Vítej poutníče! Pro využití všech možností fóra použij Přihlášení či Registrace.

Notification

Icon
Error

2 stránek12>
Sdílet
Možnosti
K poslední zprávě K první nepřečtené
Offline Okolojedouci  
#1 Odesláno : středa 4. listopadu 2009 22:23:48(UTC)
Okolojedouci

Kategorie: Člen smečky

Registrován: 18.03.2009(UTC)
Zpráv: 647
Bydliště: Prazak,fujtajxl:)

Blahořečil: 3-krát
Blahořečen: 2-krát v 2 příspěvcích
Tak nadešel čas na Edelbrock. Ten quadrajet, co tam mám teď se chová poněkud divně. A měl bych pár otázek. Něco málo jsem vyčetl, ale stejně pár věcí (no vlastně skoro všechno) netuším... ohledně montáže, je třeba dokoupit ještě nějaké další díly(šroubky, hadičky, těsnění, filtřík atd.)? Rozměr na vzduchové filtry je univerzální? Co sání, původní bez problémů nebo je třeba nové? A jedna dvě poněkud dementnější - EGR. Kde to je, jak poznám, že to mám - tzn. jestli koupit karburátor s egr nebo bez. A druhá, sytič - tlačidlo tam nemam, zapínám ho před nastartováním prošlápnutím plynového pedálu a zas ho tak vypínám, znamená to elektrickej sytič? Takže při koupi taky dávat bacha na to jestli koupit karburátor s přípravou na el. sytič nebo rovnou manuální? Některé otázky asi budou znít dementně, ale o autech začínám něco zjišťovat až s Camarem, takže občas to asi stojí za to:)
Offline tomcat1  
#2 Odesláno : středa 4. listopadu 2009 23:03:47(UTC)
tomcat1

Kategorie: Člen smečky

Registrován: 01.04.2009(UTC)
Zpráv: 531
Bydliště: Bratislava, Sk

Blahořečen: 5-krát v 5 příspěvcích
Sanie- moze zostat povodne, akurat potrebujes redukciu- spread bore-square bore. Mozes ho vymenit za hlinikove, usetris par kg a mozno aj niekolko koni navyse ziskas.
Filtre- su univerzalne ale vyska je rozna, niektore maju otvor zospodu umiestneny excentricky, aby sa nedotykali rozdelovaca.
EGR- mas ho tam ale zahod ho. Ked kupis karburator co ma moznost zapojenia EGR, nic sa nestane.
Sytic- mas vyhrievany vyfukovymi plynmi, kup karburator s elektrickym.
Este potrebujes drobnosti ako napr block off plate co zapcha dieru po sytici, ak nechas sanie.
Odporucam zadat do Youtube Edelbrock carb install a uvidis.
http://www.youtube.com/watch?v=Y1e2EmF320k&feature=related

Upraveno uživatelem středa 4. listopadu 2009 23:09:49(UTC)  | Důvod úpravy: -

Offline Okolojedouci  
#3 Odesláno : čtvrtek 5. listopadu 2009 0:56:20(UTC)
Okolojedouci

Kategorie: Člen smečky

Registrován: 18.03.2009(UTC)
Zpráv: 647
Bydliště: Prazak,fujtajxl:)

Blahořečil: 3-krát
Blahořečen: 2-krát v 2 příspěvcích
skvěle, děkuji za info. Zítra na to mrknu a doufám se i rovnou poobjednává. V nejhorším o víkendu. Jsem upřímně zvědav jak to dopadne.
Offline xjohny  
#4 Odesláno : čtvrtek 5. listopadu 2009 9:39:02(UTC)
xjohny

Kategorie: Vůdce smečky

Registrován: 28.02.2009(UTC)
Zpráv: 8,306
Bydliště: Třebenice (LT)

Blahořečil: 86-krát
Blahořečen: 166-krát v 144 příspěvcích
Teoreticky budeš potom k tomu stejně jako já potřebovat takový to vedení paliva spodem kolem karburátoru, protože Edelbrocky mají palivový přívod nahoře a zavází to potom filtru.
http://www.summitracing.com/parts/EDL-8131/
UserPostedImage

Dále jak vidíš na obrázku, součástí setu je i palivový filtr, ten taky musíš koupit extra, protože QJet ho má vestavěný, kdežto Eddie nikoliv.

