Kategorie: Prodal Forda
Registrován: 07.03.2016(UTC) Zpráv: 38 Bydliště: Praha
|
Zdravím všechny, před nějakým časem jsem si pořídil Monte Carlo r.v. 1974 motor 5,7L. Jako každý jsem postupem času vyměnil základní věci jako je rozdělovač, kabely, svíčky, karburátor, brzdy atd......
Auto před výměnou normálně startovalo a jezdilo dopředu a dozadu zatím jen po zahradě. Když jsem chtěl auto zprovoznit, vyřadil jsem z P na N a po několika neúspěšných startech se špatnou baterií jsem chtěl opět zařadit P a zjistil jsem, že nejde s řadičkou vůbec pohnout. Tím bych vás chtěl požádat o radu co je špatně?! Předem Dík
|
|
|
|
Kategorie: Vůdce smečky Registrován: 28.02.2009(UTC) Zpráv: 8,306 Bydliště: Třebenice (LT)
Blahořečil: 86-krát Blahořečen: 166-krát v 144 příspěvcích
|
Ahoj, volič kvaltů se obvykle zamyká klíčkem v zapalování, zkus různé polohy, jestli se tam něco nepohnulo. 1974 bude mít patrně dvojí táhla - jedno na ukazatel kvaltu na palubce a druhé co jde do převodovky. |
Camaro se rozskočilo...
|
|
|
|
Kategorie: Vůdce smečky Registrován: 28.02.2009(UTC) Zpráv: 8,306 Bydliště: Třebenice (LT)
Blahořečil: 86-krát Blahořečen: 166-krát v 144 příspěvcích
|
Pak taky zkontroluj napojení bowdenu na prevodovku, zkus ho odpojit dole a pohnout s tím voličem na převodovce ručně. |
Camaro se rozskočilo...
|
|
|
|
Kategorie: Prodal Forda
Registrován: 07.03.2016(UTC) Zpráv: 38 Bydliště: Praha
|
Děkuju za rady. Všechno vyzkouším a dám vědět
|
|
|
|
Kategorie: Prodal Forda
Registrován: 07.03.2016(UTC) Zpráv: 38 Bydliště: Praha
|
Klíček funguje tak jak má. Oddělil jsem bowden od táhla a ukazatel kvaltů se také hýbe, ale volič kvaltů se ani nehne.
|
|
|
|
Kategorie: Vůdce smečky Registrován: 28.02.2009(UTC) Zpráv: 8,306 Bydliště: Třebenice (LT)
Blahořečil: 86-krát Blahořečen: 166-krát v 144 příspěvcích
|
Volič myslíš páku nebo tu kolébku dole na převodovce? |
Camaro se rozskočilo...
|
|
|
|
Kategorie: Prodal Forda
Registrován: 07.03.2016(UTC) Zpráv: 38 Bydliště: Praha
|
Pokusím se to co nejlíp popsat a vysvětlit. Studoval jsem to i v knize, ale nic mi to nedalo. Zapoměl jsem zmínit, volič kvaltů (páku) mám ve středovém panelu ne pod volantem. Je to stejný jako u Camara ´74. Nevím jak nakonec bude obrázek velký. Je to z jiného auta, ale takto to tam je a zakroužkovaný spoj jsem rozpojil. Po rozpojení jde lehce ručně hýbat z prostoru motoru z celým mechanizmem.
|
|
|
|
Kategorie: Kandidát smečky Registrován: 22.03.2010(UTC) Zpráv: 260 Bydliště: Karlovy Vary
Blahořečil: 13-krát Blahořečen: 6-krát v 5 příspěvcích
|
Co pojistka sešlápnutí brzdy?
|
|
|
|
Kategorie: Prodal Forda
Registrován: 07.03.2016(UTC) Zpráv: 38 Bydliště: Praha
|
|
|
|
|
Kategorie: Vůdce smečky Registrován: 28.02.2009(UTC) Zpráv: 8,306 Bydliště: Třebenice (LT)
Blahořečil: 86-krát Blahořečen: 166-krát v 144 příspěvcích
|
To že by mělo takhle starý auto? Na Camarech jsem to neviděl. Dom - co to tam máš za motor, že máš startér na druhý straně? |
Camaro se rozskočilo...
|
|
|
|
Kategorie: Prodal Forda
Registrován: 07.03.2016(UTC) Zpráv: 38 Bydliště: Praha
|
Včera jsem to fotil , ale nějak se to nezdařilo, tak jsem použil fotku z internetu. Ten mechanizmus je stejný, ale startér mám na pravé straně. Mám originál 350. Znovu to nafotím, bude to tak nejlepší.
|
|
|
|
Kategorie: Vůdce smečky Registrován: 28.02.2009(UTC) Zpráv: 8,306 Bydliště: Třebenice (LT)
Blahořečil: 86-krát Blahořečen: 166-krát v 144 příspěvcích
|
Hele, nehledej v tom složitosti. Prostě porozpojuj ty různý mechanismy zjisti kde to vázne. Pokud by v tehdejší době existovalo blokování voliče přes brzdu, tak asi jedině nějak mechanicky, novější ameriky to mají skrze elmag cívku ve volantový tyči. Ale tady nic takovýho není, tak prostě zjistit který táhla to blokují a jít po nich. |
Camaro se rozskočilo...
|
|
|
|
Kategorie: Prodal Forda
Registrován: 07.03.2016(UTC) Zpráv: 38 Bydliště: Praha
|
|
|
|
|
Kategorie: Prodal Forda
Registrován: 07.03.2016(UTC) Zpráv: 38 Bydliště: Praha
|
Tak jsem to vyfotil a také zjistil, že chyba bude někde ve voliči kvaltů. To je část která se ani nehne včetně toho táhla co vede skrz podlahu.
|
|
|
|
Kategorie: Člen smečky Metály: Registrován: 11.01.2010(UTC) Zpráv: 1,115 Bydliště: Praha
Blahořečil: 3-krát Blahořečen: 22-krát v 20 příspěvcích
|
Olej v prevodovce mas ?? nekdy jsou zaseknuta kola v prevodovce. odemknout volant, kontrola aretace paky, kontrola tahla blokace razeni spojene se zamykanim volantu. Upraveno uživatelem pátek 7. července 2017 11:58:00(UTC)
| Důvod úpravy: -
|
|
|
|
Kategorie: Prodal Forda
Registrován: 07.03.2016(UTC) Zpráv: 38 Bydliště: Praha
|
Kolik je tam oleje přesně nevím jelikož po výměně karburátoru, rozdělovače a ještě dalšího se mi zatím nepovedlo auto nastartovat. Takhle v klidu tam je oleje dostatek. Vázne to někde od táhla k páce. Všechno ostatní funguje hladce.
|
|
|
|
Kategorie: Kandidát rady starších Registrován: 14.05.2011(UTC) Zpráv: 1,564
Blahořečil: 6-krát Blahořečen: 24-krát v 21 příspěvcích
|
Olej v převodovce se kontroluje za chodu motoru.
|
|
|
|
V tomto fóru nemůžete iniciovat nová témata.
V tomto fóru nemůžete na témata odpovídat.
V tomto fóru nemůžete své zprávy mazat.
V tomto fóru nemůžete své zprávy editovat.
V tomto fóru nemůžete iniciovat průzkumy mínění.
V tomto fóru nemůžete hlasovat v průzkumech mínění.
Soubory cookie:
chevroletcamaro.cz - fórum používá soubory cookie. Pokračováním prohlížení těchto stránek vyjadřujete souhlas s jejich použitím.
Více informací
OK