Kategorie: Prodal Forda
Registrován: 28.01.2018(UTC) Zpráv: 15 Bydliště: Jablonec N.N.
|
Ahoj všichni. Tak jsem si pořídil spousty práce a potřeboval bych trochu pomoc uklidit bordel v elektrice.... Když to tady pročítám, tak je mi jasný že tu jsou borci kteří vědí... Jasně že kdybych si to rozebral a šel kabel po kabelu tak bych asi taky něco objevil, ale dřív by gumy spuchřely než bych je spálil 😉 Takže je to asi tak , že bych potřeboval pomoc... Aha... Sem nejdou dat fotky? No tak to jsem v pr... http://www.imagehosting.cz/?v=img201vov.jpgUpraveno uživatelem úterý 30. ledna 2018 15:32:28(UTC)
| Důvod úpravy: -
|
|
|
|
Kategorie: Vůdce smečky Registrován: 28.02.2009(UTC) Zpráv: 8,306 Bydliště: Třebenice (LT)
Blahořečil: 86-krát Blahořečen: 166-krát v 144 příspěvcích
|
|
Camaro se rozskočilo...
|
|
|
|
Kategorie: Prodal Forda
Registrován: 28.01.2018(UTC) Zpráv: 15 Bydliště: Jablonec N.N.
|
|
|
|
|
Kategorie: Člen smečky Registrován: 11.11.2009(UTC) Zpráv: 700 Bydliště: Brno - nejvetsi vesnice v CR
Blahořečen: 23-krát v 19 příspěvcích
|
Ahoj, ty fotky se mi nějak blbě načítají. Základem úspěchu budou schemata. Existujou barevný, kde je orientace jednoduchá: http://92b4crs.tripod.co...iring/86wiringindex.htmlZajímat tě bude všechno, co je "VIN S", to je 2.8 V6. I když pro učesání káblů v interiéru bude vyhovovat i osmiválcový schema. |
camaro SPORT COUPE V6 1988 camaro Z28 1991 Rodinka: Firebird V6 92, Camaro LT 78, Monte Carlo 72, Golden Spirit 80, Mark VII 88 |
|
|
|
Kategorie: Člen smečky Registrován: 11.11.2009(UTC) Zpráv: 700 Bydliště: Brno - nejvetsi vesnice v CR
Blahořečen: 23-krát v 19 příspěvcích
|
Už fotky vidim, teda bordel to je solidní. Propojení šedýho a černýho drátu nechápu, šedej je plus podsvícení, černej kostra. Jejich propojení je zkrat.
Další amerika s rozbastlenou elektrikou, to už snad někdo dělá schválně tady v tý republice.
Začal bych těma schematama, co nebudeš vědět, budem postupně diskutovat. Najednou bysme se v tom ztratili. |
camaro SPORT COUPE V6 1988 camaro Z28 1991 Rodinka: Firebird V6 92, Camaro LT 78, Monte Carlo 72, Golden Spirit 80, Mark VII 88 |
|
|
|
Kategorie: Prodal Forda
Registrován: 28.01.2018(UTC) Zpráv: 15 Bydliště: Jablonec N.N.
|
Ahoj.. ty schémata jsou boží..ale úplně boží Jdu se v tom pošťourat, už jsem na pár věcí přišel ale jěště to bude boj.. Nechápu proč se do toho serou lidi který by měli jezdit jen mastnou tyčí... No nic.. jěště jednou díky Jo a jěště malý info ohledne el.oken, neměly by při otevření sjet atd..??
|
|
|
|
Kategorie: Člen smečky Registrován: 25.07.2011(UTC) Zpráv: 836 Bydliště: taková řiť světa kousek od Brna
Blahořečil: 10-krát Blahořečen: 10-krát v 9 příspěvcích
|
Napsal: MalejSup22 Jo a jěště malý info ohledne el.oken, neměly by při otevření sjet atd..?? Ahoj, tyhle auta ještě neznají ty super vychytávky z nových aut s bezrámovými dveřmi, takže nesjíždí. Okna a rámy kastle jsou na to dělaný, aby se nemuselo při otevření sjíždět s okýnky. Okýnka máš původní nebo jsou taky dobastlený? |
Pontiac Firebird 1987 (305cui V8 carb A/T) Klimatizace: WIP Potahy sedaček: Oprava Alarm: Chtělo by to opravit
|
|
|
|
Kategorie: Prodal Forda
Registrován: 28.01.2018(UTC) Zpráv: 15 Bydliště: Jablonec N.N.
