Kategorie: Člen smečky Metály: Registrován: 11.01.2010(UTC) Zpráv: 1,115 Bydliště: Praha
Blahořečil: 3-krát Blahořečen: 22-krát v 20 příspěvcích
|
|
|
|
|
Kategorie: Člen smečky Registrován: 22.11.2009(UTC) Zpráv: 1,135 Bydliště: Ústí nad Orlicí
Blahořečil: 5-krát Blahořečen: 2-krát v 2 příspěvcích
|
Ano, lepsi je ale ktere se navari zespodu... tyhle sroubovane ti nezpevni podlahu.... druhy obrazek ukazuje jak to vypada kdyz se to navari, mohu vrele doporucit, zpevni se tim hodne karoserie, je to takovej chybejici clanek z vyroby, |
Chevrolet Camaro '79 Buick Century Estate Wagon '89
|
|
|
|
Kategorie: Člen smečky Metály: Registrován: 11.01.2010(UTC) Zpráv: 1,115 Bydliště: Praha
Blahořečil: 3-krát Blahořečen: 22-krát v 20 příspěvcích
|
sejki napsal:Ano, lepsi je ale ktere se navari zespodu... tyhle sroubovane ti nezpevni podlahu.... druhy obrazek ukazuje jak to vypada kdyz se to navari, mohu vrele doporucit, zpevni se tim hodne karoserie, je to takovej chybejici clanek z vyroby,
tzn. dobra vec, podrzi to napravu proti bocnimu vykyvu do stran ??????? o to mi hlavne jde, aby se to tak v zatackach nekejvalo :o)))
|
|
|
|
Kategorie: Člen smečky Registrován: 22.11.2009(UTC) Zpráv: 1,135 Bydliště: Ústí nad Orlicí
Blahořečil: 5-krát Blahořečen: 2-krát v 2 příspěvcích
|
fik napsal:sejki napsal:Ano, lepsi je ale ktere se navari zespodu... tyhle sroubovane ti nezpevni podlahu.... druhy obrazek ukazuje jak to vypada kdyz se to navari, mohu vrele doporucit, zpevni se tim hodne karoserie, je to takovej chybejici clanek z vyroby,
tzn. dobra vec, podrzi to napravu proti bocnimu vykyvu do stran ??????? o to mi hlavne jde, aby se to tak v zatackach nekejvalo :o))) jo ty myslis tohle, to ale neni ono to se pridelava zespod na auto. jestli myslis bocni vykyvy tak mi rekni k cemu ti to bude? Nechces radsi dat nove zadni listove pera? |
Chevrolet Camaro '79 Buick Century Estate Wagon '89
|
|
|
|
Kategorie: Člen smečky Metály: Registrován: 11.01.2010(UTC) Zpráv: 1,115 Bydliště: Praha
Blahořečil: 3-krát Blahořečen: 22-krát v 20 příspěvcích
|
sejki napsal:jo ty myslis tohle, to ale neni ono to se pridelava zespod na auto.
jestli myslis bocni vykyvy tak mi rekni k cemu ti to bude? Nechces radsi dat nove zadni listove pera? nova listova pera me asi nepomuzou, ale jak se to prisroubuje na spodek do kastle a napravu tak to musi tu napravu fixovat ne ??
|
|
|
|
Kategorie: Člen smečky Registrován: 22.11.2009(UTC) Zpráv: 1,135 Bydliště: Ústí nad Orlicí
Blahořečil: 5-krát Blahořečen: 2-krát v 2 příspěvcích
|
fik napsal:nova listova pera me asi nepomuzou, ale jak se to prisroubuje na spodek do kastle a napravu tak to musi tu napravu fixovat ne ??
jestli potrebujes bocni pohyb, sice nevim k cemu ti to stejne bude tak potrebujes tohle... http://cs.autolexicon.net/articles/panhardska-tyc |
Chevrolet Camaro '79 Buick Century Estate Wagon '89
|
|
|
|
Kategorie: Vůdce smečky Registrován: 28.02.2009(UTC) Zpráv: 8,306 Bydliště: Třebenice (LT)
Blahořečil: 86-krát Blahořečen: 166-krát v 144 příspěvcích
|
Toto měl Cámo, někde v jeho vlákně bude snad i fotka. |
Camaro se rozskočilo...
