Kategorie: Na dobré cestě Registrován: 22.09.2016(UTC) Zpráv: 149
Blahořečil: 7-krát Blahořečen: 7-krát v 7 příspěvcích
|
Ondra S: Díky za info. Projdu to a zkusím zjistit víc. Conny : Manuál, předělaný na automat to asi není. Byly by tam nějaký stopy po manuálu. Není tam nic takovýho. Tím to ale nevylučuju.
|
|
|
|
Kategorie: Na dobré cestě Registrován: 22.09.2016(UTC) Zpráv: 149
Blahořečil: 7-krát Blahořečen: 7-krát v 7 příspěvcích
|
Nablikal jsem kódy 13 / 32 / 44 / 54 K tomu mám ještě dotaz. Třeba 54 je palivové čerpadlo. Loni mi zmlklo. Bylo to relátkem. Cvakalo, ale nespínalo. Dal jsem tam jiný a jede to. Proč tam zůstal ten kód? Nemá se to nějak zresetovat odpojením baterie? Kódy jsem blikal po ujetí asi 15km. Motor běžel normálně, jen kontrolka SHIFT zase problikávala ke konci jízdy. Když sundám nohu z plynu, zhasne, nebo když na to šlápnu, tak to tam mlaskne nižší kvalt a zhasne taky. Service engine se tentokrát nerozsvítila. Zkusil jsem to jet bez filtru sání. Že by to bylo tím? Upraveno uživatelem pátek 15. června 2018 18:37:59(UTC)
| Důvod úpravy: -
|
|
|
|
Kategorie: Na dobré cestě Registrován: 05.07.2017(UTC) Zpráv: 138 Bydliště: kousek od Sokolova
Blahořečen: 6-krát v 4 příspěvcích
|
Prosím o radu, zbyl mi jeden kabel asi 50cm dlouhý Jeden konec byl, podle fotek co jsem dělal při rozborce, na matici alternátoru, ale ten druhý mám dát kam??? Jinak dneska jsem se poprvé projel po firemním dvoře. Motor běží hezky rovnoměrně, ale bez výkonu, nechce se mu do otáček. SES nesvítí, ani nevybliká žádnou chybu. Že by předstih? Upraveno uživatelem neděle 17. června 2018 17:59:41(UTC)
| Důvod úpravy: -
|
|
|
|
Kategorie: Člen smečky Registrován: 11.11.2009(UTC) Zpráv: 700 Bydliště: Brno - nejvetsi vesnice v CR
Blahořečen: 23-krát v 19 příspěvcích
|
Scott67: hm, zajímavej seznam. Oxygen senzor, EGR, chudá směs, palivový čerpadlo. Tak buď je to nějaká extra krpa, jako třeba nějaký ukostření, nebo jsou to reálný závady, a teda potěš panbůh. Ale mohlo by to vśechno souviset třeba s tím oxygen senzorem. Kostří vyfukový potrubí? Kostří senzor? Není odpojenej? Tak je jinak vadnej. Nic neobvyklýho. Taky mi psal chybu, měnil jsem za novej a chyba zmizla. Ale než to začneš měnit, vymaž to a projeď znova s filtrem. Auto je na odpor sání dělaný, bez filtru je to jako by ses naplno nadechl a pak to měl z huby vyfouknout brčkem na pití. Možná že ty chyby souvisí s tím. Máš tam normální filtr a origoš sací potrubí? Mazání dat proběhne buď po odpoejení baterie, a to defakto hned, ECM to udrží asi půl minuty. Nebo se to maže po 20 startech, kdy nebyla indikována chyba.
Kenworth: na tabletu nevidím ty fotky, takže s káblem neporadím. Pokud auto jede, ale netáhne, a nesvítí SES, může to byt hromada věcí. Dost možná ale opravdu ten rozdělovač. Dělal bych s ním pokusy. Dá se to i vystroboskopovat, ale popravdě stejně s tím pak všichni hejbnou do pozoce, kdy auto jede prostě nejlíp. |
camaro SPORT COUPE V6 1988 camaro Z28 1991 Rodinka: Firebird V6 92, Camaro LT 78, Monte Carlo 72, Golden Spirit 80, Mark VII 88 |
|
|
|
Kategorie: Na dobré cestě Registrován: 05.07.2017(UTC) Zpráv: 138 Bydliště: kousek od Sokolova
Blahořečen: 6-krát v 4 příspěvcích
|
OndraS: a jak sem dám ty fotky aby je bylo vidět na stránce a nemuseli se otevírat v novém okně? Dávám je přes ikonku "vložit URL obrázku" taková ta ikonka s tím sluncem za horama :-)
|
|
|
|
Kategorie: Na dobré cestě Registrován: 22.09.2016(UTC) Zpráv: 149
Blahořečil: 7-krát Blahořečen: 7-krát v 7 příspěvcích
|
OndraS: Filtr origo. Sací potrubí normální. Zítra vymažu odpojením baterky, namontuju filtr, projedu a vyblikám. To čerpadlo je v pohodě, opravil jsem ho už loni.
