Kategorie: Kandidát smečky Registrován: 09.08.2013(UTC) Zprávy: 349 Bydliště: Novy Knin, Okres PB
Blahořečil: 1-krát Blahořečen: 11-krát v 11 příspěvcích
|
Oboji je 600 cfm. 1850 je single feed fuel inlet a 4776 je dual feed fuel inlet. |
|
|
|
|
Kategorie: Kandidát rady starších Registrován: 14.05.2011(UTC) Zpráv: 1,564
Blahořečil: 6-krát Blahořečen: 24-krát v 21 příspěvcích
|
|
|
|
|
Kategorie: Kandidát rady starších Registrován: 14.05.2011(UTC) Zpráv: 1,564
Blahořečil: 6-krát Blahořečen: 24-krát v 21 příspěvcích
|
Kdyby se vám někomu doma válely nějaký válce na pionýra tak bych měl zájem.
|
|
|
|
Kategorie: Kandidát rady starších Registrován: 14.05.2011(UTC) Zpráv: 1,564
Blahořečil: 6-krát Blahořečen: 24-krát v 21 příspěvcích
|
Jo a kdyby jste někdo náhodou věděl kde u cadillacu de ville 67 hledat na motoru vyražený číslo tak by mi to moc pomohlo.
|
|
|
|
Kategorie: Vůdce smečky Registrován: 28.02.2009(UTC) Zpráv: 8,306 Bydliště: Třebenice (LT)
Blahořečil: 86-krát Blahořečen: 166-krát v 144 příspěvcích
|
1960-69 - Behind the head stamped into the top left side of block
Za hlavou na vrchní levé straně bloku. Tj podle mě těsně před firewallem na zadní části nahoře. |
Camaro se rozskočilo...
|
|
|
|
Kategorie: Kandidát rady starších Registrován: 14.05.2011(UTC) Zpráv: 1,564
Blahořečil: 6-krát Blahořečen: 24-krát v 21 příspěvcích
|
Nikde nic ani vinko sem nenašel.vete papíry v ohrožení.
|
|
|
|
Kategorie: Vůdce smečky Registrován: 28.02.2009(UTC) Zpráv: 8,306 Bydliště: Třebenice (LT)
Blahořečil: 86-krát Blahořečen: 166-krát v 144 příspěvcích
|
Tak tam něco namlať na rám :) |
Camaro se rozskočilo...
|
|
|
|
Kategorie: Kandidát rady starších Registrován: 14.05.2011(UTC) Zpráv: 1,564
Blahořečil: 6-krát Blahořečen: 24-krát v 21 příspěvcích
|
Myslíš že měli vinko na rámu?raznice mám.
|
|
|
|
Kategorie: Vůdce smečky Registrován: 28.02.2009(UTC) Zpráv: 8,306 Bydliště: Třebenice (LT)
Blahořečil: 86-krát Blahořečen: 166-krát v 144 příspěvcích
|
Proč by nemohli mít... Případně to mohl nechat kdokoliv dovyrazit. Nějaký VIN k tomu máš ne? |
Camaro se rozskočilo...
|
|
|
|
Kategorie: Kandidát rady starších Registrován: 14.05.2011(UTC) Zpráv: 1,564
Blahořečil: 6-krát Blahořečen: 24-krát v 21 příspěvcích
|
Mám,ale co číslo motoru schrastit někde jiný číslo a vyrazit s malou ůpravou.
|
|
|
|
Kategorie: Kandidát rady starších Registrován: 14.05.2011(UTC) Zpráv: 1,564
Blahořečil: 6-krát Blahořečen: 24-krát v 21 příspěvcích
|
Tak sem dneska projel iroca po výměně vačky a zdvihátek a pořád to střílí do sání.Jede to prostě nahovno.
