Kategorie: Člen smečky Registrován: 10.08.2009(UTC) Zpráv: 794 Bydliště: Horovice
Blahořečen: 22-krát v 21 příspěvcích
|
Nahodne jsem se dostal k Fordu Mustang (1968). Rika se mi to tezko v souvislosti s Mustangem, ale bylo to fakt pekny auto. Motor 600 HP, ale co me zaujalo nejvic byla predni naprava a rizeni. Naprava byla plne seriditelna jako u formulovych aut a rizeni bylo hrebenove. U toho rizeni se chci pozastavit, protoze presnost a citlivost rizeni u Camara se mi zda ne prilis dobra. Mate nekdo nejakou zkusenost s prestavbou rizeni u Camara na hrebenove? V katalogu NPD (National Part Depot) jsem takove rizeni nasel, ale je pro prvni generaci. V katalogu Ecklers zase pro ctvrtou generaci. Tusite nekdo v cem by mohl byt problem pri aplikaci na druhou generaci? Upraveno uživatelem čtvrtek 14. ledna 2010 16:40:07(UTC)
| Důvod úpravy: -
|
|
|
|
Kategorie: Člen smečky Registrován: 01.04.2009(UTC) Zpráv: 531 Bydliště: Bratislava, Sk
Blahořečen: 5-krát v 5 příspěvcích
|
Aj ja som to uz pozeral. Ten kit pre prvu generaciu by sa asi dal lahko upravit, asi by stacilo trosku modifikovat ten nosny plech. Ale myslim si ze ak by bol bezny druhogeneracny system v dobrom stave, nemal by mat prilis velke vole. Dokonca aj BMW M5 E39 ma podobny domcek riadenia akonase Camara a je to ok.
|
|
|
|
Kategorie: Člen smečky Registrován: 10.08.2009(UTC) Zpráv: 794 Bydliště: Horovice
Blahořečen: 22-krát v 21 příspěvcích
|
tomcat1 napsal:Aj ja som to uz pozeral. Ten kit pre prvu generaciu by sa asi dal lahko upravit, asi by stacilo trosku modifikovat ten nosny plech. Ale myslim si ze ak by bol bezny druhogeneracny system v dobrom stave, nemal by mat prilis velke vole. Dokonca aj BMW M5 E39 ma podobny domcek riadenia akonase Camara a je to ok. Vuli v rizeni to neni. Je to konstrukcni reseni ktere bylo prekonano hrebenem.
|
|
|
|
Kategorie: Competition Allies Registrován: 01.05.2009(UTC) Zpráv: 333 Bydliště: Police n. Met / Pardubice
Blahořečil: 1-krát Blahořečen: 6-krát v 6 příspěvcích
|
Mustang ma hrebenovy rizeni ??? Sam si nevsim, ze bych ho tam mel. Kde jste to vzali ?
|
|
|
|
Kategorie: Anonymní
Registrován: 28.02.2009(UTC) Zpráv: 1,960
Blahořečen: 1-krát v 1 příspěvcích
|
Cestovatel napsal:Nahodne jsem se dostal k Fordu Mustang (1968). Rika se mi to tezko v souvislosti s Mustangem, ale bylo to fakt pekny auto. Motor 600 HP, ale co me zaujalo nejvic byla predni naprava a rizeni. Naprava byla plne seriditelna jako u formulovych aut a rizeni bylo hrebenove. U toho rizeni se chci pozastavit, protoze presnost a citlivost rizeni u Camara se mi zda ne prilis dobra. Mate nekdo nejakou zkusenost s prestavbou rizeni u Camara na hrebenove? V katalogu NPD (National Part Depot) jsem takove rizeni nasel, ale je pro prvni generaci. V katalogu Ecklers zase pro ctvrtou generaci. Tusite nekdo v cem by mohl byt problem pri aplikaci na druhou generaci? Proč to chceš předělávat? Zdá se ti to málo citlivé? Mě teda až příliš...
|
|
|
|
Kategorie: Člen smečky Registrován: 01.04.2009(UTC) Zpráv: 531 Bydliště: Bratislava, Sk
Blahořečen: 5-krát v 5 příspěvcích
|
Honza T napsal:Mustang ma hrebenovy rizeni ??? Sam si nevsim, ze bych ho tam mel. Kde jste to vzali ? Novsie modely od Mustang II mali...
