Kategorie: Na dobré cestě Registrován: 22.09.2016(UTC) Zpráv: 149
Blahořečil: 7-krát Blahořečen: 7-krát v 7 příspěvcích
|
Ahoj borci ! Mám jednoduchý dotaz. Kam mám zapojit vratnou hadici nádrže? Je to karburátorový motor 350 Cui. Mám to v Corvettě C3 a doteď tam byla PET flaška. Nenašel jsem to ani ve velmi tlustém manuálu Chevroletu 1974 a ať do toho čumím, jak chci, netuším, kam to mám zapojit. Ještě je tam samozřejmě uhlíkový filtr (vapor canister) na výpary, ale ten je mi jasný. Koupil jsem to auto s tou PETkou a hadice od prorezlé nádrže (včetně vratky)přirozeně nikam nevedly. Teď mi přišly díly z Ameriky a já tady maturuju. Nevíte někdo, jak na to? Díky za info. Scott
|
|
|
|
Kategorie: Kandidát smečky Registrován: 24.04.2014(UTC) Zpráv: 428 Bydliště: Pelhřimov
Blahořečil: 1-krát Blahořečen: 13-krát v 13 příspěvcích
|
|
|
|
|
Kategorie: Na dobré cestě Registrován: 22.09.2016(UTC) Zpráv: 149
Blahořečil: 7-krát Blahořečen: 7-krát v 7 příspěvcích
|
Díky moc za snahu pomoct. Už vím, kde je zakopanej pes. Moje 350Cui má na sobě pumpu z pětilitru, která nemá vývod pro zpětné potrubí k nádrži. Takže buď musím pořídit pumpu s třemi vývody, a nebo někde nahoře u karbů udělat odbočku menšího průřezu zpět k nádrži. Tím bude zajištěno, že jehly nad plováky nebudou zatíženy velkým tlakem a taky pumpa bude pracovat plynule. Další řešení je zaslepit return line, ale to se mi jaksi nechce. Budu rád, když se ozve někdo, kdo podobný problém řešil a zdárně vyřešil.
|
|
|
|
Kategorie: Kandidát rady starších Registrován: 14.05.2011(UTC) Zpráv: 1,564
Blahořečil: 6-krát Blahořečen: 24-krát v 21 příspěvcích
|
Tu zpatecku zaslep a hotovo.
|
|
|
|
Kategorie: Kandidát rady starších Registrován: 14.05.2011(UTC) Zpráv: 1,564
Blahořečil: 6-krát Blahořečen: 24-krát v 21 příspěvcích
|
Ještě to můžeš pořešit že dáš na přívod téčko a zapojíš zpátečku tam.
|
|
|
|
Kategorie: Vůdce smečky Registrován: 28.02.2009(UTC) Zpráv: 8,306 Bydliště: Třebenice (LT)
Blahořečil: 86-krát Blahořečen: 166-krát v 144 příspěvcích
|
Viděl jsem i větší motory s obyčejnou mechanickou pumpou co neměla vývod na zpátečku a běhalo to. Klidně to zaslep a nech jak je. |
Camaro se rozskočilo...
|
|
|
|
Kategorie: Na dobré cestě Registrován: 22.09.2016(UTC) Zpráv: 149
Blahořečil: 7-krát Blahořečen: 7-krát v 7 příspěvcích
|
V podstatě to běhá zaslepený, když to jezdí na pet flašku (né daleko) Jen jsem měl strach, aby netrpěly jehly nad plováky zbytečně vyšším tlakem. Tak díky za info. Pořeším to odbočkou menšího průřezu, než je přívod. (průměry potrubí tomu napovídají) Když to nepojede dobře, tak to zaslepím a hotovo.
|
|
|
|
Kategorie: Na dobré cestě Registrován: 22.09.2016(UTC) Zpráv: 149
Blahořečil: 7-krát Blahořečen: 7-krát v 7 příspěvcích
|
Dnes teprve došlo na vyzkoušení motoru se zapojenou odbočkou pro return line do nádrže. Výsledek jest takový: Motor běží zcela normálně, jen ve filtru (průhledný za pumpou, před odbočkou) je vidět mnohem větší průtok paliva, což je asi dobré pro jeho efektivní filtrování. Po vypnutí zůstanou plovákovky zaplaveny, avšak tlak v potrubí klesne logicky na nulu. Odbočka má menší průřez (asi jako brzdová trubka) Samotná zpátečka je o něco větší (ale pořád menší než hlavní trubka) Jestli se to osvědčí v provozu, tak to tak nechám. Už jsem si (u jiných vozů) docela užil dost pakárny se zničenými jehlami, udržujícími hladinu. Vsunout tam kus trubky a zpátečku zaslepit, se dá vždycky. Filtr nemusí nutně sloužit jenom k tomu, aby se bordel nedostal do karbů, ale taky se větším průtokem dostane hlavně co nejvíc z paliva ven. To je takový můj postřeh.
|
|
|
|
V tomto fóru nemůžete iniciovat nová témata.
V tomto fóru nemůžete na témata odpovídat.
V tomto fóru nemůžete své zprávy mazat.
V tomto fóru nemůžete své zprávy editovat.
V tomto fóru nemůžete iniciovat průzkumy mínění.
V tomto fóru nemůžete hlasovat v průzkumech mínění.
Soubory cookie:
chevroletcamaro.cz - fórum používá soubory cookie. Pokračováním prohlížení těchto stránek vyjadřujete souhlas s jejich použitím.
Více informací
OK