Kategorie: Člen smečky Registrován: 18.03.2009(UTC) Zpráv: 647 Bydliště: Prazak,fujtajxl:)
Blahořečil: 3-krát Blahořečen: 2-krát v 2 příspěvcích
|
Tak nadešel čas na Edelbrock. Ten quadrajet, co tam mám teď se chová poněkud divně. A měl bych pár otázek. Něco málo jsem vyčetl, ale stejně pár věcí (no vlastně skoro všechno) netuším... ohledně montáže, je třeba dokoupit ještě nějaké další díly(šroubky, hadičky, těsnění, filtřík atd.)? Rozměr na vzduchové filtry je univerzální? Co sání, původní bez problémů nebo je třeba nové? A jedna dvě poněkud dementnější - EGR. Kde to je, jak poznám, že to mám - tzn. jestli koupit karburátor s egr nebo bez. A druhá, sytič - tlačidlo tam nemam, zapínám ho před nastartováním prošlápnutím plynového pedálu a zas ho tak vypínám, znamená to elektrickej sytič? Takže při koupi taky dávat bacha na to jestli koupit karburátor s přípravou na el. sytič nebo rovnou manuální? Některé otázky asi budou znít dementně, ale o autech začínám něco zjišťovat až s Camarem, takže občas to asi stojí za to:)
|
|
|
|
Kategorie: Člen smečky Registrován: 01.04.2009(UTC) Zpráv: 531 Bydliště: Bratislava, Sk
Blahořečen: 5-krát v 5 příspěvcích
|
Sanie- moze zostat povodne, akurat potrebujes redukciu- spread bore-square bore. Mozes ho vymenit za hlinikove, usetris par kg a mozno aj niekolko koni navyse ziskas. Filtre- su univerzalne ale vyska je rozna, niektore maju otvor zospodu umiestneny excentricky, aby sa nedotykali rozdelovaca. EGR- mas ho tam ale zahod ho. Ked kupis karburator co ma moznost zapojenia EGR, nic sa nestane. Sytic- mas vyhrievany vyfukovymi plynmi, kup karburator s elektrickym. Este potrebujes drobnosti ako napr block off plate co zapcha dieru po sytici, ak nechas sanie. Odporucam zadat do Youtube Edelbrock carb install a uvidis. http://www.youtube.com/watch?v=Y1e2EmF320k&feature=related Upraveno uživatelem středa 4. listopadu 2009 23:09:49(UTC)
| Důvod úpravy: -
|
|
|
|
Kategorie: Člen smečky Registrován: 18.03.2009(UTC) Zpráv: 647 Bydliště: Prazak,fujtajxl:)
Blahořečil: 3-krát Blahořečen: 2-krát v 2 příspěvcích
|
skvěle, děkuji za info. Zítra na to mrknu a doufám se i rovnou poobjednává. V nejhorším o víkendu. Jsem upřímně zvědav jak to dopadne.
|
|
|
|
Kategorie: Vůdce smečky Registrován: 28.02.2009(UTC) Zpráv: 8,306 Bydliště: Třebenice (LT)
Blahořečil: 86-krát Blahořečen: 166-krát v 144 příspěvcích
|
Teoreticky budeš potom k tomu stejně jako já potřebovat takový to vedení paliva spodem kolem karburátoru, protože Edelbrocky mají palivový přívod nahoře a zavází to potom filtru. http://www.summitracing.com/parts/EDL-8131/ Dále jak vidíš na obrázku, součástí setu je i palivový filtr, ten taky musíš koupit extra, protože QJet ho má vestavěný, kdežto Eddie nikoliv. Pokud ucpeš EGR (snad někde na sání nebo tak), tak kup karburátor bez něj, tj. v Edelbročím případě typ 1406 (elektrický sytič). Ten jenom nasadíš, zapojíš a jedeš :-) i když pak by ti měl někdo doštelovat směs a volnoběh... jeden nejmenovaný člen fóra je v tom přeborník :-$ Upraveno uživatelem čtvrtek 5. listopadu 2009 10:15:02(UTC)
| Důvod úpravy: - |
Camaro se rozskočilo...
|
|
|
|
Kategorie: Člen smečky Registrován: 01.03.2009(UTC) Zpráv: 1,480 Bydliště: Černilov, Hradec Králové
Blahořečil: 1-krát Blahořečen: 5-krát v 4 příspěvcích
|
|
|
|
|
Kategorie: Člen smečky Registrován: 01.04.2009(UTC) Zpráv: 531 Bydliště: Bratislava, Sk
Blahořečen: 5-krát v 5 příspěvcích
|
mozes ho pouzit, je to to iste...