Kde mám hledat oxygen senzor? (to je lambda sonda?)
Píšeš chudá směs. To myslíš 44? Tam já mám uvedeno: Chybná směs výfukových plynů. Spíš bych to viděl na směs bohatou. když jsem naposled viděl svíčku, tak byla černá jak bota. (pak mi je v servisu měnili za origo a ty jsem ještě neviděl) S vyšší spotřebou by asi spíš korespondovala ta bohatá směs.
PS. kdyby se ti moje dotazy zdály nejapné, tak měj trpělivost. Dělám celej život spíš karburátorová (čidelprostá) auta. Tento stroj je pro mě vrchol techniky. (o nových autech se ani nechci rozepisovat - to je ničemnost vrcholná) Tak za tu trpělivost díky.....
|
|
|
|
Kategorie: Člen smečky Registrován: 11.11.2009(UTC) Zpráv: 700 Bydliště: Brno - nejvetsi vesnice v CR
Blahořečen: 23-krát v 19 příspěvcích
|
Tady u mýho chybovníku co mám v komplu, je chyba 44 "lean exhaust", čili chudá. To může být ovšem opravdu důsledek absence filtru.
Oxygen senzor, ano to je lambda sonda. V případě těchto motorů je jenom jednodrátová, je toprostě jenom čidlo, co mění ohmickou hodnotu proti kostře. Je před katalyzátorem, asi tak někde v úrovni spolujezdcových noh. Vede z ní drát asi 30cm dlouhý, pak je tam konektůrek a dál vede drát do svazku kabelů.
Je to složitější než karbec a i než jednobod, ale jinak je MPi defakto nejjednodušší systém počítačově řízených motorů. Jedna jednotka a k tomu holt pár čidel, který potřebuje jednotka k tomu, aby motor řídila optimálně. Pokud jedno z těch čidel nefakčí správně, jednotka motor řídí dál, ale využívá k tomu nějaký defaultní hodnoty. Projevem toho je samosebou nižší výkon a žravost.
Víc k tomu ví Bouri, kterej je schopnej měřit i věco kterejm nerozumím. Ja zatím vystačil s multimetrem :) |
camaro SPORT COUPE V6 1988 camaro Z28 1991 Rodinka: Firebird V6 92, Camaro LT 78, Monte Carlo 72, Golden Spirit 80, Mark VII 88 |
|
|
|
Kategorie: Na dobré cestě Registrován: 22.09.2016(UTC) Zpráv: 149
Blahořečil: 7-krát Blahořečen: 7-krát v 7 příspěvcích
|
Ano. S Bourim jsem si ráno volal. On naši debatu sleduje a asi se dobře baví. Holt už má osmiválec :-) Ale když se mi nepodaří s tím hnout, jeho rady budou opět určitě vynikající jako vždy. Už mi párkrát pomohl. Je to hlava mapa. Jedu zítra na sraz do Hostěnic. Na cestu dám filtr a před tím na minutu odpojím baterku. Zkontroluju Lambdu. Po návratu vyblikám a uvidíme. Zatím vřelé díky
|
|
|
|
Kategorie: Na dobré cestě Registrován: 22.09.2016(UTC) Zpráv: 149
Blahořečil: 7-krát Blahořečen: 7-krát v 7 příspěvcích
|
OndraS: Takže jsem před dnešní jízdou vrátil filtr na místo, prohlídl jsem lambdu: Rozpojil a prostříkal kontakty - co jinýho s tím ( asi by se mohla vyměnit - bůhví, jak tam dlouho je) Kontrolka service engine se rozsvítila asi po půl hodině. Ukazovalo to 32. Tak jsem se pustil do prohlídky toho solenoidu k EGRu. Jestli je to vedle zapalovací cívky se čtyřkonektorem a vede od toho hadička k takovýmu rozdělovacímu válečku se dvěma dráty, tak ta hadička byla tak zteřelá, že byla úplně rozpojená. Po opravě zatím drží bez poruch. uvidíme, jak to dlouho vydrží. Zítra s tím zase jedu, tak budou nové poznatky.
