Kategorie: Na dobré cestě Registrován: 25.07.2010(UTC) Zpráv: 136 Bydliště: zlin
Blahořečil: 3-krát Blahořečen: 1-krát v 1 příspěvcích
|
Ahojte, rád bych pochytal nějaké postřehy ohledně "performance" řešení spojky.
Po cca 1000km jsem utavil spojku - obložení. Holt není stavěná na kompresor. Tedy V8 spojka pro manuál převodovku small block.. Dotazy:
- zkušenosti s keramickou - zkušenosti s novým obložením spojky, a jaké - jiná nová spojka, která vydrží řekněme 400-450 koní a krouťák tomu odpovídající a nemusel bych o ní vědět dalších 20-40tis km..
díky R.
|
Chevrolet Camaro Z28 87 V8 5.0 Chevrolet Camaro 3.8 00 V6 Pontiac Fiero 2M4 86 V6 3.1 GMC Tioga Fleetwood 79 V8 5.7 Chrysler Voyager 98 3.3
|
|
|
|
Kategorie: Člen smečky Registrován: 01.04.2009(UTC) Zpráv: 531 Bydliště: Bratislava, Sk
Blahořečen: 5-krát v 5 příspěvcích
|
Myslim ze vobec nema zmysel investovat do lepsej spojky ak mas povodnu prevodovku. Potrebujes T56 prevodovku a k nej dvojlamelovu spojku. Moze byt aj s organickymi lamelami, k smallblocku kovokeramicke nepotrebujes. Organicka ma plynulejsi zaber a nenieci tak zotrvacnik.
|
|
|
|
Kategorie: Na dobré cestě Registrován: 25.07.2010(UTC) Zpráv: 136 Bydliště: zlin
Blahořečil: 3-krát Blahořečen: 1-krát v 1 příspěvcích
|
protoze mam tr6060 z camara ss 6.2 tak to smysl ma. na prevodovku jsem se neptal :) a smysl resp nutnost to je, paklize mam samosvor a kompresor. kdyz jsem na tremecu t5 utavil novou spojku po 1000km,tak to neco znamena.. :) tedy dvoulamela.. ok Upraveno uživatelem pátek 20. dubna 2018 18:41:49(UTC)
| Důvod úpravy: - |
Chevrolet Camaro Z28 87 V8 5.0 Chevrolet Camaro 3.8 00 V6 Pontiac Fiero 2M4 86 V6 3.1 GMC Tioga Fleetwood 79 V8 5.7 Chrysler Voyager 98 3.3
|
|
|
|
Kategorie: Na dobré cestě Registrován: 25.07.2010(UTC) Zpráv: 136 Bydliště: zlin
Blahořečil: 3-krát Blahořečen: 1-krát v 1 příspěvcích
|
jdu do keramiky.. rozhodnuto :) |
Chevrolet Camaro Z28 87 V8 5.0 Chevrolet Camaro 3.8 00 V6 Pontiac Fiero 2M4 86 V6 3.1 GMC Tioga Fleetwood 79 V8 5.7 Chrysler Voyager 98 3.3
|
|
|
|
Kategorie: Člen smečky Registrován: 29.10.2009(UTC) Zpráv: 1,285 Bydliště: Letohrad, Praha
Blahořečil: 18-krát Blahořečen: 12-krát v 12 příspěvcích
|
Mně se chování auta s keramikou vůbec nelíbí. Nedá se s tím plynule popojet, manévrování při parkování bude peklo. Jestli ti to nevadí a není jiná možnost, nedá se nic dělat no. Napasovat tam spojku, která patří k převodovce, je moc složitý? |
|
|
|
|
Kategorie: Kandidát rady starších Registrován: 14.05.2011(UTC) Zpráv: 1,564
Blahořečil: 6-krát Blahořečen: 24-krát v 21 příspěvcích
|
jak píše jirka z keramiky budeš neštastnej.
|
|
|
|
Kategorie: Člen smečky Registrován: 01.04.2009(UTC) Zpráv: 531 Bydliště: Bratislava, Sk
Blahořečen: 5-krát v 5 příspěvcích
|
Montoval som dvojlamelovu organicku spojku na 420 konovy smallblock a dvojlamelovu kovokeramiku na 620 konovy (1000 Nm) bigblock. Obidve fungovali dobre ale ta kovokeramika dost rype do zotrvacnika, urcite to bude mat obmedzenu zivotnost. Pre teba bude dvojlamelova organicka dostatocna.
|
|
|
|
V tomto fóru nemůžete iniciovat nová témata.
V tomto fóru nemůžete na témata odpovídat.
V tomto fóru nemůžete své zprávy mazat.
V tomto fóru nemůžete své zprávy editovat.
V tomto fóru nemůžete iniciovat průzkumy mínění.
V tomto fóru nemůžete hlasovat v průzkumech mínění.
Soubory cookie:
chevroletcamaro.cz - fórum používá soubory cookie. Pokračováním prohlížení těchto stránek vyjadřujete souhlas s jejich použitím.
Více informací
OK