Kategorie: Prodal Forda
Registrován: 12.11.2019(UTC) Zpráv: 26 Bydliště: Stara Boleslav
|
Zdravim mistni Fbody kolegy, konecne mam doma cerneho demona :) do 2 tydnu snad doresim prihlaseni na bile znacky a tradaaaa na silnice:) kdyby nekdo byl z okoli Stare Boleslavy rad dam kus reci na benzince, Je toho mraky co budu muset resit 1) stahovani ridicova okenka.jde ultramizerne jen malej kousek 2) vsechny kapaliny radsi 3) estetiku 4) kola....na ty mam ted otazku. Desne se mi libej tydle kola, nevite co to je za typ, pripadne nevite o nejakych? Idealne co nejhorsi stav, rad si je dam do pucu k obrazu svemu Link na kola co shanim: https://m.youtube.com/watch?v=XYJ1mp7n5TEDiky
|
|
|
|
Kategorie: Prodal Forda
Registrován: 12.11.2019(UTC) Zpráv: 26 Bydliště: Stara Boleslav
|
Tak konecne noty hotovy a uz prvni projizdky...jsemnz auta uchvacen... Ooradnej starej oldskul:)) clovek pri rizeni modernich dokonalych plecek zapomina jak bozi auta kdysi byly se vsemi temi nedokonalostmi ,ktere z jizdy delaj ten spravny ridicksy zazitek.
|
|
|
|
Kategorie: Člen smečky Registrován: 11.11.2009(UTC) Zpráv: 700 Bydliště: Brno - nejvetsi vesnice v CR
Blahořečen: 23-krát v 19 příspěvcích
|
Chtělo by to nějaký foto :) Jestli tomu rozumím dobře, má to originalní kola, a sháňka je po těch plechových? Upraveno uživatelem neděle 24. listopadu 2019 14:22:44(UTC)
| Důvod úpravy: - |
camaro SPORT COUPE V6 1988 camaro Z28 1991 Rodinka: Firebird V6 92, Camaro LT 78, Monte Carlo 72, Golden Spirit 80, Mark VII 88 |
|
|
|
Kategorie: Prodal Forda
Registrován: 12.11.2019(UTC) Zpráv: 26 Bydliště: Stara Boleslav
|
Tak aspon dve zakladni fotos z prvni projizdky jsem hodil do alba. furt je hnusne, uplne nefotogeni pocasi:)))
Jinak jo, schanim co nejhnusnejsi chromaky, kterych nebude skoda hodit na cernoknezniky.
|
|
|
|
Kategorie: Prodal Forda
Registrován: 12.11.2019(UTC) Zpráv: 26 Bydliště: Stara Boleslav
|
IMG_20191126_234755.jpg (1,847kb) staženo 186krát.Tak vcera v noci predelani oranzovych parkovacek na bile a pod kapotou nalezena tadle silenost. Mate ji taky nekdo?... Vubec mam dost otazek kolem motoru, neni nekdo z okoli kdo by mel chut se potkat na kafe nekde a kdo ma taky v6 3,2 a vi veci kolem motoru?? Dikes
|
|
|
|
Kategorie: Člen smečky Registrován: 14.01.2012(UTC) Zpráv: 977 Bydliště: Letohrad
Blahořečil: 14-krát Blahořečen: 12-krát v 12 příspěvcích
|
To je nějaká divnověc. Pochybuju, že tam má nějaký smysl. Leda by někdo překuchal celý řízení motoru. |
Firebird ´87 V6 T-top manuál |
|
|
|
Kategorie: Člen smečky Registrován: 11.11.2009(UTC) Zpráv: 700 Bydliště: Brno - nejvetsi vesnice v CR
Blahořečen: 23-krát v 19 příspěvcích
|
Nešlo by to vyfotit nějak víc zdálky, ať vyplynou souvislosti? Ale original to není. Originální katalyzátor není ničím řízenej, těsně před ním je jenom jedna lambda s jedním drátem. Ja nevim že ty auta z Německa musí být doplněny o tolik kravin a zprasený.