|
|
|
|
Kategorie: Člen smečky Registrován: 10.08.2009(UTC) Zpráv: 794 Bydliště: Horovice
Blahořečen: 22-krát v 21 příspěvcích
|
Honza T napsal:Mustang ma hrebenovy rizeni ??? Sam si nevsim, ze bych ho tam mel. Kde jste to vzali ? Samozrejme ze nama vse bylo nove predelane.
|
|
|
|
Kategorie: Člen smečky Registrován: 10.08.2009(UTC) Zpráv: 794 Bydliště: Horovice
Blahořečen: 22-krát v 21 příspěvcích
|
Napsal: Jí Proč to chceš předělávat? Zdá se ti to málo citlivé? Mě teda až příliš... To je prave ono nemam ten pocit jistoty jako u aut s hrebenem.
|
|
|
|
Kategorie: Člen smečky Registrován: 01.03.2009(UTC) Zpráv: 1,480 Bydliště: Černilov, Hradec Králové
Blahořečil: 1-krát Blahořečen: 5-krát v 4 příspěvcích
|
Cestovatel napsal:To je prave ono nemam ten pocit jistoty jako u aut s hrebenem. to k starejm amerikam patri!! :))
|
|
|
|
Kategorie: Člen smečky Registrován: 10.08.2009(UTC) Zpráv: 794 Bydliště: Horovice
Blahořečen: 22-krát v 21 příspěvcích
|
tafna napsal:to k starejm amerikam patri!! :))
Vec se ma tak: pokud nejsi nebo nekdo jiny spokojen s vykonem motoru a chces ho zvysit pouzijes urcite nejnovejsi zapalovani, hlavy, pisty, svicky atd. Stejne tak je to s jizdnimy vlastnostmi. To je duvod proc shanim informace o moznosti prestavby rizeni na hrebenove.
|
|
|
|
Kategorie: Anonymní
Registrován: 28.02.2009(UTC) Zpráv: 1,960
Blahořečen: 1-krát v 1 příspěvcích
|
Cestovatel napsal:To je prave ono nemam ten pocit jistoty jako u aut s hrebenem. Tak tohle jsem nikdy neřešil. Nevím přesně na co narážíš, (málo citlivej, nějaká vůle, chodí to moc zlehka,...) ale na camaru jsem nikdy neměl pocit nejistoty nebo pocit ztráty kontroly nad řízením. A to si myslím že jsem jezdil v daleko větších extrémech jak ty :-). Mám nápravu na úplně nových čepech, takže vůle jdou mimo. Když už, tak bych spíš zainvestoval do lepšího podvozku než do samotného řízení. Ještě teď jezdím Š 110L z roku 74, což je oproti camaru větší nezmar a nikdy jsem pocit nejistoty neměl. Jen je má malinko vůli ale jinak nic na co by se nedalo spoléhat. Nevím... Ale osobně si myslím že tahle úprava nemá smysl .
|
|
|
|
Kategorie: Člen smečky Registrován: 10.08.2009(UTC) Zpráv: 794 Bydliště: Horovice
Blahořečen: 22-krát v 21 příspěvcích
|
Rizeni a napravy jsou v poradku. Po tom co jsem Camaro koupil jsem ho nechal prekontrolovat u kamarada na STK. Hrebenove rizeni je ve vsech smerech o tridu vys proto jsem toto tema otevrel, abych zjistil jestli jeste nekdo o teto prestavbe uvazoval. Jak vidim zatim jsem prvni jestli neco zjistim mimo forum podam hlaseni.
|
|
|
|
Kategorie: Člen smečky Registrován: 22.11.2009(UTC) Zpráv: 1,135 Bydliště: Ústí nad Orlicí
Blahořečil: 5-krát Blahořečen: 2-krát v 2 příspěvcích
|
Cestovatel napsal:Rizeni a napravy jsou v poradku. Po tom co jsem Camaro koupil jsem ho nechal prekontrolovat u kamarada na STK. Hrebenove rizeni je ve vsech smerech o tridu vys proto jsem toto tema otevrel, abych zjistil jestli jeste nekdo o teto prestavbe uvazoval. Jak vidim zatim jsem prvni jestli neco zjistim mimo forum podam hlaseni. neprojdes testacema.... je to zasah do konstrukce a nejni to dobova uprava.... |
Chevrolet Camaro '79 Buick Century Estate Wagon '89
|
|
|
|
Kategorie: Vůdce smečky Registrován: 28.02.2009(UTC) Zpráv: 8,306 Bydliště: Třebenice (LT)
Blahořečil: 86-krát Blahořečen: 166-krát v 144 příspěvcích
|
sejki napsal:neprojdes testacema.... je to zasah do konstrukce a nejni to dobova uprava.... To už se řešilo jinde, evidentně má Libor vysoce tolerantního testačního komisaře :-) |
Camaro se rozskočilo...
