Vítej poutníče! Pro využití všech možností fóra použij Přihlášení či Registrace.

Notification

Icon
Error

Sdílet
Možnosti
K poslední zprávě K první nepřečtené
Offline MadMartin  
#1 Odesláno : úterý 29. října 2019 7:42:17(UTC)
MadMartin
Kategorie: Prodal Forda

Registrován: 29.10.2019(UTC)
Zpráv: 6
Bydliště: Kadaň

Blahořečil: 3-krát
Zdravím všechny,
Mám Camaro model Z28 s motorem 5.0 V8 vše z roku 1986 s karbcem Rochester Quadrajet 4barrel a automatickou převodovkou TH700R4. Ve velkém TP mám bohužel zapsán slabší motor V6 a už téměř 2 roky bojuju s legalizací zástavby originálního motoru - prozatím bez úspěchu. Nemáte někdo stejný model Camara a neposkytli by jste mi údaje o motoru za Vašeho velkého TP? Klidně vám za to zaplatím. Je to hrozný boj s institucemi a potřebuju mít alespoň něco v ruce. Díky Martin
Offline Jirka_z28  
#2 Odesláno : úterý 29. října 2019 8:08:55(UTC)
Jirka_z28

Kategorie: Člen smečky

Registrován: 29.10.2009(UTC)
Zpráv: 1,285
Bydliště: Letohrad, Praha

Blahořečil: 18-krát
Blahořečen: 12-krát v 12 příspěvcích
Ahoj, obávám se, že ti to nepomůže. Potřeboval bys něco jako povolení přestavby od oficiálního dovozce (ten neexistuje).
Ani nevím, co by sis z toho TP vzal - typ motoru LG4 (někdy napsáno jako LG 4H), výkon 127 kW ve 4400 ot/min a palivo BA 95. Nebo je toho tam víc?
To auto má věk veterána, tak to hoď na vete značky a máš vyřešeno.
thanks 1 uživatel blahořečil Jirka_z28 za tento úžasný příspvěvek.
MadMartin on 30.10.2019(UTC)
Offline Standa  
#3 Odesláno : středa 30. října 2019 19:43:54(UTC)
Standa

Kategorie: Člen smečky

Registrován: 14.01.2012(UTC)
Zpráv: 977
Bydliště: Letohrad

Blahořečil: 14-krát
Blahořečen: 12-krát v 12 příspěvcích
Pokud v TP není u tý V6 přímo kód typu motoru, tak to může být docela řešitelný ve spolupráci s STK jako chybný údaj v TP. Ale hodně by záleželo na vstřícnosti úředníků. Vete bude jednodušší.
Firebird ´87 V6 T-top manuál
Offline MadMartin  
#4 Odesláno : středa 30. října 2019 22:42:09(UTC)
MadMartin
Kategorie: Prodal Forda

Registrován: 29.10.2019(UTC)
Zpráv: 6
Bydliště: Kadaň

Blahořečil: 3-krát
Převod na veterána už jsem poptával, možný je ale neřeší typ motoru. Mohu Camaro dostat do zvláštního registru (jako veterána) ale převedou mi jej zase jako V6 2.9L jak stojí v TP. Pokud ovšem někdo znáte veteránského komisaře co by to dokázal, dejte mi na něj ihned kontakt. Schválení zástavby motoru od dovozce je opravdu nemožné, nikdo takový tu není.Zatr! Jinak vám zatim děkuju, hlavně za ty údaje k typu motoru snad mi jednou pomohou. :)
Offline Jirka_z28  
#5 Odesláno : čtvrtek 31. října 2019 8:19:12(UTC)
Jirka_z28

Kategorie: Člen smečky

Registrován: 29.10.2009(UTC)
Zpráv: 1,285
Bydliště: Letohrad, Praha

Blahořečil: 18-krát
Blahořečen: 12-krát v 12 příspěvcích
Nebudeš to převádět mezi registry. Odhlásíš auto (to může být to nejtěžší, může být potřeba nějaké prohlášení, aby nemuselo být oficiálně sešrotované). Pak ho přihlásíš jako veterán, který byl třeba dovezen z USA.
Nemyslím si, že jsou registry tak propojené, aby nedovolily zapsat stejný (zrušený) VIN s jinými údaji.
Ale určitě to je potřeba nejdřív probrat s vete klubem, než zrušíš papíry.
Offline Jirka_z28  
#6 Odesláno : čtvrtek 31. října 2019 8:22:11(UTC)
Jirka_z28