|
|
|
|
Kategorie: Člen smečky Registrován: 01.03.2009(UTC) Zpráv: 1,480 Bydliště: Černilov, Hradec Králové
Blahořečil: 1-krát Blahořečen: 5-krát v 4 příspěvcích
|
[quote=tomcat1]mozes ho pouzit, je to to iste...[/quote] a pujde na nej namontovat Edelbrock karburator??
|
|
|
|
Kategorie: Člen smečky Registrován: 01.04.2009(UTC) Zpráv: 531 Bydliště: Bratislava, Sk
Blahořečen: 5-krát v 5 příspěvcích
|
ano, Edelbrock aj Holley, je to square bore
|
|
|
|
Kategorie: Člen smečky Registrován: 22.11.2009(UTC) Zpráv: 1,135 Bydliště: Ústí nad Orlicí
Blahořečil: 5-krát Blahořečen: 2-krát v 2 příspěvcích
|
tafna napsal:a pujde na nej namontovat Edelbrock karburator?? jaky chces pouzit? |
Chevrolet Camaro '79 Buick Century Estate Wagon '89
|
|
|
|
Kategorie: Člen smečky Registrován: 01.03.2009(UTC) Zpráv: 1,480 Bydliště: Černilov, Hradec Králové
Blahořečil: 1-krát Blahořečen: 5-krát v 4 příspěvcích
|
sejki napsal:jaky chces pouzit? predstavu mam! ale chtel jsem vas poprosit jestli by jste mi ten motor nepomohli sestavit pomoci odkazu na ruzne dily. motor rozdelany jeste nemam ale urcite bych chtel karbec, vacku, nadzdvihatka, rozvody, tesneni atd. co vas napadne! motor je 305tka normalne jezdil tlaky byli od 11do12 na vsech valcich. samozrejme bych chtel vykon zvysit. ne zadnej brutus ale aspon 250 Ps. kdyz tak pokracujte v mem temat! predem dekuji za vase rady
|
|
|
|
Kategorie: Na dobré cestě Registrován: 04.12.2009(UTC) Zpráv: 93 Bydliště: Jihlava
|
Dobrá rada ! Sežeň si Edelbrok , budeš spokojený ! Taky ho mám
|
|
|
|
Kategorie: Člen smečky Registrován: 01.03.2009(UTC) Zpráv: 1,480 Bydliště: Černilov, Hradec Králové
Blahořečil: 1-krát Blahořečen: 5-krát v 4 příspěvcích
|
colin napsal:Dobrá rada ! Sežeň si Edelbrok , budeš spokojený ! Taky ho mám v karburatoru mam jasno. ale v ostatnim potrebuju poradit
|
|
|
|
Kategorie: Člen smečky Registrován: 22.11.2009(UTC) Zpráv: 1,135 Bydliště: Ústí nad Orlicí
Blahořečil: 5-krát Blahořečen: 2-krát v 2 příspěvcích
|
tafna napsal:v karburatoru mam jasno. ale v ostatnim potrebuju poradit
budu potrebovat vedet kompresni pomer jaky tam je ted.... jak jsou velky ventily a jestli na motoru uz jsou nejaky upravy.... |
Chevrolet Camaro '79 Buick Century Estate Wagon '89
|
|
|
|
Kategorie: Vůdce smečky Registrován: 28.02.2009(UTC) Zpráv: 8,306 Bydliště: Třebenice (LT)
Blahořečil: 86-krát Blahořečen: 166-krát v 144 příspěvcích
|
|
Camaro se rozskočilo...
|
|
|
|
Kategorie: Člen smečky Registrován: 22.11.2009(UTC) Zpráv: 1,135 Bydliště: Ústí nad Orlicí
Blahořečil: 5-krát Blahořečen: 2-krát v 2 příspěvcích
|
Na 250hp nepotrebujes 600cfm karbec |
Chevrolet Camaro '79 Buick Century Estate Wagon '89
|
|
|
|
Kategorie: Člen smečky Registrován: 22.11.2009(UTC) Zpráv: 1,135 Bydliště: Ústí nad Orlicí
Blahořečil: 5-krát Blahořečen: 2-krát v 2 příspěvcích
|
tafna napsal:v karburatoru mam jasno. ale v ostatnim potrebuju poradit
jinak jestli chces poradit, ci slozit motor ci udelat nejakou bestii tak to nemas daleko..... |
Chevrolet Camaro '79 Buick Century Estate Wagon '89
|
|
|
|
Kategorie: Člen smečky Registrován: 01.03.2009(UTC) Zpráv: 1,480 Bydliště: Černilov, Hradec Králové
Blahořečil: 1-krát Blahořečen: 5-krát v 4 příspěvcích
|
sejki napsal:jinak jestli chces poradit, ci slozit motor ci udelat nejakou bestii tak to nemas daleko..... jsem vyucenej automechanik motor si snad slozim sam ale s vyberem spravnych novich dilu budu mit problem!! a vi vite co za blbyny budu potrebovat jeste kolem!! PS: odkud jsi ???
