Kategorie: Na dobré cestě Registrován: 22.09.2016(UTC) Zpráv: 149
Blahořečil: 7-krát Blahořečen: 7-krát v 7 příspěvcích
|
Ahoj. Jsem tu nový a tím pádem se aspoň představím. (flaška slivovice sem poslat nejde). Moje auto (firebird 86 V6 2,8) má problém se studeným startem. Po nastartování studeného motoru lítají otáčky nahoru dolů a taky to párkrát zdechne, pokud trochu nemasíruju plyn. Pak to několik mil kašle a po zahřátí jede normálně. Žě by nějaké teplotní čidlo? Mimochodem ventilátor chladiče rovněž nespíná a vaření se bráním tím, že ho spínám ručně na palubovce. Já vím, je to křeč, ale proto zde skučím, aby mi někdo poradil. Díky Scott
|
|
|
|
Kategorie: Na dobré cestě Registrován: 03.09.2016(UTC) Zpráv: 185 Bydliště: Třebon
Blahořečil: 2-krát Blahořečen: 5-krát v 5 příspěvcích
|
Ty studeny starty... chytne to ale hned vid? a pak to kolísá kdyz nepřidáš tak to zdechne.. to mi delá taky mám camaro 5,0 ale stačí mi když dvakrat přidam a pak už to drží normálně... ale to asi bude normální to dělali stary motory... kdyz ti to blbne i dele nez se zahreje tak ja bych sel prvně asi po svíčkách... kompresy jsi neměřil asi co?
|
|
|
|
Kategorie: Kandidát rady starších Registrován: 14.05.2011(UTC) Zpráv: 1,564
Blahořečil: 6-krát Blahořečen: 24-krát v 21 příspěvcích
|
On má stříkačku a ty karbenátek ne?
|
|
|
|
Kategorie: Na dobré cestě Registrován: 03.09.2016(UTC) Zpráv: 185 Bydliště: Třebon
Blahořečil: 2-krát Blahořečen: 5-krát v 5 příspěvcích
|
počekaj to je všechno jinak :D ty mas 3 gen... pardon to byla střela vedle :D
|
|
|
|
Kategorie: Člen smečky Registrován: 14.01.2012(UTC) Zpráv: 977 Bydliště: Letohrad
Blahořečil: 14-krát Blahořečen: 12-krát v 12 příspěvcích
|
U 2,8MPFI je v sání zvlášť vstřikovač pro studený motor. Ale důvod proč to nejde správně bude potřeba najít vylučovací metodou. Více zítra, jsem teď jen na mobilu a ani nemám nic po ruce. A odkud vůbec jsi? Upraveno uživatelem čtvrtek 22. září 2016 20:18:09(UTC)
| Důvod úpravy: - |
Firebird ´87 V6 T-top manuál |
|
|
|
Kategorie: Na dobré cestě Registrován: 22.09.2016(UTC) Zpráv: 149
Blahořečil: 7-krát Blahořečen: 7-krát v 7 příspěvcích
|
Chlapci díky za pomoc. Ano je to střik 3. gen. Jsem z Brna. Auto teprve rozhýbávám. Je to dovoz Německo. Ten ventilátor spínaný ručně mě taky docela prudí, ale nenašel jsem žádné relé k němu a u všech teplotních čidel jsem aspoň prostříkal kontakty.
|
|
|
|
Kategorie: Na dobré cestě Registrován: 03.09.2016(UTC) Zpráv: 185 Bydliště: Třebon
Blahořečil: 2-krát Blahořečen: 5-krát v 5 příspěvcích
|
ventilátor u tvého bude normálně spouštěnej termostatem ... zkoušel jsi jestli termostat vubec funguje?