Kategorie: Člen smečky

Registrován: 29.10.2009(UTC)
Zpráv: 1,285
Bydliště: Letohrad, Praha

Blahořečil: 18-krát
Blahořečen: 12-krát v 12 příspěvcích
Jinak je tu i někdo, kdo podobnou věc absolvoval, tak třeba se ozve. Ale ty předpisy se mění každou chvíli. Co dřív šlo, dnes nejde... a naopak.
Offline OndraS  
#7 Odesláno : čtvrtek 31. října 2019 17:21:03(UTC)
OndraS

Kategorie: Člen smečky

Registrován: 11.11.2009(UTC)
Zpráv: 700
Bydliště: Brno - nejvetsi vesnice v CR

Blahořečen: 23-krát v 19 příspěvcích
No, veteránsky značky. V podstatě správně by to mělo byt tak, že tam má být to, co říká VIN, a pokud není, mělo by bejt papírově v TP napsaný, že se měnil motor za jiný, což je přestavba. Ale není to tak jednobarevný.
Například kdyby na autě podle VINu byla 5,7, ale reálně by tam bublala 5,0. No, je to SBC, je to válcema stejný, a na motoru žadný numero není, takže je to jedno. Nikdo to stejně po otevření kapoty nepozná, nikdo to řešit nebude. Ani údaje o hmotnosti vozu se zeorie/realně nebudou moc lišit.
Jiná situace je, že ten pidižvík, co se jmenuje LB8 a má šest válců, je od plnotučnýho motoru celkem jednoduše rozpoznatelnej i pro úplnýho mongola. Liší se to zásadně vzhledem, počtem válců, výkonem, přeneseně celkovou hmotností vozu.
Pro bíly noty problém, pro vete teoreticky UŽ taky. Ona jaksi bohužel přišla doba, a já to říkal, kdy přesně tady ty auta, a 3rd f-body specialně, budou papírově levý, protože 75% z nich je přestavěných z V6 na něco přisolenýho. No a je to tady. Auta jsou to lákavý, jede to výborně do první evidenční kontroly. Co s tím - otestovat to jako veterán, a jelikož se nedávno změnily cely testace do elektornické podoby, je to současně přiostřeno. Už to není jenom o tom, mít káru starou 30 let a hotovo. Auto musí být vzhledově OK, technicky OK, papírově OK. Takže nezbývá než to oje..at. V okamžiku zvednutí kapoty například zavazat komisařovi oči a tvrdit, že takhle buble ten šestiválec :/

Takže pro popsanou situaci nic potěšitelnýho. Ale vete scéna se tímto směrem ubírá už dlouho. Cílem bylo celkem správně zamezit přihlašování bastlů, jako různý brouky s motorama z golfu a kolama z ferrari, jenže se to dotýká i pravěntakovýchto případů.

Co s tím: počkej do příštího čtvrtka, mame schůzi klubu a já se na to zeptám přímo kolegy komisaře.

Jestli tomu teda dobře rozumím, je to originalně 2.8 a ma překuchanej motor? Nebo je to originálně osmivâlec, ale nekdo mu chybně napsal V6 motor? Anebo, hehe, je to originalně osmiválec s papírama z něčeho jinyho?

Upraveno uživatelem čtvrtek 31. října 2019 17:29:05(UTC)  | Důvod úpravy: Překlep, a stejne tam je

camaro SPORT COUPE V6 1988
camaro Z28 1991
Rodinka: Firebird V6 92, Camaro LT 78, Monte Carlo 72, Golden Spirit 80, Mark VII 88
thanks 1 uživatel blahořečil OndraS za tento úžasný příspvěvek.
MadMartin on 31.10.2019(UTC)
Offline OndraS  
#8 Odesláno : čtvrtek 31. října 2019 17:32:08(UTC)
OndraS