Co se týče motoru -> ptej se, vždycky jsme tu dali nakonec hlavy dohromady a přišli na všechno. |
camaro SPORT COUPE V6 1988 camaro Z28 1991 Rodinka: Firebird V6 92, Camaro LT 78, Monte Carlo 72, Golden Spirit 80, Mark VII 88 |
|
|
|
Kategorie: Prodal Forda
Registrován: 04.05.2013(UTC) Zpráv: 41 Bydliště: Žďár nad Sázavou
Blahořečil: 1-krát Blahořečen: 1-krát v 1 příspěvcích
|
Je to dodatrčně montovaný v Německu kvůli ekologii aby byla nižší daň.
|
|
|
|
Kategorie: Prodal Forda
Registrován: 12.11.2019(UTC) Zpráv: 26 Bydliště: Stara Boleslav
|
Tak konecne po vanocnim shonu se ooet dostavam k autu.ten nemeckej werrk na katalizator nechavam bejt.ted me netrapi. Co ted resim mirne zvyseny volnobeh-850-1000. Tak jsem podle navodu na netu seridil iddle sroub a zda se ze serizeni je na dobre ceste. Zda se ,ze nekdo predemnou divne fungujici volnobezny ventil resil tim, ze utahl volnobezny sroub a tim ventil nemusel moc makat.ted kdyz musi resit volnobeh tak se ukazalo ze chodi prapodivne.obcas otacky spadnou hned obcas se drzi atd....takze novej volnobezak a radsi i senzor polohy klapky.
Kluci ma smysl zaslepit egr ventil? Trosku mi to kolem fouka , tak resim zda rozebrat a pretesnit a nebo rovnou zaslepit.?
|
|
|
|
Kategorie: Člen smečky Registrován: 25.07.2011(UTC) Zpráv: 836 Bydliště: taková řiť světa kousek od Brna
Blahořečil: 10-krát Blahořečen: 10-krát v 9 příspěvcích
|
Napsal: Keki666 Kluci ma smysl zaslepit egr ventil? Trosku mi to kolem fouka , tak resim zda rozebrat a pretesnit a nebo rovnou zaslepit.? Ten můžeš klidně zaslepit (třeba plechem mezi výfukovými svody a tou trubkou, která vede do EGR ventilu. Je to prakticky "eko"výmysl, který zasírá sání motoru výfukovými spalinami a pak jen v sání čistíš saze. Plus to má jediné - rychleji se ohřeje motor (motor samotnej a lambda sonda). |
Pontiac Firebird 1987 (305cui V8 carb A/T) Klimatizace: WIP Potahy sedaček: Oprava Alarm: Chtělo by to opravit
|
|
|
|
Kategorie: Prodal Forda
Registrován: 12.11.2019(UTC) Zpráv: 26 Bydliště: Stara Boleslav
|
Ok. Necham ho tam a jen to zaslepim na obou koncich.diky.
|
|
|
|
Kategorie: Člen smečky Registrován: 11.11.2009(UTC) Zpráv: 700 Bydliště: Brno - nejvetsi vesnice v CR
Blahořečen: 23-krát v 19 příspěvcích
|
Jestli je to digital EGR (u 1991 asi jo), tak ti zaslepení nepomůže. Digital EGR pozná, že nedochazí k průtoku spalin, a vybleje to jako chybu - vyzkouseno na 3.1 V6 fajráku 92. |
camaro SPORT COUPE V6 1988 camaro Z28 1991 Rodinka: Firebird V6 92, Camaro LT 78, Monte Carlo 72, Golden Spirit 80, Mark VII 88 |
|
|
|
Kategorie: Prodal Forda
Registrován: 12.11.2019(UTC) Zpráv: 26 Bydliště: Stara Boleslav
|
Hmmmm.....Tak dneska jsem o jednal tesneni a pretesnim a pak se uvidi. Trochu jsem zacal sledovat spotrebu a mam ji kolem 16:// kombinovane..coz na takle malej motor mi prijde dost.ale pretes im co pujde, vymenim volnobezny ventil a senzor polohy klapky a uvidime co dal. Upraveno uživatelem neděle 5. ledna 2020 19:42:47(UTC)
| Důvod úpravy: -
|
|
|
|
Kategorie: Člen smečky Registrován: 29.10.2009(UTC) Zpráv: 1,285 Bydliště: Letohrad, Praha
Blahořečil: 18-krát Blahořečen: 12-krát v 12 příspěvcích
|
pokud to auto jezdí (teda nestojí většinu času s nahozeným motorem) a nejezdíš s plynem "pouze na podlaze", tak je to opravdu moc, téměř dvojnásobně |
|
|
|
|
Kategorie: Člen smečky Registrován: 11.11.2009(UTC) Zpráv: 700 Bydliště: Brno - nejvetsi vesnice v CR
Blahořečen: 23-krát v 19 příspěvcích
|
Defakto asi tak, V6 jezdí tak za deset.