|
|
|
|
Kategorie: Vůdce smečky Registrován: 28.02.2009(UTC) Zpráv: 8,306 Bydliště: Třebenice (LT)
Blahořečil: 86-krát Blahořečen: 166-krát v 144 příspěvcích
|
Hele, a odkdy to začalo dělat vlastně? Tu kompresorovou krabičku tam nemáš už? |
Camaro se rozskočilo...
|
|
|
|
Kategorie: Prodal Forda
Registrován: 28.08.2015(UTC) Zpráv: 21
|
Co elektronika riadenia(senzory,zmes,casovanie?)
|
|
|
|
Kategorie: Kandidát rady starších Registrován: 14.05.2011(UTC) Zpráv: 1,564
Blahořečil: 6-krát Blahořečen: 24-krát v 21 příspěvcích
|
dělalo to od tý doby co sem dal pryč vstřikování a dal tam karbec.
|
|
|
|
Kategorie: Vůdce smečky Registrován: 28.02.2009(UTC) Zpráv: 8,306 Bydliště: Třebenice (LT)
Blahořečil: 86-krát Blahořečen: 166-krát v 144 příspěvcích
|
A karbece jsi zkoušel obojí typ? Myslím např. Holley vs. Edelbrock? - může být přehozený kabel na 5 a 7 válci, to se prý nemusí projevit na volnoběh, protože vybuchují těsně po sobě - může to být chudý nebo si to přisává - špatný odtrh na svíčkách Upraveno uživatelem úterý 22. března 2016 15:30:56(UTC)
| Důvod úpravy: - |
Camaro se rozskočilo...
|
|
|
|
Kategorie: Kandidát rady starších Registrován: 14.05.2011(UTC) Zpráv: 1,564
Blahořečil: 6-krát Blahořečen: 24-krát v 21 příspěvcích
|
Svíčky zkoušeny nový starý karbce edly 600 a 750 oboje sem zkoušel tryskovat jak do chuda tak bohata vyzkoušen též holley 600 rozdělovače taktéž.totéž palivový pumpy.přisávat by si to nemělo.ještě ten sací klín sem nevyměnil.Kabely radši překontroluju.Pořadí zapalování?
|
|
|
|
Kategorie: Vůdce smečky Registrován: 28.02.2009(UTC) Zpráv: 8,306 Bydliště: Třebenice (LT)
Blahořečil: 86-krát Blahořečen: 166-krát v 144 příspěvcích
|
A zkus to schválně prostříkat okolo sacího klínu odmašťovačem brzd. Upraveno uživatelem úterý 22. března 2016 17:06:58(UTC)
| Důvod úpravy: - |
Camaro se rozskočilo...
|
|
|
|
Kategorie: Kandidát rady starších Registrován: 14.05.2011(UTC) Zpráv: 1,564
Blahořečil: 6-krát Blahořečen: 24-krát v 21 příspěvcích
|
Tak kabely sem dneska překontroloval a mám je dobře.
|
|
|
|
Kategorie: Vůdce smečky Registrován: 28.02.2009(UTC) Zpráv: 8,306 Bydliště: Třebenice (LT)
Blahořečil: 86-krát Blahořečen: 166-krát v 144 příspěvcích
|
Nemůžeš mít blbě nasazený rozvody? Nebo spatnej balancer? To není možný :) |
Camaro se rozskočilo...
|
|
|
|
Kategorie: Kandidát rady starších Registrován: 14.05.2011(UTC) Zpráv: 1,564
Blahořečil: 6-krát Blahořečen: 24-krát v 21 příspěvcích
|
vyloučeno.několikrát kontrolováno.naposledy co sem dával vačku.
|
|
|
|
Kategorie: Vůdce smečky Registrován: 28.02.2009(UTC) Zpráv: 8,306 Bydliště: Třebenice (LT)
Blahořečil: 86-krát Blahořečen: 166-krát v 144 příspěvcích
|
Sepiš sem prosímtě seznam všech pokusů co jsi dělal. Někdo by mohl třeba poradit ale lidi jsou líný procházet celou diskuzi zpátky... |
Camaro se rozskočilo...