|
|
|
|
Kategorie: Vůdce smečky Registrován: 28.02.2009(UTC) Zpráv: 8,306 Bydliště: Třebenice (LT)
Blahořečil: 86-krát Blahořečen: 166-krát v 144 příspěvcích
|
|
Camaro se rozskočilo...
|
|
|
|
Kategorie: Člen smečky Metály: Registrován: 11.01.2010(UTC) Zpráv: 1,115 Bydliště: Praha
Blahořečil: 3-krát Blahořečen: 22-krát v 20 příspěvcích
|
co se asi koupit hotove neda jen vykutit, nebo to melo to fial camaro diky za info, kamarad to objednal do camara aby se mu to nekroutilo, pluje mu do CR motor 650HP Upraveno moderátorem pátek 5. února 2010 23:00:24(UTC)
| Důvod úpravy: -
|
|
|
|
Kategorie: Člen smečky Registrován: 22.11.2009(UTC) Zpráv: 1,135 Bydliště: Ústí nad Orlicí
Blahořečil: 5-krát Blahořečen: 2-krát v 2 příspěvcích
|
fik napsal:co se asi koupit hotove neda jen vykutit, nebo to melo to fial camaro
diky za info, kamarad to objednal do camara aby se mu to nekroutilo, pluje mu do CR motor 650HP
tywe neserte me, z mopariho bigbloku neni problem ziskat 1200hp bez kompresoru :-D ale to bych musel prodat autodopravu, servis a jeste by bylo asi malo :-D |
Chevrolet Camaro '79 Buick Century Estate Wagon '89
|
|
|
|
Kategorie: Člen smečky Registrován: 22.11.2009(UTC) Zpráv: 1,135 Bydliště: Ústí nad Orlicí
Blahořečil: 5-krát Blahořečen: 2-krát v 2 příspěvcích
|
|
Chevrolet Camaro '79 Buick Century Estate Wagon '89
|
|
|
|
Kategorie: Člen smečky Metály: Registrován: 11.01.2010(UTC) Zpráv: 1,115 Bydliště: Praha
Blahořečil: 3-krát Blahořečen: 22-krát v 20 příspěvcích
|
sejki napsal:tywe neserte me, z mopariho bigbloku neni problem ziskat 1200hp bez kompresoru :-D ale to bych musel prodat autodopravu, servis a jeste by bylo asi malo :-D jojojooooo ja jsem rad ze jsem se dostal na 350HP na 350... taky kamo za nej dal 160tis KC brrrrrr
|
|
|
|
Kategorie: Člen smečky Registrován: 22.11.2009(UTC) Zpráv: 1,135 Bydliště: Ústí nad Orlicí
Blahořečil: 5-krát Blahořečen: 2-krát v 2 příspěvcích
|
fik napsal:co se asi koupit hotove neda jen vykutit, nebo to melo to fial camaro
diky za info, kamarad to objednal do camara aby se mu to nekroutilo, pluje mu do CR motor 650HP
co teda ja osobne muzu oporucit a je to daleko podstatnejsi nez auto pri bocnim vykyvu pac ty listovky toho udrzej hodne je pri tak velkym vykonu spis tohle jsou to trakcni tyce, udrzujou zadni kola pri asfalte aby se nerozkmitali pri akceleraci a meli spravnou trakci a aby se zadni naprava neposunula dozadu ci se snad neurvala z per http://www.summitracing..../Year/1978/?keyword=bars |
Chevrolet Camaro '79 Buick Century Estate Wagon '89
|
|
|
|
Kategorie: Člen smečky Metály: Registrován: 11.01.2010(UTC) Zpráv: 1,115 Bydliště: Praha
Blahořečil: 3-krát Blahořečen: 22-krát v 20 příspěvcích
|
hmm to znam, myslej jsem ze je to dobre jen na rozjezdy, aby se auto nezhouplo ? ja resim problem, ze kdyz v rychlosti vlitnu do zatacky tak na konci kdyz se auto rovna tak me to nakope a mam co delat to narovnat neni to proste drift pod kontrolou Upraveno moderátorem pátek 5. února 2010 23:00:09(UTC)
| Důvod úpravy: -
|
|
|
|
Kategorie: Člen smečky Registrován: 22.11.2009(UTC) Zpráv: 1,135 Bydliště: Ústí nad Orlicí
Blahořečil: 5-krát Blahořečen: 2-krát v 2 příspěvcích
|
fik napsal:hmm to znam, myslej jsem ze je to dobre jen na rozjezdy, aby se auto nezhouplo ?
