Kategorie: Rada starších Registrován: 25.09.2012(UTC) Zpráv: 2,025 Bydliště: Hradec Kralove
Blahořečil: 18-krát Blahořečen: 27-krát v 25 příspěvcích
|
Víc jak těch 5 tis to s touhle vačkou totiž njevytočíš, proto ji zkusím měnit a uvidíme :) |
Repase karb. Edel-čeká Paliv. čerpadlo-čeká Chevy Camaro 79 Berlinetta Nový přírůstek Jeep Grand Cherokee 4.7 - V8 |
|
|
|
Kategorie: Vůdce smečky Registrován: 28.02.2009(UTC) Zpráv: 8,306 Bydliště: Třebenice (LT)
Blahořečil: 86-krát Blahořečen: 166-krát v 144 příspěvcích
|
Už jsi točil těch 5000 vůbec? Já mám totiž pocit, že se ten motor o kousek dál už rozskočí |
Camaro se rozskočilo...
|
|
|
|
Kategorie: Člen smečky Registrován: 25.07.2011(UTC) Zpráv: 836 Bydliště: taková řiť světa kousek od Brna
Blahořečil: 10-krát Blahořečen: 10-krát v 9 příspěvcích
|
Napsal: xjohny Vzpomeňme na chudáka Bouriho, který jednou pořádně vytočil motor a šel do kytek :-) Já na točim nejvíc tak k 5000, pak už to nemá smysl, netáhne to. Zatím ťuky ťuk, motor drží dobře. Dík, že jsi mě připomněl. Normálně bych ho tolik nevytáčel, ale bylo potřeba něco otestovat a na to jsem potřeboval jít v celým rozsahu. Ale na druhou stranu jsem rád, že se to objevilo teďka a ne třeba cestou na sraz nebo při finanční tísni.Takhle jsem vynechal "jen" pár srazů a je čas ten motor udělat a nemusím do toho vrazit tolik peněz. Jen asi budu mít trauma ten motor vytáčet, abych ho nepohnojil znovu. |
Pontiac Firebird 1987 (305cui V8 carb A/T) Klimatizace: WIP Potahy sedaček: Oprava Alarm: Chtělo by to opravit
|
|
|
|
Kategorie: Člen smečky Registrován: 04.11.2009(UTC) Zpráv: 1,016 Bydliště: Leopoldov
Blahořečil: 1-krát Blahořečen: 13-krát v 10 příspěvcích
|
Napsal: xjohny Vzpomeňme na chudáka Bouriho, který jednou pořádně vytočil motor a šel do kytek :-) Já na točim nejvíc tak k 5000, pak už to nemá smysl, netáhne to. Zatím ťuky ťuk, motor drží dobře.
Ty hlavy od Adama66 jsou ty samý co má možnost mít Robert. Spalovací komůrka 76cc, to by si moc kluci nepomohli. Tu mas motor kde velkost ventilov je rovnaka aj "komurka" kompresia 9,1:1 na 91 oktanovy benzin a ma 325 koni. Mas tam aj doporuceny karbec 680-ku. http://www.ebay.com/itm/...em1c58588303&vxp=mtr
|
|
|
|
Kategorie: Člen smečky Registrován: 04.11.2009(UTC) Zpráv: 1,016 Bydliště: Leopoldov
Blahořečil: 1-krát Blahořečen: 13-krát v 10 příspěvcích
|
|
|
|
|
Kategorie: Rada starších Registrován: 25.09.2012(UTC) Zpráv: 2,025 Bydliště: Hradec Kralove
Blahořečil: 18-krát Blahořečen: 27-krát v 25 příspěvcích
|
Může tu někdo poradit jaký zdvihátka teda vzít, pro větší otevření ventilů a jestli jsou potřeba i tyčky ? děkujeme i s Bobem |
Repase karb. Edel-čeká Paliv. čerpadlo-čeká Chevy Camaro 79 Berlinetta Nový přírůstek Jeep Grand Cherokee 4.7 - V8 |
|
|
|
Kategorie: Vůdce smečky Registrován: 28.02.2009(UTC) Zpráv: 8,306 Bydliště: Třebenice (LT)
Blahořečil: 86-krát Blahořečen: 166-krát v 144 příspěvcích
|
Napsal: Adam66 Nojo, ale jaký to má typ pístu? Většinou se dávají ploché s prolisem na ventily, to tu kompresi oproti sériovým pustím zvýší. EDIT: Tak podle kalkulačky na Summitu a některých odhadnutých hodnot to bude mít buď ploché písty nebo maximálně ploché s výřezem na ventily. Sériový písty mají vršek mírně propadlý. Proto si myslim, že na sériový spodek nebudou mít ohledně komprese valný efekt. Jedině to zvýšení proudění směsi. Upraveno uživatelem sobota 5. září 2015 18:40:18(UTC)
| Důvod úpravy: - |
Camaro se rozskočilo...
