Kategorie: Prodal Forda
Registrován: 06.08.2016(UTC) Zpráv: 45
Blahořečen: 1-krát v 1 příspěvcích
|
Děkuji za informace. Že bych měl takové štěstí a byla špatná gumička v novém brzdové válci :-( , bohužel i to se může stát. Teď dohledávám nastavení předstihu rozdělovače, mám elektrické startování a nemůžu najít kolik má ukázat stupňů , když to vyblikam . Nacházím jen odkazy na koupení servisního manuálu. Jsou prosím stránky kde se dají dohledat inforámce? S mojí angličtinou mi bohužel na US fórech dochazi dech. Nasel jsem jen info k 350cui, já mám 400cui a nevím zda to bude stejné.
|
|
|
|
Kategorie: Vůdce smečky Registrován: 28.02.2009(UTC) Zpráv: 8,306 Bydliště: Třebenice (LT)
Blahořečil: 86-krát Blahořečen: 166-krát v 144 příspěvcích
|
Já bych řekl, že to bude stejný pro všechny Chevy SBC. Na volnoběh 8-12° v otáčkách, cca 2500-3000, odpojená podtlaková regulace (pokud ji to má) 32-36° Upraveno uživatelem pondělí 15. srpna 2016 16:56:13(UTC)
| Důvod úpravy: - |
Camaro se rozskočilo...
|
|
|
|
Kategorie: Kandidát rady starších Registrován: 14.05.2011(UTC) Zpráv: 1,564
Blahořečil: 6-krát Blahořečen: 24-krát v 21 příspěvcích
|
Je to u všech motoru skoro stejný .Někdy je rozm...á podtlaková regulace a na volnoběh to přidává hodně předstihu pak ten motor nejde pořádně doštelovat se zapojenou podtlakovkou na volnoběh max 2O stupnů.
|
|
|
|
Kategorie: Prodal Forda
Registrován: 06.08.2016(UTC) Zpráv: 45
Blahořečen: 1-krát v 1 příspěvcích
|
Super, diky moc. Hned jak dodělám výměnu věnce tak to zkusím poštelovat. Snad se povede a bude zas hezky bublat :-) má smysl vracet mechanickou pumpu na benzín? Teď tam mám elektrické čerpadlo a problém je v tom , že stále tlačí když nenastartuju a začne se přelejvat karbec.
|
|
|
|
Kategorie: Vůdce smečky Registrován: 28.02.2009(UTC) Zpráv: 8,306 Bydliště: Třebenice (LT)
Blahořečil: 86-krát Blahořečen: 166-krát v 144 příspěvcích
|
Záleží jak to je udělaný, musel bys tam dodělat nějaký regulátor nebo něco, co pumpu vypne po pár vteřinách, jako to maj moderní auta.
Osobně mi přijde zbytečnost tam dávat elektriku, mechanická pumpa bez problémů zvládne i 500hp+ SBC. S přihlédnutím, o kolik věcí navíc se pak musíš postarat. |
Camaro se rozskočilo...
|
|
|
|
Kategorie: Prodal Forda
Registrován: 06.08.2016(UTC) Zpráv: 45
Blahořečen: 1-krát v 1 příspěvcích
|
Proto bych chtěl vrátit mechanickou pumpu. Nevím zda tam dali el.čerpadlo, zda bylo mechanické v cudu nebo z jiných důvodů. Nevím co stim měli poláci v planu.
|
|
|
|
Kategorie: Vůdce smečky Registrován: 28.02.2009(UTC) Zpráv: 8,306 Bydliště: Třebenice (LT)
Blahořečil: 86-krát Blahořečen: 166-krát v 144 příspěvcích
|
Tak záleží jak se ti do toho chce hrabat, třeba by fakt stačilo přidat jen nějaký regulátor a bylo by hotovo. Pokud je to relativně funkční teďko... |
Camaro se rozskočilo...
|
|
|
|
Kategorie: Prodal Forda
Registrován: 06.08.2016(UTC) Zpráv: 45
Blahořečen: 1-krát v 1 příspěvcích
|
Věnec se dnes dodělal a ladil se i předstih, ale mám podezření , že čerpadlo tlačí moc tak zkusím ten regulátor nebo slabší čerpadlo, ať se může pořádně doladit chod motoru.
