Vítej poutníče! Pro využití všech možností fóra použij Přihlášení či Registrace.

Notification

Icon
Error

2 stránek<12
Sdílet
Možnosti
K poslední zprávě K první nepřečtené
Offline Bouri  
#26 Odesláno : středa 29. ledna 2020 18:32:49(UTC)
Bouri

Kategorie: Člen smečky

Registrován: 25.07.2011(UTC)
Zpráv: 828
Bydliště: taková řiť světa kousek od Brna

Blahořečil: 9-krát
Blahořečen: 10-krát v 9 příspěvcích
Mně odešla zapalovací cívka stylem, jak píše OndraS, prasklej obal a probíjelo na kostru.

Jinak jsem měl stejný problém jako ty - ohnilý a zrezlý vnitřek rozdělovače, konkrétně tu malou cívečku. Elektricky to sice chodilo (měřil jsem), ale časově to nechodilo, proto to pálilo jak se tomu zachtělo. Svíčky mokrý od benzínu, chod motoru hnusnej, střílelo to do vejfuku i do sání a nechtělo se tomu do otáček a s jiným nastavením rozdělovače (předstih) to zas neudrželo volnoběh.
Pomohlo vyměnit cívečku rozdělovače (je vidět na konci videa po opravě).

Před opravou:


Po opravě:
Pontiac Firebird 1987 (305cui V8 carb A/T)
Klimatizace: WIP
Potahy sedaček: Oprava
Alarm: Chtělo by to opravit
Offline Keki666  
#27 Odesláno : čtvrtek 30. ledna 2020 23:40:41(UTC)
Keki666
Kategorie: Prodal Forda

Registrován: 12.11.2019(UTC)
Zpráv: 19
Bydliště: Stara Boleslav

Diky za videjka, to co ti to delalo nanzacatku jsem mel podobny....civku mam orezlou jak plesnivej vatikan, takze je videt ze rizdekovac je klicovej.za 85 dolacu novej je docela pohodis a myslim ze vyresim vse, snad i spotreba zrochu padne, radsi vymenim i lmabdu, beztak je je stoleta a asi meri backoru a za tech par dolaru to stoji.
Diky a zatim
Offline Bouri  
#28 Odesláno : čtvrtek 30. ledna 2020 23:50:47(UTC)
Bouri

Kategorie: Člen smečky

Registrován: 25.07.2011(UTC)
Zpráv: 828
Bydliště: taková řiť světa kousek od Brna

Blahořečil: 9-krát
Blahořečen: 10-krát v 9 příspěvcích
Nemáš zač, snad to fakt bylo podobný a neměl jsi problém ještě někde jinde.
Nová lambda se určitě hodí za ty prachy. Já ji měnil taky, ale po nějaké době odešla (mám podezření na první návštěvu lakovny) a zabralo to asi rok, než jsem zjistil, že zadýchávání při prudkém sešlápnutí plynu způsobuje právě lambda. Tak jsem dal starou a najednou auto jelo úplně krásně a i reakce na prudké sešlápnutí plynu byly úžasné, ale po pár minutách jsem měl po radosti, když se mi rozklepala ojnice (ale to už je jiný příběh).
Pontiac Firebird 1987 (305cui V8 carb A/T)
Klimatizace: WIP
Potahy sedaček: Oprava
Alarm: Chtělo by to opravit
Offline Keki666  
#29 Odesláno : čtvrtek 30. ledna 2020 23:56:48(UTC)
Keki666
Kategorie: Prodal Forda

Registrován: 12.11.2019(UTC)
Zpráv: 19
Bydliště: Stara Boleslav

Beztak je bozi jak tydle auta jsou jednoduchy, 5 cidel a 10 hadic ok a musi to jet. To se neda rict o nemeckem pekaci co mam a je prospekovanej jednotkama.
Tesim se na jaro a nejakej ten srazik, jsem american junior ,:)))
Offline OndraS  
#30 Odesláno : sobota 1. února 2020 17:15:50(UTC)
OndraS

Kategorie: Člen smečky

Registrován: 11.11.2009(UTC)
Zpráv: 671
Bydliště: Brno - nejvetsi vesnice v CR

Blahořečen: 19-krát v 17 příspěvcích
Já to tvrdím pořád, že je to jednoduchý a funkční. Ale to je každý MPi. Tak nějak to považuju za vrchol motorů. Starej ingot s řetězovým rozvodem, řízenej jednoduchým počítačem na základě informací z několika čidel, po jejichž odpojení to vlastně furt jede. Ještě se dá říct, že se to dalo vylepšit hliníkem a čtyřventilovou technikou, dalsím vývojem benzínových motorů ale šel hodně dolů poměr výkon/choulostivost/náklady na servis.

Ale potrápit to umí taky dobře. Třeba zkratovej vstřik (ovšem až po ohřátí) jsme onehdá u kamárada hledali docela dlouho :/
camaro SPORT COUPE V6 1988
camaro Z28 1991
Rodinka: Firebird V6 92, Camaro LT 78, Monte Carlo 72, Golden Spirit 80, Mark VII 88
Uživatelé, kteří si prohlížejí toto téma
2 stránek<12
V tomto fóru nemůžete iniciovat nová témata.
V tomto fóru nemůžete na témata odpovídat.
V tomto fóru nemůžete své zprávy mazat.
V tomto fóru nemůžete své zprávy editovat.
V tomto fóru nemůžete iniciovat průzkumy mínění.
V tomto fóru nemůžete hlasovat v průzkumech mínění.