|
|
|
|
Kategorie: Člen smečky Registrován: 11.11.2009(UTC) Zpráv: 700 Bydliště: Brno - nejvetsi vesnice v CR
Blahořečen: 23-krát v 19 příspěvcích
|
|
camaro SPORT COUPE V6 1988 camaro Z28 1991 Rodinka: Firebird V6 92, Camaro LT 78, Monte Carlo 72, Golden Spirit 80, Mark VII 88 |
|
|
|
Kategorie: Na dobré cestě Registrován: 22.09.2016(UTC) Zpráv: 149
Blahořečil: 7-krát Blahořečen: 7-krát v 7 příspěvcích
|
A právě ta hadička, která je za tou červenou šipkou byla rozpojená. (rozpadlá)
|
|
|
|
Kategorie: Člen smečky Registrován: 11.11.2009(UTC) Zpráv: 700 Bydliště: Brno - nejvetsi vesnice v CR
Blahořečen: 23-krát v 19 příspěvcích
|
No tak to je jasný, tím ani nemůže jít do jednotky info, že je EGR seplý. Nesepne ten spínač. To bude vono. Kdyby ne, zkus se podívat do toho spínače. |
camaro SPORT COUPE V6 1988 camaro Z28 1991 Rodinka: Firebird V6 92, Camaro LT 78, Monte Carlo 72, Golden Spirit 80, Mark VII 88 |
|
|
|
Kategorie: Na dobré cestě Registrován: 22.09.2016(UTC) Zpráv: 149
Blahořečil: 7-krát Blahořečen: 7-krát v 7 příspěvcích
|
Zítra uvidím. Je stejně trochu paradox, že se snažím opravit něco, co mám zaslepený. Jenom vlastně oblbujeme přemýšlítko :-)
|
|
|
|
Kategorie: Na dobré cestě Registrován: 22.09.2016(UTC) Zpráv: 149
Blahořečil: 7-krát Blahořečen: 7-krát v 7 příspěvcích
|
Tak dnešní test dopadl následovně: Kontrolka se rozsvítila až tak po hodině provozu. Nablikalo to chybu 44 (což by teda měla být chudá směs - dle druhé tabulky chybná směs výfukových plynů) Co s tím, to ovšem nevím. Kde hledat řešení? Kdybych měl zanešený vzduchový filtr, tak by to byla asi spíš 45 (bohatá) Tak nevím :-( Jediný pozitivum je, že už to nemá tu 32.
|
|
|
|
Kategorie: Člen smečky Registrován: 11.11.2009(UTC) Zpráv: 700 Bydliště: Brno - nejvetsi vesnice v CR
Blahořečen: 23-krát v 19 příspěvcích
|
Koupil bych novou lambdu. Na Rockautu stojí deset dolarů. Žádná tragédie, i kdyby to tím nebylo :) |
camaro SPORT COUPE V6 1988 camaro Z28 1991 Rodinka: Firebird V6 92, Camaro LT 78, Monte Carlo 72, Golden Spirit 80, Mark VII 88 |
|
|
|
Kategorie: Na dobré cestě Registrován: 22.09.2016(UTC) Zpráv: 149
Blahořečil: 7-krát Blahořečen: 7-krát v 7 příspěvcích
|
Jasně. Vezmu tam rovnou nový filtr sání. Tím nic nepokazím. Díky za spolupráci ! :-)
|
|
|
|
Kategorie: Na dobré cestě Registrován: 05.07.2017(UTC) Zpráv: 138 Bydliště: kousek od Sokolova
Blahořečen: 6-krát v 4 příspěvcích
|
Včera jsem udělal předstih, doslova "vod voka" protože kolem rozdělovače je takovejch p****in že dostat tam golu s 15kou byl úkol asi na půl hodiny. Takže jsem to natočil do polohy v jaké to bylo cca před vyndáním motoru a auto teď jede jako z praku. Takhle to znělo ještě před úpravou https://www.youtube.com/watch?v=D-DieBxt_GQ
|
|
|
|
Kategorie: Člen smečky Registrován: 11.11.2009(UTC) Zpráv: 700 Bydliště: Brno - nejvetsi vesnice v CR
Blahořečen: 23-krát v 19 příspěvcích
|
Na rozdělovač to chce golu s kardánkem :) |
camaro SPORT COUPE V6 1988 camaro Z28 1991 Rodinka: Firebird V6 92, Camaro LT 78, Monte Carlo 72, Golden Spirit 80, Mark VII 88 |
|
|
|
Kategorie: Na dobré cestě Registrován: 05.07.2017(UTC) Zpráv: 138 Bydliště: kousek od Sokolova
Blahořečen: 6-krát v 4 příspěvcích
|
A čím myslíš že jsem to dělal O pár příspěvků výš už jsem upravil ty fotky alternátoru a kabelu, netušíš kam by se měl připojit ten druhý konec?