|
|
|
|
Kategorie: Člen smečky Registrován: 22.11.2009(UTC) Zpráv: 1,135 Bydliště: Ústí nad Orlicí
Blahořečil: 5-krát Blahořečen: 2-krát v 2 příspěvcích
|
tafna napsal:jsem vyucenej automechanik motor si snad slozim sam ale s vyberem spravnych novich dilu budu mit problem!! a vi vite co za blbyny budu potrebovat jeste kolem!! PS: odkud jsi ??? Usti n Orlici |
Chevrolet Camaro '79 Buick Century Estate Wagon '89
|
|
|
|
Kategorie: Vůdce smečky Registrován: 28.02.2009(UTC) Zpráv: 8,306 Bydliště: Třebenice (LT)
Blahořečil: 86-krát Blahořečen: 166-krát v 144 příspěvcích
|
sejki napsal:Na 250hp nepotrebujes 600cfm karbec Jsem psal, co mám já. A 1405 je hodně univerzální volba, dá se potom třeba přehodit na 350ku, až si ji tafna koupí Jinak by snad stačil 500cfm s elektrickým sytičem: http://www.summitracing.com/parts/EDL-1403/ |
Camaro se rozskočilo...
|
|
|
|
Kategorie: Člen smečky Registrován: 01.03.2009(UTC) Zpráv: 1,480 Bydliště: Černilov, Hradec Králové
Blahořečil: 1-krát Blahořečen: 5-krát v 4 příspěvcích
|
sejki napsal:budu potrebovat vedet kompresni pomer jaky tam je ted.... jak jsou velky ventily a jestli na motoru uz jsou nejaky upravy.... co vim je ze motor je puvodni bez nejakych uprav. vse origo!! hele asi bude nejlepsi kdyz se treba ztavim a pokecame mam to k tobe 3/4 hodky. ty se timhle zivis nebo jen konicek??
|
|
|
|
Kategorie: Člen smečky Registrován: 22.11.2009(UTC) Zpráv: 1,135 Bydliště: Ústí nad Orlicí
Blahořečil: 5-krát Blahořečen: 2-krát v 2 příspěvcích
|
tafna napsal:co vim je ze motor je puvodni bez nejakych uprav. vse origo!! hele asi bude nejlepsi kdyz se treba ztavim a pokecame mam to k tobe 3/4 hodky. ty se timhle zivis nebo jen konicek??
zivim se vetsinou dobrejma stejkama hele :-D jo vydelavam si tim, ale nejradsi bych s tim prastil a mel to jak konicek... |
Chevrolet Camaro '79 Buick Century Estate Wagon '89
|
|
|
|
Kategorie: Kandidát smečky Registrován: 20.04.2009(UTC) Zpráv: 299 Bydliště: Kladruby nad Labem
|
sejki napsal:Usti n Orlici jeee...tak to já bych tedy, ehmm, taky přijel....
|
|
|
|
Kategorie: Člen smečky Registrován: 22.11.2009(UTC) Zpráv: 1,135 Bydliště: Ústí nad Orlicí
Blahořečil: 5-krát Blahořečen: 2-krát v 2 příspěvcích
|
Zlumik napsal:jeee...tak to já bych tedy, ehmm, taky přijel.... Klidne se stavte... kafe mam rozpustny :-D |
Chevrolet Camaro '79 Buick Century Estate Wagon '89
|
|
|
|
Kategorie: Člen smečky Registrován: 01.03.2009(UTC) Zpráv: 1,480 Bydliště: Černilov, Hradec Králové
Blahořečil: 1-krát Blahořečen: 5-krát v 4 příspěvcích
|
|
|
|
|
Kategorie: Anonymní
Registrován: 28.02.2009(UTC) Zpráv: 1,960
Blahořečen: 1-krát v 1 příspěvcích
|
Je. Jedině novej. Kolega koupil na škodovku repasovanej Weber 40 DCOE a říkal že je s tím problém. Upraveno moderátorem úterý 5. ledna 2010 20:52:13(UTC)
| Důvod úpravy: -
|
|
|
|
V tomto fóru nemůžete iniciovat nová témata.
V tomto fóru nemůžete na témata odpovídat.
V tomto fóru nemůžete své zprávy mazat.
V tomto fóru nemůžete své zprávy editovat.
V tomto fóru nemůžete iniciovat průzkumy mínění.
V tomto fóru nemůžete hlasovat v průzkumech mínění.
Soubory cookie:
chevroletcamaro.cz - fórum používá soubory cookie. Pokračováním prohlížení těchto stránek vyjadřujete souhlas s jejich použitím.
Více informací
OK