Kategorie: Člen smečky

Registrován: 11.11.2009(UTC)
Zpráv: 700
Bydliště: Brno - nejvetsi vesnice v CR

Blahořečen: 23-krát v 19 příspěvcích
V6 na V8 tu ma např. Bouri. Ovšem ten to přihlašoval ještě "když se jezdilo vlevo", takže je irelevantní, jak toho docílil. Letos se celá veteagenda dost měnila.
camaro SPORT COUPE V6 1988
camaro Z28 1991
Rodinka: Firebird V6 92, Camaro LT 78, Monte Carlo 72, Golden Spirit 80, Mark VII 88
Offline MadMartin  
#9 Odesláno : čtvrtek 31. října 2019 20:05:02(UTC)
MadMartin
Kategorie: Prodal Forda

Registrován: 29.10.2019(UTC)
Zpráv: 6
Bydliště: Kadaň

Blahořečil: 3-krát
Moje Camaro je podle rozklíčování VIN čísla karoserie V8 5.0L, mám to potvrzeno nezávisle ze dvou míst včetně od veteránského komisaře! Vůbec nerozumím tomu proč a kdy tam papírově zanesl tu V6! Napadá mi jen že si tím kdosi chtěl dříve ulehčit při placení povinné pojištění. Jinak mi to nedává smysl, dělat ze silnějšího auta papírově slabší a riskovat problémy s STK. Bohužel jsem tenkrát Camaro příliš chtěl (v roce 2009) a koupil jej i s tím papírovým bordelem. Tehdy to nikdo příliš nesledoval a přes STK jsem ze známosti procházel ale dnes už je situace jiná a mě tu teď stojí 2 roky zbytečně v garáži. Samozřejmě rád počkám na více info přímo od veteránského komisaře.
Offline OndraS  
#10 Odesláno : čtvrtek 31. října 2019 21:47:00(UTC)
OndraS

Kategorie: Člen smečky

Registrován: 11.11.2009(UTC)
Zpráv: 700
Bydliště: Brno - nejvetsi vesnice v CR

Blahořečen: 23-krát v 19 příspěvcích
V tom případě by se to dalo hrát opravdu cestou toho omylu a dát tomu veteránský testace. Jedinej problém bude vysvětlit, proč ten omyl v těch papírech žije 10 let.

Zeptám se na to.

Edit: koukám na fotku auta. Výfuky asi vem čert, dejmetomu dobová úprava, ale ještě bych měl strach z rozměru kol - resp profilu gum. Vzadu jsou solidní balony, zjevně tam nepatřící. Může, ale taky nemusí to být problém při případné testaci.
Taky pozor na ty zatmavený okna, někomu by se to nemuselo líbit, vypadá to hodně nepropustně.

Tím nestraším, jenom tě připravuju na možný trouble.

Ještě teda mimo testační diskusi, Z28 by měla mít přední mlhovky a tímpadem jinej grill, a 1986 by měla mít třetí brzdový světlo v kapličce na zadním okně. To jsou detaily měněný evidentně provozem.

Upraveno uživatelem čtvrtek 31. října 2019 22:08:07(UTC)  | Důvod úpravy: -

camaro SPORT COUPE V6 1988
camaro Z28 1991
Rodinka: Firebird V6 92, Camaro LT 78, Monte Carlo 72, Golden Spirit 80, Mark VII 88
Offline marek parek  
#11 Odesláno : pátek 1. listopadu 2019 8:21:55(UTC)
marek parek

Kategorie: Člen smečky

Metály: Přispěvatel: Tento uživatel přispěl finančním obnosem na chod tohoto úžasného fóra!
Registrován: 08.08.2009(UTC)
Zpráv: 558
Bydliště: Bor u Tachova

Kolikrát děkoval
Blahořečen: 8-krát v 8 příspěvcích
MadMartin trochu mimo se zeptám nekupoval jsi to auto tedy v roce 2009 u Iva Kunetka v Ostravě Porubě??? (Ivouscars.cz)
Já jen že mi přijdou ty výfuky dost povědomé....
Chevrolet Camaro Z/28 1979
Offline MadMartin  
#12 Odesláno : pátek 1. listopadu 2019 15:25:23(UTC)
MadMartin
Kategorie: Prodal Forda