|
|
|
|
Kategorie: Kandidát smečky Registrován: 16.04.2014(UTC) Zpráv: 425 Bydliště: Kladno
Blahořečil: 32-krát Blahořečen: 8-krát v 8 příspěvcích
|
Nemohl bys mít pootočený rozdělovač (asi blbost co?) Nebo pokud jsi dal ostřejší vačku než 02 pak by to mohly dělat nedostatečně elastické pružiny ventilů víc mě nenapadá a jak píše mein Fuhrer celé zpátky to číst nechci bo sem lenoch.
|
|
|
|
Kategorie: Kandidát rady starších Registrován: 14.05.2011(UTC) Zpráv: 1,564
Blahořečil: 6-krát Blahořečen: 24-krát v 21 příspěvcích
|
karburátory dvakrát edelbrock 600 a 750 oba zkoušeny s různými tryskami jeden holley 600 různé palivové pumpy s regulátorem i bez .rozdělovače nový starý s podtlakovou regulací i bez podtlaku předstih z extrému do extrému všechny válce při odpojování pálí.svíčky rovněž zkoušeny nový starý všechny věci zkoušeny z totožnýho funkčního motoru.motor po go tlaky změřeny jestli se něco neposralo a vše ok.rozvody zkontrolovány předstih dělán jak podle ucha tak podle stroboskopu.snad sem na nic nezapoměl.jediný co sem neměnil je sací klín.test s odmaštovačem vyzkoušen a nic.motor chytne na otočení ale jak jde do zátěže tak to střílí do sání.
|
|
|
|
Kategorie: Člen smečky Registrován: 11.11.2009(UTC) Zpráv: 700 Bydliště: Brno - nejvetsi vesnice v CR
Blahořečen: 23-krát v 19 příspěvcích
|
Já se zeptám jak debil páč tomu nerozumím, nemůžou bejt "přidřený" ventily resp třeba jeden vejfukovej? Že by se nějakej nestíhal ve vyšších točkách zavírat? Teda resp předpokládám žes neměnil celý hlavy. Nám tohle dělal nebožtík Cutlass, když byl seklej resp šel ztuha vejfukovej ventil na 8 válci. Ale je fakt že to byl motor co měl něco za sebou. Upraveno uživatelem úterý 31. května 2016 22:40:27(UTC)
| Důvod úpravy: - |
camaro SPORT COUPE V6 1988 camaro Z28 1991 Rodinka: Firebird V6 92, Camaro LT 78, Monte Carlo 72, Golden Spirit 80, Mark VII 88 |
|
|
|
Kategorie: Člen smečky Registrován: 14.01.2012(UTC) Zpráv: 977 Bydliště: Letohrad
Blahořečil: 14-krát Blahořečen: 12-krát v 12 příspěvcích
|
Taky mě napadl špatnej ventil nebo nějaká pružina u ventilu. Nebo moc měkký pružiny. Ale to by se zhoršovalo hlavně s otáčkama a ne tolik podle zatížení. Další možnost je problém v sacím klínu, třeba neodstraněná blána v některým kanálu. Pak se může nějaký válec špatně plnit a zároveň to může způsobovat nerovnoměrnou směs. |
Firebird ´87 V6 T-top manuál |
|
|
|
V tomto fóru nemůžete iniciovat nová témata.
V tomto fóru nemůžete na témata odpovídat.
V tomto fóru nemůžete své zprávy mazat.
V tomto fóru nemůžete své zprávy editovat.
V tomto fóru nemůžete iniciovat průzkumy mínění.
V tomto fóru nemůžete hlasovat v průzkumech mínění.
Soubory cookie:
chevroletcamaro.cz - fórum používá soubory cookie. Pokračováním prohlížení těchto stránek vyjadřujete souhlas s jejich použitím.
Více informací
OK