používá soubory cookie. Pokračováním prohlížení těchto stránek vyjadřujete souhlas s jejich použitím.
Více informací
OK