Registrován: 29.10.2019(UTC)
Zpráv: 6
Bydliště: Kadaň

Blahořečil: 3-krát
Kdepak, Camaro jsem kupoval ve Svitavách. Výfuky co jsou na fotkách jsem si nechával dělat až já. Podobné tam sice byly už při koupi ale já je nechal předělat do nerezu. Piisk Piisk
Offline OndraS  
#13 Odesláno : pátek 8. listopadu 2019 11:58:01(UTC)
OndraS

Kategorie: Člen smečky

Registrován: 11.11.2009(UTC)
Zpráv: 700
Bydliště: Brno - nejvetsi vesnice v CR

Blahořečen: 23-krát v 19 příspěvcích
Takže - náš klubový komisař řekl asi toto: za předpokladu, že se skutečně jedná o omyl kdysi dávno vzniklý v zápisu v TP, není problém to přihlásit do veteránského registru. Při převodu z normálního registru do veteránského se totiž defakto "bílý" TP "ztratí" a nahradí ho právě veteránský techničák (ten má následně komisař u sebe) a knížečka s údaji (tu u sebe má majitel vozu). Do těchto dokumentů se údaje stejně "vyrábí" znova podle skutečných údajů, které musí reálně souhlasit s vozem.
Čili pokud je auto podle VINu opravdu pětilitr, a reálně je taky pětilitr, neměl by být problém to přihlásit do veteregistru. Pokud navíc k autu třeba máš (nepředpokládám to, ale co kdyby) nějaký původní doklad, třeba US techničák, tím líp.
Tudíž - určitě se na to zeptej komisaře, kterého znáš nebo kontaktuješ ve svém okolí, mělo by to takto jít a problém s chybným zápisem by elegantně zmizel.
camaro SPORT COUPE V6 1988
camaro Z28 1991
Rodinka: Firebird V6 92, Camaro LT 78, Monte Carlo 72, Golden Spirit 80, Mark VII 88
thanks 1 uživatel blahořečil OndraS za tento úžasný příspvěvek.
MadMartin on 10.11.2019(UTC)
Offline MadMartin  
#14 Odesláno : neděle 10. listopadu 2019 21:09:04(UTC)
MadMartin
Kategorie: Prodal Forda

Registrován: 29.10.2019(UTC)
Zpráv: 6
Bydliště: Kadaň

Blahořečil: 3-krát
No skvěle, tak to je konečně první pozitivní informace, kterou jsem dostal. Pokusím se tedy zkontaktovat nějakého komisaře poblíž mne, nastíním mu situaci a budu doufat že na problém bude nahlížet stejně jako ten váš. Nejdřív ale stejně budu muset sehnat alespoň origo kola a pořešit výfuky tak aby nevylézaly zpod prahů a tvarem a pokud možno i hlukem odpovídaly originálům. Díky moc za optání Ondro! Kdybych se ti mohl něčím revanšovat, tak dej vědět! ;)
Offline OndraS  
#15 Odesláno : pondělí 11. listopadu 2019 11:53:13(UTC)
OndraS

Kategorie: Člen smečky

Registrován: 11.11.2009(UTC)
Zpráv: 700
Bydliště: Brno - nejvetsi vesnice v CR

Blahořečen: 23-krát v 19 příspěvcích
S těma kolama ani výfukama se neunáhluj, nicméně se na to zeptej. Může to vadit, nebo nemusí. Očekávej že budou vadit ty kola, čistě teoreticky by tam samosebou měl být rozměr, co řekla fabrika. Dříve se na to celkem nedbalo, takže se holt nesmíš divit, že někdo bude trvat na odstranění těch balónů, zatímco na zase pak potkáš auto třeba s nízkoprofiláčema - ovšem registrovaný třeba před deseti lety.

Mimochodem, pošli mi do soukromé zprávy ten VIN, prosím
camaro SPORT COUPE V6 1988
camaro Z28 1991
Rodinka: Firebird V6 92, Camaro LT 78, Monte Carlo 72, Golden Spirit 80, Mark VII 88
Uživatelé, kteří si prohlížejí toto téma
Guest (3)
V tomto fóru nemůžete iniciovat nová témata.
V tomto fóru nemůžete na témata odpovídat.
V tomto fóru nemůžete své zprávy mazat.
V tomto fóru nemůžete své zprávy editovat.
V tomto fóru nemůžete iniciovat průzkumy mínění.
V tomto fóru nemůžete hlasovat v průzkumech mínění.