Kategorie: Hledá svoje místo Registrován: 29.07.2013(UTC) Zpráv: 43 Bydliště: Rožnov pod Radhoštěm
Blahořečen: 1-krát v 1 příspěvcích
|
chtěl bych se zeptat, proč když připojím podtlak z karbce do rozdělovače tak nejsem schopný nastavit předstih, hrozně to líta tak 30 stupnu, ted to mam nastavené s odpojeným podtlakem z rozdělovače, předstih drží, chytá krásně, volnoběh drží, ale jak se chci rozjet tak to začne střílet do sání..., rozdělovač je nový, karbec taky, motor je po go..., díky .., kolik má být podtlak? |
chevrolet camaro 1985 5,7 nepojízdné, motor venku pontiac trans am 1981 7,4 pojízdné chevrolet g30 sportvan 1986 5,7 pojízdné chevrolet caprice 1970 6,6 nepojízdné motor venku |
|
|
|
Kategorie: Rada starších Registrován: 25.09.2012(UTC) Zpráv: 2,025 Bydliště: Hradec Kralove
Blahořečil: 18-krát Blahořečen: 27-krát v 25 příspěvcích
|
předstih se seřizuje s odpojeným podtlakem, a nezapomeň si ucpat hadici podtlaku ať ti to nesaje falešnej vzduch. |
Repase karb. Edel-čeká Paliv. čerpadlo-čeká Chevy Camaro 79 Berlinetta Nový přírůstek Jeep Grand Cherokee 4.7 - V8 |
|
|
|
Kategorie: Hledá svoje místo Registrován: 29.07.2013(UTC) Zpráv: 43 Bydliště: Rožnov pod Radhoštěm
Blahořečen: 1-krát v 1 příspěvcích
|
mam odpojený podtlak, nastavím předstih, připojím podtlak a zacne to litak jak krava... |
chevrolet camaro 1985 5,7 nepojízdné, motor venku pontiac trans am 1981 7,4 pojízdné chevrolet g30 sportvan 1986 5,7 pojízdné chevrolet caprice 1970 6,6 nepojízdné motor venku |
|
|
|
Kategorie: Hledá svoje místo Registrován: 29.07.2013(UTC) Zpráv: 43 Bydliště: Rožnov pod Radhoštěm
Blahořečen: 1-krát v 1 příspěvcích
|
možná to tak má být, takže natavím předstih 6 stupnu ( je to big block) , připojím podtlak to vyletí otačky a předstih na nejakých 40 stupnu, tak to nechat tak a jen si nastavít otáčky? a pak směs..? |
chevrolet camaro 1985 5,7 nepojízdné, motor venku pontiac trans am 1981 7,4 pojízdné chevrolet g30 sportvan 1986 5,7 pojízdné chevrolet caprice 1970 6,6 nepojízdné motor venku |
|
|
|
Kategorie: Rada starších Registrován: 25.09.2012(UTC) Zpráv: 2,025 Bydliště: Hradec Kralove
Blahořečil: 18-krát Blahořečen: 27-krát v 25 příspěvcích
|
jj, ale stejně doladit nějak tak na pocit :) |
Repase karb. Edel-čeká Paliv. čerpadlo-čeká Chevy Camaro 79 Berlinetta Nový přírůstek Jeep Grand Cherokee 4.7 - V8 |
|
|
|
Kategorie ve fóru:: Vůdce smečky Registrován: 28.02.2009(UTC) Zpráv: 8,306 Bydliště: Třebenice (LT)
Blahořečil: 86-krát Blahořečen: 166-krát v 144 příspěvcích
|
Je v pořádku ta podtlaková nádobka? Drží "vakuum", když ji zkusíš odsát? |
Camaro se rozskočilo...
