Kategorie: Hledá svoje místo Registrován: 29.07.2013(UTC) Zpráv: 43 Bydliště: Rožnov pod Radhoštěm
Blahořečen: 1-krát v 1 příspěvcích
|
dal jsem na bbc 454 zánovní karbec edelbrock 800cfm a novou mechanickou pumpu. Nedaří se mi to stále správnně naladít, při prudkém sešlapnutí plynu se začne dusit a štěkat do sání, musím jen pomalu a plynule... Dal jsem tam ukazatel tlaku paliva a mech pumpa tlačí 10psi ..., eda má mít kolem 6psi že?.., mohl by to být zdroj problému? , koilik to tlačí vám? |
chevrolet camaro 1985 5,7 nepojízdné, motor venku pontiac trans am 1981 7,4 pojízdné chevrolet g30 sportvan 1986 5,7 pojízdné chevrolet caprice 1970 6,6 nepojízdné motor venku |
|
|
|
Kategorie: Vůdce smečky Registrován: 28.02.2009(UTC) Zpráv: 8,306 Bydliště: Třebenice (LT)
Blahořečil: 86-krát Blahořečen: 166-krát v 144 příspěvcích
|
Běžně je Eda do 6psi, nevím jak 800cfm. |
Camaro se rozskočilo...
|
|
|
|
Kategorie: Kandidát rady starších Registrován: 14.05.2011(UTC) Zpráv: 1,564
Blahořečil: 6-krát Blahořečen: 24-krát v 21 příspěvcích
|
|
|
|
|
Kategorie: Hledá svoje místo Registrován: 29.07.2013(UTC) Zpráv: 43 Bydliště: Rožnov pod Radhoštěm
Blahořečen: 1-krát v 1 příspěvcích
|
tech 10 psi mu asi dobře dělat nebude, máte tam regulatory nebo vaše pumpy mají 6 psi? |
chevrolet camaro 1985 5,7 nepojízdné, motor venku pontiac trans am 1981 7,4 pojízdné chevrolet g30 sportvan 1986 5,7 pojízdné chevrolet caprice 1970 6,6 nepojízdné motor venku |
|
|
|
Kategorie: Vůdce smečky Registrován: 28.02.2009(UTC) Zpráv: 8,306 Bydliště: Třebenice (LT)
Blahořečil: 86-krát Blahořečen: 166-krát v 144 příspěvcích
|
My povětšinou máme sériový+- pumpy, nic zásadního. Dej si tam regulátor a hotovo. |
Camaro se rozskočilo...
|
|
|
|
Kategorie: Na dobré cestě Registrován: 25.07.2010(UTC) Zpráv: 136 Bydliště: zlin
Blahořečil: 3-krát Blahořečen: 1-krát v 1 příspěvcích
|
Nastavení mechanické pumpy pro kompresor/turbo:
Tímto bych rád prozradil těžce nabyté poznatky ohledně plnicích tlaků a regulátorů a jiných kravinek :)
Dané platí pro karburátory!
1. Pakliže mechanická pumpa funguje jak má, tedy tlačí cca 5 PSI, není třeba ji měnit, není potřeba dávat elektrickou s regulací atp.
2. Pokud dává víc, přidáme do cesty případně mechanický tlakový regulátor s omezením na 5 PSI
3. Pokud mám motor přeplňovaný a je jedno čím, musím dodržet delta p, tedy tlakový spád nad hladinou plováku a v hadici. Pakliže tlačím do karburátoru seshora vzduch z turba nebo kompresoru, delta p se mi snižuje a když plním víc, než dá pumpa, jsem bez benzínu. Do vyprázdnění plovákových komor.
Primitivní řešení:
na benzinové pumpě jsou dva otvory. Jeden zaslepím šroubem, druhý zvětším a zašroubuju do něj ventil. Třeba z pneumatiky/kola - je jedno. Připojím na něj tlakovou hadici a tuto zapojím DO TLAKOVÉHO OKRUHU, tedy tam, kde je při plnění tlak vzduchu.
Tímto dosáhnu toho, že delta p mezi hladinou nad plovákem a v benzinovém vedení od pumpy bude vždy stejné, nehledě na atmosferický tlak. Ten bude jen tehdy, když bude aktivní blow-by/bypass..
letu zdar
howgh
|
Chevrolet Camaro Z28 87 V8 5.0 Chevrolet Camaro 3.8 00 V6 Pontiac Fiero 2M4 86 V6 3.1 GMC Tioga Fleetwood 79 V8 5.7 Chrysler Voyager 98 3.3
|
1 uživatel blahořečil conny za tento úžasný příspvěvek.
|
|
|
Kategorie: Kandidát rady starších Registrován: 14.05.2011(UTC) Zpráv: 1,564
Blahořečil: 6-krát Blahořečen: 24-krát v 21 příspěvcích
|
|
|
|
|
V tomto fóru nemůžete iniciovat nová témata.
V tomto fóru nemůžete na témata odpovídat.
V tomto fóru nemůžete své zprávy mazat.
V tomto fóru nemůžete své zprávy editovat.
V tomto fóru nemůžete iniciovat průzkumy mínění.
V tomto fóru nemůžete hlasovat v průzkumech mínění.
Soubory cookie:
chevroletcamaro.cz - fórum používá soubory cookie. Pokračováním prohlížení těchto stránek vyjadřujete souhlas s jejich použitím.
Více informací
OK