Kategorie: Prodal Forda
Registrován: 10.10.2013(UTC) Zpráv: 20 Bydliště: Prerov
Blahořečil: 1-krát
|
Potřebuji pomoc jak nastavit rozvody
|
|
|
|
Kategorie: Vůdce smečky Registrován: 28.02.2009(UTC) Zpráv: 8,306 Bydliště: Třebenice (LT)
Blahořečil: 86-krát Blahořečen: 166-krát v 144 příspěvcích
|
|
Camaro se rozskočilo...
|
|
|
|
Kategorie: Prodal Forda
Registrován: 10.10.2013(UTC) Zpráv: 20 Bydliště: Prerov
Blahořečil: 1-krát
|
Ahoj mám nový vše jen blok použil ale nechce se tomu do otáček xe284 Vacka a podle diagramu na superchevy by mělo být nula nula a klínek na nule ó 3 zuby v pravo
|
|
|
|
Kategorie: Prodal Forda
Registrován: 10.10.2013(UTC) Zpráv: 20 Bydliště: Prerov
Blahořečil: 1-krát
|
Když tak pošli mně tel. Zítra bych zavolal děkuji
|
|
|
|
Kategorie: Vůdce smečky Registrován: 28.02.2009(UTC) Zpráv: 8,306 Bydliště: Třebenice (LT)
Blahořečil: 86-krát Blahořečen: 166-krát v 144 příspěvcích
|
Aha, koukám ty máš rozvody od COMP Cam, takže tam je víc možností nastavení. To je trochu vyšší dívčí, já to dělal akorát jednou a měl jsem obyč Edelbrock rozvody. Tam je jen jedna možnost. V tomhle teda asi neporadim. Ale COMP Cams píšou:
Standard Timing Location: This is the same as original O.E.M. setting. Use keyway marked “O” and crankshaft gear tooth marked “O”.
4° Advance: Use keyway marked “∆” (triangle) and the crankshaft gear tooth marked “∆” (triangle). Note: The “∆” or advanced position should not be used with out degreeing the camshaft. Many camshafts have the proper advance built into the camshaft. Advancing the camshaft will reduce the intake valve to piston clearance and increase exhaust piston to valve clearance.
4° Retard: Use keyway marked “□” (Rectangle or Square) and crankshaft gear tooth marked “□” (Rectangle or Square). Note: The “□” or retarded position should not be used without degreeing the camshaft. Many camshafts have the proper advance built into the camshaft. Retarding the camshaft will reduce exhaust valve to piston clearance and increases intake piston to valve clearance
=== Tj. ani trojúhelníček amo čtverec by neměly být používány, aniž bys dodatečně neprovedl "degreeing" (česky nevim). To je to, jak na vačku připojíš to velký kolo stupněma a měříš nějaký úhly. Tomu já nerozumim bohužel. |
Camaro se rozskočilo...
|
|
|
|
V tomto fóru nemůžete iniciovat nová témata.
V tomto fóru nemůžete na témata odpovídat.
V tomto fóru nemůžete své zprávy mazat.
V tomto fóru nemůžete své zprávy editovat.
V tomto fóru nemůžete iniciovat průzkumy mínění.
V tomto fóru nemůžete hlasovat v průzkumech mínění.
Soubory cookie:
chevroletcamaro.cz - fórum používá soubory cookie. Pokračováním prohlížení těchto stránek vyjadřujete souhlas s jejich použitím.
Více informací
OK