Pokud ucpeš EGR (snad někde na sání nebo tak), tak kup karburátor bez něj, tj. v Edelbročím případě typ 1406 (elektrický sytič). Ten jenom nasadíš, zapojíš a jedeš :-) i když pak by ti měl někdo doštelovat směs a volnoběh... jeden nejmenovaný člen fóra je v tom přeborník :-$

Upraveno uživatelem čtvrtek 5. listopadu 2009 10:15:02(UTC)  | Důvod úpravy: -

Camaro se rozskočilo...
Offline tafna  
#5 Odesláno : pondělí 7. prosince 2009 0:43:15(UTC)
tafna

Kategorie: Člen smečky

Registrován: 01.03.2009(UTC)
Zpráv: 1,480
Bydliště: Černilov, Hradec Králové

Blahořečil: 1-krát
Blahořečen: 5-krát v 4 příspěvcích
mam takovi dotaz. myslite ze bu moct pouzit toto sani na muj motor (305 cui) kdyz je z 350tky??
http://img690.imageshack...mg690/6318/camaro010.jpg
Offline tomcat1  
#6 Odesláno : pondělí 7. prosince 2009 2:01:36(UTC)
tomcat1

Kategorie: Člen smečky

Registrován: 01.04.2009(UTC)
Zpráv: 531
Bydliště: Bratislava, Sk

Blahořečen: 5-krát v 5 příspěvcích
mozes ho pouzit, je to to iste...
Offline tafna  
#7 Odesláno : pondělí 7. prosince 2009 9:09:17(UTC)
tafna

Kategorie: Člen smečky

Registrován: 01.03.2009(UTC)
Zpráv: 1,480
Bydliště: Černilov, Hradec Králové

Blahořečil: 1-krát
Blahořečen: 5-krát v 4 příspěvcích
[quote=tomcat1]mozes ho pouzit, je to to iste...[/quote]
a pujde na nej namontovat Edelbrock karburator??
Offline tomcat1  
#8 Odesláno : pondělí 7. prosince 2009 10:54:19(UTC)
tomcat1

Kategorie: Člen smečky

Registrován: 01.04.2009(UTC)
Zpráv: 531
Bydliště: Bratislava, Sk

Blahořečen: 5-krát v 5 příspěvcích
ano, Edelbrock aj Holley, je to square bore
Offline sejki  
#9 Odesláno : pondělí 7. prosince 2009 11:08:14(UTC)
sejki

Kategorie: Člen smečky

Registrován: 22.11.2009(UTC)
Zpráv: 1,135
Bydliště: Ústí nad Orlicí

Blahořečil: 5-krát
Blahořečen: 2-krát v 2 příspěvcích
tafna napsal:
a pujde na nej namontovat Edelbrock karburator??


jaky chces pouzit?
Chevrolet Camaro '79
Buick Century Estate Wagon '89
Offline tafna  
#10 Odesláno : pondělí 7. prosince 2009 11:22:00(UTC)
tafna

Kategorie: Člen smečky

Registrován: 01.03.2009(UTC)
Zpráv: 1,480
Bydliště: Černilov, Hradec Králové

Blahořečil: 1-krát
Blahořečen: 5-krát v 4 příspěvcích
sejki napsal:
jaky chces pouzit?

predstavu mam! ale chtel jsem vas poprosit jestli by jste mi ten motor nepomohli sestavit pomoci odkazu na ruzne dily. motor rozdelany jeste nemam ale urcite bych chtel karbec, vacku, nadzdvihatka, rozvody, tesneni atd. co vas napadne! motor je 305tka normalne jezdil tlaky byli od 11do12 na vsech valcich. samozrejme bych chtel vykon zvysit. ne zadnej brutus ale aspon 250 Ps. kdyz tak pokracujte v mem temat! predem dekuji za vase rady
Offline colin  
#11 Odesláno : pondělí 7. prosince 2009 13:56:06(UTC)
colin

Kategorie: Na dobré cestě

Registrován: 04.12.2009(UTC)
Zpráv: 93
Bydliště: Jihlava

Dobrá rada ! Sežeň si Edelbrok , budeš spokojený ! Taky ho mám
Offline tafna  
#12 Odesláno : pondělí 7. prosince 2009 14:02:30(UTC)
tafna

Kategorie: Člen smečky

Registrován: 01.03.2009(UTC)
Zpráv: 1,480
Bydliště: Černilov, Hradec Králové

Blahořečil: 1-krát
Blahořečen: 5-krát v 4 příspěvcích
colin napsal:
Dobrá rada ! Sežeň si Edelbrok , budeš spokojený ! Taky ho mám
v karburatoru mam jasno. ale v ostatnim potrebuju poradit
Offline sejki  
#13 Odesláno : pondělí 7. prosince 2009 14:12:23(UTC)
sejki