|
|
|
|
Kategorie: Člen smečky Registrován: 11.11.2009(UTC) Zpráv: 700 Bydliště: Brno - nejvetsi vesnice v CR
Blahořečen: 23-krát v 19 příspěvcích
|
Ten kábl je zajímavej. No, ze šroubu na altíku vede kábl přímo na baterku. To je kábl, kterým se baterka dobíjí, tudíž bejvá silnější. Ideální je tak 6 nebo 10mm průřez. Tenhle, jestli je to on, je nějakej zbastlenej. Vypadá to jako by někdo neměl kábl právě takovýho průřezu, a vyrobil to ze dvou tenčích kablů danych paralelně. Vyhoď to dop..le a nahraď pořádně udělaným kabelem. |
camaro SPORT COUPE V6 1988 camaro Z28 1991 Rodinka: Firebird V6 92, Camaro LT 78, Monte Carlo 72, Golden Spirit 80, Mark VII 88 |
|
|
|
Kategorie: Na dobré cestě Registrován: 05.07.2017(UTC) Zpráv: 138 Bydliště: kousek od Sokolova
Blahořečen: 6-krát v 4 příspěvcích
|
Tak je to asi nějaký kurvítko. Ten co na altíku je přidělanej, má dostatečnej průřez a vypadá jako originál. Jo a ještě mi zbylo tohle a za boha si nemůžu vzpomenout kde to bylo. [img] [/img]
|
|
|
|
Kategorie: Člen smečky Registrován: 11.11.2009(UTC) Zpráv: 700 Bydliště: Brno - nejvetsi vesnice v CR
Blahořečen: 23-krát v 19 příspěvcích
|
Člověče to už někde viděl. Na mým autě to není. Na fajraku jsem to myslim viděl. Držák kompresoru klimačky, nebo air pumpy? Někam to zezadu na něco pasovat bude. |
camaro SPORT COUPE V6 1988 camaro Z28 1991 Rodinka: Firebird V6 92, Camaro LT 78, Monte Carlo 72, Golden Spirit 80, Mark VII 88 |
|
|
|
Kategorie: Na dobré cestě Registrován: 05.07.2017(UTC) Zpráv: 138 Bydliště: kousek od Sokolova
Blahořečen: 6-krát v 4 příspěvcích
|
Klimakompresor ma podobnej, ten uz tam mam. Na tu air pumpu kouknu
|
|
|
|
Kategorie: Člen smečky Registrován: 11.11.2009(UTC) Zpráv: 700 Bydliště: Brno - nejvetsi vesnice v CR
Blahořečen: 23-krát v 19 příspěvcích
|
No když na ro nepřijdem, budu muset zkouknout toho kamošovýho fajráka. |
camaro SPORT COUPE V6 1988 camaro Z28 1991 Rodinka: Firebird V6 92, Camaro LT 78, Monte Carlo 72, Golden Spirit 80, Mark VII 88 |
|
|
|
Kategorie: Na dobré cestě Registrován: 05.07.2017(UTC) Zpráv: 138 Bydliště: kousek od Sokolova
Blahořečen: 6-krát v 4 příspěvcích
|
Tak jsem se chtel dneska projet dal nez po firemnim dvore a ani tuk. Kousla se mi vzduchova pumpa. Co kdyz budu jezdit bez ni, mate s tim nekdo zkusenosti?
|
|
|
|
V tomto fóru nemůžete iniciovat nová témata.
V tomto fóru nemůžete na témata odpovídat.
V tomto fóru nemůžete své zprávy mazat.
V tomto fóru nemůžete své zprávy editovat.
V tomto fóru nemůžete iniciovat průzkumy mínění.
V tomto fóru nemůžete hlasovat v průzkumech mínění.
Soubory cookie:
chevroletcamaro.cz - fórum používá soubory cookie. Pokračováním prohlížení těchto stránek vyjadřujete souhlas s jejich použitím.
Více informací
OK