Kategorie: Člen smečky Registrován: 10.08.2009(UTC) Zpráv: 794 Bydliště: Horovice
Blahořečen: 22-krát v 21 příspěvcích
|
|
|
|
|
Kategorie: Anonymní
Registrován: 28.02.2009(UTC) Zpráv: 1,960
Blahořečen: 1-krát v 1 příspěvcích
|
U mě to bude asi obdobné. Čerpadlo koupím asi to samé i s regulátorem tlaku... Kontrolu tlaku mám přímo na přívodu paliva do komor. A co se týče zabezpečení, tak ho koupím na rockautu. Mají ho tam za 71 dolarů. Takže tohle mám pořešené. Upraveno moderátorem sobota 19. prosince 2009 12:17:34(UTC)
| Důvod úpravy: -
|
|
|
|
Kategorie: Člen smečky Registrován: 10.08.2009(UTC) Zpráv: 794 Bydliště: Horovice
Blahořečen: 22-krát v 21 příspěvcích
|
Muzes mi poslat odkazy vcetne kontroly tlaku?
|
|
|
|
Kategorie: Anonymní
Registrován: 28.02.2009(UTC) Zpráv: 1,960
Blahořečen: 1-krát v 1 příspěvcích
|
|
|
|
|
Kategorie: Člen smečky Registrován: 22.11.2009(UTC) Zpráv: 1,135 Bydliště: Ústí nad Orlicí
Blahořečil: 5-krát Blahořečen: 2-krát v 2 příspěvcích
|
Napsal: Jí Tak sis nedal rict?:) |
Chevrolet Camaro '79 Buick Century Estate Wagon '89
|
|
|
|
Kategorie: Anonymní
Registrován: 28.02.2009(UTC) Zpráv: 1,960
Blahořečen: 1-krát v 1 příspěvcích
|
sejki napsal:Tak sis nedal rict?:) Pokud se vyřeší bezpečnostní stránka téhle soustavy, tak to tam dám. Ale pokud se to nepovede, tak tam půjde klasické čerpadlo ;-)
|
|
|
|
Kategorie: Člen smečky Registrován: 10.08.2009(UTC) Zpráv: 794 Bydliště: Horovice
Blahořečen: 22-krát v 21 příspěvcích
|
|
|
|
|
Kategorie: Člen smečky Registrován: 01.04.2009(UTC) Zpráv: 531 Bydliště: Bratislava, Sk
Blahořečen: 5-krát v 5 příspěvcích
|
Nevyhoda toho spinaca na tlak oleja je ze pred startovanim treba system natlakovat nejakym tlacitkom manualne... Upraveno moderátorem neděle 20. prosince 2009 10:21:34(UTC)
| Důvod úpravy: -
|
|
|
|
Kategorie: Anonymní
Registrován: 28.02.2009(UTC) Zpráv: 1,960
Blahořečen: 1-krát v 1 příspěvcích
|
tomcat1 napsal:Nevyhoda toho spinaca na tlak oleja je ze pred startovanim treba system natlakovat nejakym tlacitkom manualne... Já myslím že to nebude třeba. Na nastartování snad stačí to co máš v plovákových komorách. Nevím jak je to zrovna u camara. Ale pokud vím, tak když otočíš klíčkem, tak vlastně téměř okamžitě jak se začně točit motor zhasíná kontrolka mazíní. Takže tam by problém být nemusel.
|
|
|
|
Kategorie: Člen smečky Registrován: 01.04.2009(UTC) Zpráv: 531 Bydliště: Bratislava, Sk
Blahořečen: 5-krát v 5 příspěvcích
|
Myslel som ked auto dlhsie stoji a benzin sa z karburatora odpari.
|
|
|
|
Kategorie: Na dobré cestě Registrován: 27.11.2009(UTC) Zpráv: 78 Bydliště: Plzeň
Blahořečil: 1-krát
|
Koupil jsem si novou benzínovou pumpu/mechanickou/. Mám takový problém, nová pumpa má akorát vstup a výstup paliva a ta stará má tři asi nejspíš je ten třetí nejspíš na odvod přebytečného paliva zpět do nádrže, ale nevím to určitě, potřebuju poradit co ta třetí má za význam.
|
|
|
|
Kategorie: Člen smečky Registrován: 22.11.2009(UTC) Zpráv: 1,135 Bydliště: Ústí nad Orlicí
Blahořečil: 5-krát Blahořečen: 2-krát v 2 příspěvcích
|
jak si napsal, je to prepad |
Chevrolet Camaro '79 Buick Century Estate Wagon '89
|
|
|
|
Kategorie: Na dobré cestě Registrován: 27.11.2009(UTC) Zpráv: 78 Bydliště: Plzeň
Blahořečil: 1-krát
|
|
|
|
|
Kategorie: Člen smečky Registrován: 22.11.2009(UTC) Zpráv: 1,135 Bydliště: Ústí nad Orlicí
Blahořečil: 5-krát Blahořečen: 2-krát v 2 příspěvcích
|
zkus to, mozna se ti bude zahlcovat karbec |
Chevrolet Camaro '79 Buick Century Estate Wagon '89
|
|
|
|
V tomto fóru nemůžete iniciovat nová témata.
V tomto fóru nemůžete na témata odpovídat.
V tomto fóru nemůžete své zprávy mazat.
V tomto fóru nemůžete své zprávy editovat.
V tomto fóru nemůžete iniciovat průzkumy mínění.
V tomto fóru nemůžete hlasovat v průzkumech mínění.
Soubory cookie:
chevroletcamaro.cz - fórum používá soubory cookie. Pokračováním prohlížení těchto stránek vyjadřujete souhlas s jejich použitím.
Více informací
OK