|
|
|
|
Kategorie: Člen smečky Registrován: 01.04.2009(UTC) Zpráv: 531 Bydliště: Bratislava, Sk
Blahořečen: 5-krát v 5 příspěvcích
|
Na Slovensku je to tak prisne ze nikdo z nas by nepresiel. Auto musi byt uplne original a v stave asi o 200 percent lepsie ako nove. U vas je to opacny extrem... Nebojite sa ze sa raz na to niekto pozrie a prehodnotia to?
|
|
|
|
Kategorie: Vůdce smečky Registrován: 28.02.2009(UTC) Zpráv: 8,306 Bydliště: Třebenice (LT)
Blahořečil: 86-krát Blahořečen: 166-krát v 144 příspěvcích
|
No a na jakých značkách to máš ty? Máš tam trojbarevný motor, 295ky kola, sidepipes... |
Camaro se rozskočilo...
|
|
|
|
Kategorie: Člen smečky Registrován: 22.11.2009(UTC) Zpráv: 1,135 Bydliště: Ústí nad Orlicí
Blahořečil: 5-krát Blahořečen: 2-krát v 2 příspěvcích
|
tomcat1 napsal:Na Slovensku je to tak prisne ze nikdo z nas by nepresiel. Auto musi byt uplne original a v stave asi o 200 percent lepsie ako nove. U vas je to opacny extrem... Nebojite sa ze sa raz na to niekto pozrie a prehodnotia to? U nas se to dodrzuje taky dost prisne, ale je tu holt jedna nejmenovana firma kde projde vete testacema i auto z roku 96 |
Chevrolet Camaro '79 Buick Century Estate Wagon '89
|
|
|
|
Kategorie: Vůdce smečky Registrován: 28.02.2009(UTC) Zpráv: 8,306 Bydliště: Třebenice (LT)
Blahořečil: 86-krát Blahořečen: 166-krát v 144 příspěvcích
|
Nicméně, ať se to líbí nebo ne, tohle už je offtopic. Takže se budeme držet tématu a veteránské testace se můžou rozebírat někde zvlášť. |
Camaro se rozskočilo...
|
|
|
|
Kategorie: Člen smečky Registrován: 01.04.2009(UTC) Zpráv: 531 Bydliště: Bratislava, Sk
Blahořečen: 5-krát v 5 příspěvcích
|
xjohny napsal:No a na jakých značkách to máš ty? Máš tam trojbarevný motor, 295ky kola, sidepipes... Na normalnych bielych ako 90 percent starych amerik u nas... A vsetko mam v TP, aj tie disky a pneu.
|
|
|
|
Kategorie: Člen smečky Registrován: 10.08.2009(UTC) Zpráv: 794 Bydliště: Horovice
Blahořečen: 22-krát v 21 příspěvcích
|
|
|
|
|
Kategorie: Člen smečky Registrován: 10.08.2009(UTC) Zpráv: 794 Bydliště: Horovice
Blahořečen: 22-krát v 21 příspěvcích
|
|
|
|
|
Kategorie: Vůdce smečky Registrován: 28.02.2009(UTC) Zpráv: 8,306 Bydliště: Třebenice (LT)
Blahořečil: 86-krát Blahořečen: 166-krát v 144 příspěvcích
|
Hele, Libore přiznej se, že plánuješ nějakej drag- nebo okruhovej speciál :D |
Camaro se rozskočilo...
|
|
|
|
Kategorie: Člen smečky Registrován: 10.08.2009(UTC) Zpráv: 794 Bydliště: Horovice
Blahořečen: 22-krát v 21 příspěvcích
|
Zatim s timto resenim jen koketuji. Jeste jsem se pro nej nerozhodl. Je to ale elegantni v porovnani s tim co tam mame, to musi kazdy uznat.
|
|
|
|
V tomto fóru nemůžete iniciovat nová témata.
V tomto fóru nemůžete na témata odpovídat.
V tomto fóru nemůžete své zprávy mazat.
V tomto fóru nemůžete své zprávy editovat.
V tomto fóru nemůžete iniciovat průzkumy mínění.
V tomto fóru nemůžete hlasovat v průzkumech mínění.
Soubory cookie:
chevroletcamaro.cz - fórum používá soubory cookie. Pokračováním prohlížení těchto stránek vyjadřujete souhlas s jejich použitím.
Více informací
OK