|
|
|
|
Kategorie: Hledá svoje místo Registrován: 29.07.2013(UTC) Zpráv: 43 Bydliště: Rožnov pod Radhoštěm
Blahořečen: 1-krát v 1 příspěvcích
|
|
chevrolet camaro 1985 5,7 nepojízdné, motor venku pontiac trans am 1981 7,4 pojízdné chevrolet g30 sportvan 1986 5,7 pojízdné chevrolet caprice 1970 6,6 nepojízdné motor venku |
|
|
|
Kategorie: Rada starších Registrován: 25.09.2012(UTC) Zpráv: 2,025 Bydliště: Hradec Kralove
Blahořečil: 18-krát Blahořečen: 27-krát v 25 příspěvcích
|
Honza myslí, regulátor na rozdělovači, občas tam je membrána v hajzlu |
Repase karb. Edel-čeká Paliv. čerpadlo-čeká Chevy Camaro 79 Berlinetta Nový přírůstek Jeep Grand Cherokee 4.7 - V8 |
|
|
|
Kategorie: Hledá svoje místo Registrován: 29.07.2013(UTC) Zpráv: 43 Bydliště: Rožnov pod Radhoštěm
Blahořečen: 1-krát v 1 příspěvcích
|
Napsal: apolo žádná tam není... nemám podtlakovou nadobku.. |
chevrolet camaro 1985 5,7 nepojízdné, motor venku pontiac trans am 1981 7,4 pojízdné chevrolet g30 sportvan 1986 5,7 pojízdné chevrolet caprice 1970 6,6 nepojízdné motor venku |
|
|
|
Kategorie: Hledá svoje místo Registrován: 29.07.2013(UTC) Zpráv: 43 Bydliště: Rožnov pod Radhoštěm
Blahořečen: 1-krát v 1 příspěvcích
|
aha no rozdělovač je nový, ale zkoušel jsem dát i jiný a stejné...
|
chevrolet camaro 1985 5,7 nepojízdné, motor venku pontiac trans am 1981 7,4 pojízdné chevrolet g30 sportvan 1986 5,7 pojízdné chevrolet caprice 1970 6,6 nepojízdné motor venku |
|
|
|
Kategorie: Rada starších Registrován: 25.09.2012(UTC) Zpráv: 2,025 Bydliště: Hradec Kralove
Blahořečil: 18-krát Blahořečen: 27-krát v 25 příspěvcích
|
tohle myslí |
Repase karb. Edel-čeká Paliv. čerpadlo-čeká Chevy Camaro 79 Berlinetta Nový přírůstek Jeep Grand Cherokee 4.7 - V8 |
|
|
|
Kategorie: Hledá svoje místo Registrován: 29.07.2013(UTC) Zpráv: 43 Bydliště: Rožnov pod Radhoštěm
Blahořečen: 1-krát v 1 příspěvcích
|
|
chevrolet camaro 1985 5,7 nepojízdné, motor venku pontiac trans am 1981 7,4 pojízdné chevrolet g30 sportvan 1986 5,7 pojízdné chevrolet caprice 1970 6,6 nepojízdné motor venku |
|
|
|
Kategorie: Kandidát rady starších Registrován: 14.05.2011(UTC) Zpráv: 1,564
Blahořečil: 6-krát Blahořečen: 24-krát v 21 příspěvcích
|
Hele s připojeným podtlakem by to mělo mít tak 15 max 20 stupnu.Přes třicet to má dát s roztočeným motorem a odstředivým regulátorem otevřeným na max.
|
|
|
|
Kategorie: Člen smečky Registrován: 10.08.2009(UTC) Zpráv: 794 Bydliště: Horovice
Blahořečen: 22-krát v 21 příspěvcích
|
Pánová řešil jste někdo jak hluboko má být rozdělovač v motoru? Na co se ptám je v tomto videu:
|
|
|
|
Kategorie ve fóru:: Vůdce smečky Registrován: 28.02.2009(UTC) Zpráv: 8,306 Bydliště: Třebenice (LT)
Blahořečil: 86-krát Blahořečen: 166-krát v 144 příspěvcích
|
Ty jsi nějak zásadně snižoval hlavy? |
Camaro se rozskočilo...
|
|
|
|
Kategorie: Člen smečky Registrován: 10.08.2009(UTC) Zpráv: 794 Bydliště: Horovice
Blahořečen: 22-krát v 21 příspěvcích
|
Museli se přerovnat asi o 0,5 mm protože ten doved z Chdova jednu ne dobře udělal. Motor je do V tak na saní to moc neudělá. Jen mě napadlo jestli to někdo řešil a má s tím nějakou zkušenost.
|
|
|
|
Kategorie: Kandidát rady starších Registrován: 14.05.2011(UTC) Zpráv: 1,564
Blahořečil: 6-krát Blahořečen: 24-krát v 21 příspěvcích
|
Zkus ho nasadit bez těsnění a uvidíš jestli ti dosedne nebo tam bude mezera mělo by to bejt tak aby ti to po utáhnutí netlačilo na olejový čerpadlo.