|
|
|
|
Kategorie: Kandidát rady starších Registrován: 14.05.2011(UTC) Zpráv: 1,564
Blahořečil: 6-krát Blahořečen: 24-krát v 21 příspěvcích
|
|
|
|
|
Kategorie: Prodal Forda
Registrován: 06.08.2016(UTC) Zpráv: 45
Blahořečen: 1-krát v 1 příspěvcích
|
Poladilo se jak to nejlíp šlo. Nehadá se na volnoběch, ale bohužel při prudkém sešlapnutí se na chvilku zadusí, pouze pozvolne přidávaní. Za jízdy není čistý chod, prostě moc benzinu. Regulator dávat nebudu, zítra objednávám pumpu, než dorazí do týdne udělám jiné drobnosti. Třeba nůžkové řazení , které se dnes podělalo .
|
|
|
|
Kategorie: Člen smečky Registrován: 29.10.2009(UTC) Zpráv: 1,285 Bydliště: Letohrad, Praha
Blahořečil: 18-krát Blahořečen: 12-krát v 12 příspěvcích
|
Ta elektrika fakt musí být doladěná, jinak je to nebezpečný... kromě regulátoru tlaku tam musí být automatický vypnutí, jakmile se přestane točit motor. Když je to udělaný dobře, je to příjemný (až na zvuk), hlavně po dlouhým stání. Jednodušší bude ale mechanika no. |
|
|
|
|
Kategorie: Vůdce smečky Registrován: 28.02.2009(UTC) Zpráv: 8,306 Bydliště: Třebenice (LT)
Blahořečil: 86-krát Blahořečen: 166-krát v 144 příspěvcích
|
Napsal: Z28 Poladilo se jak to nejlíp šlo. Nehadá se na volnoběch, ale bohužel při prudkém sešlapnutí se na chvilku zadusí, pouze pozvolne přidávaní. Za jízdy není čistý chod, prostě moc benzinu. Regulator dávat nebudu, zítra objednávám pumpu, než dorazí do týdne udělám jiné drobnosti. Třeba nůžkové řazení , které se dnes podělalo . Asi děláš dobře, mechanika je jednodušší a bezproblémová. Jen si zkontroluj, jestli máš za tou zátkou na bloku motoru tu tyčku co pumpuje. Ze zvědavosti, jak je řešená ta instalace elektrický pumpy? Je strčená zeshora dovnitř nádrže nebo přidělaná zespoda? Jo a co myslíš tím nůžkovým řazením? Upraveno uživatelem čtvrtek 18. srpna 2016 9:51:15(UTC)
| Důvod úpravy: - |
Camaro se rozskočilo...
|
|
|
|
Kategorie: Prodal Forda
Registrován: 06.08.2016(UTC) Zpráv: 45
Blahořečen: 1-krát v 1 příspěvcích
|
Páčka je na pumpě? , tedy na fotkách ji tam má ta pumpa. Nebo je jestě něco navíc za zátkou? Čerpadlo je venku nad nádrží, a vše je dokonce udělané bez vracečky benzínu. Tomu řazení tak říkám já , jsou tam oka jak od nůžek, jinak je to řazení 1,3 dopředu a 2,4 dozadu a musím u dvou kvalitu zvednout to prepakování.
|
|
|
|
Kategorie: Vůdce smečky Registrován: 28.02.2009(UTC) Zpráv: 8,306 Bydliště: Třebenice (LT)
Blahořečil: 86-krát Blahořečen: 166-krát v 144 příspěvcích
|
|
Camaro se rozskočilo...
|
|
|
|
Kategorie: Prodal Forda
Registrován: 06.08.2016(UTC) Zpráv: 45
Blahořečen: 1-krát v 1 příspěvcích
|
Jedu se teď podívat, jen se zeptám , kdyby tam nebyla , dá se tam dat tím prostorem kde je puma? Řazení jsem teď vyfotil a večer z PC to sem hodím. Upraveno uživatelem čtvrtek 18. srpna 2016 12:38:23(UTC)
| Důvod úpravy: -
|
|
|
|
Kategorie: Vůdce smečky Registrován: 28.02.2009(UTC) Zpráv: 8,306 Bydliště: Třebenice (LT)
Blahořečil: 86-krát Blahořečen: 166-krát v 144 příspěvcích
|
Jasně, jinudy se tam ani nedává. Jen se předtim maže montážní vazelínou, aby nevypadla během instalace pumpy. A ještě jsem si vzpomněl, mezi pumpou a blokem je kovový mezikus "mounting plate". Ale snad tam bude. Upraveno uživatelem čtvrtek 18. srpna 2016 13:35:55(UTC)
| Důvod úpravy: - |
Camaro se rozskočilo...
|
|
|
|
Kategorie: Prodal Forda
Registrován: 06.08.2016(UTC) Zpráv: 45
Blahořečen: 1-krát v 1 příspěvcích
|
Tak pumpa a vše potřebné objednané, ježdění počká než tam dám mechanickou pumpu. Čerpadlo na autě nechám, pak dodělám i ten regulátor(kolik má mít tlak?) a bude to na autě jako záloha pro případ nouze :-D . řazení Upraveno uživatelem čtvrtek 18. srpna 2016 21:50:47(UTC)
| Důvod úpravy: -
|
|
|
|
Kategorie: Vůdce smečky Registrován: 28.02.2009(UTC) Zpráv: 8,306 Bydliště: Třebenice (LT)
Blahořečil: 86-krát Blahořečen: 166-krát v 144 příspěvcích
|
Aha, pěkná hračka :-) Ale mně se stejně nejvíc líbí u těhle starších dvojek origo řazení, co vypadá jako forsáž v letadle.