|
Ahoj. Tak je další věc skoro vyřešena. Nebyl jsem si jistej no... Teď teda nevím jestli jsou origo ale těsnění je už taky docela tragický a když zavřu dveře tak mi jde sklo přes gumu. Kouknu na to ale asi jen posunu dojezd okna.. když to půjde o 2mm níž a namažu to, tak by to mohlo zajet správně. Těsnění bude stát asi ranec co? Jěště teda info ohledně teplotních čidel. Občas se mi zblázní Sahara. Vpředu jsou dvě čidla, jedno pro jednotku a jedno pro budíky, pak je tam to havarijní vzadu vpravo.. to zadní by mělo spínat jen kostru ne? Takzě když ho odpojím a bude to blbnout dál tak stačí vyřešit jedno to přední? Nebo se tam schovává nějakej jinej zakopanej pes? Dík.
|
|
|
|
Kategorie: Na dobré cestě Registrován: 25.07.2010(UTC) Zpráv: 136 Bydliště: zlin
Blahořečil: 3-krát Blahořečen: 1-krát v 1 příspěvcích
|
Čao, zkusím popaměti, protože jsem pod volantem vlezený pořád jak přidávám další a další kilometry kabelů, takže ber to jako pravděpodobně:
osvětlení pod nohy: jo, barva sedí 3 tady něco končí: to mi připomíná snímač na spojce. Odpojením ho vyřadíš, takže nastaruješ i bez spojky. Evidentně bude vyřazený.. 5 : tipuju na dveřní spínač IMG_20180129_182041: to bude spínač od pásů - bimbání dokud se nezapneš IMG_20180129_192956: to by mělo jít na štekr na ventilátoru na kastli, na spirály-odpory ve vedení vzduchu IMG_20180129_193332: na motor/ventilátor na jeho konektor, někde tam musí trčet, je to jen takový plíšek IMG_20180129_193431: to je myslím na snímač na tlak v klimě
možná se někde pletu, ale aspoň polovina by mohla být správně.. :) |
Chevrolet Camaro Z28 87 V8 5.0 Chevrolet Camaro 3.8 00 V6 Pontiac Fiero 2M4 86 V6 3.1 GMC Tioga Fleetwood 79 V8 5.7 Chrysler Voyager 98 3.3
|
|
|
|
Kategorie: Člen smečky Registrován: 11.11.2009(UTC) Zpráv: 700 Bydliště: Brno - nejvetsi vesnice v CR
Blahořečen: 23-krát v 19 příspěvcích
|
Ad sahara, ano, to zadní čidlo, tmavě zelený drát, je kostřící. Ukostří se teoreticky až při 116°C. Odpoj ho, ať tě neplete. To přední čidlo je teplotně závislej odpor, kterej dává info do jednotky a ta spíná relátko pro saharu. Co přesně to dělá? |
camaro SPORT COUPE V6 1988 camaro Z28 1991 Rodinka: Firebird V6 92, Camaro LT 78, Monte Carlo 72, Golden Spirit 80, Mark VII 88 |
|
|
|
Kategorie: Prodal Forda
Registrován: 28.01.2018(UTC) Zpráv: 15 Bydliště: Jablonec N.N.
|
Díky kluci..Takže .. 3 je 12V po zapnutí klíčku ...5 je osvětlení přístrojů (jen to vypadalo jako spojený) no a zbytek popisu vypadá dost dobře.. Největší problém mi zatím dělá ten svazek nad palubkou (182122) No a co se týče sahary tak ta se občas spustila, nekdy běžela i sama od sebe a tak, po tom co jsem to trochu učesal se mi to zatím nezaplo tak uvidíme. Měřil jsem odpor plováku (26 OHM) super vypadá to že je plovák funkční, tak jsem sundal kryt přístrojů a pohnul jsem ručičkou na nulu ( byla úplně kolmo nahoře) zapnul jsem klíček a krásně to naskočilo těsně nad čtvrtku což vypadá že to bude fungovat. Stalo se vám někomu že by se zbláznila a zasekla se nahoře? Možná to nebude moc vidět ale spousta práce už je hotová ( no a kotel mě jěště čeká) https://drive.google.com...U91RKB3RY6mflXnHdj-JPc3s
|
|
|
|
Kategorie: Na dobré cestě Registrován: 25.07.2010(UTC) Zpráv: 136 Bydliště: zlin
Blahořečil: 3-krát Blahořečen: 1-krát v 1 příspěvcích
|
ad ty kabely v palubce.. Tam by nemelo byt asi nic tak tlusteho.. Je mozne, ze to nekdo vytahl z ovladani ventilatoru uprostred auta?