|
|
|
|
Kategorie ve fóru:: Vůdce smečky Registrován: 28.02.2009(UTC) Zpráv: 8,306 Bydliště: Třebenice (LT)
Blahořečil: 86-krát Blahořečen: 166-krát v 144 příspěvcích
|
|
Camaro se rozskočilo...
|
|
|
|
Kategorie: Člen smečky Registrován: 10.08.2009(UTC) Zpráv: 794 Bydliště: Horovice
Blahořečen: 22-krát v 21 příspěvcích
|
Díky za teorii. Mám nový rozdělovač MSD ve kterém jsou dvě pružinky. Podle výrobce ty nejsilnější. a přibalené další různé barvy (tuhosti) na tuning. Předstih by měl být 12°při volnoběhu a 34°- 36° při cca 3000 ot. Když jsem nastavil 12°při volnoběhu tak při 3000 ot jem měl předtih 25°. Řešil jste to někdo? Jakou pružinu použít, abych se dostal na požadovanou hodnotu bez toho, abych musel testovat jednu pružinu za druhou?
|
|
|
|
Kategorie ve fóru:: Vůdce smečky Registrován: 28.02.2009(UTC) Zpráv: 8,306 Bydliště: Třebenice (LT)
Blahořečil: 86-krát Blahořečen: 166-krát v 144 příspěvcích
|
Čím slabší, tím dříve se predstih posune protože bude méně bránit odstřeďování. Teda pokud to náhodou není obráceně :) Neukazuje někde na krabici MSD takový predstihový křivky? |
Camaro se rozskočilo...
|
|
|
|
Kategorie: Člen smečky Registrován: 10.08.2009(UTC) Zpráv: 794 Bydliště: Horovice
Blahořečen: 22-krát v 21 příspěvcích
|
Problém je, že krabici jsem neprozřetelně vyhodil a testování jedné pružiny po druhé jsem se chtěl vyhnout, ale asi jinak to nepůjde :-(
|
|
|
|
Kategorie: Kandidát rady starších Registrován: 14.05.2011(UTC) Zpráv: 1,564
Blahořečil: 6-krát Blahořečen: 24-krát v 21 příspěvcích
|
No tak to tě čeká zkoušet a zkoušet.Máš stroboskop?Jestli ano tak si pohlídej aby se ten předstih měnil při odpojený podtlakový regulaci plynule aby ti najednou neskočil o nesmyslnou hodnotu nahoru.
|
|
|
|
Kategorie: Člen smečky Registrován: 10.08.2009(UTC) Zpráv: 794 Bydliště: Horovice
Blahořečen: 22-krát v 21 příspěvcích
|
O podtlaku vím měl jsem ho odpojený.
|
|
|
|
Kategorie ve fóru:: Vůdce smečky Registrován: 28.02.2009(UTC) Zpráv: 8,306 Bydliště: Třebenice (LT)
Blahořečil: 86-krát Blahořečen: 166-krát v 144 příspěvcích
|
A co tohle? Jinak jak jsem psal, čím lehčí, tím plošší křivka a rychleji dosáhneš vysokého předstihu Citace:For an MSD distributor, light silver springs provide the quickest rate of advance, while heavy silver springs have the slowest rate of advance. Keep in mind, it's entirely possible to mix and match springs. For example, you might be able to use one heavy silver and one light silver spring in your combination. As mentioned in the text, I've seen some combinations that mandated one spring only (simply because a super-light spring wasn't available). |
Camaro se rozskočilo...
|
|
|
|
Kategorie: Kandidát rady starších Registrován: 14.05.2011(UTC) Zpráv: 1,564
Blahořečil: 6-krát Blahořečen: 24-krát v 21 příspěvcích
|
Taky záleží jaký je závaží v odstředivým regulátoru.
|
|
|
|
V tomto fóru nemůžete iniciovat nová témata.
V tomto fóru nemůžete na témata odpovídat.
V tomto fóru nemůžete své zprávy mazat.
V tomto fóru nemůžete své zprávy editovat.
V tomto fóru nemůžete iniciovat průzkumy mínění.
V tomto fóru nemůžete hlasovat v průzkumech mínění.
Soubory cookie:
chevroletcamaro.cz - fórum používá soubory cookie. Pokračováním prohlížení těchto stránek vyjadřujete souhlas s jejich použitím.
Více informací
OK