|
|
|
|
Kategorie: Člen smečky Registrován: 14.01.2012(UTC) Zpráv: 977 Bydliště: Letohrad
Blahořečil: 14-krát Blahořečen: 12-krát v 12 příspěvcích
|
Ventilátor spouští řídící jednotka podle teploty. Ale termostat tam je taky jako pojistka. Já bych začal kontrolu vyblikáním chyb. A potom prověřit čidlo teploty. |
Firebird ´87 V6 T-top manuál |
|
|
|
Kategorie: Člen smečky Registrován: 14.01.2012(UTC) Zpráv: 977 Bydliště: Letohrad
Blahořečil: 14-krát Blahořečen: 12-krát v 12 příspěvcích
|
Jinak v Brně je OndraS a Bouri. Oba jsou naši největší experti na tenhle motor. Tak je můžeš zkusit kontaktovat přes SZ. |
Firebird ´87 V6 T-top manuál |
|
|
|
Kategorie: Člen smečky Registrován: 25.07.2011(UTC) Zpráv: 836 Bydliště: taková řiť světa kousek od Brna
Blahořečil: 10-krát Blahořečen: 10-krát v 9 příspěvcích
|
Jak napsal Standa, zkus prvně vyblikat chyby a podle toho se dá odrazit, co všechno tomu je... Pokud bys neznal postup pro vyblikání chyb, tak tady je pěknej návod i pro tupý: http://cs.pontiac-club.c...?select=5548#message5548Pokud kontrolka SES nesvítí ani nebliká, ale ventilátor se rozběhl, tak zkus vyměnit žárovku. Pokud se nerozběhl ani ventilátor, tak zkontroluj propojení těch pinů A a B. V případě potřeby tu mám diagnostiku pro tyhle motory, tak se ti na to můžu někdy podívat. |
Pontiac Firebird 1987 (305cui V8 carb A/T) Klimatizace: WIP Potahy sedaček: Oprava Alarm: Chtělo by to opravit
|
|
|
|
Kategorie: Na dobré cestě Registrován: 22.09.2016(UTC) Zpráv: 149
Blahořečil: 7-krát Blahořečen: 7-krát v 7 příspěvcích
|
Díky za nabídku. Asi bych jí využil a navštívil tě k diagnostice. Jsem teď ale v Německu, tak až dorazím, rád bych se s tebou zkontaktoval. Bude to někdy před polovinou října. Zatím díky všem za rady. Scott
|
|
|
|
Kategorie: Člen smečky Registrován: 25.07.2011(UTC) Zpráv: 836 Bydliště: taková řiť světa kousek od Brna
Blahořečil: 10-krát Blahořečen: 10-krát v 9 příspěvcích
|
Není problém. Do Brna to mám nějakejch 25km, tak pokud by ti to nedokázalo dojet, můžu se za tebou někdy zastavit, až se vrátíš z Německa, ale nejdřív tak koncem října; mezitím si můžeš třeba vyblikat chybové kódy a můžou se tu na fóru řešit. |
Pontiac Firebird 1987 (305cui V8 carb A/T) Klimatizace: WIP Potahy sedaček: Oprava Alarm: Chtělo by to opravit
|
|
|
|
Kategorie: Na dobré cestě Registrován: 22.09.2016(UTC) Zpráv: 149
Blahořečil: 7-krát Blahořečen: 7-krát v 7 příspěvcích
|
Zkusil jsem problikání ale bliká mi tam pořád dokola kód 12. Možná jsem něco udělal špatně, ale vzhledem k tomu, že je ten návod docela podrobný (neboli pro úplný lamy) tak bude asi chyba jinde. Teď jsem na cestách a vrátím se tak za týden. Rád bych se pak s tebou spojil (Bouri) a domluvil na tu diagnostiku. Tak mi tu nech prosím na sebe kontakt. Díky Scott
|
|
|
|
Kategorie: Člen smečky Registrován: 25.07.2011(UTC) Zpráv: 836 Bydliště: taková řiť světa kousek od Brna
Blahořečil: 10-krát Blahořečen: 10-krát v 9 příspěvcích
|
Kód 12 to vyblikává 3x po sobě, pak další kód. Pokud to nevyblikalo nic dalšího, tak buď tam nic nenašlo nebo byla baterka připojená k autu nedávno (je potřeba tu baterku mít připojenou a mít delší chvíli nastartováno nebo to auto i ideálně projet, aby se nějaké kódy ukázaly). Kontakt stačí tady na fóru do soukromých zpráv nebo chceš i jiný kontakt? Krom mobilu vedu už jen zprávy na Pontiac Clubu, mejl a Skype. Teď na víkend pojedu pryč, takže tu budu ještě chvilu a pak se tu zjevím až v neděli večer; do té doby budou jakékoli další kontakty asi k ničemu. |
Pontiac Firebird 1987 (305cui V8 carb A/T) Klimatizace: WIP Potahy sedaček: Oprava Alarm: Chtělo by to opravit
|
|
|
|
Kategorie: Na dobré cestě Registrován: 22.09.2016(UTC) Zpráv: 149
Blahořečil: 7-krát Blahořečen: 7-krát v 7 příspěvcích
|
Jasně. Stačí mobil do soukromých zpráv. Dík...
|
|
|
|
Kategorie: Na dobré cestě Registrován: 25.07.2010(UTC) Zpráv: 136 Bydliště: zlin
Blahořečil: 3-krát Blahořečen: 1-krát v 1 příspěvcích
|
Ventilátor u 3ky nespíná jednotka. Tam je jen snímač teploty 2x -pro směs a pro budík a 1x teplota vzduchu v sání. Sahara se spíná dalším samostatným snímačem-prakticky bimetal, který jde na relé a sepne ventilátor. Jednotka o tom ani neví.. Takhle jsem to měl na 89 2,8 i na 87 5,0.
|
Chevrolet Camaro Z28 87 V8 5.0 Chevrolet Camaro 3.8 00 V6 Pontiac Fiero 2M4 86 V6 3.1 GMC Tioga Fleetwood 79 V8 5.7 Chrysler Voyager 98 3.3
|
|
|
|
V tomto fóru nemůžete iniciovat nová témata.
V tomto fóru nemůžete na témata odpovídat.
V tomto fóru nemůžete své zprávy mazat.
V tomto fóru nemůžete své zprávy editovat.
V tomto fóru nemůžete iniciovat průzkumy mínění.
V tomto fóru nemůžete hlasovat v průzkumech mínění.
Soubory cookie:
chevroletcamaro.cz - fórum používá soubory cookie. Pokračováním prohlížení těchto stránek vyjadřujete souhlas s jejich použitím.
Více informací
OK