Kategorie: Člen smečky

Registrován: 22.11.2009(UTC)
Zpráv: 1,135
Bydliště: Ústí nad Orlicí

Blahořečil: 5-krát
Blahořečen: 2-krát v 2 příspěvcích
tafna napsal:
v karburatoru mam jasno. ale v ostatnim potrebuju poradit


budu potrebovat vedet kompresni pomer jaky tam je ted.... jak jsou velky ventily a jestli na motoru uz jsou nejaky upravy....
Chevrolet Camaro '79
Buick Century Estate Wagon '89
Offline xjohny  
#14 Odesláno : pondělí 7. prosince 2009 14:30:09(UTC)
xjohny

Kategorie: Vůdce smečky

Registrován: 28.02.2009(UTC)
Zpráv: 8,306
Bydliště: Třebenice (LT)

Blahořečil: 86-krát
Blahořečen: 166-krát v 144 příspěvcích
Na 250 koní to bude to chtít asi jiný hlavy. Hlavy z 350ky třeba nasadit jdou, jenomže ztratíš hodně komprese a ve výsledku to nebude pořádně fungovat. Musel by jsi sehnat nějaký specifický aftermarket hlavy a ty tě vyjdou docela draho. Tuším cca $500 za jednu. Mě právě takováhle nákladnost odradila od dalšího lovení výkonu z 305ky, zatím jsem relativně spokojený a už ji nechám být. Kdybych neměl co dělat, tak bych v budoucnu koupil nějakou hotovou 350ku.

Jinak za málo peněz můžeš mít to samé co já:
Sání - http://www.summitracing.com/parts/EDL-2101/
Vačka - http://www.summitracing.com/parts/EDL-2102/ (šla by ale určitě ještě o chlup ostřejší)
Pružinky - http://www.summitracing.com/parts/EDL-5802/
Rozvody - http://www.summitracing.com/parts/EDL-7844/
Karbec - http://www.summitracing.com/parts/EDL-1405/
Svody - http://www.summitracing.com/parts/BIG-31100FLT/ (sehnal jsem na eBayi o $100 levnější, místama maličko otlučené)

K tomu samozřejmě bude potřeba všemožný těsnění (prodává se v kitu), ideálně vysokoprůtoková olejová pumpa, nové vodící tyčky od zdvihátek. Znalejší by mohli poradit třeba kované písty a podobné serepetičky. Tímto se přes 200k tuším dostaneš.
Camaro se rozskočilo...
Offline sejki  
#15 Odesláno : pondělí 7. prosince 2009 14:46:55(UTC)
sejki

Kategorie: Člen smečky

Registrován: 22.11.2009(UTC)
Zpráv: 1,135
Bydliště: Ústí nad Orlicí

Blahořečil: 5-krát
Blahořečen: 2-krát v 2 příspěvcích
xjohny napsal:
Na 250 koní to bude to chtít asi jiný hlavy. Hlavy z 350ky třeba nasadit jdou, jenomže ztratíš hodně komprese a ve výsledku to nebude pořádně fungovat. Musel by jsi sehnat nějaký specifický aftermarket hlavy a ty tě vyjdou docela draho. Tuším cca $500 za jednu. Mě právě takováhle nákladnost odradila od dalšího lovení výkonu z 305ky, zatím jsem relativně spokojený a už ji nechám být. Kdybych neměl co dělat, tak bych v budoucnu koupil nějakou hotovou 350ku.

Jinak za málo peněz můžeš mít to samé co já:
Sání - http://www.summitracing.com/parts/EDL-2101/
Vačka - http://www.summitracing.com/parts/EDL-2102/ (šla by ale určitě ještě o chlup ostřejší)
Pružinky - http://www.summitracing.com/parts/EDL-5802/
Rozvody - http://www.summitracing.com/parts/EDL-7844/
Karbec - http://www.summitracing.com/parts/EDL-1405/
Svody - http://www.summitracing.com/parts/BIG-31100FLT/ (sehnal jsem na eBayi o $100 levnější, místama maličko otlučené)

K tomu samozřejmě bude potřeba všemožný těsnění (prodává se v kitu), ideálně vysokoprůtoková olejová pumpa, nové vodící tyčky od zdvihátek. Znalejší by mohli poradit třeba kované písty a podobné serepetičky. Tímto se přes 200k tuším dostaneš.