Má to origoš sání, nebo se v tom zase nějakej umělec hrabal a je tam nejakej otevřenej filtr? |
camaro SPORT COUPE V6 1988 camaro Z28 1991 Rodinka: Firebird V6 92, Camaro LT 78, Monte Carlo 72, Golden Spirit 80, Mark VII 88 |
|
|
|
Kategorie: Prodal Forda
Registrován: 12.11.2019(UTC) Zpráv: 26 Bydliště: Stara Boleslav
|
Me to prislo hodne.stejne zere moje druhe german auto v8 5.0....
Je tam k&n filtr ale papirova/latkova vlozka vlozka v origo boxu.chystam tam dat obyc papir vlozku
|
|
|
|
Kategorie: Prodal Forda
Registrován: 12.11.2019(UTC) Zpráv: 26 Bydliště: Stara Boleslav
|
Tak minuly tyden jsem vykuchal nemecky emisni blazinec, beztak byl odpojenej.a ve ctvrtek jsem chtel jet do prace. Nastartoval jsem a vyjel ze dvora, pak najednou zacal vynechavat motor a pak fajro zdechl.kdyz startuju rak to divne blafe ale motor nebezi dneska jsem objevil ohnuselenej palec rozdelovace i osmazeny kontakty, vycistil ale nepomohlo. Svicky sou mokry,a z vejfuku cejtim benzin. Tedy palivo tam jde.kdyz sem vyndal dve krajni svicky a zkousel startovat tak to jiskry hazi. Kluci prosim nejaky napad na co mrknout?? Hlasi kody 13 (lambda), ta je pri startu stejnak nefunkcni tak tou to nebude asi. Jeste hlasi kod 33 to je map senzor, co myslite? Mozna tim? Upraveno uživatelem sobota 25. ledna 2020 18:24:09(UTC)
| Důvod úpravy: -
|
|
|
|
Kategorie: Člen smečky Registrován: 11.11.2009(UTC) Zpráv: 700 Bydliště: Brno - nejvetsi vesnice v CR
Blahořečen: 23-krát v 19 příspěvcích
|
Bez lambdy i bez MAPu by měl jet - svítit chyby, ale jet.
To odpojení emisní hovadiny je přímo souvislé s tím, že to nejede? |
camaro SPORT COUPE V6 1988 camaro Z28 1991 Rodinka: Firebird V6 92, Camaro LT 78, Monte Carlo 72, Golden Spirit 80, Mark VII 88 |
|
|
|
Kategorie: Člen smečky Registrován: 11.11.2009(UTC) Zpráv: 700 Bydliště: Brno - nejvetsi vesnice v CR
Blahořečen: 23-krát v 19 příspěvcích
|
Neodpojil jsi někde nějakej podtlak? Pak může bejt benzín, může bejt jiskra, ale může být taky blbě luft. |
camaro SPORT COUPE V6 1988 camaro Z28 1991 Rodinka: Firebird V6 92, Camaro LT 78, Monte Carlo 72, Golden Spirit 80, Mark VII 88 |
|
|
|
Kategorie: Prodal Forda
Registrován: 12.11.2019(UTC) Zpráv: 26 Bydliště: Stara Boleslav
|
Emisni blazinec byl uz odpojeny, jen do neho tekla stava. Zkousel jsem ho i dat zpet jak byl a bez vysledku. Hadice jsem prochazel a nikde jsem na nic neprisel. Po odpojeni auto nastartovalo,..pak slo na 5 valcu...ale jeste cca 30 sec " normalne " reagovalo a pak jak kdyby se tam skokove neco podelalo a slo to dokopru az chciplo a pak uz to dela jen todle.tocim starterem blafe a nechce chytnout. Zitra projdu vsechny podtlakovky jeste jednou.diky za napady a za ten map. Uz sem ho chtel podezrivat jako hlavniho...jeste se zeptam. Vicko rozdelovace- kontakty byly uplne zahnojeny a palec opalenej zoxidovanej. Neznaci to neco?..