|
|
|
|
Kategorie: Kandidát rady starších Registrován: 14.05.2011(UTC) Zpráv: 1,564
Blahořečil: 6-krát Blahořečen: 24-krát v 21 příspěvcích
|
komprese je základ.ale s rozumem šel bych tak max do 11ku jedný.spodek to vydrží.pokud chcete motor točit je dobrý mít vše dobře vyvážený.Jsou motory co jedou bezvadně i s neopracovanejma kanálama někdo tvrdí kanály leštit někdo zdrsnit pískováním.rozdíl je když je motor karbec a nebo stříkačka.
|
|
|
|
Kategorie: Člen smečky Registrován: 03.11.2013(UTC) Zpráv: 817 Bydliště: Praha
Blahořečil: 3-krát Blahořečen: 23-krát v 21 příspěvcích
|
Napsal: xjohny Nojo, ale jaký to má typ pístu? Většinou se dávají ploché s prolisem na ventily, to tu kompresi oproti sériovým pustím zvýší.
EDIT: Tak podle kalkulačky na Summitu a některých odhadnutých hodnot to bude mít buď ploché písty nebo maximálně ploché s výřezem na ventily. Sériový písty mají vršek mírně propadlý. Proto si myslim, že na sériový spodek nebudou mít ohledně komprese valný efekt. Jedině to zvýšení proudění směsi. takze prestavet celej motor nebo koupit jinej jeste ze se jich tu vsude vali
|
|
|
|
Kategorie: Rada starších Registrován: 25.09.2012(UTC) Zpráv: 2,025 Bydliště: Hradec Kralove
Blahořečil: 18-krát Blahořečen: 27-krát v 25 příspěvcích
|
Jako jak vypadaj písty se dá zjistit kamerou |
Repase karb. Edel-čeká Paliv. čerpadlo-čeká Chevy Camaro 79 Berlinetta Nový přírůstek Jeep Grand Cherokee 4.7 - V8 |
|
|
|
Kategorie: Rada starších Registrován: 25.09.2012(UTC) Zpráv: 2,025 Bydliště: Hradec Kralove
Blahořečil: 18-krát Blahořečen: 27-krát v 25 příspěvcích
|
Může někdo, kdo tomu ale fakt rozumí poradit jaký zdvihátka koupit ? samozřejmě prodloužený, jsou různý poměry |
Repase karb. Edel-čeká Paliv. čerpadlo-čeká Chevy Camaro 79 Berlinetta Nový přírůstek Jeep Grand Cherokee 4.7 - V8 |
|
|
|
Kategorie: Kandidát rady starších Registrován: 14.05.2011(UTC) Zpráv: 1,564
Blahořečil: 6-krát Blahořečen: 24-krát v 21 příspěvcích
|
Martine ty asi myslíš vahadla ne?