Na 250hp nepotrebujes 600cfm karbec
Chevrolet Camaro '79
Buick Century Estate Wagon '89
Offline sejki  
#16 Odesláno : pondělí 7. prosince 2009 15:03:35(UTC)
sejki

Kategorie: Člen smečky

Registrován: 22.11.2009(UTC)
Zpráv: 1,135
Bydliště: Ústí nad Orlicí

Blahořečil: 5-krát
Blahořečen: 2-krát v 2 příspěvcích
tafna napsal:
v karburatoru mam jasno. ale v ostatnim potrebuju poradit


jinak jestli chces poradit, ci slozit motor ci udelat nejakou bestii tak to nemas daleko.....
Chevrolet Camaro '79
Buick Century Estate Wagon '89
Offline tafna  
#17 Odesláno : pondělí 7. prosince 2009 15:21:48(UTC)
tafna

Kategorie: Člen smečky

Registrován: 01.03.2009(UTC)
Zpráv: 1,480
Bydliště: Černilov, Hradec Králové

Blahořečil: 1-krát
Blahořečen: 5-krát v 4 příspěvcích
sejki napsal:
jinak jestli chces poradit, ci slozit motor ci udelat nejakou bestii tak to nemas daleko.....

jsem vyucenej automechanik motor si snad slozim sam ale s vyberem spravnych novich dilu budu mit problem!! a vi vite co za blbyny budu potrebovat jeste kolem!! PS: odkud jsi ???
Offline sejki  
#18 Odesláno : pondělí 7. prosince 2009 15:34:21(UTC)
sejki

Kategorie: Člen smečky

Registrován: 22.11.2009(UTC)
Zpráv: 1,135
Bydliště: Ústí nad Orlicí

Blahořečil: 5-krát
Blahořečen: 2-krát v 2 příspěvcích
tafna napsal:
jsem vyucenej automechanik motor si snad slozim sam ale s vyberem spravnych novich dilu budu mit problem!! a vi vite co za blbyny budu potrebovat jeste kolem!! PS: odkud jsi ???


Usti n Orlici
Chevrolet Camaro '79
Buick Century Estate Wagon '89
Offline xjohny  
#19 Odesláno : pondělí 7. prosince 2009 15:52:38(UTC)
xjohny

Kategorie: Vůdce smečky

Registrován: 28.02.2009(UTC)
Zpráv: 8,306
Bydliště: Třebenice (LT)

Blahořečil: 86-krát
Blahořečen: 166-krát v 144 příspěvcích
sejki napsal:
Na 250hp nepotrebujes 600cfm karbec

Jsem psal, co mám já. A 1405 je hodně univerzální volba, dá se potom třeba přehodit na 350ku, až si ji tafna koupí Ja nic

Jinak by snad stačil 500cfm s elektrickým sytičem: http://www.summitracing.com/parts/EDL-1403/
Camaro se rozskočilo...
Offline tafna  
#20 Odesláno : pondělí 7. prosince 2009 16:03:32(UTC)
tafna

Kategorie: Člen smečky

Registrován: 01.03.2009(UTC)
Zpráv: 1,480
Bydliště: Černilov, Hradec Králové

Blahořečil: 1-krát
Blahořečen: 5-krát v 4 příspěvcích
sejki napsal:
budu potrebovat vedet kompresni pomer jaky tam je ted.... jak jsou velky ventily a jestli na motoru uz jsou nejaky upravy....
co vim je ze motor je puvodni bez nejakych uprav. vse origo!! hele asi bude nejlepsi kdyz se treba ztavim a pokecame mam to k tobe 3/4 hodky. ty se timhle zivis nebo jen konicek??
Offline sejki  
#21 Odesláno : pondělí 7. prosince 2009 16:11:09(UTC)
sejki

Kategorie: Člen smečky

Registrován: 22.11.2009(UTC)
Zpráv: 1,135
Bydliště: Ústí nad Orlicí

Blahořečil: 5-krát
Blahořečen: 2-krát v 2 příspěvcích
tafna napsal:
co vim je ze motor je puvodni bez nejakych uprav. vse origo!! hele asi bude nejlepsi kdyz se treba ztavim a pokecame mam to k tobe 3/4 hodky. ty se timhle zivis nebo jen konicek??