|
Chevrolet Camaro Z28 87 V8 5.0 Chevrolet Camaro 3.8 00 V6 Pontiac Fiero 2M4 86 V6 3.1 GMC Tioga Fleetwood 79 V8 5.7 Chrysler Voyager 98 3.3
|
|
|
|
Kategorie: Prodal Forda
Registrován: 28.01.2018(UTC) Zpráv: 15 Bydliště: Jablonec N.N.
|
No ten tlustej fialovej vede dozadu... takže si myslím že to bude výhřev okna... ten zbytek budu muset zase rozmotat..
|
|
|
|
Kategorie: Člen smečky Registrován: 11.11.2009(UTC) Zpráv: 700 Bydliště: Brno - nejvetsi vesnice v CR
Blahořečen: 23-krát v 19 příspěvcích
|
Tlustej fialovej je vyhřívání okna. |
camaro SPORT COUPE V6 1988 camaro Z28 1991 Rodinka: Firebird V6 92, Camaro LT 78, Monte Carlo 72, Golden Spirit 80, Mark VII 88 |
|
|
|
Kategorie: Člen smečky Registrován: 11.11.2009(UTC) Zpráv: 700 Bydliště: Brno - nejvetsi vesnice v CR
Blahořečen: 23-krát v 19 příspěvcích
|
Jo a ty ručičky budíků. Všecky budíky fungujou tak, že do nich jde napájení plus mínus a třetí káblík je kostřící, to v případě prázdné nádrže, resp nemazajícího motoru, resp studeného motoru. Na tomto káblíku se kostra změní v nějakou ohmickou hodnotu proti kostře - tedy podle stavu paliva se změní odpor plováku, podle tlaku oleje odpor čidla tlaku a podle teploty odpor čidla teploty. Pokud tato hodnota vyletí nahoru, limitně teda když plovák nebo ty čidla odpojíš, budík bude mít jenom napajení a ručička naskočí "za roh"
Všiml jsem si rozdílu mezi mým Camarem 88 a kolegovým Fajrákem 92, u něhož jde ručička palivoměru mechanicky daleko tíž. Je to proto, aby když se zmítá hladina v nádrži a lítá plovák, aby ručička nelítala jak splašená. U mýho Camara jde ručička výrazně lehčeji, takže když se prudce rozjedu, benál zázračne na chvíli přibude, a při brždění zase hned klesá k nule. Při vypnutí auta ručička postupně padne vlastní vahou dolů, až pod nulu. U toho Fajráka ručička jde tak ztuha, že zůstane na správné pozici i po vypnutí auta. Nevýhoda je, že po natankování jde nahoru hodně pomalu, takže stav nádrže se člověk dozví až asi dvě minuty po odjezdu od benzinky. |
camaro SPORT COUPE V6 1988 camaro Z28 1991 Rodinka: Firebird V6 92, Camaro LT 78, Monte Carlo 72, Golden Spirit 80, Mark VII 88 |
|
|
|
V tomto fóru nemůžete iniciovat nová témata.
V tomto fóru nemůžete na témata odpovídat.
V tomto fóru nemůžete své zprávy mazat.
V tomto fóru nemůžete své zprávy editovat.
V tomto fóru nemůžete iniciovat průzkumy mínění.
V tomto fóru nemůžete hlasovat v průzkumech mínění.
Soubory cookie:
chevroletcamaro.cz - fórum používá soubory cookie. Pokračováním prohlížení těchto stránek vyjadřujete souhlas s jejich použitím.
Více informací
OK