|
|
|
|
Kategorie: Prodal Forda
Registrován: 12.11.2019(UTC) Zpráv: 26 Bydliště: Stara Boleslav
|
Jeste me napadlo, zda se ,ze motor pali kdy chce. Kdy pali ur uje jen a pouze rozdelovac, je to tak? Zadne cidlo polohy kliky,vacky zde neni, je to tak? Rozdelovac je uvnitr hodne ohnuselenej, orezlej. Urcite koupim palec a hlavu rozdelovace a pak pujdu dale.mozna rozdelovac rovnou zrepasovat.
|
|
|
|
Kategorie: Vůdce smečky Registrován: 28.02.2009(UTC) Zpráv: 8,306 Bydliště: Třebenice (LT)
Blahořečil: 86-krát Blahořečen: 166-krát v 144 příspěvcích
|
Rád bych jen upozornil, že mokrost svíček a čuchání vejfuku sice prokáže přítomnost paliva, ovšem často bývá problém v jeho tlaku. Jedním ze základních testů je právě změření tlaku čerpadla a jak dlouho vydrží systém natlakovanej po vypnutí zapalování.
Jinak pokud je rozdělovač takovej ohnilej, nezřídka se vyplatí ho rovnou vyměnit celej. Bude dole opotřebený to zubatý kolečko a může to pak lehce haprovat co se týče předstihu. |
Camaro se rozskočilo...
|
|
|
|
Kategorie: Prodal Forda
Registrován: 12.11.2019(UTC) Zpráv: 26 Bydliště: Stara Boleslav
|
S rozdelovacem souhlas.vezmu tedy novej a mam o starost min. Kdyz jsem mel u nejakeho auta problem s cerpadlem tak vetsinou ty svice byly suchy na trout. Moje svicky jsou jak z benzinove lazne.je divnynze by to ani nechytlo a hned nezdechlo.tim bych vice podeziral prave pumpu.ale zkusim si nekde pujcit tlakomer a zmerit to.dobrej tip.
|
|
|
|
Kategorie: Prodal Forda
Registrován: 12.11.2019(UTC) Zpráv: 26 Bydliště: Stara Boleslav
|
Slaaava , autozas jede. Dneska jsem ho normalne nastartoval.tedy cely oroblem je v rozdelovaci, po vycisteni sem auto uplne uchlastal a proto nenastartovalo a smrdelo jak tanker benalu. Tedy novej rozdelovac, svicky, kabely mam zanovni a od zapalovani by mel byt klid. Odesla nekomu vam i zapalovaci civka? Premyslim ze bych ji rovnou rafsi taky vymenil a mel bych mit naveky klid.
|
|
|
|
Kategorie: Člen smečky Registrován: 11.11.2009(UTC) Zpráv: 700 Bydliště: Brno - nejvetsi vesnice v CR
Blahořečen: 23-krát v 19 příspěvcích
|
Já měnil dvě zapalovací cívky. Jednu proto, že jí praskl obal a z neho za vlhka probíjelo trafo na kastli vozu, a druhou na jinym autě proto, že v zimě neukazoval otačkoměr. Velmi častým problémem bývá zapalovací modul - je v rozdělovači, takže pokud budeš mít novy rozdělovac jako celek, tak tím budeš mít i nový zapalovací modul. 2.8 nemá žádné ćidlo klikovky, kdy pálit, určuje rozdělovač. 3.1 má senzor klepání, pokud se odpojí, auto jede. Sice dost zasadně hrozně, nejde do otáček, ale jede. |
camaro SPORT COUPE V6 1988 camaro Z28 1991 Rodinka: Firebird V6 92, Camaro LT 78, Monte Carlo 72, Golden Spirit 80, Mark VII 88 |
|
|
|
V tomto fóru nemůžete iniciovat nová témata.
V tomto fóru nemůžete na témata odpovídat.
V tomto fóru nemůžete své zprávy mazat.
V tomto fóru nemůžete své zprávy editovat.
V tomto fóru nemůžete iniciovat průzkumy mínění.
V tomto fóru nemůžete hlasovat v průzkumech mínění.
Soubory cookie:
chevroletcamaro.cz - fórum používá soubory cookie. Pokračováním prohlížení těchto stránek vyjadřujete souhlas s jejich použitím.
Více informací
OK