Nevim co máš za karbec, ale třeba Edelbrocky doporučují maximální tlak 6.5psi. |
Camaro se rozskočilo...
|
|
|
|
Kategorie: Prodal Forda
Registrován: 06.08.2016(UTC) Zpráv: 45
Blahořečen: 1-krát v 1 příspěvcích
|
Ohledně řazení, když dávám 1,2 musím zvednout ty oka, 3,4 už bez, Na autě mám Edelbrock, teď budu zjišťovat zda je na něm vše nastavené jak má, aby trysky atd. nnedavolo moc benzinu i na karbeci.
|
|
|
|
Kategorie: Vůdce smečky Registrován: 28.02.2009(UTC) Zpráv: 8,306 Bydliště: Třebenice (LT)
Blahořečil: 86-krát Blahořečen: 166-krát v 144 příspěvcích
|
On je v tom ctyrkvalt? Hele, mel by sis zalozit vlastni tema o autu a trosku se o nem rozepsat. Takovych tu moc nejezdi ;) |
Camaro se rozskočilo...
|
|
|
|
Kategorie: Prodal Forda
Registrován: 06.08.2016(UTC) Zpráv: 45
Blahořečen: 1-krát v 1 příspěvcích
|
Jj, mam tam 4kvalt. Koukal jsem , že je tu možnost zalozit vlastní téma, večer se na to vrhnu.
|
|
|
|
Kategorie: Prodal Forda
Registrován: 06.08.2016(UTC) Zpráv: 45
Blahořečen: 1-krát v 1 příspěvcích
|
na netu jsem našel pdf k edellbrock1407, ale je to obecné. jsou tam dva šrouby pro komoru 1 a komoru 2, mají tyto šrouby nějaké základní nastavení z vyroby?
|
|
|
|
Kategorie: Vůdce smečky Registrován: 28.02.2009(UTC) Zpráv: 8,306 Bydliště: Třebenice (LT)
Blahořečil: 86-krát Blahořečen: 166-krát v 144 příspěvcích
|
Já bych řekl tak 6mm od základny každej :-D
Lidi píšou 1.25 až 1.5 otáčky od utaženýho (nepřetáhnout!) |
Camaro se rozskočilo...
|
|
|
|
Kategorie: Prodal Forda
Registrován: 06.08.2016(UTC) Zpráv: 45
Blahořečen: 1-krát v 1 příspěvcích
|
Tak auto je proti a nechce mě povozit. Do teď to bylo docela v pohodě, ale nechat to poladit je potřeba. Zničeho nic po nastartování zdochne jako by mu došlo palivo nebo přestalo fungovat zapalování, jde hned opět nastartovat. Když se to trochu ohřeje už nezdochává. Při pomalém přidávání plynu má chvilku neklidný chod(někdy by i snad chtěl vyskočít ven jak se rozklepe), toto asi bude nejspíš předstihem. To zdochávání možná taky, nebo bordel v karbecu,přisává někde vzduch, el.zapalování, zatím to beru s nadhledem, prostě letos toho ježdění moc nebude.
|
|
|
|
Kategorie: Člen smečky Registrován: 03.11.2013(UTC) Zpráv: 817 Bydliště: Praha
Blahořečil: 3-krát Blahořečen: 23-krát v 21 příspěvcích
|
podle me benzin nebo svicky a koukni na kabeli jestli se ti nejakej nepropalil
|
|
|
|
V tomto fóru nemůžete iniciovat nová témata.
V tomto fóru nemůžete na témata odpovídat.
V tomto fóru nemůžete své zprávy mazat.
V tomto fóru nemůžete své zprávy editovat.
V tomto fóru nemůžete iniciovat průzkumy mínění.
V tomto fóru nemůžete hlasovat v průzkumech mínění.
Soubory cookie:
chevroletcamaro.cz - fórum používá soubory cookie. Pokračováním prohlížení těchto stránek vyjadřujete souhlas s jejich použitím.
Více informací
OK