ja resim problem, ze kdyz v rychlosti vlitnu do zatacky tak na konci kdyz se auto rovna tak me to nakope a mam co delat to narovnat neni to proste drift pod kontrolou
hm nevim no, muzes to zkusit koupit, hodil sem ti nahoru odkaz.... v zadu mas stabilizator? |
Chevrolet Camaro '79 Buick Century Estate Wagon '89
|
|
|
|
Kategorie: Člen smečky Metály: Registrován: 11.01.2010(UTC) Zpráv: 1,115 Bydliště: Praha
Blahořečil: 3-krát Blahořečen: 22-krát v 20 příspěvcích
|
diky zajimave, a pujde to tam takle namontovat nebo to bude vyzadovat upravy ?? stab mam ...
|
|
|
|
Kategorie: Člen smečky Registrován: 22.11.2009(UTC) Zpráv: 1,135 Bydliště: Ústí nad Orlicí
Blahořečil: 5-krát Blahořečen: 2-krát v 2 příspěvcích
|
|
Chevrolet Camaro '79 Buick Century Estate Wagon '89
|
|
|
|
Kategorie: Člen smečky Metály: Registrován: 11.01.2010(UTC) Zpráv: 1,115 Bydliště: Praha
Blahořečil: 3-krát Blahořečen: 22-krát v 20 příspěvcích
|
diky za info, poku to pujde do rocniku 1978 namontovat tak hura do toho..... Upraveno moderátorem pátek 5. února 2010 23:11:06(UTC)
| Důvod úpravy: -
|
|
|
|
Kategorie: Člen smečky Metály: Registrován: 11.01.2010(UTC) Zpráv: 1,115 Bydliště: Praha
Blahořečil: 3-krát Blahořečen: 22-krát v 20 příspěvcích
|
hmmm tak to tam nejde jen do rocniku 82 a dale :o(( Upraveno moderátorem pátek 5. února 2010 23:11:17(UTC)
| Důvod úpravy: -
|
|
|
|
Kategorie: Anonymní
Registrován: 28.02.2009(UTC) Zpráv: 1,960
Blahořečen: 1-krát v 1 příspěvcích
|
fik napsal:hmm to znam, myslej jsem ze je to dobre jen na rozjezdy, aby se auto nezhouplo ?
ja resim problem, ze kdyz v rychlosti vlitnu do zatacky tak na konci kdyz se auto rovna tak me to nakope a mam co delat to narovnat neni to proste drift pod kontrolou
Tak tohle ale není problém podvozku ale je to problém mezi volantem a pedálama. Důvod proč tě to nakopne je ten, že nestačíš včas vrátit volant do směru jízdy auta. A pokud to nestihneš, tak zadek auta bude mít tendenci smyku na druhou stranu. Ale už to nemá takovou setrvačnost, tak tě to jen nepříjemně kopne do boku. A hlavně ten smyk musíš umět korygovat plynem. Pokud povolíš brzo, tak se kola chytnou a zase kopanec. Já měl ten samý problém neboj, ale už jsem se to naučil :d/ Ostatně tady je to krásně vidět. Nvestačil vrátit a málo plynu = kopanec na druhou stranu a pak to musel honit aby to srovnal. 2:47 Upraveno uživatelem pátek 5. února 2010 23:35:33(UTC)
| Důvod úpravy: -
|
|
|
|
Kategorie: Člen smečky Registrován: 22.11.2009(UTC) Zpráv: 1,135 Bydliště: Ústí nad Orlicí
Blahořečil: 5-krát Blahořečen: 2-krát v 2 příspěvcích
|
Napsal: Jí Tak tohle ale není problém podvozku ale je to problém mezi volantem a pedálama. Důvod proč tě to nakopne je ten, že nestačíš vrátit volant do směru jízdy auta. A pokud to nestihneš, tak zadek auta bude mít tendenci smyku na druhou stranu. Ale už to nemá takovou setrvačnost, tak tě to jen nepříjemně kopne do boku. A hlavně ten smyk musíš umět korygovat plynem. Pokud povolíš brzo, tak se kola chytnou a zase kopanec. Já měl ten samý problém neboj, ale už jsem se to naučil :d/ Ostatně tady je to krásně vidět. Nvestačil vrátit a málo plynu = kopanec na druhou stranu a pak to musel honit aby to srovnal. 2:47 ja si spis myslim, ze kdyz vlitne do zatacky tak se listaky napruzej a pak ho kopnou zpatky... ale tezko rict, tohle by pruziny nemeli udelat s nejakejma 350ti konma |