zivim se vetsinou dobrejma stejkama hele :-D jo vydelavam si tim, ale nejradsi bych s tim prastil a mel to jak konicek...
Chevrolet Camaro '79
Buick Century Estate Wagon '89
Offline Zlumik  
#22 Odesláno : pondělí 7. prosince 2009 22:37:31(UTC)
Zlumik

Kategorie: Kandidát smečky

Registrován: 20.04.2009(UTC)
Zpráv: 299
Bydliště: Kladruby nad Labem

sejki napsal:
Usti n Orlici



jeee...tak to já bych tedy, ehmm, taky přijel....Ja nic
Offline sejki  
#23 Odesláno : pondělí 7. prosince 2009 23:26:04(UTC)
sejki

Kategorie: Člen smečky

Registrován: 22.11.2009(UTC)
Zpráv: 1,135
Bydliště: Ústí nad Orlicí

Blahořečil: 5-krát
Blahořečen: 2-krát v 2 příspěvcích
Zlumik napsal:
jeee...tak to já bych tedy, ehmm, taky přijel....Ja nic


Klidne se stavte... kafe mam rozpustny :-D
Chevrolet Camaro '79
Buick Century Estate Wagon '89
Offline tafna  
#24 Odesláno : úterý 5. ledna 2010 18:24:23(UTC)
tafna

Kategorie: Člen smečky

Registrován: 01.03.2009(UTC)
Zpráv: 1,480
Bydliště: Černilov, Hradec Králové

Blahořečil: 1-krát
Blahořečen: 5-krát v 4 příspěvcích
myslite ze jeto spatnej napad kupovat repasovanej karbec???
http://cgi.ebay.com/ebay...ssPageName=STRK:MEWAX:IT
Jířa  
#25 Odesláno : úterý 5. ledna 2010 19:12:00(UTC)
Guest
Kategorie: Anonymní

Registrován: 28.02.2009(UTC)
Zpráv: 1,960

Blahořečen: 1-krát v 1 příspěvcích
tafna napsal:
myslite ze jeto spatnej napad kupovat repasovanej karbec???
http://cgi.ebay.com/ebay...ssPageName=STRK:MEWAX:IT


Je. Jedině novej. Kolega koupil na škodovku repasovanej Weber 40 DCOE a říkal že je s tím problém.

Upraveno moderátorem úterý 5. ledna 2010 20:52:13(UTC)  | Důvod úpravy: -

Uživatelé, kteří si prohlížejí toto téma
Guest (5)
Podobná témata
Koupím karburátor a sání (Bazar)
od Fido 20.12.2015 18:24:05(UTC)
Pomoc výměna karburátoru - chevy nejede / neřadí (Motory, výkonové úpravy)
Belarus Krajda 21.12.2014 15:13:51(UTC)
karburátory (Bazar)
od apolo 03.11.2014 14:26:22(UTC)
Karburátor a sání (Motory, výkonové úpravy)
od Zéma 11.04.2014 10:53:34(UTC)
Prodám karburátor Rochester Quadrajet (Bazar)
od MartinG 13.10.2013 19:08:31(UTC)
Sání a karburátor na Olds 403 (Motory, výkonové úpravy)
od TransAm79 09.07.2013 11:22:15(UTC)
Karburátor na 350tku (Bazar)
od MartinG 04.06.2013 19:39:15(UTC)
Karburátor Speed Demon 650 cfm (Bazar)
od Firebird 03.06.2013 5:03:33(UTC)
Karburátor Quadrajet (Motory, výkonové úpravy)
od MartinG 13.01.2013 17:52:54(UTC)
Karburátory - teorie a praxe (Motory, výkonové úpravy)
od fik 04.01.2012 16:19:30(UTC)
K: Karburátor na 305 (Bazar)
od honza 05.05.2011 23:55:48(UTC)
Kúpa karburátora a sania (Motory, výkonové úpravy)
od Ross 03.07.2010 0:13:21(UTC)
Karburátor Q-Jet (Motory, výkonové úpravy)
od Zlumik 29.04.2009 23:18:25(UTC)
2 stránek12>
V tomto fóru nemůžete iniciovat nová témata.
V tomto fóru nemůžete na témata odpovídat.
V tomto fóru nemůžete své zprávy mazat.
V tomto fóru nemůžete své zprávy editovat.
V tomto fóru nemůžete iniciovat průzkumy mínění.
V tomto fóru nemůžete hlasovat v průzkumech mínění.