|
|
|
|
Kategorie: Rada starších Registrován: 25.09.2012(UTC) Zpráv: 2,025 Bydliště: Hradec Kralove
Blahořečil: 18-krát Blahořečen: 27-krát v 25 příspěvcích
|
Jo vahadla samo, děkuji za opravu :) |
Repase karb. Edel-čeká Paliv. čerpadlo-čeká Chevy Camaro 79 Berlinetta Nový přírůstek Jeep Grand Cherokee 4.7 - V8 |
|
|
|
Kategorie: Vůdce smečky Registrován: 28.02.2009(UTC) Zpráv: 8,306 Bydliště: Třebenice (LT)
Blahořečil: 86-krát Blahořečen: 166-krát v 144 příspěvcích
|
|
Camaro se rozskočilo...
|
|
|
|
Kategorie: Člen smečky Registrován: 14.01.2012(UTC) Zpráv: 977 Bydliště: Letohrad
Blahořečil: 14-krát Blahořečen: 12-krát v 12 příspěvcích
|
Martine, jestli to myslíš vážně s těma otáčkama, tak ten motor udělej pořádně celej. A nezapomeň na měnič. Jen nechápu, proč z představy doladění současných dílů najednou chceš takový extrém. Bouri, všechny tyhle motory jsou stavěný do 6000ot a opravdu to snášejí. Tvůj musel už být načnutý. Můj motor zažívá otáčky přes 5000 běžně.
|
Firebird ´87 V6 T-top manuál |
|
|
|
Kategorie: Kandidát rady starších Registrován: 14.05.2011(UTC) Zpráv: 1,564
Blahořečil: 6-krát Blahořečen: 24-krát v 21 příspěvcích
|
To by se ti mohla Martine hodit ta moje vačka ta je tuším 1500 až 6500.
|
|
|
|
Kategorie: Člen smečky Metály: Registrován: 11.01.2010(UTC) Zpráv: 1,115 Bydliště: Praha
Blahořečil: 3-krát Blahořečen: 22-krát v 20 příspěvcích
|
myslim ze tady v CR nekdo zbytecne hleda nove cesty k vykonum, ktere jsou v USA a zapadni evrope davno vymyslene a za velke penize otestovane... je to ceska specialita jak za malo penez ziskat hodne muziky spise se nadela vice skody nez uzitku, ono plus 100HP neni moc znat ... treba poctiva GO origo motoru jede podobne jako vsechny moje vykonove upravy ...
|
|
|
|
Kategorie: Člen smečky Registrován: 14.01.2012(UTC) Zpráv: 977 Bydliště: Letohrad
Blahořečil: 14-krát Blahořečen: 12-krát v 12 příspěvcích
|
Proto jsem psal, všechno to předtím. V Robertově vlákně jsem pochopil, že jde o drobný hraní si na zimu bez větších zásahů. A tím samozřejmě i bez rizika pro starej motor. Teď z Martina leze, že by chtěl motor dejme tomu 400HP, kterej bude točit přes 6000ot a vydrží to dlouhodobě. Proto si myslím. že s tou investicí do hlav a věcí kolem ventilů v podstatě musí udělat i generálku. Tím spíš, že mu už teď ten motor chlastá a tak bych si tipnul, že bude vydrbanej dost a ty změny by jednak neměly danej efekt, ale i by ho dokázaly rychle odepsat. Další věc je, co s převodovkou, jestli nebude řadit moc brzo a jestli to vůbec bude snášet? |
Firebird ´87 V6 T-top manuál |
|
|
|
Kategorie: Kandidát rady starších Registrován: 14.05.2011(UTC) Zpráv: 1,564
Blahořečil: 6-krát Blahořečen: 24-krát v 21 příspěvcích
|
Ta převodovka je další průser.čim víc vyšponovanej motor tím markantnější je vliv převodovky.A tři kvalty jsou pak zoufale málo.Já už bych asi dneska našetřil a koupil motor ze států hotovej.