Chevrolet Camaro '79 Buick Century Estate Wagon '89
|
|
|
|
Kategorie: Anonymní
Registrován: 28.02.2009(UTC) Zpráv: 1,960
Blahořečen: 1-krát v 1 příspěvcích
|
A až to vychytáš, tak už to jde samo ;-)
|
|
|
|
Kategorie: Anonymní
Registrován: 28.02.2009(UTC) Zpráv: 1,960
Blahořečen: 1-krát v 1 příspěvcích
|
sejki napsal:ja si spis myslim, ze kdyz vlitne do zatacky tak se listaky napruzej a pak ho kopnou zpatky... ale tezko rict, tohle by pruziny nemeli udelat s nejakejma 350ti konma Já jsem si to původně myslel taky. Ale jak s tím autem přeci jen občas blbnu na autodromu, tak pak jsem přišel na to proč to tak kope. Celá věc je jen o tom jak moc šlapat na plyn a kdy ktočit a kdy netočit volantem. Příklad... Když to někde fest řežeš a jdeš do driftu. Točíš volant kontra. Auto se ti pak začne srovnávat. Ale když volant nestihneš vrátit zpět do směru jízdy, tak tě to okamžitě kopne a otočí do druhého smyku. To je celá věc. No a plynu přidáváš tolik, kam až chceš ten drift vytáhnout. Upraveno uživatelem pátek 5. února 2010 23:52:44(UTC)
| Důvod úpravy: -
|
|
|
|
Kategorie: Člen smečky Metály: Registrován: 11.01.2010(UTC) Zpráv: 1,115 Bydliště: Praha
Blahořečil: 3-krát Blahořečen: 22-krát v 20 příspěvcích
|
No nejsem zavodnik :o) provozuji Camaro na normalnich silnicich, ale stejne zadni kyvna naprava bez ulozeni se v zatackach kejve sem a tam do toho nerovnosti silnice a motor nema zas takovej vykon aby utrhl kola jen na pridani pedalu, ostatne z jinou zadokolkou se mi to nedeje :o)) jaste ze vim ze camaro je auto bez podvozku, ale chtel bych to trosku poladit kdyz jsem uz utratil za motor, ted mi to podvozek uz nezvlada mam tam vse puvodni, tak poradte co nahradit!!!! Uz jsem objednal kit na repas predku..... Upraveno moderátorem sobota 6. února 2010 18:44:36(UTC)
| Důvod úpravy: -
|
|
|
|
Kategorie: Vůdce smečky Registrován: 28.02.2009(UTC) Zpráv: 8,306 Bydliště: Třebenice (LT)
Blahořečil: 86-krát Blahořečen: 166-krát v 144 příspěvcích
|
V rámci veteránských úprav: - nový lisťáky a tlumiče, můžeš zvolit trošku tužší tlumiče jako třeba já - novej zadní stabilizátor - nemá smysl dávat tlustší, ale nový je nový. - pokud to nebude pocitově stačit, tak doinstalovat panhardku a uvidí se |
Camaro se rozskočilo...
|
|
|
|
V tomto fóru nemůžete iniciovat nová témata.
V tomto fóru nemůžete na témata odpovídat.
V tomto fóru nemůžete své zprávy mazat.
V tomto fóru nemůžete své zprávy editovat.
V tomto fóru nemůžete iniciovat průzkumy mínění.
V tomto fóru nemůžete hlasovat v průzkumech mínění.
Soubory cookie:
chevroletcamaro.cz - fórum používá soubory cookie. Pokračováním prohlížení těchto stránek vyjadřujete souhlas s jejich použitím.
Více informací
OK