|
|
|
|
Kategorie: Rada starších Registrován: 25.09.2012(UTC) Zpráv: 2,025 Bydliště: Hradec Kralove
Blahořečil: 18-krát Blahořečen: 27-krát v 25 příspěvcích
|
Zatím tu pouze teoretizujeme :) takže žádnou paniku, Holane dík za nabídku ale ani sám nevíš co to máš za vačku :) |
Repase karb. Edel-čeká Paliv. čerpadlo-čeká Chevy Camaro 79 Berlinetta Nový přírůstek Jeep Grand Cherokee 4.7 - V8 |
|
|
|
Kategorie: Člen smečky Registrován: 25.07.2011(UTC) Zpráv: 836 Bydliště: taková řiť světa kousek od Brna
Blahořečil: 10-krát Blahořečen: 10-krát v 9 příspěvcích
|
Napsal: Standa Bouri, všechny tyhle motory jsou stavěný do 6000ot a opravdu to snášejí. Tvůj musel už být načnutý. Můj motor zažívá otáčky přes 5000 běžně. Taky jsem si myslel, že 6tis. pro ně není problém (zejména pro menší objemy), ale asi fakt něco měl. A jestli byl načnutej? To se uvidí, až se otevře spodek, do té doby je to jen teoretizování. |
Pontiac Firebird 1987 (305cui V8 carb A/T) Klimatizace: WIP Potahy sedaček: Oprava Alarm: Chtělo by to opravit
|
|
|
|
Kategorie: Člen smečky Registrován: 03.11.2013(UTC) Zpráv: 817 Bydliště: Praha
Blahořečil: 3-krát Blahořečen: 23-krát v 21 příspěvcích
|
|
|
|
|
Kategorie: Rada starších Registrován: 25.09.2012(UTC) Zpráv: 2,025 Bydliště: Hradec Kralove
Blahořečil: 18-krát Blahořečen: 27-krát v 25 příspěvcích
|
|
Repase karb. Edel-čeká Paliv. čerpadlo-čeká Chevy Camaro 79 Berlinetta Nový přírůstek Jeep Grand Cherokee 4.7 - V8 |
|
|
|
Kategorie: Kandidát rady starších Registrován: 14.05.2011(UTC) Zpráv: 1,564
Blahořečil: 6-krát Blahořečen: 24-krát v 21 příspěvcích
|
Kdepak víme co to je za vačku viz vlákno vačka.je to tak jak si chtěl 1500 až 6500.za trojku je tvoje najeto max 1500km.
|
|
|
|
Kategorie: Vůdce smečky Registrován: 28.02.2009(UTC) Zpráv: 8,306 Bydliště: Třebenice (LT)
Blahořečil: 86-krát Blahořečen: 166-krát v 144 příspěvcích
|
No mám tam nový gumičky, zabrouseny ventily.. To budeš mít drahý :D Jako fakt, je to nejlevnější vidlacky tuning. Dost to zvýší kompresi. Jen to zase bude mírně slabší ve vysokých rpm kvůli menším ventilům a kanalkum. To se da ale o procento vylepšit zmiňovaným leštěním. Upraveno uživatelem neděle 6. září 2015 19:09:04(UTC)
| Důvod úpravy: - |
Camaro se rozskočilo...
|
|
|
|
V tomto fóru nemůžete iniciovat nová témata.
V tomto fóru nemůžete na témata odpovídat.
V tomto fóru nemůžete své zprávy mazat.
V tomto fóru nemůžete své zprávy editovat.
V tomto fóru nemůžete iniciovat průzkumy mínění.
V tomto fóru nemůžete hlasovat v průzkumech mínění.
Soubory cookie:
chevroletcamaro.cz - fórum používá soubory cookie. Pokračováním prohlížení těchto stránek vyjadřujete souhlas s jejich použitím.
Více informací
OK